Umiejętności
Corel Draw
Corel Photopaint
Solid Edge
Solidworks
DraftSight(CAD)
ORACLE APEX
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji, Administrator Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Analizy i raporty dla krytycznych aplikacji biznesowych w Banku Pocztowym S.A.;
Stworzenie bazy incydentów naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego;
Obsługa incydentów naruszenia bezpieczeństwa;
Przygotowanie, udział oraz nadzór nad zewnętrznym audytem bezpieczeństwa systemu CRM oraz sieci WiFi;
Monitoring systemów CheckPoint, SIEM, DLP, MDM;
Opiniowanie regulacji wewnętrznych Banku oraz projektów produktów i usług oraz umów, pod kątem bezpieczeństwa teleinformatycznego;
Udział w przetargach i projektach realizowanych przez Bank;
Przeprowadzanie okresowych i doraźnych kontroli systemów teleinformatycznych.
Stworzenie bazy incydentów naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego;
Obsługa incydentów naruszenia bezpieczeństwa;
Przygotowanie, udział oraz nadzór nad zewnętrznym audytem bezpieczeństwa systemu CRM oraz sieci WiFi;
Monitoring systemów CheckPoint, SIEM, DLP, MDM;
Opiniowanie regulacji wewnętrznych Banku oraz projektów produktów i usług oraz umów, pod kątem bezpieczeństwa teleinformatycznego;
Udział w przetargach i projektach realizowanych przez Bank;
Przeprowadzanie okresowych i doraźnych kontroli systemów teleinformatycznych.
Inspektor ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej, Administrator Bezp. Teleinformatycznego
Projekty
e-Aktywni Mieszkańcy Województwa Kujawsko-Pomorskiego i Łódzkiego
Cel projektu:
Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych niezbędnych do skutecznego korzystania z mediów cyfrowych w celach zawodowych, edukacyjnych i rekreacyjnych wśród osób powyżej 25 roku życia z obszaru województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego objętych w projekcie szkoleniami kompetencji cyfrowych. Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), w tym z e-usług publicznych na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego i łódzkiego.
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wśród uczestników projektu popytu na nowe TIK oraz ich zastosowania, przyczyniające się do podnoszenia efektywności oraz jakości życia.
2. Podniesienie umiejętności aktywnego korzystania z TIK, w tym Internetu uczestników projektu.
3. Zwiększenie świadomości korzyści płynących z korzystania z nowych TIK w życiu zawodowym oraz osobistym wśród uczestników projektu.
4. Podniesienie motywacji do korzystania z Internetu, w tym e-usług publicznych, wśród uczestników projektu.
Przeprowadzone kursy w ramach projektu:
- Moje finanse i transakcje w sieci
- Działam w sieciach społecznościowych
Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych niezbędnych do skutecznego korzystania z mediów cyfrowych w celach zawodowych, edukacyjnych i rekreacyjnych wśród osób powyżej 25 roku życia z obszaru województw kujawsko-pomorskiego i łódzkiego objętych w projekcie szkoleniami kompetencji cyfrowych. Zwiększenie stopnia oraz poprawa umiejętności korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK), w tym z e-usług publicznych na obszarze województwa kujawsko-pomorskiego i łódzkiego.
Cele szczegółowe:
1. Zwiększenie wśród uczestników projektu popytu na nowe TIK oraz ich zastosowania, przyczyniające się do podnoszenia efektywności oraz jakości życia.
2. Podniesienie umiejętności aktywnego korzystania z TIK, w tym Internetu uczestników projektu.
3. Zwiększenie świadomości korzyści płynących z korzystania z nowych TIK w życiu zawodowym oraz osobistym wśród uczestników projektu.
4. Podniesienie motywacji do korzystania z Internetu, w tym e-usług publicznych, wśród uczestników projektu.
Przeprowadzone kursy w ramach projektu:
- Moje finanse i transakcje w sieci
- Działam w sieciach społecznościowych
Zakres obowiązków
Instruktor szkoleń stacjonarnych
Wdrożenie ochrony danych osobowych w TZMO S.A. oraz spółkach Grupy Kapitałowej
Opracowanie i wdrożenie dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz wytypowanie i wdrożenie środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych osobowych w stopniu odpowiednim do zagrożeń oraz kategorii przetwarzanych danych.
Wdrożenie systemu klasy SIEM
Wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) - główne cele:
• monitorowanie zdarzeń bezpieczeństwa w środowisku teleinformatycznym,
• centralizacja danych zawartych w rozproszonych logach zapewni pełną wiedzę o bieżącej sytuacji, niezbędną do efektywnego zarządzania ryzykiem operacyjnym IT,
• analiza wielkich zbiorów danych w sposób wielowymiarowy (także w oparciu o dane historyczne),
• podejmowanie na bieżąco działań prewencyjnych i naprawczych oraz gromadzenie materiału dowodowego w przypadku wystąpienia zdarzeń naruszenia bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego,
• realizacja zalecenia KNF oraz wymogów zawartych w Rekomendacji D.
• monitorowanie zdarzeń bezpieczeństwa w środowisku teleinformatycznym,
• centralizacja danych zawartych w rozproszonych logach zapewni pełną wiedzę o bieżącej sytuacji, niezbędną do efektywnego zarządzania ryzykiem operacyjnym IT,
• analiza wielkich zbiorów danych w sposób wielowymiarowy (także w oparciu o dane historyczne),
• podejmowanie na bieżąco działań prewencyjnych i naprawczych oraz gromadzenie materiału dowodowego w przypadku wystąpienia zdarzeń naruszenia bezpieczeństwa środowiska teleinformatycznego,
• realizacja zalecenia KNF oraz wymogów zawartych w Rekomendacji D.
Zakres obowiązków
Obszar Bezpieczeństwa: raportowanie, analiza, koordynacja pracy zespołu, monitorowanie i kontrola Projektu, udział w procesie instalacji i parametryzacji systemu, udział w testach akceptacyjnych, udział w szkoleniach.
Szkolenia i kursy
Auditor wewnętrzny systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001:2013
Administracja oraz zarządzanie systemem McAfee Enterprise Security Manager
Check Point Next-Generation Firewall R76
Malicious Software and its Underground Economy
Warunki zastosowania monitoringu wizyjnego
Python Data Structures
Using Python to Access Web Data
Using Databases with Python
Certified SolidWorks Associate
Przygotowanie instytucji publicznej do kontroli systemu teleinformatycznego
Proces decyzyjny Unii Europejskiej a zadania administracji centralnej
Uczestnictwo w wybranych dziedzinach polityki Unii Europejskiej z uwzględnieniem aspektów regionalnych
Unia Europejska i proces integracji europejskiej
Dofinansowanie inwestycji placówek oświatowych w ramach funduszy norweskich
Microsoft PowerPoint
NetWare 5 Administration
ECDL
ECDL Advanced
Administracja oraz zarządzanie systemem McAfee Enterprise Security Manager
Check Point Next-Generation Firewall R76
Malicious Software and its Underground Economy
Warunki zastosowania monitoringu wizyjnego
Python Data Structures
Using Python to Access Web Data
Using Databases with Python
Certified SolidWorks Associate
Przygotowanie instytucji publicznej do kontroli systemu teleinformatycznego
Proces decyzyjny Unii Europejskiej a zadania administracji centralnej
Uczestnictwo w wybranych dziedzinach polityki Unii Europejskiej z uwzględnieniem aspektów regionalnych
Unia Europejska i proces integracji europejskiej
Dofinansowanie inwestycji placówek oświatowych w ramach funduszy norweskich
Microsoft PowerPoint
NetWare 5 Administration
ECDL
ECDL Advanced
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
Zainteresowania
Motocykle moją pasją:
1. Harley-Davidson FLSTC Heritage Softail Classic model 2007 (Screaming Eagle 103")
2. Kawasaki VN 800 Vulcan Classic 1997
1. Harley-Davidson FLSTC Heritage Softail Classic model 2007 (Screaming Eagle 103")
2. Kawasaki VN 800 Vulcan Classic 1997
Inne
Prawo jazdy kat. A, B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.