Umiejętności
Sprzedaż
Zdolność szybkiego uczenia się
komunikatywność
Pozyskiwanie nowych klientów
Praca w grupie oraz kierowanie nią
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik serwisu
- zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i kontrolowanie jego pracy, ustalanie grafików,
-analiza rynku i działań konkurencji,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- kontrola terminowej realizacji procesu napraw,
- opracowywanie standardów obsługi klientów i pilnowanie realizacji przyjętych norm,
- nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawy awarii urządzeń u klientów,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie ich,
- raportowanie wykonywanych prac,
- tworzenie budżetu i dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami,
- dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi.
-analiza rynku i działań konkurencji,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- kontrola terminowej realizacji procesu napraw,
- opracowywanie standardów obsługi klientów i pilnowanie realizacji przyjętych norm,
- nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawy awarii urządzeń u klientów,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie ich,
- raportowanie wykonywanych prac,
- tworzenie budżetu i dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami,
- dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi.
Kierownik serwisu
- zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i kontrolowanie jego pracy, ustalanie grafików,
-analiza rynku i działań konkurencji,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- kontrola terminowej realizacji procesu napraw,
- opracowywanie standardów obsługi klientów i pilnowanie realizacji przyjętych norm,
- nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawy awarii urządzeń u klientów,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie ich,
- raportowanie wykonywanych prac,
- tworzenie budżetu i dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami,
- dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi.
-analiza rynku i działań konkurencji,
- budowanie pozytywnych relacji z klientami,
- kontrola terminowej realizacji procesu napraw,
- opracowywanie standardów obsługi klientów i pilnowanie realizacji przyjętych norm,
- nadzór nad przeglądami technicznymi, naprawy awarii urządzeń u klientów,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie ich,
- raportowanie wykonywanych prac,
- tworzenie budżetu i dbanie o jego realizację zgodnie z założeniami,
- dbanie o wizerunek firmy i jakość obsługi.
Koordynator ds. serwisu
- nadzór i czynne wsparcie procesów serwisowych w podległych obszarach,
- prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów,
- koordynowanie pracy w serwisie,
- monitorowanie technicznych standardów pracy,
- ustalanie planów pracy,
- zarządzanie relacją z kluczowymi klientami, utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami związanych z realizacją umów serwisowych,
- współpraca z Działem Sprzedaży dotycząca realizacji umów serwisowych,
- zarządzanie sprzedażą części zamiennych – sprzedaż (przewidywanie możliwości realizacji planów sprzedażowych, przygotowanie ofert na podstawie zapytań od klientów, przygotowanie kosztorysów, składanie zamówień),
- stały i bezpośredni kontakt z klientem.
- prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów,
- koordynowanie pracy w serwisie,
- monitorowanie technicznych standardów pracy,
- ustalanie planów pracy,
- zarządzanie relacją z kluczowymi klientami, utrzymywanie bieżących kontaktów z klientami związanych z realizacją umów serwisowych,
- współpraca z Działem Sprzedaży dotycząca realizacji umów serwisowych,
- zarządzanie sprzedażą części zamiennych – sprzedaż (przewidywanie możliwości realizacji planów sprzedażowych, przygotowanie ofert na podstawie zapytań od klientów, przygotowanie kosztorysów, składanie zamówień),
- stały i bezpośredni kontakt z klientem.
Specjalista d/s Sprzedaży Internetowej
- analizowanie rynku i ofert konkurencji,
- realizowanie planów sprzedażowych,
- sprzedawanie produktów branżowych,
- obsługa klienta,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,
- sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży,
- reprezentacja firmy,
- przyjmowanie reklamacji.
- realizowanie planów sprzedażowych,
- sprzedawanie produktów branżowych,
- obsługa klienta,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,
- sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży,
- reprezentacja firmy,
- przyjmowanie reklamacji.
Szkolenia i kursy
Posiadam uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą