Krzysztof Jarecki

ExpertSender, Founder, CEO

Wypowiedzi

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Czy na e-mail marketingu można zarobić?
    10.11.2009, 14:16

    Jan D.:
    ameryka to nie zapyziała polska

    Tak precyzyjnych i reprezentatywnych badań na temat zwrotu z inwestycji na rynku polskim e-mail marketingu nie znajdziesz, ale zapewniam Cię, że przynajmniej kilkukrotny zwrot jest normą. I zaznaczam, że chodzi tu o e-mail marketing do własnych list odbiorców, a nie np mailing portalowy.

    Różnice z dokładnymi wyliczeniami np. tutaj:
    http://www.expertsender.pl/targetowanie-behawioralne-w...Krzysztof Jarecki edytował(a) ten post dnia 10.11.09 o godzinie 14:19

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Czy na e-mail marketingu można zarobić?
    10.11.2009, 13:56

    Podpisuje się pod tym Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego DMA. Organizacja jest bardzo poważana i szanowana, a badanie opublikowane jakiś miesiąc temu, więc świeżutkie. W artykule masz link do źródła.

    Nikt nie wpisze tego do umowy, ale zwróć uwagę, że to wartości średnie, więc jak najbardziej osiągalne.

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Czy na e-mail marketingu można zarobić?
    10.11.2009, 13:48

    Zestawienie ciekawych wniosków płynących z wielu badań, analiz i raportów na temat e-mail marketingu. Cytaty z badań m.in Forbes'a, czy DMA (Direct Marketing Association):

    http://www.expertsender.pl/zarobic-na-email-marketingu/

    - "każdy dolar wydany na e-mail marketing w 2009 roku wygenerował 43,62 dolary zysku"
    - "średnio 14 centów zysku z każdego dostarczonego e-maila"
    - "wydatki na e-mail najszybciej rosnącym segmentem marketingu bezpośredniego, przy wskaźniku wzrostu 18,5% na rok"



    Myślę, że to obowiązkowe zestawienie dla osób zajmujących się marketingiem, niekoniecznie stricte e-mail.

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Email Marketing w temacie Wyróżnić się w email marketingu
    9.11.2009, 12:27

    @Diana: faktycznie też podobne wrażenie na mnie to wywiera. Ten przykład jak widać też można poprawić :) Sam pomysł jednak jest ciekawy i chodziło o jego pokazanie. Szkoda, że na razie w Polsce mamy mało tego typu wirusowych akcji. Mam nadzieję, że niebawem będziemy mogli opisać pomysłową kampanię z naszego podwórka

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Email Marketing w temacie Wyróżnić się w email marketingu
    4.11.2009, 14:29

    @Tomek, (Sawek?) ;)

    jasne, że przekaz jest jednowymiarowy - oparty na seksie, ale nie znaczy to, że nie odbiega na poziomie komunikacji od innych wiadomości, a szczególnie tych tylko tekstowych. Zapada w pamięć i to się liczy... szczególnie, że nawet jeśli byłby opowiadany słownie jako kawał, to nie można pominąć kluczowej dla całego przekazu - puenty. A, że właśnie w puencie jest najważniejszy przekaz marketingowy, to efekt jest osiągnięty.

    Mylisz się, że po sieci będzie krążyć tylko obrazek, gdyż nie był on częścią oryginalnego e-maila, a został dołączony jako ilustracja jedynie do wpisu na blogu...

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ciekawy wpis na blogu
    4.11.2009, 14:08

    E-mailowy marketing wirusowy.
    Brak HTML, sam czysty tekst, ale z pomysłem:

    http://www.expertsender.pl/wirusowy-e-mail-marketin/

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Email Marketing w temacie Wyróżnić się w email marketingu
    4.11.2009, 13:51

    E-mailowy marketing wirusowy. Bez HTMLa, czysty tekst, za to liczy się pomysł by wyróżnić się z tłumu:

    http://www.expertsender.pl/wirusowy-e-mail-marketin/

    A przy okazji można trafić do dużo większego grona odbiorców, niż pierwotni adresaci mailingu reklamowego...

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Marketing szeptany w temacie Jak dotrzeć do męskiej grupy celu w necie?
    4.11.2009, 13:36

    Krzysztof S.:
    Joanna Tarnolicka:
    Ja bym stawiała na biusty. Oczywiście gołe, albo prawie.
    jest naukowo udowodnione, że dupy bardziej działają na facetów niż cycki
    :D


    Wirusowy głos za cyckami jednak:
    http://www.expertsender.pl/wirusowy-e-mail-marketin/

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Sklep internetowy w temacie Sklep internetowy dla kobiet - marketing kobiecy?
    2.11.2009, 12:35

    Intuicyjne poruszanie się po stronie - to prawda, jest bardzo ważne, ale przyjemny, zapraszający layout ma jeszcze większe znaczenie, niż w przypadku marketingu skierowanego do mężczyzn.

    Dodatkowo - rabaty, promocje, obniżki, darmowe prezenty - to przyciąga również mężczyzn, ale kobiety wydaje się w jeszcze większym stopniu. Oraz czułe słówka...

    Polecam wpis koleżanki o e-mailu ze sklepu internetowego, który od razu zachęcił ją do kupna:
    http://www.expertsender.pl/e-mailowe-czule-slowka/

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Agencje interaktywne w temacie Sorry, przegrałeś
    30.10.2009, 16:12

    Akurat podejrzewam, że to na co dawana jest zgoda zależy od klauzuli prawnej jaką petent zamieszcza w swoim CV :)

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie E-Handel w temacie Sorry, przegrałeś

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy E-Handel

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Agencje interaktywne w temacie Sorry, przegrałeś
    29.10.2009, 12:23

    Food for thought i marketing good read...
    Prosta i zaskakująca kreacja emaila promocyjnego:

    http://www.expertsender.pl/sorry-przegrales/

    Nie spotkałem się z tak kreatywnym podejściem do ogłoszenia wyników konkursu w Polsce. Zanim zakrzykniecie: "To mało widziałeś!", proszę o konkretne przykłady, najlepiej z linkami.



    Obrazek

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ciekawy wpis na blogu
    29.10.2009, 12:14

    Sorry, przegrałeś...

    Prosta i zaskakująca kreacja emaila promocyjnego.
    Marketing good read:

    http://www.expertsender.pl/sorry-przegrales/


    Obrazek

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie e- marketing w temacie Budowanie baz adresowych
    26.10.2009, 13:41

    E-mail marketing jest jednym z najefektywniejszych kanałów komunikacji w e-marketingu. Wykorzystanie jego potencjału zależy od poprawnego zbudowania baz adresowych. Case'y z przykładami podano w poniższym wpisie na blogu:

    http://www.expertsender.pl/budowanie-baz-adresowych/


    Macie jakieś inne inspiracje, lub przypadki wpadek w tej dziedzinie?

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ciekawy wpis na blogu
    26.10.2009, 13:25

    Grzechy i sukcesy profesjonalnego e-mail marketingu. Źródło inspiracji i przestrogi dla marketerów.

    Profesjonalne budowanie baz adresowych:
    http://www.expertsender.pl/budowanie-baz-adresowych/

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ciekawy wpis na blogu
    19.10.2009, 15:38

    Marketing w branży klubowej.

    Jak poszerzać popularność i zataczać coraz szersze kręgi wśród potencjalnych odwiedzających kluby muzyczne? Zastosować metodę znaną z innych, nawet tych mniej legalnych branży – czyli zaproponować coś po raz pierwszy za darmo i kusić perspektywą kolejnych nadzwyczajnych doznań…

    http://www.expertsender.pl/branza-klubowa/

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Sklep internetowy w temacie Niesztampowy email transakcyjny
    15.10.2009, 12:12

    Dla kreatywnej osoby (nawet nie copywritera!) napisanie takiej treści maila to parę minut. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby napisać parę wersji i losowo wysyłać, lub tak jak pisze Marcin - treść mogłaby być uzależniona od ilości zakupów, lub działu sklepu, w którym dokonano zakupów. Ewentualnie można zmieniać epicką zawartość maila co 1-2 miesiące :)

    Takimi drobnymi smaczkami naprawdę można zyskać rzeszę lojalnych klientów. Dodatkowo - sam fakt, że ludzie przesyłają to dalej i dzielą się z innymi (vide osoba, która oryginalnie umieściła to na forum, ja i np. Marcin) to marketing wirusowy, który wygeneruje sklepowi nowych klientów.

    It's a win-win.

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Sklep internetowy w temacie Niesztampowy email transakcyjny
    14.10.2009, 16:26

    Kto powiedział, że email transakcyjny powiadamiający Cię o wysyłce kupionego przez Internet przedmiotu musi być nudny? Szczególnie, jeśli przeciętny odbiorca Twojej korespondencji doceni mniej formalny, acz przemyślany i po prostu miły przekaz?

    Na pohybel wszechogarniającej sztampie:
    http://www.expertsender.pl/niesztampowy-email-transakc...


    "...następnie uczestniczyliśmy we wspaniałej uroczystości oraz wszyscy przemarszowaliśmy ulicami do placówki pocztowej, a całe miasto Portland gromkim: „Bon Voyage!” pożegnało Twoją przesyłkę wysłaną naszym prywatnym odrzutowcem w tym dniu, 5ego października 2009 roku..."

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Email Marketing w temacie Wyróżnić się w email marketingu
    14.10.2009, 16:24

    W temacie...

    Kto powiedział, że email transakcyjny powiadamiający Cię o wysyłce kupionego przez Internet przedmiotu musi być nudny? Szczególnie, jeśli przeciętny odbiorca Twojej korespondencji doceni mniej formalny, acz przemyślany i po prostu miły przekaz?

    Na pohybel wszechogarniającej sztampie:
    http://www.expertsender.pl/niesztampowy-email-transakc...

    "...następnie uczestniczyliśmy we wspaniałej uroczystości oraz wszyscy przemarszowaliśmy ulicami do placówki pocztowej, a całe miasto Portland gromkim: „Bon Voyage!” pożegnało Twoją przesyłkę wysłaną naszym prywatnym odrzutowcem w tym dniu, 5ego października 2009 roku..."

  • Krzysztof Jarecki
    Wpis na grupie Reklama, marketing, marka w temacie Ciekawy wpis na blogu
    14.10.2009, 16:08

    Kto powiedział, że email transakcyjny powiadamiający Cię o wysyłce kupionego przez Internet przedmiotu musi być nudny?

    Na pohybel wszechogarniającej sztampie:
    http://www.expertsender.pl/niesztampowy-email-transakc...

    "...następnie uczestniczyliśmy we wspaniałej uroczystości oraz wszyscy przemarszowaliśmy ulicami do placówki pocztowej, a całe miasto Portland gromkim: „Bon Voyage!” pożegnało Twoją przesyłkę wysłaną naszym prywatnym odrzutowcem w tym dniu, 5ego października 2009 roku..."

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do