Umiejętności
Microsoft Office
Umiejętność pracy pod presją czasu
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
dobra organizacja pracy
Relacje z klietami
Punktualność i systematyczność
umiejętność sprzedaży i rozmowy z klientem językiem korzyści
Relacje z dostawcami
Relacje wewnętrzne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer Sprzedaży
Obszar zarządzania sprzedażą:
- realizacja założonych celów sprzedażowych dla działu DREWNO (panele podł., ścienne, drzwi i skrzydła drzwiowe, stolarnia)
- bieżące zarządzanie sprzedażą m.in. poprzez: kontrolę zatowarowania działu; kontrolę dostaw; kontrolę obrotu na dziale oraz podejmowanie działań aktywizujących sprzedaż; realizacja założonej marży na poszczególnych grupach towarowych; organizowanie lokalnych akcji promocyjnych; stały monitoring cen u konkurencji
Obszar obsługi klienta:
- zapewnienie sprawnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy m.in. poprzez: modelowanie wśród podległej załogi właściwych zachowań wobec klienta; rozpatrywanie reklamacji klienta; szkolenia pracowników
Obszar inwentaryzacji:
- koordynacja przebiegu i wyniku inwentaryzacji na dziale
Obszar zarządzania:
- koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników
- zapewnienie szkoleń i rozwoju pracowników
- odpowiedzialność za przestrzeganie BHP i prawa pracy przez pracowników
- delegowanie i monitorowanie prac do wykonania z uwzględnieniem kwalifikacji pracowników
- tworzenie odpowiedniego środowiska pracy
- udział w rekrutacji nowych pracowników
- efektywne wdrażanie nowych pracowników
- realizacja założonych celów sprzedażowych dla działu DREWNO (panele podł., ścienne, drzwi i skrzydła drzwiowe, stolarnia)
- bieżące zarządzanie sprzedażą m.in. poprzez: kontrolę zatowarowania działu; kontrolę dostaw; kontrolę obrotu na dziale oraz podejmowanie działań aktywizujących sprzedaż; realizacja założonej marży na poszczególnych grupach towarowych; organizowanie lokalnych akcji promocyjnych; stały monitoring cen u konkurencji
Obszar obsługi klienta:
- zapewnienie sprawnej obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy m.in. poprzez: modelowanie wśród podległej załogi właściwych zachowań wobec klienta; rozpatrywanie reklamacji klienta; szkolenia pracowników
Obszar inwentaryzacji:
- koordynacja przebiegu i wyniku inwentaryzacji na dziale
Obszar zarządzania:
- koordynowanie i nadzór nad pracą podległych pracowników
- zapewnienie szkoleń i rozwoju pracowników
- odpowiedzialność za przestrzeganie BHP i prawa pracy przez pracowników
- delegowanie i monitorowanie prac do wykonania z uwzględnieniem kwalifikacji pracowników
- tworzenie odpowiedniego środowiska pracy
- udział w rekrutacji nowych pracowników
- efektywne wdrażanie nowych pracowników
Stock planner
- samodzielne zarządzanie stanem zapasów towarowych w markecie Praktiker Bytom
- sporządzanie zamówień asortymentowych w oparciu o ustalony plan dyspo
- ścisła współpraca z działem zakupów i sprzedaży sieci Praktiker Polska sp z o.o.
- analiza i kontrola stanów magazynowych za pomocą raportów controlingowych
* analiza stanów artykułów wolno rotujących oraz nierotujących
* typowanie nadstanów towarów
* nadzór nad zwrotami towarów
- przygotowanie analiz i zestawień dla dyrektora marketu
- współpraca z menadżerami działów
- stały kontakt z dostawcami
- sporządzanie zamówień asortymentowych w oparciu o ustalony plan dyspo
- ścisła współpraca z działem zakupów i sprzedaży sieci Praktiker Polska sp z o.o.
- analiza i kontrola stanów magazynowych za pomocą raportów controlingowych
* analiza stanów artykułów wolno rotujących oraz nierotujących
* typowanie nadstanów towarów
* nadzór nad zwrotami towarów
- przygotowanie analiz i zestawień dla dyrektora marketu
- współpraca z menadżerami działów
- stały kontakt z dostawcami
Indywidualny Doradca Klienta - dział Drewno
- zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez:
*udzielanie specjalistycznych porad klientom w procesie sprzedaży: paneli oraz desek podłogowych, paneli ściennych PCV i MDF, skrzydeł drzwiowych oraz drzwi zewnętrznych, a także pozostałych artykułów działu Drewno
*umiejętne operowanie "językiem korzyści" w celu zachęcenia klientów do zakupu
- dzielenie się wiedzą asortymentową z pozostałymi pracownikami
- wspieranie menadżera działu w procesie wdrażania nowych pracowników
- proponowanie działań ukierunkowanych na realizowanie celów sprzedażowych
*udzielanie specjalistycznych porad klientom w procesie sprzedaży: paneli oraz desek podłogowych, paneli ściennych PCV i MDF, skrzydeł drzwiowych oraz drzwi zewnętrznych, a także pozostałych artykułów działu Drewno
*umiejętne operowanie "językiem korzyści" w celu zachęcenia klientów do zakupu
- dzielenie się wiedzą asortymentową z pozostałymi pracownikami
- wspieranie menadżera działu w procesie wdrażania nowych pracowników
- proponowanie działań ukierunkowanych na realizowanie celów sprzedażowych
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
dobra książka, bieganie, psia behawiorystyka, dogfrisbee