Wypowiedzi
-
Lufthansa oraz Germanwings - jedna branża, podobny klient i tematyka wiadomości e-mail. Jednak różnica w wykonaniu i kreatywności – ogromna!
Można dać ciała, jak Germanwings, lub wyróżnić się ciekawym, subtelnym pomysłem, jak Lufthansa.
Uwielbiam kwiatki językowe w stylu: 'zamelduj sie' :)
http://www.expertsender.pl/pojedynek-marketingowy-lini... -
Pojedynek email marketingowy linii lotniczych. Lufthansa oraz Germanwings - Branża i tematyka wiadomości e-mail taka sama, a jednak różnica w wykonaniu i kreatywności – ogromna!
http://www.expertsender.pl/pojedynek-marketingowy-lini... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Ku przestrodze - jak wyłudzić 61zł przy pomocy reklam Google? Internetowy przekręt za symboliczną złotówkę:
http://www.expertsender.pl/internetowy-przekret-za-sym... -
Jak zostać zalanym kosmiczną ilością maili o bezwartościowej treści udzielając pożyczek w serwisie Monetto.pl?
http://www.expertsender.pl/32000-maili-transakcyjnych-... -
@Katarzyna Domańska
Dość poważny chaos istnieje w przypadku zapisu do newslettera Państwa konferencji dotyczącej zbierania, wykorzystania i zarządzania bazą danych...
http://www.expertsender.pl/interactive-marketing-meeti... -
@Dawid, podziel się koniecznie. Split testy do grup testowych przed wysłaniem wiadomości głównej to rekomendowany sposób postępowania ostrożnego i świadomego marketera.
W razie czego wesprzemy swoim doświadczeniem. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Jak zapisuje się do newslettera na stronie konferencji, której tematem przewodnim jest zbieranie, wykorzystanie i zarządzanie bazą danych?
Niestety, Internet Marketing Meeting się nie popisał...
http://www.expertsender.pl/interactive-marketing-meeti... -
@Maciej
Temat wydawał mi się adekwatny do tego, o czym grupa traktuje. O samej strategii marketingowej tak dużo nie piszę, więc będę się dopisywał stosunkowo rzadko do osobnego tematu z nowymi artykułami. Wszystko zatem zależy od tego, czy ktoś jeszcze będzie się dzielił swoimi wpisami. Jeśli nie, to nie ma sensu zakładać osobnego wątku. -
@Magdalena Masz dokładnie rację. Spalanie listy to jest efekt zbyt ostrego jej atakowania. To i ilość spam complaints, których w Polsce niestety nie można mierzyć to podstawowe czynniki, które sugerują, iż frekwencja wysyłek jest zbyt duża.
Kszatłtowanie częstotliwości wysyłek pomimo umów barterowych czy płatnych gotówką powinno być nadrzędne, bo może się okazać, iż coraz mniejsza bedzie wielkość listy zamiast odwrotnie. Widać frustracja już pojawia się w dyskusjach. Na pewno wiele osób już też się wypisało. Oby nie stracili równowagi i tego im życzę. -
Magdalena N.:
ostatnio zauważyłam, że np. mediarun oprócz newslettera wysyła dużo maili reklamowych do swojej bazy, często dostaję od nich kilka takich meili dziennie. Co sądzicie o takim "nadużywaniu uprzejmości"?
Mediarun.pl dość wyraźnie precyzuje w swoich notach prawnych, na które należy się zgodzić w celu zapisu do newslettera, że będzie wysyłać treści reklamowe:
http://dlaciebie.mediarun.pl/rejestracja/etap1/
Ale inną sprawą jest prawna zgoda klienta na otrzymywanie wiadomości komercyjnych, a inną - czysto-ludzkie sprecyzowanie jak często będzie się wysyłać takie emaile do swoich subskrybentów. Myślę, że Mediarun, jako marka aspirująca do bycia poważną powinna jasno określić w regulaminie, że np.: nie więcej niż 2-3 wiadomości reklamowe w tygodniu. Taka liczba wydaje mi się być optymalna w tym przypadku.
Kilka maili dziennie nie zdarzyło mi się od Mediarun otrzymać, tak jak Ty, Magdo, jednak podliczając wyszło mi 15 maili reklamowych od nich w ciągu ostatnich 18 dni roboczych. Chyba rzeczywiście jest to za wiele... -
Coraz więcej wysyłanych od instytucji maili ma nadawcę: kontakt, info, admin... Tymczasem badania wskazują, że właśnie pole nadawcy ma największy wpływ na decyzję o otworzeniu maila.
Jaką strategię powinny przyjąć firmy w definiowaniu nadawcy, aby dotrzeć do największego grona swoich subskrybentów? Podać nazwę swojej firmy, imię i nazwisko, a może jedno i drugie? Są różne szkoły - warto zapoznać się z najlepszymi praktykami.
http://www.expertsender.pl/pole-nadawcy/
Krzysztof Jarecki edytował(a) ten post dnia 29.09.09 o godzinie 14:43 -
Coraz więcej wysyłanych od instytucji maili ma nadawcę: kontakt, info, admin... Tymczasem badania wskazują, że właśnie pole nadawcy ma największy wpływ na decyzję o otworzeniu maila.
http://www.expertsender.pl/pole-nadawcy/
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing i PR w IT
-
Mówienie językiem klienta drastycznie podnosi skuteczność przekazu. Jak dobierać słowa w komunikacji z klientem na przykładzie ECCO i Head&Shoulders
http://www.expertsender.pl/mow-jezykiem-klienta/ -
Tworzenie funkcjonalnych newsletterów w Polsce jeszcze w wielu przypadkach jest ponad siły nawet poważnych marek. Jednym z przykładów jest emailing jednego z portali wycieczkowych - taniewczasy.info, w którym przedstawiano wycieczki, które już się odbyły. Traci na tym wizerunek firmy, a również sprzedaż, która nie miała prawa wzrosnąć po użyciu tego kanału komunikacji w taki sposób.
Więcej w artykule: http://www.expertsender.pl/przeterminowane-oferty-i-mo...
Czy wysyłka newslettera, który jest "czuły czasowo" ("time sensitive") to za wysokie progi dla pewnych marek?
Dla równowagi - w artykule również pozytywny przykład wykorzystania gratisu do zapisu do biuletynu na przykładzie darmowego biletu na Targi Mieszkaniowe od portalu nieruchomości tabelaofert.pl. -
Kolejna odsłona email marketingowych eHitów i eKitów:
http://www.expertsender.pl/przeterminowane-oferty-i-mo...
Tym razem "na warsztat" został wrzucony między innymi portal turystyczny reklamujący przeterminowane wycieczki...