Umiejętności
Coaching
Empowerment
Leadership Management
Mac OS
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
Sales
Negocjacje
kreatywność
Planowanie strategiczne
Sprzedaż
Zarządzanie
coach
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
pracowitość
Finanse
Publikacje
Team Managment
Nieszablonowe myślenie
Edycja filmowa
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Dystryktu
• odpowiedzialność za efektywne działanie i wdrażanie polityki firmy,
• realizacja planów sprzedażowych i odsprzedażowych poprzez rozwój ilościowy i jakościowy rynku na podległym terenie,
• tworzenie planów operacyjnych, weryfikacja w sytuacjach zmian zachodzących na rynku i wewnątrz firmy oraz efektywne ich wdrażanie,
• zarządzanie zespołem rozproszonym, poprzez dbanie o realizację działań promocyjnych oraz wyznaczonych celów,
• rozwój zespołu i kompetencji pracowników poprzez regularne przeprowadzanie wizyt treningowych, coachingowych i audytowych,
• efektywne zarządzanie budżetami, inwestycjami/strategią cenową produktów w celu zapewnienia oczekiwanej zyskowności i realizacji celów biznesowych,
• maksymalizacja zysków poprzez analizowanie działania konkurencji, wyników rynkowych, potencjału odsprzedażowego w celu podejmowania działań zwiększających zyskowność,
• odpowiedzialność za realizację planów współpracy z kluczowymi klientami oraz ich rozwój na podległym obszarze,
• proponowanie, ustalanie i wdrażanie aktywności marketingowych dla zwiększania wolumenu, zysku i poprawy pozycji Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze, we współpracy z regionalnymi siłami sprzedaży, zespołem kluczowych klientów i pozostałymi
działami centralnymi,
• odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów zarządzania zgodnie z wizją swojego obszaru i strategią firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Polityki Komunikacji Marketingowej
• realizacja planów sprzedażowych i odsprzedażowych poprzez rozwój ilościowy i jakościowy rynku na podległym terenie,
• tworzenie planów operacyjnych, weryfikacja w sytuacjach zmian zachodzących na rynku i wewnątrz firmy oraz efektywne ich wdrażanie,
• zarządzanie zespołem rozproszonym, poprzez dbanie o realizację działań promocyjnych oraz wyznaczonych celów,
• rozwój zespołu i kompetencji pracowników poprzez regularne przeprowadzanie wizyt treningowych, coachingowych i audytowych,
• efektywne zarządzanie budżetami, inwestycjami/strategią cenową produktów w celu zapewnienia oczekiwanej zyskowności i realizacji celów biznesowych,
• maksymalizacja zysków poprzez analizowanie działania konkurencji, wyników rynkowych, potencjału odsprzedażowego w celu podejmowania działań zwiększających zyskowność,
• odpowiedzialność za realizację planów współpracy z kluczowymi klientami oraz ich rozwój na podległym obszarze,
• proponowanie, ustalanie i wdrażanie aktywności marketingowych dla zwiększania wolumenu, zysku i poprawy pozycji Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze, we współpracy z regionalnymi siłami sprzedaży, zespołem kluczowych klientów i pozostałymi
działami centralnymi,
• odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów zarządzania zgodnie z wizją swojego obszaru i strategią firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Polityki Komunikacji Marketingowej
Key Account Manager
• Współtworzenie regionalnej strategii rozwoju kanału gastronomicznego ze szczególną koncentracją na wzroście sprzedaży marek premium;
• Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Gastronomii nad budową strategii kanału gastronomicznego;
• Rozwój strategii alternatywnych kanałów sprzedaży w regionie oraz egzekucja strategii sponsoringowej i eventowej w obszarze;
• Zapewnienie wzrostu sprzedaży i rozwoju marek KP w gastronomii (udziały wartościowe, zysk);
• Rozwój kluczowych klientów – negocjacje, wypracowanie zyskownych relacji z klientem, przygotowywanie planów rozwoju i wsparcie dla kluczowych aktywacji;
• Wsparcie regionalnych zespołów gastronomicznych (DSM) w badaniu potencjału rynku, negocjacjach, budowaniu relacji z klientami, egzekucji standardów;
• Współpraca ze sprzedażą, działem rozwoju gastronomii oraz trade marketingiem w zakresie przygotowania narzędzi prowadzących do realizacji strategii kanału sprzedaży;
• Realizacja planów aktywacyjnych dla kluczowych klientów („szytych na miarę”) poprzez odpowiedzialność za zarządzanie przygotowaniem narzędzi z niego wynikających: od stworzenia, do skutecznego wdrożenia i ewaluacji;
• Rozwój umiejętności regionalnych zespołów gastronomicznych poprzez trening i coaching;
• Zwiększanie świadomości konsumentów w oparciu o wysoką jakość piwa lanego i budowanie kultury piwnej;
• Zarządzanie powierzonym budżetem;
• Odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów zarządzania zgodnie z wizją swojego obszaru i strategią firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Polityki Komunikacji Marketingowej.
• Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Gastronomii nad budową strategii kanału gastronomicznego;
• Rozwój strategii alternatywnych kanałów sprzedaży w regionie oraz egzekucja strategii sponsoringowej i eventowej w obszarze;
• Zapewnienie wzrostu sprzedaży i rozwoju marek KP w gastronomii (udziały wartościowe, zysk);
• Rozwój kluczowych klientów – negocjacje, wypracowanie zyskownych relacji z klientem, przygotowywanie planów rozwoju i wsparcie dla kluczowych aktywacji;
• Wsparcie regionalnych zespołów gastronomicznych (DSM) w badaniu potencjału rynku, negocjacjach, budowaniu relacji z klientami, egzekucji standardów;
• Współpraca ze sprzedażą, działem rozwoju gastronomii oraz trade marketingiem w zakresie przygotowania narzędzi prowadzących do realizacji strategii kanału sprzedaży;
• Realizacja planów aktywacyjnych dla kluczowych klientów („szytych na miarę”) poprzez odpowiedzialność za zarządzanie przygotowaniem narzędzi z niego wynikających: od stworzenia, do skutecznego wdrożenia i ewaluacji;
• Rozwój umiejętności regionalnych zespołów gastronomicznych poprzez trening i coaching;
• Zwiększanie świadomości konsumentów w oparciu o wysoką jakość piwa lanego i budowanie kultury piwnej;
• Zarządzanie powierzonym budżetem;
• Odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów zarządzania zgodnie z wizją swojego obszaru i strategią firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Polityki Komunikacji Marketingowej.
p.o. Kierownika Dystryktu
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu menadżerów; rekrutacje, coaching, projekty
• zarządzanie całością biznesu w Dystrykcie (kanały detal, modern, gastro), budżety, koszty, organizacja
• przeprowadzanie procesów transformacyjnych w dystrykcie - zmiana podejścia do obsługi rynku
• planowanie i wdrażanie strategii obszaru, kreowanie inicjatyw i narzędzi
• zarządzanie całością biznesu w Dystrykcie (kanały detal, modern, gastro), budżety, koszty, organizacja
• przeprowadzanie procesów transformacyjnych w dystrykcie - zmiana podejścia do obsługi rynku
• planowanie i wdrażanie strategii obszaru, kreowanie inicjatyw i narzędzi
Trener Sprzedazy
* diagnozowanie potrzeb szkoleniowych;
* prowadzenie szkoleń dla różnych grup w organizacji - bardzo szeroki zakres tematów i zagadnień;
* trening / coaching menadżerów, przedstawicieli handlowych;
* motywowanie pracowników do podnoszenia swoich kwalifikacji;
* wspieranie działów sprzedaży w zakresie rozwoju pracowników;
* współorganizowanie szkoleń dostosowanych do potrzeb konkretnych grup;
* ewaluacja przeprowadzanych projektów edukacyjnych;
* kreowanie narzędzi wspierających rozwój;
* analizowanie efektów szkoleń w oparciu o wyniki sprzedaży;
* prowadzenie szkoleń dla różnych grup w organizacji - bardzo szeroki zakres tematów i zagadnień;
* trening / coaching menadżerów, przedstawicieli handlowych;
* motywowanie pracowników do podnoszenia swoich kwalifikacji;
* wspieranie działów sprzedaży w zakresie rozwoju pracowników;
* współorganizowanie szkoleń dostosowanych do potrzeb konkretnych grup;
* ewaluacja przeprowadzanych projektów edukacyjnych;
* kreowanie narzędzi wspierających rozwój;
* analizowanie efektów szkoleń w oparciu o wyniki sprzedaży;
Kierownik sprzedaży ds. Gastronomii i Serwisu
• realizacja planów sprzedażowych w Dystrykcie
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (8 osób)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (8 osób)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
Kierownik sprzedaży ds. kanału nowoczesnego
• współpraca z kluczowymi sieciami międzynarodowymi w obszarze egzekucji i budowania przewagi konkurencyjnej
• realizacja planów sprzedażowych w kanale zorganizowanym w obszarze
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (6 osób) + siły zewnętrzne (3 osoby)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
• realizacja planów sprzedażowych w kanale zorganizowanym w obszarze
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (6 osób) + siły zewnętrzne (3 osoby)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
p.o. kierownik Dystryktu
• pełnienie obowiązków kierownika dystryktu - równolegle z funkcją kierownika ds. kanału nowoczesnego
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu menadżerów; rekrutacje, coaching, projekty
• zarządzanie całością biznesu w Dystrykcie (kanały detal, modern, gastro), budżety, koszty, organizacja
• przeprowadzanie procesów transformacyjnych w dystrykcie - zmiana podejścia do obsługi rynku
• planowanie i wdrażanie strategii obszaru, kreowanie inicjatyw i narzędzi
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu menadżerów; rekrutacje, coaching, projekty
• zarządzanie całością biznesu w Dystrykcie (kanały detal, modern, gastro), budżety, koszty, organizacja
• przeprowadzanie procesów transformacyjnych w dystrykcie - zmiana podejścia do obsługi rynku
• planowanie i wdrażanie strategii obszaru, kreowanie inicjatyw i narzędzi
Kierownik sprzedaży ds. detalu
• realizacja planów sprzedażowych w regionie
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (12 osób)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (12 osób)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
Przedstawiciel handlowy ds detalu
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Budowanie nowych kontaktów handlowych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Zapewnianie ustalonego poziomu sprzedaży
Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
Realizacja strategii firmy w tym planów sprzedażowych
Budowanie nowych kontaktów handlowych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Zapewnianie ustalonego poziomu sprzedaży
Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
Realizacja strategii firmy w tym planów sprzedażowych
Preseller
Dema Dystrybucja Polska ( dla Kompanii Piwowarskiej S.A. )
regularne odwiedzanie sklepów detalicznych, pozyskiwanie nowych klientów, zbieranie zamówień i przekazywanie ich do właściwych Partnerów Handlowych Kompanii Piwowrskiej,sprawdzanie dat przydatnosci, uzupełnianie cen na miejscach ekspozycyjnych wymiane brakujacych oraz zniszczonych materiałów , odpowiedzialnosc za obecnosc asortymentu, raportowanie wizyt , wykonywanie innych dodatkowych zadan nałozonych przez przełozonego.
Szkolenia i kursy
Szkolenie " Techniki up/cross sellingu w standardzie obsługi klienta" organizowane przez Akademie profesjonalnej sprzedazy Polskiej Telefonii Cyfrowej
Akademia Sprzedaży KP,
Warsztaty Komunikacja z klientem,
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej
Train the Trainer
Techniki rekrutacyjne.
Sprzedaż koncepcyjna, techniki prezentacji i wywierania wpływu.
Zarządzanie zespołem sprzedaży.
Analiza insight.
Wzmocnienie funkcji doradczej sił sprzedaży.
Rozwój przez Coaching.
Komunikacja w zespole
Zarządzanie kategorią
Akademia Sprzedaży KP,
Warsztaty Komunikacja z klientem,
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej
Train the Trainer
Techniki rekrutacyjne.
Sprzedaż koncepcyjna, techniki prezentacji i wywierania wpływu.
Zarządzanie zespołem sprzedaży.
Analiza insight.
Wzmocnienie funkcji doradczej sił sprzedaży.
Rozwój przez Coaching.
Komunikacja w zespole
Zarządzanie kategorią
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Motocykle sportowo i turystycznie
AirSoftGun
Turystyka
Film
Piłka nożna
AirSoftGun
Turystyka
Film
Piłka nożna
Organizacje
KP
Inne
Finalista konkursu Polish National Sales Awards 2016 - VIII edycja w kategorii Menadżer Sprzedaży
Grupy
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
HANDLOWCY
Handlowcy, doradcy, managerowie. Zwał jak zwał. Grupa dla wszystkich sprzedających i budujących relacje z klientem.