Umiejętności
B2B
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Partner sprzedaży pośredniej
Cloud Computing
Sprzedaż bezpośrednia
IP
Zarządzanie
Mentoring
MPLS
Outsourcing
Zarządzanie produktem
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Strategia
Przywództwo w zespole
Telekomunikacja
Komunikacja zintegrowana
VoIP
Bezprzewodowy
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Handlowy
Creative Consulting
Zakres działalności:
• doradztwo specjalistyczne, konsulting, ukierunkowane na rynek inwestorski/deweloperski, jako wsparcie kompetencyjne w odniesieniu do planowania i strategii inwestycyjnych uwzględniających zakresem: koncepcje technologiczne, implementacje nowych technologii, modele zarządzania usługami telekomunikacyjnymi oraz problematykę prawa telekomunikacyjnego,
• Przedstawicielstwo na Polskę czeskiego producenta okablowania strukturalnego Solarix System w zakresie pasywnych elementów sieci: miedzi oraz światłowodów.
Osiągnięcia:
• realizacja projektu związanego z budową największego
w Europie Środkowo - Wschodniej Centrum Handlowego, CH Posnania w Poznaniu, na zlecenie Inwestora, Apsys Polska S.A.
• realizacja projektu OVO Wrocław, związanego z budową kompleksu mieszkaniowo - biurowego wraz z hotelem Hilton we Wrocławiu, na zlecenie Inwestora, Wings Properties;
• doradztwo specjalistyczne, konsulting, ukierunkowane na rynek inwestorski/deweloperski, jako wsparcie kompetencyjne w odniesieniu do planowania i strategii inwestycyjnych uwzględniających zakresem: koncepcje technologiczne, implementacje nowych technologii, modele zarządzania usługami telekomunikacyjnymi oraz problematykę prawa telekomunikacyjnego,
• Przedstawicielstwo na Polskę czeskiego producenta okablowania strukturalnego Solarix System w zakresie pasywnych elementów sieci: miedzi oraz światłowodów.
Osiągnięcia:
• realizacja projektu związanego z budową największego
w Europie Środkowo - Wschodniej Centrum Handlowego, CH Posnania w Poznaniu, na zlecenie Inwestora, Apsys Polska S.A.
• realizacja projektu OVO Wrocław, związanego z budową kompleksu mieszkaniowo - biurowego wraz z hotelem Hilton we Wrocławiu, na zlecenie Inwestora, Wings Properties;
Kierownik Sprzedaży Pośredniej
• budowa i zarządzanie Zespołem Działu Sprzedaży Pośredniej,
• planowanie budżetu, zadań oraz realizacja strategicznych planów sprzedaży,
• budowa i zarządzanie zewnętrznym kanałem sprzedażowym, współpraca z Partnerami zewnętrznymi,
• planowanie strategii rozwoju ww. kanałów sprzedaży,
• efektywne tworzenie nowych źródeł wspierających powierzone zadania,
• prowadzenie procesów rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników,
• organizowanie szkoleń, rozwijanie umiejętności oraz kształtowanie postaw: pracowników i Partnerów zewnętrznych,
• prowadzenie negocjacji handlowych z potencjalnymi oraz istniejącymi Klientami,
• systematyczne raportowanie wyników sprzedaży,
• wdrażanie i monitorowanie standardów pracy oraz zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta Biznesowego,
• zarządzanie bazą Klientów Biznesowych,
• aktywna sprzedaż i rozwój portfolio usług z uwzględnieniem niestandardowych wymagań projektowych,
• nadzór nad realizacjami projektów;
• planowanie budżetu, zadań oraz realizacja strategicznych planów sprzedaży,
• budowa i zarządzanie zewnętrznym kanałem sprzedażowym, współpraca z Partnerami zewnętrznymi,
• planowanie strategii rozwoju ww. kanałów sprzedaży,
• efektywne tworzenie nowych źródeł wspierających powierzone zadania,
• prowadzenie procesów rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników,
• organizowanie szkoleń, rozwijanie umiejętności oraz kształtowanie postaw: pracowników i Partnerów zewnętrznych,
• prowadzenie negocjacji handlowych z potencjalnymi oraz istniejącymi Klientami,
• systematyczne raportowanie wyników sprzedaży,
• wdrażanie i monitorowanie standardów pracy oraz zapewnianie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta Biznesowego,
• zarządzanie bazą Klientów Biznesowych,
• aktywna sprzedaż i rozwój portfolio usług z uwzględnieniem niestandardowych wymagań projektowych,
• nadzór nad realizacjami projektów;
Key Account Manager
• utrzymywanie i rozwój relacji z kluczowymi Klientami,
• pozyskiwanie i obsługa nowych Klientów,
• doradztwo, planowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych Klientów,
• negocjacje i sprzedaż luksusowych produktów alkoholowych,
• koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz działań konkurencji,
• przygotowywanie raportów marketingowych, cenowych oraz akcji promocyjnych,
• aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie struktur firmy w celu podniesienia efektywności sprzedaży,
• kreowanie wizerunku firmy, m.in. poprzez: merchandising oraz monitorowanie przebiegu akcji promocyjnych na podległym obszarze woj. Mazowieckiego w sieciach handlowych, hipermarketach oraz hurtowniach;
• pozyskiwanie i obsługa nowych Klientów,
• doradztwo, planowanie i nadzór nad procesem logistycznym w obsłudze strategicznych Klientów,
• negocjacje i sprzedaż luksusowych produktów alkoholowych,
• koordynacja pracy innych pracowników w ramach działań handlowych,
• przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji,
• monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów oraz działań konkurencji,
• przygotowywanie raportów marketingowych, cenowych oraz akcji promocyjnych,
• aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie struktur firmy w celu podniesienia efektywności sprzedaży,
• kreowanie wizerunku firmy, m.in. poprzez: merchandising oraz monitorowanie przebiegu akcji promocyjnych na podległym obszarze woj. Mazowieckiego w sieciach handlowych, hipermarketach oraz hurtowniach;
Key Account Manager
• realizacja i maksymalizacja założonych progów sprzedaży do Kluczowych Klientów na obszarze woj. mazowieckiego,
• realizacja celów sprzedażowych w kanale hurtowym oraz w sieciach hipermarketów i supermarketów (Makro Cash & Carry, Tesco, Selgros, Auchan, Geant, Billa, E. Leclerc, Carrefour, Hit i inne),
• zarządzanie merchandiser’ami,
• rozwijanie pozycji firmy poprzez zwiększanie powierzchni ekspozycyjnych,
• realizacja akcji promocyjnych poprzez odpowiednie eksponowanie materiałów reklamowych, monitorowanie akcji, zabezpieczanie stoków ilościowych, zarządzanie podległymi hostessami,
• organizacja pracy oraz raportowanie wyników i analiz dotyczących sprzedaży,
• utrzymywanie relacji z Klientami oraz dbałość o wizerunek firmy;
• realizacja celów sprzedażowych w kanale hurtowym oraz w sieciach hipermarketów i supermarketów (Makro Cash & Carry, Tesco, Selgros, Auchan, Geant, Billa, E. Leclerc, Carrefour, Hit i inne),
• zarządzanie merchandiser’ami,
• rozwijanie pozycji firmy poprzez zwiększanie powierzchni ekspozycyjnych,
• realizacja akcji promocyjnych poprzez odpowiednie eksponowanie materiałów reklamowych, monitorowanie akcji, zabezpieczanie stoków ilościowych, zarządzanie podległymi hostessami,
• organizacja pracy oraz raportowanie wyników i analiz dotyczących sprzedaży,
• utrzymywanie relacji z Klientami oraz dbałość o wizerunek firmy;
Szkolenia i kursy
• Skuteczne zarządzanie projektami – CTPartners S.A.
• Coach WiseEssentials - Coaching Center Pawła Sopkowskiego
• Krauthammer - Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich,
• Zasady Skutecznej Komunikacji - Insights Learning & Development
• Sprzedaż Relacyjna - Centrum Szkoleniowe JET,
• Sprzedaż Sytuacyjna - Mercuri International,
• i wiele innych.
• Coach WiseEssentials - Coaching Center Pawła Sopkowskiego
• Krauthammer - Doskonalenie Umiejętności Menedżerskich,
• Zasady Skutecznej Komunikacji - Insights Learning & Development
• Sprzedaż Relacyjna - Centrum Szkoleniowe JET,
• Sprzedaż Sytuacyjna - Mercuri International,
• i wiele innych.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Podróże, książki, mineralogia, żeglowanie, nurkowanie.
Inne
UMIEJĘTNOŚCI:
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne:
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- komunikacyjne: umiejętności wnikliwego słuchania, wypowiedzi,
- negocjacyjne,
- bardzo dobra współpraca grupowa,
- delegowania uprawnień,
- wywierania wpływu,
- asertywnych zachowań,
- rozwiązywania konfliktów,
- adaptacji społecznej (elastyczność i odporność).
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie.
• Bardzo silna automotywacja.
• Umiejętność organizowania i oceniania własnej pracy.
• Dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu oraz ICT.
• Komunikatywny język angielski.
• Czynne prawo jazdy kat. B.
CECHY WYRÓŻNIAJĄCE:
• zdecydowane zorientowanie na sukces,
• ambicja,
• pracowitość,
• pewność siebie,
• kreatywność,
• optymizm,
• energia i entuzjazm.
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne:
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- komunikacyjne: umiejętności wnikliwego słuchania, wypowiedzi,
- negocjacyjne,
- bardzo dobra współpraca grupowa,
- delegowania uprawnień,
- wywierania wpływu,
- asertywnych zachowań,
- rozwiązywania konfliktów,
- adaptacji społecznej (elastyczność i odporność).
• Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie.
• Bardzo silna automotywacja.
• Umiejętność organizowania i oceniania własnej pracy.
• Dobra znajomość pakietu MS Office, Internetu oraz ICT.
• Komunikatywny język angielski.
• Czynne prawo jazdy kat. B.
CECHY WYRÓŻNIAJĄCE:
• zdecydowane zorientowanie na sukces,
• ambicja,
• pracowitość,
• pewność siebie,
• kreatywność,
• optymizm,
• energia i entuzjazm.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Egzotyka OstatnieMiejsca.pl
Tu umieścimy oferty na bliższą i dalsza Egzotykę. Ceny kompletne, super okazyjki. Masz pytania o wiecej pisz: lasty@ostatniemiejsca.pl tu mamy tylko fragment oferty
Geologia
Zapraszam do kontaktu wszstkich zainteresowanych tematyką geologiczną (badaczy, kolekcjonerów)
Last Minute czyli ostatniemiejsca.pl
Tu umieścimy prawdziwe last minute z Polski i z Niemiec. Ceny kompletne, żadnych dopłat, zero parcia na targety - po prostu OKAZJE
MORGAN BROWN GROUP
Grupa zrzesza naszych przyjaciół, znajomych, sympatyków i wszystkich, którzy kibicują Morgan Brown Group. Powstała by inspirować, wspierać się wzajemnie, dzielić się wiedzą i dobrą energią.