Języki
angielski
dobry
czeski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
General Manager
Zarządzanie firmą:
1. Analiza rynku i budowanie strategii rozwoju.
2. Realizacja strategii:
- organizacja i zarządzanie pracą działu handlowego (koordynowanie pracy sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów i rozwój współpracy z już istniejącymi);
- skuteczne negocjowanie kontraktów z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą;
- dywersyfikacja działań firmy w obszarze sprzedażowym poprzez rozwój segmentu prywatnej marki (poszerzenie rynku zbytu, wprowadzenie nowych pozycji asortymentowych) i równoczesne wykreowanie , wprowadzenie na rynek i umocnienie pozycji marki „Vera” firmującej wiodące produkty Limpola;
- zakupy produktów na rynkach zagranicznych: europejskich i azjatyckich.
1. Analiza rynku i budowanie strategii rozwoju.
2. Realizacja strategii:
- organizacja i zarządzanie pracą działu handlowego (koordynowanie pracy sprzedawców, pozyskiwanie nowych klientów i rozwój współpracy z już istniejącymi);
- skuteczne negocjowanie kontraktów z największymi sieciami handlowymi w Polsce i za granicą;
- dywersyfikacja działań firmy w obszarze sprzedażowym poprzez rozwój segmentu prywatnej marki (poszerzenie rynku zbytu, wprowadzenie nowych pozycji asortymentowych) i równoczesne wykreowanie , wprowadzenie na rynek i umocnienie pozycji marki „Vera” firmującej wiodące produkty Limpola;
- zakupy produktów na rynkach zagranicznych: europejskich i azjatyckich.
Buying Manager Dry Food Ahold Central Europe
Ahold Central Europe
1. Wspieranie działu handlowego w działaniach zakupowych: negocjacje (roczne oraz kampanie promocyjne) z aktualnymi dostawcami (w tym największymi dostawcami produktów żywnościowych, chemicznych i kosmetycznych), pozyskiwanie nowych kontrahentów (udział w tragach branżowych).
2. Rozwój projektu mającego na celu wspólne w ramach grupy zakupy i działania promocyjne dotyczące marek globalnych.
3.Koordynowanie prac działu prywatnej marki (negocjacje, pozyskiwanie nowych dostawców, budowanie asortymentu).
4. Wdrożenie i rozwój projektów: „Parallel import” (wykorzystanie różnic w cenach zakupów produktów globalnych w poszczególnych krajach) i „Forward buying” (zakup zwiększonych ilości produktów w okresach, kiedy ich ceny są niskie).
5. Współpraca w ramach międzynarodowych projektów zakupowych pomiędzy Royal Ahold i Ahold Central Europe.
2. Rozwój projektu mającego na celu wspólne w ramach grupy zakupy i działania promocyjne dotyczące marek globalnych.
3.Koordynowanie prac działu prywatnej marki (negocjacje, pozyskiwanie nowych dostawców, budowanie asortymentu).
4. Wdrożenie i rozwój projektów: „Parallel import” (wykorzystanie różnic w cenach zakupów produktów globalnych w poszczególnych krajach) i „Forward buying” (zakup zwiększonych ilości produktów w okresach, kiedy ich ceny są niskie).
5. Współpraca w ramach międzynarodowych projektów zakupowych pomiędzy Royal Ahold i Ahold Central Europe.
Unit Manager Grocery
Zarządzanie kategorią produktów spożywczych „suchych” poprzez:
1.budowanie relacji z dostawcami (lokalnymi i światowymi),
2.negocjowanie warunków zakupu oraz zapisów kontraktów handlowych, tak by zabezpieczały one interesy kupującego,
3.selekcjonowanie nowych dostawców i budowanie asortymentu zarówno w ramach prywatnej marki, jak i brandów narodowych,
4.odpowiedzialność za poziom marż w kategorii produktowej,
5.udział w międzynarodowych projektach, mających na celu generowanie oszczędności wynikających z globalnych zakupów.
1.budowanie relacji z dostawcami (lokalnymi i światowymi),
2.negocjowanie warunków zakupu oraz zapisów kontraktów handlowych, tak by zabezpieczały one interesy kupującego,
3.selekcjonowanie nowych dostawców i budowanie asortymentu zarówno w ramach prywatnej marki, jak i brandów narodowych,
4.odpowiedzialność za poziom marż w kategorii produktowej,
5.udział w międzynarodowych projektach, mających na celu generowanie oszczędności wynikających z globalnych zakupów.
Kupiec Centrali Zakupów
Zarządzanie kategorią produktów masowych prywatnej marki poprzez opracowywanie i realizację skutecznej strategii zakupowej (przetargi klasyczne i internetowe; negocjowanie i zawieranie kontraktów handlowych) i sprzedażowej (kreowanie produktów i wprowadzanie ich do obrotu, ustalanie cen sprzedaży, działania promocyjne, ekspozycje towaru w sklepach).
Szkolenia i kursy
- zarządzanie czasem
- techniki negocjacji
- Excel zaawansowany
- etyka w biznesie
- techniki negocjacji
- Excel zaawansowany
- etyka w biznesie
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Squash, koszykówka, podróże, kryminały.
Grupy
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.