Umiejętności
B2B
E-commerce
E-commerce Optimization
Marketing
Microsoft Office
Project Management
Sales
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
Finanse
Publikacje
B2B eCommerce
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds e-commerce
firma
projektowanie i realizacja kampanii e-mail marketingowych i reklamowych (Adwords: search, display, Merchant Center) oraz analiza efektywności prowadzonych działań
realizacja działań marketingowych nastawionych na maksymalizację konwersji w sklepach internetowych
tworzenie kreatywnych rozwiązań służących zwiększaniu konwersji
badanie i analiza działań konkurencji (SEO, PPC, Brand24)
przygotowanie audytów SEO i rekomendacji dotyczących zmian pod kątem SEO
zarządzanie contentem marketingowym w sklepie internetowym
promowanie marki w social media
współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu kampanii marketingowych (B2C, B2B)
współpraca z programistami i Działem IT przy tworzeniu oraz wdrażaniu nowych funkcjonalności w sklepach
wsparcie działań sprzedażowych w obszarze administrowania sklepami
współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej,
przygotowanie planu prac i pomysłów na wzrost sprzedaży dla pozyskanego klienta (w okresie krótkoterminowym i długoterminowym),
zarządzanie realizacją tych pomysłów i zadań przez zespół,
monitorowanie efektów sprzedażowych wdrożonych pomysłów,
administrowanie profilami social media (Facebook, Twitter, Instagram),
prowadzenie e-mail marketingu (Freshmail, mailchimp, getresponse),
monitoring marki w Internecie i Social Media,
prowadzenie działań w zakresie SEM, SEO, Content marketing – we współpracy z wyspecjalizowanymi agencjami,
zarządzanie i stały rozwój platformy internetowej,
analiza zachowań użytkowników strony www (UX) oraz danych z narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) w celu poprawy efektywności prowadzonych działań,
kreowanie i projektowanie materiałów marketingowych i działań promocyjnych,
optymalizacja konwersji sprzedaży (CRO).
realizacja działań marketingowych nastawionych na maksymalizację konwersji w sklepach internetowych
tworzenie kreatywnych rozwiązań służących zwiększaniu konwersji
badanie i analiza działań konkurencji (SEO, PPC, Brand24)
przygotowanie audytów SEO i rekomendacji dotyczących zmian pod kątem SEO
zarządzanie contentem marketingowym w sklepie internetowym
promowanie marki w social media
współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu kampanii marketingowych (B2C, B2B)
współpraca z programistami i Działem IT przy tworzeniu oraz wdrażaniu nowych funkcjonalności w sklepach
wsparcie działań sprzedażowych w obszarze administrowania sklepami
współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej,
przygotowanie planu prac i pomysłów na wzrost sprzedaży dla pozyskanego klienta (w okresie krótkoterminowym i długoterminowym),
zarządzanie realizacją tych pomysłów i zadań przez zespół,
monitorowanie efektów sprzedażowych wdrożonych pomysłów,
administrowanie profilami social media (Facebook, Twitter, Instagram),
prowadzenie e-mail marketingu (Freshmail, mailchimp, getresponse),
monitoring marki w Internecie i Social Media,
prowadzenie działań w zakresie SEM, SEO, Content marketing – we współpracy z wyspecjalizowanymi agencjami,
zarządzanie i stały rozwój platformy internetowej,
analiza zachowań użytkowników strony www (UX) oraz danych z narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) w celu poprawy efektywności prowadzonych działań,
kreowanie i projektowanie materiałów marketingowych i działań promocyjnych,
optymalizacja konwersji sprzedaży (CRO).
specjalista ds. sprzedaży
Specjalista ds. przetargów - IT
Prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
Stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży
Przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych, ustalanie polityki cenowej, negocjowanie warunków współpracy
Nadzorowanie działań logistycznych związanych ze sprzedażą
Prowadzenie regularnego monitoringu przetargów dotyczących powierzonej grupy produktów
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej
Stała opieka nad pozyskanymi klientami oraz ich kompleksowa obsługa po dokonanej sprzedaży
Przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych, ustalanie polityki cenowej, negocjowanie warunków współpracy
Nadzorowanie działań logistycznych związanych ze sprzedażą
Szkolenia i kursy
Certyfikaty:
Google Analytics dla zaawansowanych, Google
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, Google
Podstawy reklamy w AdWords, Google
Certyfikat znajomości narzędzia Monitoringu Internetu, Brand24
Kursy:
Kurs pozycjonowania, INFEO Marta Gryszko
Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji, StrefaKursow.pl
Kurs UX & UI - sztuka użytecznego projektowania, StrefaKursow.pl
Online Marketing Maraton 2016, CallPage
IAB Internet Week 2017, IAB Polska
Google Analytics dla zaawansowanych, Google
Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania, Google
Podstawy reklamy w AdWords, Google
Certyfikat znajomości narzędzia Monitoringu Internetu, Brand24
Kursy:
Kurs pozycjonowania, INFEO Marta Gryszko
Kurs Analytics - ABC analizy i optymalizacji, StrefaKursow.pl
Kurs UX & UI - sztuka użytecznego projektowania, StrefaKursow.pl
Online Marketing Maraton 2016, CallPage
IAB Internet Week 2017, IAB Polska
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
bieganie, triathlon,
Organizacje
parkrun
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Aby POMÓC W 24 GODZINY
Misją tej grupy jest szybka pomoc na potrzeby jej uczestników. Wskazanie w nazwie grupy 24 godzin. Wszystkie nagłe sprawy, które musicie wykonać natychmiast.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Aktywnie w Warszawie
Wydarzenia kulturalne, sportowe i imprezy w stolicy. Zamiast siedzieć przed telewizorem :)
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.