Krzysztof Kania

Krzysztof Kania

Przedstawiciel handlowy, Carlsberg Polska

Doświadczenie zawodowe

Carlsberg Polska
Przedstawiciel handlowy
Obsługa rynku detalicznego oraz sieci lokalnych. Sprzedaż produktów Carlsberg Polska. Pozyskiwanie nowych oraz utrzymanie dotychczasowych kontaktów z klientami, zawieranie umów handlowych, implementacja i egzekucja programów i promocji, realizacja planu sprzedaży obszaru, efektywne wykorzystanie narzędzi handlowych i budżetu, raportowanie, merchandising.
PRESTO
Przedstawiciel handlowy
Zajmowałem się dystrybucją piwa i napojów, pozyskiwaniem nowych klientów, prowadzeniem windykacji kontrahentów.
Logo
Przedstawiciel handlowy
P.P.H. „FULL”
Zbudowałem sieć klientów, byłem odpowiedzialny za prawidłową obsługę sprzedaży.
Logo
własna działalność gospodarcza
P.U.H. K. Kania, K. Borowy s. c.
Firma zajmowała się produkcją i sprzedażą pieczywa na terenie województwa.
Logo
Sprzedawca-magazynier
AUTO-CZĘŚCI
Odpowiedzialny byłem za bieżącą sprzedaż części zamiennych do samochodów.
Zajmowałem się prawidłową gospodarką magazynową.
Logo
Przedstawiciel handlowy
Walat & C.O. Polish Trading
Zbudowałem bazę danych kontrahentów z terenu woj. elbląskiego.
Logo
Przedstawiciel handlowy
PHU „MIRIAN
Odpowiedzialny byłem za obsługę klientów strategicznych.

Szkolenia i kursy

"Planowanie w sprzedaży-zarządzanie priorytetami w czasie"
"Badanie potencjału rynku" przeprowadzone przez Marchall
"Planowanie w sprzedaży" przeprowadzone przez Marschall
"Negocjacje handlowe" przeprowadzone przez House of Skills
"Innowacyjne Techniki Sprzedaży cz.III przeprowadzone. przez House of Skills
"Innowacyjne Techniki Sprzedaży cz.II" przeprowadzone przez House of Skills
"Innowacyjne Techniki Sprzedaży cz.I" przeprowadzone przez House of Skills
"Nowoczesne Style Sprzedaży" przeprowadzone przez FPL

Zainteresowania

Muzyka. Sport. Film. Literatura.

Inne

Obsługa komputera, dobra znajomość MS Office, Prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość programu wspomagającego sprzedaż – MOS, DGCS oraz Subiekt.