Wypowiedzi
-
@Andrzej: Zamiast BMP już PNG :)
Co do moich intencji to chciałem zasięgnąć tutaj
trochę profesjonalnych opinii na temat logotypu
i projektu strony. Oczywiście można domyślić sie,
że przeklada się to również na papeterię, wizytówki, itd
bo są wykonane w podobnym duchu, a strona będzie
jeszcze rozbudowywana. Dlatego ważne były dla mnie
opinie.
@Rafał: dlaczego mówisz, że skórka jest zgapiona?
Jeżeli to już widziałeś to bardzo byłbym wdzięczny
za info gdzie, bo wtedy będę zmuszony wrócić z tym
do firmy, która przygotowywała mi te rzeczy. -
@Andrzej dokładnie hehe:) do wypadek przy pracy. Poprawimy na standardowego PNG i tego będziemy się trzymać:)
-
Powracając do tematu wątku - doklejam artykuł z kilkoma praktycznymi poradami na temat tego, jak sprawdzać poprawność wprowadzanych adresów email w formularzach na stronach internetowych.
http://www.expertsender.pl/sprawdzanie-poprawnosci-adr...
Większość właścicieli stron internetowych wychodzi z założenia, że wystarczy tylko postawić formularz do rejestracji/zapisu do newslettera. Niestety jest to błędne myślenie, a temat w istocie rzeczy bardzo głęboki.
Czy Wasze strony są zoptymalizowane, aby odpowiednio walidowały wprowadzane adresy? -
Powracając do głównego tematu wątku - doklejam artykuł z kilkoma praktycznymi poradami na temat tego, jak sprawdzać poprawność wprowadzanych adresów email w formularzach na stronach internetowych.
http://www.expertsender.pl/sprawdzanie-poprawnosci-adr...
Większość właścicieli stron internetowych wychodzi z założenia, że wystarczy tylko postawić formularz do rejestracji/zapisu do newslettera. Niestety jest to błędne myślenie, a temat w istocie rzeczy bardzo głęboki.
Czy Wasze strony są zoptymalizowane, aby odpowiednio walidowały wprowadzane adresy? -
Jak sprawdzać poprawność wprowadzanych w formularzach adresów email? Odpowiedź i praktyczne porady w artykule na blogu o email marketingu:
http://www.expertsender.pl/sprawdzanie-poprawnosci-adr... -
To akurat mają w USA lepiej rozwiązane, bo tam kładzie się
nacisk na wypisywanie a nie tak jak u nas na obwarowane
zgodami zapisanie. Tutaj jak mówisz trzeba trochę czasu
poświęcić, żeby rogrzyźć temat kto wysyła, kto ma dane i
z ilu miejsc je usunąć, a powinno być to tak samo proste
jak wypisanie z newslettera. -
@Andrzej Jeżeli gdzieś się zapisałeś z własnej woli, a my takie przypadki raczej opisujemy to ciężko to nazwać spamem:) Pewnie możesz się wypisać za pomocą linku w stopce i temat załatwiony...
Gorzej z viagrą i innymi... To prawdziwy spam, nad którym kontrolę mają tylko nadawcy i jak Twój adres email już gdzieś wyjdzie to pomaga wyłącznie dobry filtr antyspamowy albo zmiana adresu:)Krzysztof Jarecki edytował(a) ten post dnia 15.09.09 o godzinie 13:19 -
Chciałbym się z Wami podzielić blogiem, na którym można przeczytać o DOs & DON'Ts w email marketingu na konkretnych przykładach.
Staramy się pisać różnorodnie i ciekawie, więc mam nadzieję, że zagościcie, poczytacie i będziecie wracać.
Ostatni wpis w luźniejszej formie - o wpadkach marketingowych sieci odzieżowej KappAhl oraz o trafionym pomyśle na użycie wiadomości typu Autoresponder.
http://www.expertsender.pl/jak-zaskoczyc-w-komunikacji... -
Jakie błędy popełnia KappAhl, że zasłużył na miano eKitu email marketingu? Jak zaskoczyć odbiorcę w komunikacji email, używając wiadomości typu autoresponder pokazuje eHit: Dropbox?
Cykliczny barometr email marketingu, czyli eHit, eKit:
http://www.expertsender.pl/jak-zaskoczyc-w-komunikacji...Krzysztof Jarecki edytował(a) ten post dnia 13.09.09 o godzinie 11:39 -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Opinie i oceny stron www/grafik
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Opinie i oceny stron www/grafik
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Opinie i oceny stron www/grafik
-
Mało który marketer sprawdza przed wysłaniem swojego newslettera, czy reklamy konkurencji nie pojawią się przypadkiem tuż obok treści ich emaila w skrzynkach Gmail. Na pewno nie robi tego BRE Bank.
W efekcie, wysyłając swój nieprzetestowany pod tym kątem biuletyn inwestycyjny do własnej bazy adresowej, de facto reklamuje konkurencję. A ta doskonale potrafi to wykorzystać...
http://www.expertsender.pl/bre-bank-za-darmo-reklamuje...
Czy jedynym sposobem na zapobiegnięcie tej sytuacji jest dodanie paru 'tragicznych' słów w treści maila? -
Dzięki za opinie:) Sumując wszystko zrobimy update'y w następnej wersji:)
-
Mało który marketer sprawdza przed wysłaniem swojego newslettera, czy reklamy konkurencji nie pojawią się przypadkiem tuż obok treści ich emaila w skrzynkach Gmail. Na pewno nie robi tego BRE Bank.
W efekcie, wysyłając swój nieprzetestowany pod tym kątem biuletyn inwestycyjny do własnej bazy adresowej, de facto reklamuje konkurencję. A ta doskonale potrafi to wykorzystać...
http://www.expertsender.pl/bre-bank-za-darmo-reklamuje...
Czy jedynym sposobem na zapobiegnięcie tej sytuacji jest dodanie paru 'tragicznych' słów w treści maila? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Webdesign
-
Zapraszam na pierwszą odsłonę ID naszej marki.
Na razie tylko blog jednak już coś widać:)
Dajcie znać co myślicie o http://www.expertsender.pl/ -
Jeśli nikt się nie garnie do podawania kolejnych przykładów, to sam przedstawię subiektywnie wybrane eHity i eKity email marketingu z kraju i ze świata.
Cykliczny barometr rozpoczyna LOT i La Sezna:
http://www.expertsender.pl/ehit-ekit-cykliczny-baromet...
Co myślicie o wymuszonej nauce języka polskiego przez LOT? Czy taka wpadka na wizytówce międzynarodowej firmy, jaką jest strona internetowa LOTu, jest dopuszczalna? -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny