Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedazy regionalnej - Region Zachodni
(podległy obszar: woj.: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie)
Obowiązki:
• planowanie i wdrażanie strategii działania Działu Sprzedaży Regionalnej
• planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu sprzedaży
• współpraca z największymi klientami podległych biur sprzedaży i agencjami reklamowymi przy kampaniach realizowanych w portalu
• tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi handlowych
• współpraca przy tworzeniu oferty produktowej portalu Onet.pl
• inicjowanie i organizowanie akcji promujących Internet jako medium reklamowe i portal Onet.pl w regionach
Obowiązki:
• planowanie i wdrażanie strategii działania Działu Sprzedaży Regionalnej
• planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu sprzedaży
• współpraca z największymi klientami podległych biur sprzedaży i agencjami reklamowymi przy kampaniach realizowanych w portalu
• tworzenie i wdrażanie nowych narzędzi handlowych
• współpraca przy tworzeniu oferty produktowej portalu Onet.pl
• inicjowanie i organizowanie akcji promujących Internet jako medium reklamowe i portal Onet.pl w regionach
Szkolenia i kursy
• znajomość i obsługa: Megapanel PBi/Gemius i TGI
• szkolenia wewnętrzne w Onet.pl z zakresu marketingu internetowego
• zewnętrzne szkolenia z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i pracy w grupie
• liczne szkolenia z zakresu zarządzania zespołem
• szkolenia wewnętrzne w Onet.pl z zakresu marketingu internetowego
• zewnętrzne szkolenia z zakresu technik sprzedaży, negocjacji i pracy w grupie
• liczne szkolenia z zakresu zarządzania zespołem
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Inne
Od września 2009 ekspert/doradca sklepu internetowego NaMoimStole.pl w zakresie:
• planowanie i wdrażanie strategii rozwoju sklepu
• prowadzenie działań marketingowych i analiza ich skuteczności – SEO, SEM (AdWords), CPA, programy afiliacyjne, porównywarki
• optymalizacja sklepu pod kątem usability i SEO
• analiza i optymalizacja źródeł ruchu w sklepie (Google Analytics),
• negocjacja warunków współpracy z dostawcami, współpracującymi agencjami oraz firmami kurierskimi.
• planowanie i wdrażanie strategii rozwoju sklepu
• prowadzenie działań marketingowych i analiza ich skuteczności – SEO, SEM (AdWords), CPA, programy afiliacyjne, porównywarki
• optymalizacja sklepu pod kątem usability i SEO
• analiza i optymalizacja źródeł ruchu w sklepie (Google Analytics),
• negocjacja warunków współpracy z dostawcami, współpracującymi agencjami oraz firmami kurierskimi.
Grupy
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Neuromarketing
O tym, jak marketing się rozwija; siła podświadomości, psychologia i neurobiologia w marketingu, buy-button, kontrowersje, inspiracje, dyskusje...a przede wszystkim - Twoje zdanie!
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.