Umiejętności
Coaching
Internet
Microsoft Office
Telemarketing
Negocjacje
Odporność na stres
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
organizacja czasu pracy
Obsługa klienta
Planowanie
Wsparcie IT
Motywowanie zespołu
koordynowanie pracy podległych pracowników
logistyka magazynowa
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Inwentaryzacja stanów magazynowych
uczciwość, pozytywne nastawienie, koncentracja na zadaniu
przygotowanie umów,
wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
Przygotowanie ofert handlowych
Kontrolowanie i nadzorowanie działań
Proces rekrutacji i selekcji pracowników
Prowadzenie oddziału – umiejętne zarządzanie personelem
Przygotowywanie raportów
sprzedaż materiałów budowlanych
umiejętność zarządzania zasobami
wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i planistyczne
organizacja i realizacja zamówień
utrzymanie płynności stanów magazynowych i produkcyjnych
współpraca z działem produkcji i jakości
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
magazynier, specjalista ds. logistyki
Aluna
Dokonywanie bieżących zamówień i zakupów
Odbiór towarów i przekazywanie do działu produkcji
Prowadzenie magazynu materiałów
Przyjmowanie i wydawanie towarów, oraz sporządzanie szczegółowych raportów i rejestrowanie towarów
Okresowy przegląd stanów magazynowych wraz ze stanem komponentów
Rejestracja faktur w systemie magazynowym
Dbałość o porządek i sprawną organizację pracy magazynu
Odbiór towarów i przekazywanie do działu produkcji
Prowadzenie magazynu materiałów
Przyjmowanie i wydawanie towarów, oraz sporządzanie szczegółowych raportów i rejestrowanie towarów
Okresowy przegląd stanów magazynowych wraz ze stanem komponentów
Rejestracja faktur w systemie magazynowym
Dbałość o porządek i sprawną organizację pracy magazynu
Kierownik Magazynu, specjalista d.s utrzymania ruchu
Aluna
Planowanie i tworzenie zamówień pod ciągłość produkcji zgodnie z harmonogramami i możliwościami dostawców,
Kontakt z dostawcami – ustalanie terminów dostaw, realizacji zamówień, planowanie długoterminowe i krótkoterminowe,
Flota samochodów - 5 pojazdów – zapewnienie przeglądów , napraw, serwisów, obsługa tachografów i kart kierowców, wymiany sezonowe opon itp.,
Nadzór nad elektronarzędziami i maszynami w zakładzie pracy – serwis, przeglądy, naprawy, wymiana podzespołów oraz ostrzy itp.
Obsługa przesyłek kurierskich – listy przewozowe, organizacja wysyłki, .
Obsługa dostaw – listy przewozowe, kontrola ilościowa i jakościowa dostaw,
Obsługa systemu Berberis – wprowadzanie faktur zakupu, aktualizacja stanów magazynowych, raportowanie , ustalanie priorytetów zamówień,
Zapewnienie porządku i czystości na hali produkcji i magazynie, gospodarka odpadami zgodnie z harmonogramem wywozu, segregacja odpadów, gospodarka złomowania,
Przygotowywanie bieżących potrzeb produkcyjnych w zakresie podzespołów - przygotowanie elementów do przekazania do lakierni itp. oraz ich odbiory i przekazanie do działu produkcji,
Zatowarowanie hali produkcyjnej zgodnie z potrzebami i harmonogramami produkcji przy zachowaniu optymalizacji ilości wydań,
Optymalizacja kosztów zakupów, szukanie nowych rozwiązań i dostawców, organizacja minimalnych i optymalnych zamówień,
Okresowe prowadzenie inwentaryzacji magazynowej - aktualizacja danych w systemie, przekazanie do zatwierdzenia przełożonemu,
Planowanie trasy dla zaopatrzeniowca w oparciu o potrzeby magazynu, dokonane zamówienia i punkty odbioru.
Kontakt z dostawcami – ustalanie terminów dostaw, realizacji zamówień, planowanie długoterminowe i krótkoterminowe,
Flota samochodów - 5 pojazdów – zapewnienie przeglądów , napraw, serwisów, obsługa tachografów i kart kierowców, wymiany sezonowe opon itp.,
Nadzór nad elektronarzędziami i maszynami w zakładzie pracy – serwis, przeglądy, naprawy, wymiana podzespołów oraz ostrzy itp.
Obsługa przesyłek kurierskich – listy przewozowe, organizacja wysyłki, .
Obsługa dostaw – listy przewozowe, kontrola ilościowa i jakościowa dostaw,
Obsługa systemu Berberis – wprowadzanie faktur zakupu, aktualizacja stanów magazynowych, raportowanie , ustalanie priorytetów zamówień,
Zapewnienie porządku i czystości na hali produkcji i magazynie, gospodarka odpadami zgodnie z harmonogramem wywozu, segregacja odpadów, gospodarka złomowania,
Przygotowywanie bieżących potrzeb produkcyjnych w zakresie podzespołów - przygotowanie elementów do przekazania do lakierni itp. oraz ich odbiory i przekazanie do działu produkcji,
Zatowarowanie hali produkcyjnej zgodnie z potrzebami i harmonogramami produkcji przy zachowaniu optymalizacji ilości wydań,
Optymalizacja kosztów zakupów, szukanie nowych rozwiązań i dostawców, organizacja minimalnych i optymalnych zamówień,
Okresowe prowadzenie inwentaryzacji magazynowej - aktualizacja danych w systemie, przekazanie do zatwierdzenia przełożonemu,
Planowanie trasy dla zaopatrzeniowca w oparciu o potrzeby magazynu, dokonane zamówienia i punkty odbioru.
Kierownik Oddziału
Fundacja Razem Łatwiej
- podstawowe prace kadrowe, rekrutacja i selekcja kandydatów, wdrażanie nowych pracowników,
- przeprowadzenie rekrutacji do 50 osobowego zespołu telemarketerów,
- wyszkolenie 4 kierowników zespołów,
- prowadzenie stałego monitoringu stanu zatrudnienia w placówce,
- utrzymywanie wzrostu jakości pracy i rentowności oddziału,
- utrzymywanie realizacji działań ze wzrostem ok. 10% do miesiąca poprzedniego.
Poza tym:
- dbanie o profesjonalny wizerunek oddziału Fundacji, zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału w tym zapewnienie odpowiedniego przepływu korespondencji i informacji oraz nadzór nad prawidłową organizacją pracy na poszczególnych stanowiskach,
- raportowanie i zarządzanie finansami oddziału – planowanie i kontrolowanie kosztów, planowanie i realizacja działań ukierunkowanych na zapewnienie realizacji planów finansowych związanych ze wsparciem podopiecznych oraz innych koniecznych działań w tym kierunku, planowanie działań oddziału i ocena ich realizacji,
- dbanie o wysoki poziom zaangażowania pracowników poprzez szkolenia, motywację i coachingi, ocenianie pracowników i przygotowanie wniosków premiowych,
- zarządzanie i organizowanie pracy podległych zespołów ,
- prowadzenie wszystkich etapów procesu zatrudniania od rekrutacji przez selekcję, nawiązanie stosunku pracy do jego ustania oraz rozliczanie czasu pracy pracowników,
- organizacja szkoleń wstępnych, stanowiskowych, BHP, badań medycyny pracy.
- przeprowadzenie rekrutacji do 50 osobowego zespołu telemarketerów,
- wyszkolenie 4 kierowników zespołów,
- prowadzenie stałego monitoringu stanu zatrudnienia w placówce,
- utrzymywanie wzrostu jakości pracy i rentowności oddziału,
- utrzymywanie realizacji działań ze wzrostem ok. 10% do miesiąca poprzedniego.
Poza tym:
- dbanie o profesjonalny wizerunek oddziału Fundacji, zapewnienie sprawnego funkcjonowania oddziału w tym zapewnienie odpowiedniego przepływu korespondencji i informacji oraz nadzór nad prawidłową organizacją pracy na poszczególnych stanowiskach,
- raportowanie i zarządzanie finansami oddziału – planowanie i kontrolowanie kosztów, planowanie i realizacja działań ukierunkowanych na zapewnienie realizacji planów finansowych związanych ze wsparciem podopiecznych oraz innych koniecznych działań w tym kierunku, planowanie działań oddziału i ocena ich realizacji,
- dbanie o wysoki poziom zaangażowania pracowników poprzez szkolenia, motywację i coachingi, ocenianie pracowników i przygotowanie wniosków premiowych,
- zarządzanie i organizowanie pracy podległych zespołów ,
- prowadzenie wszystkich etapów procesu zatrudniania od rekrutacji przez selekcję, nawiązanie stosunku pracy do jego ustania oraz rozliczanie czasu pracy pracowników,
- organizacja szkoleń wstępnych, stanowiskowych, BHP, badań medycyny pracy.
Kierownik zespołu temarketerów
Fundacja Razem Łatwiej
Z dniem 07.12.2015r
- Otwarcie oddziału Fundacji i zarządzanie jego działaniem (w tym : wsparcie Zarządu w organizacji biura i stanowisk pracy, zakupów, zamówień, rekrutacji, itp.)
- rekrutacja i selekcja kandydatów - przy wsparciu działu kadr,
- wdrożenie pracowników do pracy,
- nadzór nad działaniem systemu, wsparcie merytoryczne, szkolenia stanowiskowe, coaching,
- koordynacja pracy ponad 25 osobowej grupy,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Pozyskiwanie funduszy na cele m.in.: zakupu sprzętu pomocniczego, rehabilitacji niepełnosprawnych dzieci, wparcia leczenia lub operacji itp.
• Wdrażanie nowych pracowników działu, szkolenie stanowiskowe, trening, coaching, wsparcie merytoryczne,
• Wsparcie w utrzymywaniu stałego poziomu pozyskiwanych funduszy przez podległych pracowników (stały 5% wzrost każdego miesiąca),
• Dokonywanie potwierdzeń wpłat,
• Zarządzanie grupą około 18-20 osób,
• Coaching rozmów ze zwróceniem uwagi na błędy oraz sposoby poprawy jakości rozmów,
• Działania motywujące.
- Otwarcie oddziału Fundacji i zarządzanie jego działaniem (w tym : wsparcie Zarządu w organizacji biura i stanowisk pracy, zakupów, zamówień, rekrutacji, itp.)
- rekrutacja i selekcja kandydatów - przy wsparciu działu kadr,
- wdrożenie pracowników do pracy,
- nadzór nad działaniem systemu, wsparcie merytoryczne, szkolenia stanowiskowe, coaching,
- koordynacja pracy ponad 25 osobowej grupy,
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
• Pozyskiwanie funduszy na cele m.in.: zakupu sprzętu pomocniczego, rehabilitacji niepełnosprawnych dzieci, wparcia leczenia lub operacji itp.
• Wdrażanie nowych pracowników działu, szkolenie stanowiskowe, trening, coaching, wsparcie merytoryczne,
• Wsparcie w utrzymywaniu stałego poziomu pozyskiwanych funduszy przez podległych pracowników (stały 5% wzrost każdego miesiąca),
• Dokonywanie potwierdzeń wpłat,
• Zarządzanie grupą około 18-20 osób,
• Coaching rozmów ze zwróceniem uwagi na błędy oraz sposoby poprawy jakości rozmów,
• Działania motywujące.
Specjalista ds. reklamy
Bezpośredni kontakt z Klientem Biznesowym; Sprzedaż usług reklamowych Panoramy Firm; Sprzedaż stron www, filmów video oraz prezentacji firm w produktach Panorama Firm - aplikacja mobilna i wyszukiwarka lokalna; Obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów z baz danych; Przygotowanie oferty, negocjacja warunków i sporządzanie umów; Prezentowanie oferty mobilnej - nawigacji itp.;
Specjalista ds. sprzedaży
- Pozyskiwanie Klientów na przesyłki kurierskie i opieka po sprzedażowa,
- Przygotowywanie ofert dostosowanych do Klienta,
- Przedstawianie propozycji i negocjacje cenowe,
- Przyjmowanie reklamacji od obsługiwanych Klientów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy,
- Współpraca z kurierami w zakresie podnoszenia jakości obsługi Klientów,
- Realizowanie założonych targetów na poziomie kilkudziesięciu tysięcy (w kwartale)
- Przygotowywanie ofert dostosowanych do Klienta,
- Przedstawianie propozycji i negocjacje cenowe,
- Przyjmowanie reklamacji od obsługiwanych Klientów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy,
- Współpraca z kurierami w zakresie podnoszenia jakości obsługi Klientów,
- Realizowanie założonych targetów na poziomie kilkudziesięciu tysięcy (w kwartale)
Specjalista ds. sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych Klientów i opieka posprzedażowa,
- Dokonywanie analizy, przygotowywanie dobranej oferty i przedstawianie ich Klientowi,
- Przyjmowanie reklamacji od obsługiwanych Klientów,
- Utrzymywanie pozytywnego wizerunku Firmy,
- Współpraca z kurierami w zakresie jakości obsługi Klientów,
- Udział w szkoleniach wewnętrznych Firmy,
- Dokonywanie analizy, przygotowywanie dobranej oferty i przedstawianie ich Klientowi,
- Przyjmowanie reklamacji od obsługiwanych Klientów,
- Utrzymywanie pozytywnego wizerunku Firmy,
- Współpraca z kurierami w zakresie jakości obsługi Klientów,
- Udział w szkoleniach wewnętrznych Firmy,
Starszy Konsultant Personalny ds. Sieci
Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów sieciowych - hiper i supermarkety;
Teren podległy - wielkopolska i woj. lubuskie;
Zapewnienie Klientowi profesjonalnej obsługi;
Przeprowadzanie rekrutacji na zlecenia klientów;
Organizowanie badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu BHP dla pracowników tymczasowych, koordynowanie formalności powypadkowych; szkolenia wstępne BHP;
Przygotowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do rozliczenia zleceniobiorców;
Teren podległy - wielkopolska i woj. lubuskie;
Zapewnienie Klientowi profesjonalnej obsługi;
Przeprowadzanie rekrutacji na zlecenia klientów;
Organizowanie badań lekarskich oraz szkoleń z zakresu BHP dla pracowników tymczasowych, koordynowanie formalności powypadkowych; szkolenia wstępne BHP;
Przygotowanie umów i innych dokumentów niezbędnych do rozliczenia zleceniobiorców;
Starszy Konsultant Personalny
Realizowanie mniejszych i dużych projektów rekrutacji dla m.in. Jutrzenki (ok.
100 osób), Volkswagen, Tesco itp.
Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;
Koordynacja bieżących spraw w biurze (nowe projekty, nagłe zlecenia od klientów, przygotowanie ofert, umów z klientami, zestawień, analiz, kalkulacji);
Przygotowywanie rozliczeń czasu pracy pracowników tymczasowych, zleceniobiorców;
Organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacji pod określony projekt;
Kierowanie pracowników na badania medycyny pracy, realizowanie planów urlopowych, przygotowywanie umów o pracę lub zlecenie; itp.
100 osób), Volkswagen, Tesco itp.
Utrzymywanie stałych kontaktów z klientami;
Koordynacja bieżących spraw w biurze (nowe projekty, nagłe zlecenia od klientów, przygotowanie ofert, umów z klientami, zestawień, analiz, kalkulacji);
Przygotowywanie rozliczeń czasu pracy pracowników tymczasowych, zleceniobiorców;
Organizowanie i prowadzenie procesów rekrutacji pod określony projekt;
Kierowanie pracowników na badania medycyny pracy, realizowanie planów urlopowych, przygotowywanie umów o pracę lub zlecenie; itp.
Konsultant personalny
styczeń 2005 - czerwiec 2005
Praca na zlecenie.
Wsparcie biura w obsłudze kandydatów do pracy, wydawanie dokumentów do zgłoszenia kandydata, przygotowywanie umów, prowadzenie rekrutacji, rozliczanie list obecności pracowników tymczasowych, udzielanie informacji pracownikom tymczasowym itp.
czerwiec 2005 - lipiec 2007
Pozyskiwanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz rozwijanie z nimi stałych i partnerskich relacji biznesowych; Poszukiwanie Kandydatów przy użyciu różnorodnych metod oraz dopasowywanie ich oczekiwań i kompetencji do aktualnie prowadzonych projektów; Prowadzenie spotkań z Kandydatami, weryfikowanie ich wiedzy i umiejętności; Analizowanie sytuacji rynkowej oraz działań konkurencji; Raportowanie; Obsługa bazy danych CRM; Przygotowanie dokumentów do rozliczenia wynagrodzeń pracowników; Obsługa wniosków urlopowych; Organizowanie zastępstw;
Praca na zlecenie.
Wsparcie biura w obsłudze kandydatów do pracy, wydawanie dokumentów do zgłoszenia kandydata, przygotowywanie umów, prowadzenie rekrutacji, rozliczanie list obecności pracowników tymczasowych, udzielanie informacji pracownikom tymczasowym itp.
czerwiec 2005 - lipiec 2007
Pozyskiwanie i prowadzenie projektów rekrutacyjnych; Identyfikowanie potrzeb Klientów oraz rozwijanie z nimi stałych i partnerskich relacji biznesowych; Poszukiwanie Kandydatów przy użyciu różnorodnych metod oraz dopasowywanie ich oczekiwań i kompetencji do aktualnie prowadzonych projektów; Prowadzenie spotkań z Kandydatami, weryfikowanie ich wiedzy i umiejętności; Analizowanie sytuacji rynkowej oraz działań konkurencji; Raportowanie; Obsługa bazy danych CRM; Przygotowanie dokumentów do rozliczenia wynagrodzeń pracowników; Obsługa wniosków urlopowych; Organizowanie zastępstw;
Szkolenia i kursy
- styczeń 2018r. - kurs operatora wózka jezdniowego napędzanego
- Szkolenia z obsługi klienta, negocjacji
- Czerwiec 2008r. – szkolenie z zakresu planowania rekrutacji w czasie, analizy rynku i doprecyzowania zamówienia, źródła i narzędzia pozyskiwania kandydatów, rozmowa rekrutacyjna.
- Październik 2006r. – wyróżnienie „Najlepszy Konsultant”
- 2005r. Odbyty kurs dla osób prowadzących szkolenia instruktażu wstępnego BHP.
- Szkolenia z obsługi klienta, negocjacji
- Czerwiec 2008r. – szkolenie z zakresu planowania rekrutacji w czasie, analizy rynku i doprecyzowania zamówienia, źródła i narzędzia pozyskiwania kandydatów, rozmowa rekrutacyjna.
- Październik 2006r. – wyróżnienie „Najlepszy Konsultant”
- 2005r. Odbyty kurs dla osób prowadzących szkolenia instruktażu wstępnego BHP.
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Magazynowanie
Łańcuch dostaw
Planowanie/Prognozowanie
Łańcuch dostaw
Transport i zarządzanie flotą
Produkcja
Utrzymanie ruchu
Zainteresowania
Motoryzacja,
Inne
- Uprawnienia WJO II
- Znajomość programów komputerowych – MS Windows, MS Office, Internet, Intranet;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Wysokie zdolności organizacyjne;
- Umiejętność formułowania celów i konsekwentne ich realizowanie;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych z osobami na różnych szczeblach zawodowych;
- Odpowiedzialność;
- Prawo jazdy kat. B (prawie 20 letnia praktyka)
- Znajomość programów komputerowych – MS Windows, MS Office, Internet, Intranet;
- Obsługa urządzeń biurowych;
- Umiejętność pracy zespołowej;
- Wysokie zdolności organizacyjne;
- Umiejętność formułowania celów i konsekwentne ich realizowanie;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych z osobami na różnych szczeblach zawodowych;
- Odpowiedzialność;
- Prawo jazdy kat. B (prawie 20 letnia praktyka)
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker