Krzysztof Kopczyński

Starszy Specjalista Centrum Obsługi Technicznej, Netia
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Call Center Lotus Notes Microsoft Office pakiet MS Office Obsługa klienta Clarify CRM

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

INELO
Młodszy analityk sprzedaży
Raportowanie i analiza danych sprzedażowych
INELO
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Dział wsparcia sprzedaży:
- Raportowanie i analiza danych sprzedażowych
Netia S.A.
Starszy Specjalista Centrum Obsługi Technicznej
- Obsługa zgłoszeń technicznych z zakresu telefonii stacjonarnej, internetu i telewizji na rynku B2C
- Pomoc przełożonym w szkoleniach nowo zatrudnionych osób
- Co miesiąc realizowałem wskaźniki na poziomie ponad 100%
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz aktywnie proponowane zmiany mające na celu podniesienie efektywności oraz jakości obsługi klienta
- Wsparcie przy zarządzaniu 15 osobowym zespołem
- Ocena jakości rozmów
- Coachingi zespołu
- Obsługa zgłoszeń UKE oraz specjalnej linii poświęconej klientom GOLD
Netia S.A.
Back Office Ds. Technicznego Wsparcia Klienta
- Przeszkolenie ponad 50 osób z zakresu technicznej obsługi klienta
- Doskonalenie warsztatów dla grupy 10 najlepiej rokujących osób z zakresu technicznego wsparcia klienta przez cały okres pracy na w/w stanowisku
- Dbanie o jakość przeprowadzanych rozmów poprzez czynną pomoc nowo zatrudnionym osobom
- Weryfikacja jakości wystawionych zgłoszeń do naszego partnera technicznego Ericssona
Holicon sp. z o.o.
Konsultant obsługi technicznej
- Dosprzedaż usług dla klientów operatora
- Obsługa zgłoszeń technicznych klientów

Projekty

Insourcing infolinii technicznej
Czynnie wspierałem we wszelkich działaniach przełożonych przy procesie insourcingu infolinii technicznej Netii. Byłem odpowiedzialny za bezpośrednie szkolenia nowo przyjętych osób oraz dzięki swojej wiedzy poprzez mentoring wspierałem grupę w celu osiągania nałożonych zadań i celów podczas insourcingu.
W zespole z
Tomasz Marciniak
Tomasz Marciniak
Zakres obowiązków
- Szkolenie nowych konsultantów
- Przygotowywanie materiałów z obługi klienta oraz systemów
- Dodatkowe szkolenia wdrożeniowe
- Weryfikowanie jakości zgłoszeń do wystawianych naszego partnera technicznego

Edukacja

Logo
Technik informatyk, średnie
ZSŁ im. Mikołaja Kopernika w Poznaniu

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center