Umiejętności
Call Center
Lotus Notes
Microsoft Office
pakiet MS Office
Obsługa klienta
Clarify CRM
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista Centrum Obsługi Technicznej
- Obsługa zgłoszeń technicznych z zakresu telefonii stacjonarnej, internetu i telewizji na rynku B2C
- Pomoc przełożonym w szkoleniach nowo zatrudnionych osób
- Co miesiąc realizowałem wskaźniki na poziomie ponad 100%
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz aktywnie proponowane zmiany mające na celu podniesienie efektywności oraz jakości obsługi klienta
- Wsparcie przy zarządzaniu 15 osobowym zespołem
- Ocena jakości rozmów
- Coachingi zespołu
- Obsługa zgłoszeń UKE oraz specjalnej linii poświęconej klientom GOLD
- Pomoc przełożonym w szkoleniach nowo zatrudnionych osób
- Co miesiąc realizowałem wskaźniki na poziomie ponad 100%
- Dbanie o dobry wizerunek firmy oraz aktywnie proponowane zmiany mające na celu podniesienie efektywności oraz jakości obsługi klienta
- Wsparcie przy zarządzaniu 15 osobowym zespołem
- Ocena jakości rozmów
- Coachingi zespołu
- Obsługa zgłoszeń UKE oraz specjalnej linii poświęconej klientom GOLD
Back Office Ds. Technicznego Wsparcia Klienta
- Przeszkolenie ponad 50 osób z zakresu technicznej obsługi klienta
- Doskonalenie warsztatów dla grupy 10 najlepiej rokujących osób z zakresu technicznego wsparcia klienta przez cały okres pracy na w/w stanowisku
- Dbanie o jakość przeprowadzanych rozmów poprzez czynną pomoc nowo zatrudnionym osobom
- Weryfikacja jakości wystawionych zgłoszeń do naszego partnera technicznego Ericssona
- Doskonalenie warsztatów dla grupy 10 najlepiej rokujących osób z zakresu technicznego wsparcia klienta przez cały okres pracy na w/w stanowisku
- Dbanie o jakość przeprowadzanych rozmów poprzez czynną pomoc nowo zatrudnionym osobom
- Weryfikacja jakości wystawionych zgłoszeń do naszego partnera technicznego Ericssona
Projekty
Insourcing infolinii technicznej
- Przygotowywanie materiałów z obługi klienta oraz systemów
- Dodatkowe szkolenia wdrożeniowe
- Weryfikowanie jakości zgłoszeń do wystawianych naszego partnera technicznego
Czynnie wspierałem we wszelkich działaniach przełożonych przy procesie insourcingu infolinii technicznej Netii. Byłem odpowiedzialny za bezpośrednie szkolenia nowo przyjętych osób oraz dzięki swojej wiedzy poprzez mentoring wspierałem grupę w celu osiągania nałożonych zadań i celów podczas insourcingu.
W zespole z
Zakres obowiązków
- Szkolenie nowych konsultantów- Przygotowywanie materiałów z obługi klienta oraz systemów
- Dodatkowe szkolenia wdrożeniowe
- Weryfikowanie jakości zgłoszeń do wystawianych naszego partnera technicznego
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja