Wypowiedzi
-
W poświątecznym artykule zajmujemy się zmorą firmowych
mailingów z życzeniami, które co roku zatykają nasze skrzynki
e-mailowe. Wszystkim zdarzyło się taki otrzymać, części z nas
zdarzyło się taki wysłać. Ale czego powinniśmy się absolutnie
wystrzegać?
http://www.expertsender.pl/swiateczne-zyczenia-firmowe/
-
Przybliżamy pojęcie i zastosowanie Call to action w e-mail marketingu oraz na stronach internetowych. Oprócz analizy dobrych i złych praktyk podajemy linka do świetnej biblioteki przykładów na stronach Smashing Magazine, aby zainspirować Was w tej kwestii.
Artykuł pod adresem:
http://www.expertsender.pl/e-mail-musi-byc-bodzcem-do-...
Taka wiedza przyda się każdemu prowadzącemu sklep internetowy. -
Przybliżamy pojęcie i zastosowanie Call to action w e-mail marketingu oraz na stronach internetowych. Oprócz analizy dobrych i złych praktyk podajemy linka do świetnej biblioteki przykładów na stronach Smashing Magazine, aby zainspirować Was w tej kwestii.
http://www.expertsender.pl/e-mail-musi-byc-bodzcem-do-... -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Artykuł o tym, w jaki sposób e-mail marketing powinien
służyć nie tylko interesom marketera, ale również klienta.
Prawdziwa wartość dla odbiorców newslettera, to nie tylko
najświeższe informacje o ofercie firmy. To także obietnica
złapania najlepszych okazji... a tymi są: zniżki, wyprzedaże,
gratisy. Szczególnie w zbliżającym się okresie po-świątecznych
wyprzedaży.
Ciekawe przykłady z rynku rodzimego i zza wielkiej wody:
http://expertsender.pl/znizki-wyprzedaze-gratisy/ -
Artykuł o tym, w jaki sposób e-mail marketing powinien
służyć nie tylko interesom marketera, ale również klienta.
Prawdziwa wartość dla odbiorców, to nie tylko najświeższe
informacje o ofercie firmy. To także obietnica złapania
najlepszych okazji... a tymi są: zniżki, wyprzedaże, gratisy.
Przykłady wykorzystania i najlepsze praktyki zebrane we wpisie:
http://expertsender.pl/znizki-wyprzedaze-gratisy/ -
Artykuł o tym, w jaki sposób e-mail marketing powinien
służyć nie tylko interesom marketera, ale również klienta.
Prawdziwa wartość dla odbiorców, to nie tylko najświeższe
informacje o ofercie firmy. To także obietnica złapania
najlepszych okazji... a tymi są: zniżki, wyprzedaże, gratisy.
http://www.expertsender.pl/znizki-wyprzedaze-gratisy/ -
Wszyscy chcieliby ulepszyć swoje działania marketingowe, aby wypracować Świąteczne 300% normy, ale nikt nie ma już na to czasu. Jest jednak pewien patent, który wykorzystać może w mgnieniu oka każdy, kto wysyła swój cykliczny newsletter, lub prowadzi sklep on-line...
http://www.expertsender.pl/podswietlenie-paska-nawigac...
Ktoś z Was stosuje? Pozytywne efekty widać gołym okiem w Google Analytics, lub w narzędziu do obsługi e-mail marketingu. -
Święta za pasem, sklepy (również te internetowe) zapracowane, jak w żaden inny okres w roku. Wszyscy chcieliby ulepszyć swoje działania marketingowe, ale nikt nie ma już na to czasu. Jest jednak pewien patent, który wykorzystać może w mgnieniu oka każdy, kto wysyła swój cykliczny newsletter, lub prowadzi sklep on-line...
http://www.expertsender.pl/podswietlenie-paska-nawigac... -
Artykuł "E-mail marketing od kuchni", czyli o smaczkach i niestrawnościach w e-mail marketingu serwowanych przez portal o gotowaniu.
http://www.expertsender.pl/email-marketing-od-kuchni/ -
@Radosław: prawda jest taka, że do spamu najrzadziej trafi komunikacja, która jest jak to nazywam trafna. Czyli na czas, na miejsce i z zawartością, która jest odpowiednia dla odbiorcy.
Drugą sprawą jest testowanie dostarczalności. Zawsze trzeba
po prostu wysłać wiadomość do adresów na kluczowych domenach
i zobaczyć wyniki.
Na to jaki format ma dana wysyłka bardziej wpływa bardziej ile
treści się chce przekazać, kto jest odbiorcą, jakie
są cele. Potem dobiera się optymalną strukturę. Oczywiście
to też najlepiej przetestować, czyli wysłać kilka "formatów"
oraz porównać wyniki. To zawsze odbiorcy są ostatecznymi
sędziami tego co robimy i najlepiej na nich się opierać.Krzysztof Jarecki edytował(a) ten post dnia 26.11.09 o godzinie 18:32 -
"Zwracam się do Pana z pytaniem jak skonstruować maila, aby przeczytała go jak największa liczba odbiorców? Może jakieś wskazówki? Byłbym wdzięczny"
O sposobach na optymalizację otwarć, kliknięć i konwersji:
http://www.expertsender.pl/konstruowanie-emaili/ -
"Zwracam się do Pana z pytaniem jak skonstruować maila, aby przeczytała go jak największa liczba odbiorców? Może jakieś wskazówki? Byłbym wdzięczny"
O sposobach na optymalizację otwarć, kliknięć i konwersji:
http://www.expertsender.pl/konstruowanie-emaili/ -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Projekty start-up
-
Opuszczony koszyk zakupowy?
Ostatnie logowanie parę miesięcy temu?
Wykorzystanie wiedzy o kliencie jest bezcenne. Kreatywne przykłady jak to zrobić wraz z analizą w artykule na expertsender.pl
http://www.expertsender.pl/sila-przypominaczy/ -
Opuszczony koszyk zakupowy?
Ostatnie logowanie parę miesięcy temu?
Wykorzystanie wiedzy o kliencie jest bezcenne. Kreatywne przykłady jak to zrobić wraz z analizą w artykule na expertsender.pl
http://www.expertsender.pl/sila-przypominaczy/ -
Przykłady firm, które potrafią wykorzystać różne kanały swojej komunikacji z klientami i nawzajem je wspierać.
Mailing, profile na Twitterze, Blipie, Facebooku, Fotce, blogi, podcasty, Myspace i inne...
http://www.expertsender.pl/media-spolecznosciowe/
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Marketing Interaktywny
-
Synergia e-mail marketingu i mediów społecznościowych. Przykłady firm, które potrafią wykorzystać różne kanały swojej komunikacji z klientami i nawzajem je wspierać:
http://www.expertsender.pl/media-spolecznosciowe/
-
Łukasz Nowakowski:
Na pewno KAŻDY dolar wydany na DM przynosci 43,62$ zysku? To nie błąd w tłumaczeniu?
"Commercial e-mail returned a whopping $43.62 for every dollar spent on it in 2009, according to the DMA’s just-released Power of Direct economic-impact study"
źródło: http://directmag.com/magilla/1020-e-mail-roi-still-sli...