Umiejętności
AutoCAD
Komunikatywność
Szkolenia pracowników
Labview
Odpowiedzialność
Linux
Microsoft Office
Perfekcjonizm
Programowanie PLC
Odporność na stres
Solidworks
SQL
Szkolenia techniczne
techniki sprzedaży
informacja zwrotna
analityczne myślenie
programowanie w języku C
VBA Excel
praca w zespole i kierowanie zespołem
Solidność i pracowitość
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Grupy Technicznej Obsługi Klienta
Nadzór merytoryczny i organizacyjny pracy zespołu ok. 20 osób. Ukierunkowanie zespołu na realizację postawionego celu. Wsparcie merytoryczne w zakresie procedur wewnętrznych i obsługi Klienta oraz obsługi sprzętu do odbioru satelitarnego. Dodatkowo prowadzenie szkoleń i warsztatów merytorycznych z zakresu technologii i wsparcia technicznego. Szkolenia obejmowały zarówno nowych jak i doświadczonych pracowników. Ponadto raportowanie i analiza wykonanej przez zespół pracy w środowisku Oracle (zapytania SQL), MS Excel i MS PowerPoint.
Kontrola jakości pracy - ocena rozmów. Rozliczanie realizacji postawionych celów jakościowych i sprzedażowych.
Kontrola jakości pracy - ocena rozmów. Rozliczanie realizacji postawionych celów jakościowych i sprzedażowych.
Lider ds. technicznych
Nadzór merytoryczny i organizacyjny pracy zespołu ok. 20 osób. Ukierunkowanie zespołu na realizację postawionego celu. Wsparcie merytoryczne w zakresie procedur wewnętrznych i obsługi Klienta oraz obsługi sprzętu do odbioru satelitarnego. Dodatkowo prowadzenie szkoleń i warsztatów merytorycznych z zakresu technologii i wsparcia technicznego. Szkolenia obejmowały zarówno nowych jak i doświadczonych pracowników. Ponadto raportowanie i analiza wykonanej przez zespół pracy w środowisku Oracle (zapytania SQL), MS Excel i MS PowerPoint.
Kontrola jakości pracy - ocena rozmów. Rozliczanie realizacji postawionych celów jakościowych i sprzedażowych.
Kontrola jakości pracy - ocena rozmów. Rozliczanie realizacji postawionych celów jakościowych i sprzedażowych.
Lider
Nadzór merytoryczny i organizacyjny pracy zespołu ok. 20 osób. Ukierunkowanie zespołu na realizację postawionego celu. Wsparcie merytoryczne w zakresie procedur wewnętrznych i obsługi Klienta oraz obsługi sprzętu do odbioru satelitarnego. Dodatkowo prowadzenie szkoleń i warsztatów merytorycznych z zakresu technologii i wsparcia technicznego. Szkolenia obejmowały zarówno nowych jak i doświadczonych pracowników. Ponadto raportowanie i analiza wykonanej przez zespół pracy w środowisku Oracle (zapytania SQL), MS Excel i MS PowerPoint.
Kontrola jakości pracy - ocena rozmów. Rozliczanie realizacji postawionych celów jakościowych i sprzedażowych.
Kontrola jakości pracy - ocena rozmów. Rozliczanie realizacji postawionych celów jakościowych i sprzedażowych.
Szkolenia i kursy
- Lider, inspirator, coach
- Motywowanie pracowników; Pokonywanie obiekcji; Coaching narzędziowy
-Skuteczna motywacja pozapłacowa i efektywna komunikacja w Call Center
-Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
-Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością
-Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem Call Center
- Motywowanie pracowników; Pokonywanie obiekcji; Coaching narzędziowy
-Skuteczna motywacja pozapłacowa i efektywna komunikacja w Call Center
-Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych
-Coaching i monitoring - skuteczne narzędzia zarządzania jakością
-Efektywne budowanie zespołu i zarządzanie zespołem Call Center
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Zainteresowania
Żeglarstwo śródlądowe - jako członek załogi
Bieganie
Piesze wycieczki po górach
Bieganie
Piesze wycieczki po górach
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.