Umiejętności
Zarządzanie klientami
Umiejętności analityczne
Biznes
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
procesy biznesowe
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Analiza konkurencji
Realizacji projektów
Zarządzanie incydentami
Infrastructure Services
Zarządzanie IT
IT Operations
Outsourcing IT
IT Project & Program Management
IT Project Implementation
Zarządzanie usługami IT
Certyfikat ITIL
Wdrożenie ITIL
Usługi zarządzane
Strategia marketingowa
MBA
Microsoft Excel
Microsoft Office
Ryzyko Operacyjne
PMP
Zarządzanie portfelem
PRINCE2
Program Management
Realizacja projektów
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Zarządzanie ryzykiem
Proces sprzedaży
dostarczanie usług
Service Desk
Optymalizacja obsługi
Zarządzanie usługami
Sla
Architektura rozwiązania
Rozwój Rozwiązanie
sprzedaż rozwiązań
Planowanie strategiczne
Master of Business Administration
Kierownik projektów
Projektowanie rozwiązań
Kierowanie zespołem
Rekrutacje IT
kierownik projektu
Umowy o poziom usług
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Portfolio Manager
Prowadzenie i nadzorowanie projektów w środowisku klient-dostawca, aby spełniały one wszystkie oczekiwania w zakresie terminowości, budżetu oraz oczekiwań jakościowych klienta. Nadzorowanie działań korporacyjnych, klienckich i zewnętrznych dostawców pod kątem planowania, sprzedaży i wdrażania rozwiązań dla zaadresowania potrzeb klientów. Odpowiedzialność za działania biznesowe oraz zarządzanie zespołem. Odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymywanie portfolio oraz zarządzanie projektami w oparciu o politykę i standardy HP oraz klienta.
- Rozwijanie i nadzór strategii portfolio w celu zaadresowania założeń projektowych i wymagań interesariuszy.
- Tworzenie budżetów projektowych i planów zasobowych z uwzględnieniem zasobów wewnętrznych oraz firm podwykonawczych.
- Nadzorowanie projektów pod kątem zachowania wyznaczonych terminów, założeń budżetowych i jakościowych.
- Rozwijanie planów programowych na wszystkich etapach realizacji włącznie z tworzeniem uzasadnień biznesowych.
- Analiza i obieranie kierunku prowadzenia biznesu dla znaczących obszarów portfolio w celu stworzenia nowych możliwości biznesowych.
- Nadzorowanie kierowników projektów pod kątem wypełniania powierzonych im zadań oraz tworzenie wymagającego i satysfakcjonującego dla pracowników środowiska pracy umożliwiającego rozwój osobisty przy zachowaniu wysokiej wydajności.
- Zarządzanie umowami z innymi działami w celu zapewnienia odpowiednich zasobów dla realizacji portfolio.
- Rozwijanie i nadzór strategii portfolio w celu zaadresowania założeń projektowych i wymagań interesariuszy.
- Tworzenie budżetów projektowych i planów zasobowych z uwzględnieniem zasobów wewnętrznych oraz firm podwykonawczych.
- Nadzorowanie projektów pod kątem zachowania wyznaczonych terminów, założeń budżetowych i jakościowych.
- Rozwijanie planów programowych na wszystkich etapach realizacji włącznie z tworzeniem uzasadnień biznesowych.
- Analiza i obieranie kierunku prowadzenia biznesu dla znaczących obszarów portfolio w celu stworzenia nowych możliwości biznesowych.
- Nadzorowanie kierowników projektów pod kątem wypełniania powierzonych im zadań oraz tworzenie wymagającego i satysfakcjonującego dla pracowników środowiska pracy umożliwiającego rozwój osobisty przy zachowaniu wysokiej wydajności.
- Zarządzanie umowami z innymi działami w celu zapewnienia odpowiednich zasobów dla realizacji portfolio.
Account Delivery Manager
Kompleksowe zarządzanie usługami i projektami informatycznymi w celu osiągnięcia założeń kontraktowych przy utrzymaniu najwyższych standardów obsługi w ramach uzgodnionego modelu finansowego. Główny kontakt klienta we wszystkich kwestiach operacyjnych oraz taktycznych aspektach realizacji projektów. Współpraca z partnerami biznesowymi i dostawcami w celu rozwinięcia i wdrożenia modelu operacyjnego dostosowanego do potrzeb klienta, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Zaspokajanie wymagań klienta poprzez efektywne i skuteczne świadczenie usług, zarządzanie projektami oraz nadzorowanie optymalizacji procesów transformacji z równoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez klienta.
- Planowanie i nadzorowanie zakontraktowanych przedsięwzięć biznesowych na wszystkich etapach realizacji.
- Zarządzanie wszystkimi etapami realizacji projektów, nadzorowanie budżetów projektowych i planów wykonawczych, jak również opracowywanie wiarygodnych prognoz finansowych.
- Zarządzanie i nadzór nad zespołami wsparcia (Service Desk, Wintel, UNIX, AD/Exchange, bazy danych, backup, wsparcie aplikacji) w celu skutecznego i terminowego dostarczenia wymagań SLA.
- Zarządzanie złożonymi, wielofunkcyjnymi relacjami z klientem, rozwijanie strategii i planów współpracy w obszarach takich jak wskaźniki wydajności, eskalacja, zarządzanie zmianą i komunikacją.
- Negocjowanie kontraktów z zewnętrznymi dostawcami w zakresie zobowiązań wynikających z umowy.
- Zapewnianie zgodności usług z procedurami, aspektami prawnymi, etycznymi i rządowymi wynikającymi z polityki i strategii klienta.
- Planowanie i nadzorowanie zakontraktowanych przedsięwzięć biznesowych na wszystkich etapach realizacji.
- Zarządzanie wszystkimi etapami realizacji projektów, nadzorowanie budżetów projektowych i planów wykonawczych, jak również opracowywanie wiarygodnych prognoz finansowych.
- Zarządzanie i nadzór nad zespołami wsparcia (Service Desk, Wintel, UNIX, AD/Exchange, bazy danych, backup, wsparcie aplikacji) w celu skutecznego i terminowego dostarczenia wymagań SLA.
- Zarządzanie złożonymi, wielofunkcyjnymi relacjami z klientem, rozwijanie strategii i planów współpracy w obszarach takich jak wskaźniki wydajności, eskalacja, zarządzanie zmianą i komunikacją.
- Negocjowanie kontraktów z zewnętrznymi dostawcami w zakresie zobowiązań wynikających z umowy.
- Zapewnianie zgodności usług z procedurami, aspektami prawnymi, etycznymi i rządowymi wynikającymi z polityki i strategii klienta.
Transition and Transformation Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za przeniesienie środowiska informatycznego od klienta do HP oraz za transformację przeniesionego środowiska zwiększając poziom świadczonych usług przy jednoczesnej redukcji kosztów operacyjnych HP. Odpowiedzialność za rozwój, przystosowanie i integrację planów transformacji, wsparcie sprzedaży oraz negocjację umów z klientem oraz podwykonawcami HP.
- Zarządzanie projektami przejścia/transformacji informatycznej przy zastosowaniu praktyk PMI oraz modelu zarządzania HP na wszystkich etapach realizacji.
- Rozwijanie planów projektowych w zakresie określenia celów, strategii, zatrudnienia, harmonogramu, szacowania ryzyka, planów awaryjnych, alokacji dostępnych środków i monitorowania wydatków.
- Dbanie o wypełnianie zobowiązań na czas, zgodnie z harmonogramem i w ramach określonego budżetu, nadzorowanie codziennych aspektów operacyjnych projektu.
- Główny kontakt klienta w kwestiach operacyjnych i taktycznych podczas fazy przejścia odpowiedzialny za dostarczenie wszystkich usług, zaspokajanie wymagań klienta za pomocą rozwijania wskaźników wydajności i raportowania.
- Zatrudnienie i zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie zewnętrznych dostawców w celu wypełnienia wszystkich założeń programowych, identyfikacja i analiza luk w celu opracowania i wdrożenia rozwiązań naprawczych.
- Zarządzanie projektami przejścia/transformacji informatycznej przy zastosowaniu praktyk PMI oraz modelu zarządzania HP na wszystkich etapach realizacji.
- Rozwijanie planów projektowych w zakresie określenia celów, strategii, zatrudnienia, harmonogramu, szacowania ryzyka, planów awaryjnych, alokacji dostępnych środków i monitorowania wydatków.
- Dbanie o wypełnianie zobowiązań na czas, zgodnie z harmonogramem i w ramach określonego budżetu, nadzorowanie codziennych aspektów operacyjnych projektu.
- Główny kontakt klienta w kwestiach operacyjnych i taktycznych podczas fazy przejścia odpowiedzialny za dostarczenie wszystkich usług, zaspokajanie wymagań klienta za pomocą rozwijania wskaźników wydajności i raportowania.
- Zatrudnienie i zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie zewnętrznych dostawców w celu wypełnienia wszystkich założeń programowych, identyfikacja i analiza luk w celu opracowania i wdrożenia rozwiązań naprawczych.
Service Delivery Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Dbanie o wypełnianie zobowiązań wynikających z umów SLA w ramach określonego budżetu, nadzorowanie codziennych aspektów usługi. Zarządzanie projektami klienta w zakresie wdrażania nowych rozwiązań. Rozwijanie i utrzymywanie doskonałych kontaktów z klientami w celu wsparcia rozwoju usług HP.
- Nadzorowanie zgodności świadczonych usług z budżetem, standardami jakości i wymaganiami klienta.
- Zarzadzanie projektami klienta, rozwijanie i zarządzanie planami usług serwisowych.
- Rozwijanie innowacyjnych rozwiązań, stosowanie zaawansowanej wiedzy z zakresu technologii do prowadzenia działalności operacyjnej w warunkach wysokiego ryzyka.
- Wprowadzenie i nadzorowanie poprawnego korzystania z procesów ITIL.
- Aktywny monitoring problemów i dostarczanie rozwiązań zapobiegających ich ponownemu powstawaniu.
- Wspomaganie funkcji koordynatora incydentów w celu adresowania złożonych problemów.
- Nadzorowanie zgodności świadczonych usług z budżetem, standardami jakości i wymaganiami klienta.
- Zarzadzanie projektami klienta, rozwijanie i zarządzanie planami usług serwisowych.
- Rozwijanie innowacyjnych rozwiązań, stosowanie zaawansowanej wiedzy z zakresu technologii do prowadzenia działalności operacyjnej w warunkach wysokiego ryzyka.
- Wprowadzenie i nadzorowanie poprawnego korzystania z procesów ITIL.
- Aktywny monitoring problemów i dostarczanie rozwiązań zapobiegających ich ponownemu powstawaniu.
- Wspomaganie funkcji koordynatora incydentów w celu adresowania złożonych problemów.
System Engineer
Konsulting technologiczny w zakresie serwerów i sieci pamięci masowych dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych zespołów projektowych. Odpowiedzialność za wsparcie techniczne i nadzór w obrębie tworzenia i dostarczania rozwiązań technologicznych zaprojektowanych zgodnie z wymaganiami i potrzebami biznesowymi klienta.
- Zbieranie i ocena wymagań klienta (biznesowych i technicznych).
- Projektowanie rozwiązań technicznych, identyfikowanie ścieżek rozwoju i opcji skalowalności w odniesieniu do danych rozwiązań oraz wykorzystywanie tych informacji w przygotowywaniu planów wdrożeniowych.
- Przeprowadzanie przejścia od sprzedaży do wdrożenia i nadzór nad zespołami projektowymi w celu implementacji zaprojektowanych rozwiązań.
- Zwiększanie zainteresowania klientów produktami firmy dzięki efektywnemu proponowaniu i wdrażaniu programów marketingowych oraz współpracy z klientami poprzez różne kanały sprzedaży.
- Zbieranie i ocena wymagań klienta (biznesowych i technicznych).
- Projektowanie rozwiązań technicznych, identyfikowanie ścieżek rozwoju i opcji skalowalności w odniesieniu do danych rozwiązań oraz wykorzystywanie tych informacji w przygotowywaniu planów wdrożeniowych.
- Przeprowadzanie przejścia od sprzedaży do wdrożenia i nadzór nad zespołami projektowymi w celu implementacji zaprojektowanych rozwiązań.
- Zwiększanie zainteresowania klientów produktami firmy dzięki efektywnemu proponowaniu i wdrażaniu programów marketingowych oraz współpracy z klientami poprzez różne kanały sprzedaży.
Network Administrator
Praktyka
Wsparcie techniczne w zakresie sieci i infrastruktury serwerowej. Do zakresu obowiązków należały m.in. analiza problemów biznesowych, zarządzanie incydentami, zarządzania zmianą, zarządzanie dostępnością i pojemnością.
- Przeprowadzanie codziennego monitoringu systemów, weryfikacja sprawności i dostępności sprzętu sieciowego, zasobów serwerowych, kontrola nad systemem i logami, nadzorowanie wykonywania zaplanowanych zadań.
- Zarządzanie wydajnością systemu, aktualizacja sprzętu i optymalizacja zasobów.
- Zapewnienie wsparcia dla użytkowników końcowych.
- Planowanie, koordynacja i wdrażanie procedur bezpieczeństwa sieci w celu ochrony danych, oprogramowania i sprzętu.
- Przeprowadzanie codziennego monitoringu systemów, weryfikacja sprawności i dostępności sprzętu sieciowego, zasobów serwerowych, kontrola nad systemem i logami, nadzorowanie wykonywania zaplanowanych zadań.
- Zarządzanie wydajnością systemu, aktualizacja sprzętu i optymalizacja zasobów.
- Zapewnienie wsparcia dla użytkowników końcowych.
- Planowanie, koordynacja i wdrażanie procedur bezpieczeństwa sieci w celu ochrony danych, oprogramowania i sprzętu.
Szkolenia i kursy
Project Management Professional (PMP®)
PMI
PRINCE2® Practitioner
EXIN
ITIL® Expert
APMG
ITIL® Practitioner
APMG
ITIL v3 Foundation
APM GROUP
Prince2 Foundation
APM GROUP
Professional Scrum Master I
Scrum.org
PMI
PRINCE2® Practitioner
EXIN
ITIL® Expert
APMG
ITIL® Practitioner
APMG
ITIL v3 Foundation
APM GROUP
Prince2 Foundation
APM GROUP
Professional Scrum Master I
Scrum.org
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Organizacje
Project Management Institute (PMI)
Inne
There are 110 kinds of people. Those who understand base-negative-2 notation, and those who do not.
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Grafika komputerowa
zapraszam wszystkich którzy interesują się grafiką, szkolą i wniej pracują, bardzo mnie to interesuje i mam zamiar, coś ruszyć . w tej dziedzinie
Grupa PM
PRINCE2, PMI, IPMA, ITIL, MoR, MSP, PBP, RUP, Six Sigma, Lean Management, ISO, Kaizen, FMEA i inne.
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
ITIL V3
ITIL V3 - Service Strategy, Service Design, Service Transition, Service Operation, Continual Service Improvement.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.