Krzysztof Jakubiak

redaktor naczelny at Puls Medycyny
Chotomów, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Corporate Branding Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu Komunikacja kryzysowa Komunikacja wewnętrzna Analiza rynku Marketing Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem relacje z mediami Sprawy społeczne Public Relations Zarządzanie reputacją Social Media Social Media Marketing Sponsorowanie Strategic Communications Strategia

Doświadczenie zawodowe

Logo
PARTNER
SPARKHOUSE
Konsulting w zakresie komunikacji, public relations
Logo
redaktor naczelny
Puls Medycyny
Editor-in-chief of the following: "Puls Medycyny" (biweekly), "Puls Farmacji"(monthly), pulsmedycyny.pl.
Polpharma
Corporate PR Director
Corporate communication, external relations. Corporate Social Responsibility. Corporate branding. Media relations.
Coca-Cola HBC Polska
COMMUNICATION & PUBLIC AFFAIRS MANAGER
Henkel Polska
PR Manager
Logo
Intern
CSIS
Logo
Marketing Officer
Polish Investment Bank

Edukacja

Logo
Marketing, magisterskie
University of Wisconsin-River Falls
Logo
ECESP Scholarship, magisterskie
Georgetown University
Logo
Management, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Polish Philology, magisterskie
University of Warsaw

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?