Krzysztof Jasiak

Krzysztof Jasiak

Przedstawiciel handlowy
Tarnów, małopolskie

Umiejętności

Microsoft Office Prawo jazdy kat B Język angielski - poziom średnio-zaawansowany

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Danone sp. z o.o.
Specjalista ds. Rozwoju Klientów
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami rynku nowoczesnego na terenie Krakowa
• Egzekwowanie ustaleń centralnych oraz inicjowanie dodatkowych akcji odsprzedażowych
• Dbanie o dostępność produktów oraz ich widoczność na półkach
• Realizowanie celów sprzedażowych oraz ekspozycyjnych
• Nadzorowanie pracy agencji merchandisingowej
Mead Johnson Nutrition
Przedstawiciel Handlowy ds. Rozwoju Sprzedaży
• Budowanie i utrzymywanie relacji z 60 klientami na obszarze woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego
• Dbanie o właściwą, zgodną ze standardami firmy ekspozycję produktów
• Egzekwowanie ustaleń centralnych oraz inicjowanie dodatkowych akcji promocyjnych
• Kontrola nad pełną dostępnością produktów oraz wprowadzanie nowości
• Nadzór i rozliczanie pracy merchandiserów
Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Hurtu Partnerskiego
• Wspieranie biznesu w grupie 120 klientów na terenie okolic Tarnowa, Brzeska oraz okolic Bochni, poprzez rozwijanie kategorii piwnej
• Realizowanie założonych celów jakościowych i sprzedażowych
• Egzekwowanie ustaleń promocyjnych i umów handlowych
• Dbanie o właściwą komunikację cen i promocji przy wykorzystaniu materiałów reklamowych
• Wprowadzanie nowych produktów
PZ Cussons Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Sieciowych
• Budowanie i utrzymywanie relacji z 60 klientami na obszarze woj. małopolskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego
• Dbanie o właściwą, zgodną ze standardami firmy ekspozycję produktów
• Egzekwowanie ustaleń centralnych oraz inicjowanie dodatkowych akcji promocyjnych
• Kontrola nad pełną dostępnością produktów oraz wprowadzanie nowości
• Nadzór i rozliczanie pracy merchandiserów
Navo Sp. z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
• Budowanie i utrzymywanie relacji z 60 klientami na obszarze woj. małopolskiego
• Dbanie o właściwą, zgodną ze standardami firmy ekspozycję produktów
• Egzekwowanie ustaleń centralnych oraz inicjowanie dodatkowych akcji promocyjnych
• Kontrola nad pełną dostępnością produktów oraz wprowadzanie nowości

Szkolenia i kursy

ukończone szkolenie „Akademia Sprzedaży” , odbyte szkolenie z zakresu zarządzania pracownikami agencji merchandisingowych podczas pracy w PZ CUSSONS POLSKA S.A.

odbyte szkolenie „Preselling College” rozwijające umiejętności sprzedażowe w oparciu o standardy koncernu Procter & Gamble w trakcie pracy w NAVO PGD

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Zainteresowania

górskie wycieczki

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.