Umiejętności
Access
CRM
Zarządzanie
Analiza rynku
Negocjacje
Umowa sprzedaży
Sprzedaż
Prawo jazdy kat.B, Microsoft Office,
Sztuka prezentacji
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Ds. Sprzedaży
- prowadzenie działań sprzedażowych, w szczególności pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedaży,
-gromadzenie i analiza informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientami przy użyciu systemu DotCRM,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi CUK oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A.,
- udział w tworzeniu narzędzi wspomagających proces sprzedaży.
-gromadzenie i analiza informacji o potrzebach i poziomie satysfakcji klientów oraz podejmowanie inicjatyw mających na celu poprawę obsługi,
- prowadzenie ewidencji kontaktów z klientami przy użyciu systemu DotCRM,
- sporządzanie raportów i analiz dotyczących obsługiwanych klientów,
- gromadzenie informacji dotyczących aktywności konkurencji,
- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi CUK oraz innymi jednostkami organizacyjnymi Poczty Polskiej S.A.,
- udział w tworzeniu narzędzi wspomagających proces sprzedaży.
Szkolenia i kursy
* 15.01.2004r.
Marketing Union - Doradca klienta KRD
*29.05. – 15.09. 2004r.
Poczta Polska
Kurs dla asystentów zatrudnionych
w urzędach pocztowych
*6-7.02.2006r. Cegos Polska
Podstawy stosowania technik sprzedaży usług pocztowych
*18.19.12.2006r. Cegos Polska
Zaawansowane techniki sprzedaży
*16.12.2008r. Global Business Center Asertywność z elementami treningu antystresowego
Marketing Union - Doradca klienta KRD
*29.05. – 15.09. 2004r.
Poczta Polska
Kurs dla asystentów zatrudnionych
w urzędach pocztowych
*6-7.02.2006r. Cegos Polska
Podstawy stosowania technik sprzedaży usług pocztowych
*18.19.12.2006r. Cegos Polska
Zaawansowane techniki sprzedaży
*16.12.2008r. Global Business Center Asertywność z elementami treningu antystresowego
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą