Umiejętności
Zarządzanie klientami
Content Marketing
Strategia marketingowa
Planowanie mediów
Reklama online
RTB
Performance marketing
New Business
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
- realizowanie projektów prasowo-internetowych o tematyce medycznej, biznesowej
- pozyskiwanie Klientów do prowadzonych projeków
- opracowywanie propozycji udziału dla Klienta w oparciu o zasady działania marketingu kontekstowego
- współpraca z dziennikarzami, ekspertami merytorycznymi
- nadzorowanie wizualnej i merytorycznej strony projektu
- pozyskiwanie dodatkowych źródeł dystrybucji
- pozyskiwanie Klientów do prowadzonych projeków
- opracowywanie propozycji udziału dla Klienta w oparciu o zasady działania marketingu kontekstowego
- współpraca z dziennikarzami, ekspertami merytorycznymi
- nadzorowanie wizualnej i merytorycznej strony projektu
- pozyskiwanie dodatkowych źródeł dystrybucji
New Business Account Manager
- sprzedaż oferty sieci reklamy kontekstowo-behawioralnej AdKontekst
- obsługa zamówień składanych przez potencjalnych Klientów
- nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z Klientami
- przygotowywanie ofert, prezentacji
- współpraca przy tworzeniu media-planów dla obsługiwanych Klientów
- współpraca przy realizowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych dla obsługiwanych Klientów
- obsługa zamówień składanych przez potencjalnych Klientów
- nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z Klientami
- przygotowywanie ofert, prezentacji
- współpraca przy tworzeniu media-planów dla obsługiwanych Klientów
- współpraca przy realizowaniu i optymalizowaniu kampanii reklamowych dla obsługiwanych Klientów
Account Manager
- przedstawianie oferty i sprzedaż usług Portalu Praca.pl
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami Portalu
- utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami Portalu
- przygotowywanie ofert handlowych
- analizowanie rynku pod kątem nowych działań
- uczestniczenie w doskonaleniu oferty handlowej i w poszukiwaniu nowych sposobów dotarcia do Klienta
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi Klientami Portalu
- utrzymywanie kontaktów z obecnymi Klientami Portalu
- przygotowywanie ofert handlowych
- analizowanie rynku pod kątem nowych działań
- uczestniczenie w doskonaleniu oferty handlowej i w poszukiwaniu nowych sposobów dotarcia do Klienta
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży B2B
- podejmowanie działań operacyjnych wspomagających
realizację planów sprzedażowych
- opracowywanie i rekomendowanie usprawnień w zakresie
procesu sprzedaży i dostarczania usług Klientom Biznesowym
- opracowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży do Klientów Biznesowych
- analizowanie efektywności kanałów dystrybucji
- koordynowanie i monitorowanie działań w Regionach Sprzedaży w
celu poprawy/utrzymania wyników satysfakcji Klientów Biznesowych
- definiowanie wymagań do budowy narzędzi służących optymalizacji
sprzedaży i obsługi Klientów
realizację planów sprzedażowych
- opracowywanie i rekomendowanie usprawnień w zakresie
procesu sprzedaży i dostarczania usług Klientom Biznesowym
- opracowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży do Klientów Biznesowych
- analizowanie efektywności kanałów dystrybucji
- koordynowanie i monitorowanie działań w Regionach Sprzedaży w
celu poprawy/utrzymania wyników satysfakcji Klientów Biznesowych
- definiowanie wymagań do budowy narzędzi służących optymalizacji
sprzedaży i obsługi Klientów
Starszy Specjalista ds. Procesów i Procedur
- przygotowywanie/opiniowanie procedur/instrukcji dla Doradców
Błekitnej Linii TP 19330 obsługujacych uszkodzenia
- wspieranie Doradców w zakresie umiejetnosci obsługiwania
Klientów i aplikacji/systemów
- przygotowywanie/opiniowanie materiałów szkoleniowych i
prowadzenie szkolen/instruktazy w celu zapewnienia wysokiego
poziomu kompetencji Doradców
- udział w projektach i grupach zadaniowych oraz wspieranie
merytoryczne komórek operacyjnych
- zapewnianie biezacej komunikacji o procesach i procedurach w
celu zapewnienia ich przestrzegania i realizowania
- realizowanie przeglądów/audytów dotyczących procesów i procedur
Błekitnej Linii TP 19330 obsługujacych uszkodzenia
- wspieranie Doradców w zakresie umiejetnosci obsługiwania
Klientów i aplikacji/systemów
- przygotowywanie/opiniowanie materiałów szkoleniowych i
prowadzenie szkolen/instruktazy w celu zapewnienia wysokiego
poziomu kompetencji Doradców
- udział w projektach i grupach zadaniowych oraz wspieranie
merytoryczne komórek operacyjnych
- zapewnianie biezacej komunikacji o procesach i procedurach w
celu zapewnienia ich przestrzegania i realizowania
- realizowanie przeglądów/audytów dotyczących procesów i procedur
Specjalista ds. Monitoringu/Starszy Specjalista ds. Monitoringu
- monitorowanie jakości rozmów prowadzonych przez Doradców
Błękitnej Linii TP 19330
- opracowywanie raportów dotyczących poziomu obsługi Klientów
i rekomendowanie działań mających wpływ na wzrost satysfakcji
Klientów
- przeprowadzanie warsztatów dla nowych Doradców,
dotyczących zasad i sposobu monitorowania rozmów
- współpraca z Trenerami w zakresie analizy potrzeb
szkoleniowych dla Doradców
Błękitnej Linii TP 19330
- opracowywanie raportów dotyczących poziomu obsługi Klientów
i rekomendowanie działań mających wpływ na wzrost satysfakcji
Klientów
- przeprowadzanie warsztatów dla nowych Doradców,
dotyczących zasad i sposobu monitorowania rozmów
- współpraca z Trenerami w zakresie analizy potrzeb
szkoleniowych dla Doradców
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
- film
- literatura klasyczna
- motoryzacja
- literatura klasyczna
- motoryzacja
Grupy
Agora SA
Agora to wydawca Gazety Wyborczej - największej polskiej gazety opiniotwórczej, Metra - największego polskiego dziennika bezpłatnego, właścicielem stacji radiowych - TOK FM, Rock Radio, Złote P