Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator ds obsługi klienta
Wspaniałe :)
usługodawca
wystawiono
Polecam współpracę. Profesjonalnie, szybko i w miłej atmosferze.
wystawiono
Krzysztof w profesjonalny sposób wykonuje powierzone zadania, odznacza się wysoką kulturą osobistą, posiada naturalną umiejętność nawiązywania kontaktów, jest osobą bardzo lubianą.
Specjalista ds. Realizacji Szkoleń
Koordynator terenowy projektu „ Czas na zmiany”
Czuwanie nad przebiegiem realizowanych szkoleń,
Obsługa techniczna biura,
Obsługa administracyjna biura,
Rozliczenia z warszawskimi partnerami businessowymi,
Kontakty z klientami zewnętrznymi,
Tworzenie oferty sprzedaży sal pod wynajem,
Sprzedaż sal szkoleniowych pod wynajem,
Sprzedaż szkoleń,
Organizacja szkoleń oraz wynajmów,
Działania marketingowe dotyczące warszawskiego ośrodka firmy,
Tworzenie raportów poszkoleniowych,
Przeprowadzanie egzaminów VUE, Prometric,
Realizacja zamówień na potrzeby firmy,
Nadzór nad pracownikami zastępczymi.
Czuwanie nad przebiegiem realizowanych szkoleń,
Obsługa techniczna biura,
Obsługa administracyjna biura,
Rozliczenia z warszawskimi partnerami businessowymi,
Kontakty z klientami zewnętrznymi,
Tworzenie oferty sprzedaży sal pod wynajem,
Sprzedaż sal szkoleniowych pod wynajem,
Sprzedaż szkoleń,
Organizacja szkoleń oraz wynajmów,
Działania marketingowe dotyczące warszawskiego ośrodka firmy,
Tworzenie raportów poszkoleniowych,
Przeprowadzanie egzaminów VUE, Prometric,
Realizacja zamówień na potrzeby firmy,
Nadzór nad pracownikami zastępczymi.
wystawiono
Krzysztof jest ambitnym, bardzo pomocnym i wybitnie zaangażowanym człowiekiem. Jest świetnym organizatorem, potrafiącym działać pod presją czasu i w trudnych sytuacjach stresowych. Szczerze polecam każdego rodzaju współpracę z Krzysztofem.
Account Manager
wystawianie bilingów,
organizacja zajęć,
obsługa administracyjna,
konstruowanie umów z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
negocjacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
bieżąca współpraca z klientami,
monitoring i windykacja płatności,
uczestnictwo w procesie rekrutacji.
organizacja zajęć,
obsługa administracyjna,
konstruowanie umów z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
negocjacje z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
bieżąca współpraca z klientami,
monitoring i windykacja płatności,
uczestnictwo w procesie rekrutacji.
wystawiono
Krzysztof jest profesjonalistą w każdym calu, zawsze panuje nad sytuacją, nawet w stresie. Poważnie i odpowiedzialnie podchodzi do swoich obowiązków, konstruktywnie podchodzi do swoich zadań.
Szkolenia i kursy
Kursy komputerowe; Cykl zajęć z zakresu wiedzy o funduszach Unii Europejskiej - Fundusze UE dla struktur samorządowych, przedsiebiorstw i organizacji pozarządowych; "Szkolenie z obszaru werbalnej komunikacji z klientem" - stosowanie konstrukcji językowych - wykorzystywanych w budowie udanej relacji z klientem; "Autoprezentacja - jak tworzyć i wzmacniać swój wizerunek"; "Telesprzedaż"; " Efektywna komunikacja - jak osiągnąć porozumienie z klientem"; Szkolenie sanitarne + BHP; Szkolenie i wpis do rejestru KNUIFE - Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
Kino - Film; Literatura; Podróże; Sport
Organizacje
Studenckie Koło Schumana w Pułtusku
Inne
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( MS Office ); Wysoki stopień zaangażowania w przeprowadzane przedsięwzięcia; Kreatywność; Łatwość w przyswajaniu wiedzy; Zdolności organizacyjne; Rzetelność i sumienność; Uregulowany stosunek do służby wojskowej
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CIA
Dla osób mających lub chcących uzyskać dyplom CIA. Wymiana materiałów szkoleniowych wiedzy i doświaczeń.
Creative Networking
Kluby networkingowo-kreatywne w całej Polsce. Zajmujemy się promowaniem siebie i znajomych specjalistów, poszukiwaniem partnerów biznesowych, budową rozproszonej sieci biznesowej.
Komunikacja intra- i interpersonalna
Jak rozmawiać i dotrzeć do siebie i innych - NLP, negocjacje, mediacje, perswazja itp.
Microsoft
Microsoft i wszystko co z nim związane : Licencjonowanie, Certyfikacje/Szkolenia, wiadomości ze świata etc.
Opole
Grupa dla osób mieszkających, pracujących, czy po prostu od czasu do czasu bywających w Opolu.
Praga
Rzuć bracie blage i choć na Prage
Weź grube lage, melonik tyż
Zobaczysz Prage, dziewczynki nagie!
[sł. T.Stach]