Krzysztof Kopacz

Dyrektor ds. rozwoju Kluczowych Klientów
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint rekrutacja Szkolenia pracowników Negocjacje kontraktu Logistyka Obsługa klienta Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna Prawo jazdy kat B praca w zespole Finanse Prezentacje handlowe Techniki sprzedaży i negocjacji Kontakty z klientami, Tworzenie analiz i raportów Łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BAĆ POL S.A.
Dyrektor ds. rozwoju Kluczowych Klientów
• Opracowanie i wdrożenie strategii współpracy z kluczowymi klientami
• Zbudowanie i rozwój zespołu ds. Kluczowych klientów (bezpośrednio 5 osób, pośrednio 120 osób)
• Rozwój sprzedaży u dotychczasowych partnerów handlowych
• Negocjacje handlowe z klientami i producentami
• Pozyskiwanie nowych odbiorców detalicznych
• Analiza rynku, klientów i konkurencji – poszukiwanie nowych obszarów zwiększania sprzedaży
• Wdrożenie platformy internetowej u podległych klientów
• Reprezentowanie firmy na targach, wystawach, konferencjach branżowych, producenckich i klienckich
Zakłady mięsne Madej & Wróbel
Z-ca Dyrektora ds. Dystrybucji Hurtowej
• Zbudowanie i rozwój działu sprzedaży w kanale tradycyjnym
• Zarządzanie 25 osobowym zespołem handlowców
• Stworzenie systemu motywacyjnego i raportowania w dziale sprzedaży
• Wdrożenie nowych rozwiązań celem zwiększenia sprzedaży
• Pozyskiwanie nowych odbiorców (sieci detaliczne TT)
• Negocjacje handlowe z klientami
• Wypracowanie schematu przepływu informacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
Unilever Polska S.A.
Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
(KAM - centralne zarządzanie biznesem z wybranymi klientami – dystrybutorzy wielooddziałowi cała Polska)
Kompleksowa współpraca z wybranymi klientami w zakresie:
- Ustalanie i egzekucja rocznych kontraktów
- Negocjacje handlowe
- Zarządzanie budżetami i wydatkami
- Analiza potencjału klienta i jego otoczenia
- Budowanie przewagi konkurencyjnej
- Prezentacje biznesowe i szkoleniowe
- Przygotowywanie i wdrażanie projektów sprzedażowych
- Monitoring finansowy klienta oraz zarządzenie łańcuchem dostaw

Lider projektu „Customer Care Team” – innowacyjna współpraca z klientem
Unilever Polska S.A.
Kierownik Sprzedaży ds. dystrybucji
• Zarządzanie zespołem 5 sprzedawców w kanale hurtowym
• Odpowiedzialność za plany sprzedażowe regionu
• Zarządzanie budżetem promocyjnym
• Przygotowywanie i wdrażanie planów strategicznych dla obsługiwanych klientów
• Negocjacje z kupcami
• Przeprowadzanie prezentacji u klientów
• Odpowiedzialność za płatności dystrybutorów
Unilever Polska S.A.
Sales Project Supervisor
• Automatyzacja Działu Sprzedaży (członek zespołu wdrożeniowego systemu mobilnego)
• Opracowanie i prowadzenie warsztatów sprzedażowych z Przedstawicielami Handlowymi
• Inicjowanie i wdrażanie centralnych aktywności promocyjnych w Dziale Sprzedaży
• Analiza kluczowych klientów (dystrybutorów)
• Analiza efektywności pracy Przedstawicieli Handlowych
Bestfoods Polska Sp. z o.o.
OKRĘGOWY KIEROWNIK SPRZEDAŻY
• Zarządzanie zespołem 8 osobowym (PH)
• Rozbudowa rynku detalicznego i hurtowego na terenie Górnego Śląska
• Prowadzenie negocjacji nt. warunków z dystrybutorami i sieciami lokalnymi
• Prowadzenie szkoleń dla akwizytorów hurtowni
• Prezentacje w sieciach lokalnych
• Zarządzanie budżetem promocyjnym
• Odpowiedzialność za miesięczne plany sprzedaży
Bestfoods Polska Sp. z o.o.
Starszy przedstawiciel handlowy
• Współpraca z hurtowymi klientami pośrednimi na terenie woj. podkarpackiego, część małopolskiego
• Kompleksowa obsługa klientów: przygotowywanie zamówień, organizowanie promocji, prowadzenie prezentacji sprzedażowych.
W 1997 zostałem zwycięzcą konkursu "Salesman of the Year".
Bestfoods Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
• Systematyczna obsługa punktów detalicznych
• Pozyskiwanie nowych klientów
• Organizowanie promocji konsumenckich
• Dbanie o ekspozycje produktów
W 1996 r. zostałem zwycięzcą konkursu "Przedstawiciel Regionu"

Szkolenia i kursy

Techniki sprzedaży ACE I, II (Unilever)
Organizacja czasu pracy (Unilever)
Współpraca z klientami strategicznymi (Kalkstein Corporate Training)
Zaawansowane negocjacje handlowe (Ośrodek Szkolenia Handlowców)
Myśl szybko – mów skutecznie (Klos Training)
Project Management (IDEA! Management Consulting)
Negocjacje z kupcami sieci handlowych (Kontrakt – OSH)
Leadership – nowoczesne przywództwo (BODIS szkolenia)
Coaching (Ośrodek Szkolenia Handlowców)
Team Building (BODIS szkolenia)
Presentations Skills (Unilever)
Performance Coaching (MindSet Consulting and Development)
Wdrażanie standardów sprzedażowych (GBR Resources)
Warsztaty sprzedażowo – analityczne (GBR Resources)
4 Role Lidera (Franklin Covey)
"EUREKA" Szkolenie z zakresu kreatywności (Spintegra)
Zarządzanie sprzedażą (BTI BRAIAN TRACY INTERNATIONAL)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu
Logo
Teletrasmisja, średnie
Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Przemyślu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV

Zainteresowania

Turystyka motocyklowa
Sporty zespołowe (siatkówka)
Muzyka alternatywna, rock progresywny na high-end

Inne

Prawo jazdy od 1990 roku – praktyka
Certyfikat ukończenia kursu doskonalenia jazdy (Akademia Bezpiecznej Jazdy)
Lider projektu „Customer Care Team” – innowacyjna współpraca z klientem (Unilever Polska 2010r.)
Zwycięzca konkursu "Salesman of the Year" (Bestfoods Polska 1997r.)
Zwycięzca konkursu "Przedstawiciel Regionu" (Bestfoods Polska 1996r.)

Grupy

Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.