Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
właściciel
Pośrednictwo sprzedaży usług reklamowych i marketingowych. pośrednictwo sprzedaży nieruchomości .
Dyrektor Biura Reklamy
Motywowanie i zarządzenie pracą pięciu przedstawicieli
handlowych. Monitoring postępów realizacji zadań, budżetowanie, ustalenie i egzekwowanie standardów pracy, podział klientów, przygotowanie wzorów ofert, dokumentów do zleceń, szkolenie z zakresu sprzedaży, marketingu, PR, prowadzenia negocjacji i prezentacji dla kluczowych
klientów.
handlowych. Monitoring postępów realizacji zadań, budżetowanie, ustalenie i egzekwowanie standardów pracy, podział klientów, przygotowanie wzorów ofert, dokumentów do zleceń, szkolenie z zakresu sprzedaży, marketingu, PR, prowadzenia negocjacji i prezentacji dla kluczowych
klientów.
Kierownik Biura Reklamy
Orkla Press Polska/Wrocław.
Motywowanie, zarządzenie pracą handlowców i pracowników Biura. Planowanie, realizacja budżetu Biura Reklamy i akcji promocyjnych. Spotkania i prezentacje oferty dla klientów. Współpraca przy projekcie fuzji oferty
reklamowej i zespołów handlowych Słowa Polskiego
i Wieczoru Wrocławia.
reklamowej i zespołów handlowych Słowa Polskiego
i Wieczoru Wrocławia.
Kierownika Działu Obsługi Klientów.
Agencja Reklamowa
Przygotowanie standardów i procedur obsługi reklamowej klientów przez Agencję, ustalenie warunków wynagradzania i rekrutacja nowych współpracowników, prowadzenie szkoleń z zakresu marketingu, kompetencji współpracowników na stanowiskach Key Account Manager, prowadzenie
prezentacji dla klientów, przygotowywanie ofert, wzorów umów i dokumentów realizacji zleceń.
prezentacji dla klientów, przygotowywanie ofert, wzorów umów i dokumentów realizacji zleceń.
Dyrektor Biura Reklamy
DWGW „Gazeta Wrocławska” Ltd.
Stworzenie koncepcji: działania działu handlowego, nowoczesnej oferty reklamowej w tym projekt - „ Ogłoszenia drobne w Gazecie Wrocławskiej”,zasad współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, systemu
motywowania i wynagradzania handlowców oraz oceny efektywności, procedury przyjmowania, pozycjonowania i rozliczania ogłoszeń.
motywowania i wynagradzania handlowców oraz oceny efektywności, procedury przyjmowania, pozycjonowania i rozliczania ogłoszeń.
Szkolenia i kursy
2007 „Język perswazji” KREATOR s.c.
2002 „Analiza transakcyjna” KREATOR s.c
1999 „Umiejętność komunikacji” Anna Dworczyk-Dreszer
1998 „Marketing strategiczny” Mediapolis Warszawa
1997 „Neurolingwistyczne metody programowania” Instytut Doradztwa, Szkoleń i Terapii NLP Wrocław
1996 „Techniki sprzedaży i motywacji” Piotr Domurat Commercial Union
1995 „Techniki motywacji grupy” PSYCHE Wrocław
1994 „Negocjacje w biznesie” Centrum Wspierania Biznesu
1993 „Zarządzanie w biznesie” Instytut Promocji Kadr
1992 „Techniki Sprzedaży” Warmus i S-ka,
1992 „Techniki negocjacji” Armo-Twig Wrocław
2002 „Analiza transakcyjna” KREATOR s.c
1999 „Umiejętność komunikacji” Anna Dworczyk-Dreszer
1998 „Marketing strategiczny” Mediapolis Warszawa
1997 „Neurolingwistyczne metody programowania” Instytut Doradztwa, Szkoleń i Terapii NLP Wrocław
1996 „Techniki sprzedaży i motywacji” Piotr Domurat Commercial Union
1995 „Techniki motywacji grupy” PSYCHE Wrocław
1994 „Negocjacje w biznesie” Centrum Wspierania Biznesu
1993 „Zarządzanie w biznesie” Instytut Promocji Kadr
1992 „Techniki Sprzedaży” Warmus i S-ka,
1992 „Techniki negocjacji” Armo-Twig Wrocław
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Zainteresowania
sport, psychologia, multimedia.
Grupy
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.