Krzysztof Florczak

ON Trade Key Account Manager, Kompania Piwowarska S.A.
Mława, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Empowerment Leadership Management Mac OS Marketing Microsoft Office Public Relations Sales Negocjacje kreatywność Planowanie strategiczne Sprzedaż Zarządzanie coach Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B pracowitość Finanse Publikacje Team Managment Nieszablonowe myślenie Edycja filmowa Ekonomika

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik Dystryktu
• odpowiedzialność za efektywne działanie i wdrażanie polityki firmy,
• realizacja planów sprzedażowych i odsprzedażowych poprzez rozwój ilościowy i jakościowy rynku na podległym terenie,
• tworzenie planów operacyjnych, weryfikacja w sytuacjach zmian zachodzących na rynku i wewnątrz firmy oraz efektywne ich wdrażanie,
• zarządzanie zespołem rozproszonym, poprzez dbanie o realizację działań promocyjnych oraz wyznaczonych celów,
• rozwój zespołu i kompetencji pracowników poprzez regularne przeprowadzanie wizyt treningowych, coachingowych i audytowych,
• efektywne zarządzanie budżetami, inwestycjami/strategią cenową produktów w celu zapewnienia oczekiwanej zyskowności i realizacji celów biznesowych,
• maksymalizacja zysków poprzez analizowanie działania konkurencji, wyników rynkowych, potencjału odsprzedażowego w celu podejmowania działań zwiększających zyskowność,
• odpowiedzialność za realizację planów współpracy z kluczowymi klientami oraz ich rozwój na podległym obszarze,
• proponowanie, ustalanie i wdrażanie aktywności marketingowych dla zwiększania wolumenu, zysku i poprawy pozycji Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze, we współpracy z regionalnymi siłami sprzedaży, zespołem kluczowych klientów i pozostałymi
działami centralnymi,
• odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów zarządzania zgodnie z wizją swojego obszaru i strategią firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Polityki Komunikacji Marketingowej
Kompania Piwowarska S.A.
Key Account Manager
• Współtworzenie regionalnej strategii rozwoju kanału gastronomicznego ze szczególną koncentracją na wzroście sprzedaży marek premium;
• Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Gastronomii nad budową strategii kanału gastronomicznego;
• Rozwój strategii alternatywnych kanałów sprzedaży w regionie oraz egzekucja strategii sponsoringowej i eventowej w obszarze;
• Zapewnienie wzrostu sprzedaży i rozwoju marek KP w gastronomii (udziały wartościowe, zysk);
• Rozwój kluczowych klientów – negocjacje, wypracowanie zyskownych relacji z klientem, przygotowywanie planów rozwoju i wsparcie dla kluczowych aktywacji;
• Wsparcie regionalnych zespołów gastronomicznych (DSM) w badaniu potencjału rynku, negocjacjach, budowaniu relacji z klientami, egzekucji standardów;
• Współpraca ze sprzedażą, działem rozwoju gastronomii oraz trade marketingiem w zakresie przygotowania narzędzi prowadzących do realizacji strategii kanału sprzedaży;
• Realizacja planów aktywacyjnych dla kluczowych klientów („szytych na miarę”) poprzez odpowiedzialność za zarządzanie przygotowaniem narzędzi z niego wynikających: od stworzenia, do skutecznego wdrożenia i ewaluacji;
• Rozwój umiejętności regionalnych zespołów gastronomicznych poprzez trening i coaching;
• Zwiększanie świadomości konsumentów w oparciu o wysoką jakość piwa lanego i budowanie kultury piwnej;
• Zarządzanie powierzonym budżetem;
• Odpowiedzialność za funkcjonowanie systemów zarządzania zgodnie z wizją swojego obszaru i strategią firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Polityki Komunikacji Marketingowej.
Kompania Piwowarska S.A.
p.o. Kierownika Dystryktu
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu menadżerów; rekrutacje, coaching, projekty
• zarządzanie całością biznesu w Dystrykcie (kanały detal, modern, gastro), budżety, koszty, organizacja
• przeprowadzanie procesów transformacyjnych w dystrykcie - zmiana podejścia do obsługi rynku
• planowanie i wdrażanie strategii obszaru, kreowanie inicjatyw i narzędzi
Kompania Piwowarska S.A.
Trener Sprzedazy
* diagnozowanie potrzeb szkoleniowych;
* prowadzenie szkoleń dla różnych grup w organizacji - bardzo szeroki zakres tematów i zagadnień;
* trening / coaching menadżerów, przedstawicieli handlowych;
* motywowanie pracowników do podnoszenia swoich kwalifikacji;
* wspieranie działów sprzedaży w zakresie rozwoju pracowników;
* współorganizowanie szkoleń dostosowanych do potrzeb konkretnych grup;
* ewaluacja przeprowadzanych projektów edukacyjnych;
* kreowanie narzędzi wspierających rozwój;
* analizowanie efektów szkoleń w oparciu o wyniki sprzedaży;
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik sprzedaży ds. Gastronomii i Serwisu
• realizacja planów sprzedażowych w Dystrykcie
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (8 osób)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik sprzedaży ds. kanału nowoczesnego
• współpraca z kluczowymi sieciami międzynarodowymi w obszarze egzekucji i budowania przewagi konkurencyjnej
• realizacja planów sprzedażowych w kanale zorganizowanym w obszarze
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (6 osób) + siły zewnętrzne (3 osoby)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
Kompania Piwowarska S.A.
p.o. kierownik Dystryktu
• pełnienie obowiązków kierownika dystryktu - równolegle z funkcją kierownika ds. kanału nowoczesnego
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu menadżerów; rekrutacje, coaching, projekty
• zarządzanie całością biznesu w Dystrykcie (kanały detal, modern, gastro), budżety, koszty, organizacja
• przeprowadzanie procesów transformacyjnych w dystrykcie - zmiana podejścia do obsługi rynku
• planowanie i wdrażanie strategii obszaru, kreowanie inicjatyw i narzędzi
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik sprzedaży ds. detalu
• realizacja planów sprzedażowych w regionie
• koordynacja, kierowanie , nadzór nad pracą podległych pracowników (12 osób)
• zarządzanie i rozwój podległego zespołu ; szkolenia, rekrutacje, coaching przedstawicieli handlowych , koordynatorów
• negocjacje kontraktów ,zarządzanie budżetem , kontrola kosztów funkcjonowania zawartych umów handlowych
• planowanie ,analizy , projekty
• współpraca z dystrybutorami i kluczowymi klientami
• realizacja, nadzór wdrażania strategii marketingowej
• wdrożenie sytemu poprawy efektywności pracy;
• nadzór, wdrażanie akcji marketingowych
• utrzymywanie standardów dotyczących obsługi klientów;
• kontrola przepływu środków trwałych na podległym obszarze
Kompania Piwowarska S.A.
Koordynator Zewnętrznych Sił Sprzedaży
Zarządzanie 9-osobowym zespołem Presellerów ( targetowanie, rozliczanie, monitoring, kontrola);
Realizacja planów sprzedażowych;
Prowadzenie coachingów;
Współpraca na linii KP - Dystrybucja;
Kompania Piwowarska S.A.
Przedstawiciel handlowy ds detalu
Budowanie długotrwałych relacji z klientami
Budowanie nowych kontaktów handlowych
Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Zapewnianie ustalonego poziomu sprzedaży
Nadzór nad zawieranymi umowami i realizacją postanowień handlowych
Realizacja strategii firmy w tym planów sprzedażowych
Logo
Preseller
Dema Dystrybucja Polska ( dla Kompanii Piwowarskiej S.A. )
regularne odwiedzanie sklepów detalicznych, pozyskiwanie nowych klientów, zbieranie zamówień i przekazywanie ich do właściwych Partnerów Handlowych Kompanii Piwowrskiej,sprawdzanie dat przydatnosci, uzupełnianie cen na miejscach ekspozycyjnych wymiane brakujacych oraz zniszczonych materiałów , odpowiedzialnosc za obecnosc asortymentu, raportowanie wizyt , wykonywanie innych dodatkowych zadan nałozonych przez przełozonego.
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. sprzedaży
Planowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych w punkcie związanych ze sprzedażą usług i telefonów.
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapewnianie wysokiego poziomu ich obsługi.
Przygotowanie ofert i zawieranie umów.
Logo
Konsultant ds. Sprzedaży
2002-2003 Polska Telefonia Cyfrowa „3D” Sp. z o. o. Autoryzowany Dealer ERA w Mławie
Sklep spożywczy
Zaopatrzenie i sprzedaż
Sklep spożywczy

Szkolenia i kursy

Szkolenie " Techniki up/cross sellingu w standardzie obsługi klienta" organizowane przez Akademie profesjonalnej sprzedazy Polskiej Telefonii Cyfrowej
Akademia Sprzedaży KP,
Warsztaty Komunikacja z klientem,
Kroki profesjonalnej wizyty handlowej
Train the Trainer
Techniki rekrutacyjne.
Sprzedaż koncepcyjna, techniki prezentacji i wywierania wpływu.
Zarządzanie zespołem sprzedaży.
Analiza insight.
Wzmocnienie funkcji doradczej sił sprzedaży.
Rozwój przez Coaching.
Komunikacja w zespole
Zarządzanie kategorią

Edukacja

Logo
Stosunki międzynarodowe - Logistyka międzynarodowa, magisterskie
Wyższa Szkoła Cła i Logistyki
Logo
Stosunki międzynarodowe - Logistyka międzynarodowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Cła i Logistyki w warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Motocykle sportowo i turystycznie
AirSoftGun
Turystyka
Film
Piłka nożna

Organizacje

KP

Inne

Finalista konkursu Polish National Sales Awards 2016 - VIII edycja w kategorii Menadżer Sprzedaży

Grupy

FMCG Sprzedaż tradycyjna
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Góry
Góry
Grupa dla wszystkich przedkładających wycieczki górskie nad wylegiwanie się na plażach :)
HANDLOWCY
HANDLOWCY
Handlowcy, doradcy, managerowie. Zwał jak zwał. Grupa dla wszystkich sprzedających i budujących relacje z klientem.
Kompania Piwowarska
Kompania Piwowarska
Grupa dla pracowników i sympatyków Kompanii Piwowarskiej
Piłka nożna
Piłka nożna
Po prostu najlepszy sport świata!
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie