Krzysztof Gajewski

IT Management Professional, MBA, PMP, PRINCE2, ITIL Expert
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Umiejętności analityczne Biznes Analiza biznesowa Rozwój działalności procesy biznesowe Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Analiza konkurencji Realizacji projektów Zarządzanie incydentami Infrastructure Services Zarządzanie IT IT Operations Outsourcing IT IT Project & Program Management IT Project Implementation Zarządzanie usługami IT Certyfikat ITIL Wdrożenie ITIL Usługi zarządzane Strategia marketingowa MBA Microsoft Excel Microsoft Office Ryzyko Operacyjne PMP Zarządzanie portfelem PRINCE2 Program Management Realizacja projektów Project Management Planowanie projektów Zarządzanie portfelem projektów Zarządzanie ryzykiem Proces sprzedaży dostarczanie usług Service Desk Optymalizacja obsługi Zarządzanie usługami Sla Architektura rozwiązania Rozwój Rozwiązanie sprzedaż rozwiązań Planowanie strategiczne Master of Business Administration Kierownik projektów Projektowanie rozwiązań Kierowanie zespołem Rekrutacje IT kierownik projektu Umowy o poziom usług

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

DXC Technology
Senior IT Manager
Kompleksowe zarządzanie usługami i projektami informatycznymi.
Hewlett-Packard
Project Portfolio Manager
Prowadzenie i nadzorowanie projektów w środowisku klient-dostawca, aby spełniały one wszystkie oczekiwania w zakresie terminowości, budżetu oraz oczekiwań jakościowych klienta. Nadzorowanie działań korporacyjnych, klienckich i zewnętrznych dostawców pod kątem planowania, sprzedaży i wdrażania rozwiązań dla zaadresowania potrzeb klientów. Odpowiedzialność za działania biznesowe oraz zarządzanie zespołem. Odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymywanie portfolio oraz zarządzanie projektami w oparciu o politykę i standardy HP oraz klienta.

- Rozwijanie i nadzór strategii portfolio w celu zaadresowania założeń projektowych i wymagań interesariuszy.
- Tworzenie budżetów projektowych i planów zasobowych z uwzględnieniem zasobów wewnętrznych oraz firm podwykonawczych.
- Nadzorowanie projektów pod kątem zachowania wyznaczonych terminów, założeń budżetowych i jakościowych.
- Rozwijanie planów programowych na wszystkich etapach realizacji włącznie z tworzeniem uzasadnień biznesowych.
- Analiza i obieranie kierunku prowadzenia biznesu dla znaczących obszarów portfolio w celu stworzenia nowych możliwości biznesowych.
- Nadzorowanie kierowników projektów pod kątem wypełniania powierzonych im zadań oraz tworzenie wymagającego i satysfakcjonującego dla pracowników środowiska pracy umożliwiającego rozwój osobisty przy zachowaniu wysokiej wydajności.
- Zarządzanie umowami z innymi działami w celu zapewnienia odpowiednich zasobów dla realizacji portfolio.
Hewlett Packard Enterprise
Account Delivery Manager
Kompleksowe zarządzanie usługami i projektami informatycznymi w celu osiągnięcia założeń kontraktowych przy utrzymaniu najwyższych standardów obsługi w ramach uzgodnionego modelu finansowego. Główny kontakt klienta we wszystkich kwestiach operacyjnych oraz taktycznych aspektach realizacji projektów. Współpraca z partnerami biznesowymi i dostawcami w celu rozwinięcia i wdrożenia modelu operacyjnego dostosowanego do potrzeb klienta, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Zaspokajanie wymagań klienta poprzez efektywne i skuteczne świadczenie usług, zarządzanie projektami oraz nadzorowanie optymalizacji procesów transformacji z równoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez klienta.

- Planowanie i nadzorowanie zakontraktowanych przedsięwzięć biznesowych na wszystkich etapach realizacji.
- Zarządzanie wszystkimi etapami realizacji projektów, nadzorowanie budżetów projektowych i planów wykonawczych, jak również opracowywanie wiarygodnych prognoz finansowych.
- Zarządzanie i nadzór nad zespołami wsparcia (Service Desk, Wintel, UNIX, AD/Exchange, bazy danych, backup, wsparcie aplikacji) w celu skutecznego i terminowego dostarczenia wymagań SLA.
- Zarządzanie złożonymi, wielofunkcyjnymi relacjami z klientem, rozwijanie strategii i planów współpracy w obszarach takich jak wskaźniki wydajności, eskalacja, zarządzanie zmianą i komunikacją.
- Negocjowanie kontraktów z zewnętrznymi dostawcami w zakresie zobowiązań wynikających z umowy.
- Zapewnianie zgodności usług z procedurami, aspektami prawnymi, etycznymi i rządowymi wynikającymi z polityki i strategii klienta.
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Transition and Transformation Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za przeniesienie środowiska informatycznego od klienta do HP oraz za transformację przeniesionego środowiska zwiększając poziom świadczonych usług przy jednoczesnej redukcji kosztów operacyjnych HP. Odpowiedzialność za rozwój, przystosowanie i integrację planów transformacji, wsparcie sprzedaży oraz negocjację umów z klientem oraz podwykonawcami HP.

- Zarządzanie projektami przejścia/transformacji informatycznej przy zastosowaniu praktyk PMI oraz modelu zarządzania HP na wszystkich etapach realizacji.
- Rozwijanie planów projektowych w zakresie określenia celów, strategii, zatrudnienia, harmonogramu, szacowania ryzyka, planów awaryjnych, alokacji dostępnych środków i monitorowania wydatków.
- Dbanie o wypełnianie zobowiązań na czas, zgodnie z harmonogramem i w ramach określonego budżetu, nadzorowanie codziennych aspektów operacyjnych projektu.
- Główny kontakt klienta w kwestiach operacyjnych i taktycznych podczas fazy przejścia odpowiedzialny za dostarczenie wszystkich usług, zaspokajanie wymagań klienta za pomocą rozwijania wskaźników wydajności i raportowania.
- Zatrudnienie i zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie zewnętrznych dostawców w celu wypełnienia wszystkich założeń programowych, identyfikacja i analiza luk w celu opracowania i wdrożenia rozwiązań naprawczych.
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Service Delivery Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Dbanie o wypełnianie zobowiązań wynikających z umów SLA w ramach określonego budżetu, nadzorowanie codziennych aspektów usługi. Zarządzanie projektami klienta w zakresie wdrażania nowych rozwiązań. Rozwijanie i utrzymywanie doskonałych kontaktów z klientami w celu wsparcia rozwoju usług HP.

- Nadzorowanie zgodności świadczonych usług z budżetem, standardami jakości i wymaganiami klienta.
- Zarzadzanie projektami klienta, rozwijanie i zarządzanie planami usług serwisowych.
- Rozwijanie innowacyjnych rozwiązań, stosowanie zaawansowanej wiedzy z zakresu technologii do prowadzenia działalności operacyjnej w warunkach wysokiego ryzyka.
- Wprowadzenie i nadzorowanie poprawnego korzystania z procesów ITIL.
- Aktywny monitoring problemów i dostarczanie rozwiązań zapobiegających ich ponownemu powstawaniu.
- Wspomaganie funkcji koordynatora incydentów w celu adresowania złożonych problemów.
GNT Polska Sp. z o.o.
System Engineer
Konsulting technologiczny w zakresie serwerów i sieci pamięci masowych dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych zespołów projektowych. Odpowiedzialność za wsparcie techniczne i nadzór w obrębie tworzenia i dostarczania rozwiązań technologicznych zaprojektowanych zgodnie z wymaganiami i potrzebami biznesowymi klienta.

- Zbieranie i ocena wymagań klienta (biznesowych i technicznych).
- Projektowanie rozwiązań technicznych, identyfikowanie ścieżek rozwoju i opcji skalowalności w odniesieniu do danych rozwiązań oraz wykorzystywanie tych informacji w przygotowywaniu planów wdrożeniowych.
- Przeprowadzanie przejścia od sprzedaży do wdrożenia i nadzór nad zespołami projektowymi w celu implementacji zaprojektowanych rozwiązań.
- Zwiększanie zainteresowania klientów produktami firmy dzięki efektywnemu proponowaniu i wdrażaniu programów marketingowych oraz współpracy z klientami poprzez różne kanały sprzedaży.
Logo
Network Administrator
Praktyka
Wsparcie techniczne w zakresie sieci i infrastruktury serwerowej. Do zakresu obowiązków należały m.in. analiza problemów biznesowych, zarządzanie incydentami, zarządzania zmianą, zarządzanie dostępnością i pojemnością.

- Przeprowadzanie codziennego monitoringu systemów, weryfikacja sprawności i dostępności sprzętu sieciowego, zasobów serwerowych, kontrola nad systemem i logami, nadzorowanie wykonywania zaplanowanych zadań.
- Zarządzanie wydajnością systemu, aktualizacja sprzętu i optymalizacja zasobów.
- Zapewnienie wsparcia dla użytkowników końcowych.
- Planowanie, koordynacja i wdrażanie procedur bezpieczeństwa sieci w celu ochrony danych, oprogramowania i sprzętu.

Szkolenia i kursy

Project Management Professional (PMP®)
PMI

PRINCE2® Practitioner
EXIN

ITIL® Expert
APMG

ITIL® Practitioner
APMG

ITIL v3 Foundation
APM GROUP

Prince2 Foundation
APM GROUP

Professional Scrum Master I
Scrum.org

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
Polska Akademia Nauk
Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Organizacje

Project Management Institute (PMI)

Inne

There are 110 kinds of people. Those who understand base-negative-2 notation, and those who do not.

Grupy

Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Cisco
Cisco
O sprzęcie i konfiguracji tegoż.
Grafika komputerowa
Grafika komputerowa
zapraszam wszystkich którzy interesują się grafiką, szkolą i wniej pracują, bardzo mnie to interesuje i mam zamiar, coś ruszyć . w tej dziedzinie
Grupa PM
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.
hardware
hardware
Dla wszystkich projektujących sprzęt elektroniczny.
hp
hp
Grupa pracowników (obecnych; byłych) Hewlett-Packard
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT Project Management
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
IT Service Management .. ITSM
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL