Umiejętności
B2B
B2C
Call Center
KPI implementation
PowerPoint
Cykl życia produktu
Retention Management
Negocjacje
Odporność na stres
MS Office
Strategia kreatywna
Administracja Bazami Danych
Budżety
Analiza biznesowa
Komunikacja korporacyjna
Analiza rynku
Zarządzanie kosztami
systemy motywacyjne
Coaching Zespołów
Zarządzenie relacjami z klientami
skuteczność i wytrwałość w dążeniu do celu
Coaching sprzedażowy
reaserching
Sprzedaż energii
Działania proaktywne
zarządzanie ceną
Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych
obrona podwyżek
CLC
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Head of Customer Retention and Sales at Energia dla Firm
Jestem odpowiedzialny za utrzymanie bazy B2B (blisko 300 mln zł) a także odpowiadam za Sprzedaż dostępnych produktów do nowych Klientów z segmentu B2B (energii elektrycznej i paliwa gazowego).
W pierwszym roku udało się zmniejszyć erozję bazy o 30% a sprzedaż wzrosła o ponad 150%.
Zakres przeprowadzonych prac:
- budowa zespołu sprzedażowego
- tworzenie budżetów sprzedażowych i ich realizacja
- wprowadzenie działań mających na celu zwiększanie marżowości bazy Klientów B2B
- poszerzanie działań sprzedażowych o współpracę z partnerami zewnętrznymi
- wprowadzenie działań cross-sellowych
- przerabianie procesów sprzedażowych pod specyfikę Call Center
- utrzymywanie aktywnej bazy B2B poprzez szereg działań pro-aktywnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu budowania długofalowych relacji z Klientami
- kontrola rentowności i budowanie nowych modeli rozliczeń pomiędzy poszczególnymi spółkami
- prowadzenie analiz i rekomendacja planów naprawczych
- zarządzanie podległymi zespołami
W pierwszym roku udało się zmniejszyć erozję bazy o 30% a sprzedaż wzrosła o ponad 150%.
Zakres przeprowadzonych prac:
- budowa zespołu sprzedażowego
- tworzenie budżetów sprzedażowych i ich realizacja
- wprowadzenie działań mających na celu zwiększanie marżowości bazy Klientów B2B
- poszerzanie działań sprzedażowych o współpracę z partnerami zewnętrznymi
- wprowadzenie działań cross-sellowych
- przerabianie procesów sprzedażowych pod specyfikę Call Center
- utrzymywanie aktywnej bazy B2B poprzez szereg działań pro-aktywnych
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu budowania długofalowych relacji z Klientami
- kontrola rentowności i budowanie nowych modeli rozliczeń pomiędzy poszczególnymi spółkami
- prowadzenie analiz i rekomendacja planów naprawczych
- zarządzanie podległymi zespołami
Kierownik Działu Utrzymania Klienta - EDEN SPRINGS Sp. z o.o.
W Eden Springs pracowałem blisko 8 lat. Moim celem było skuteczne utrzymanie aktywnej bazy Klientów z segmentu B2B.
W związku z powyższym przeprowadziłem z sukcesami wiele projektów mających na celu po pierwsze zminimalizowanie erozji bazy Klientów aktywnych a dalej zwiększenie przychodu.
Były to miedzy innymi:
1. Budowa platformy wczesnego ostrzegania przed rezygnacjami.
2. Zaprojektowanie działań pro-aktywnych dedykowanych dla konkretnych grup Klientów w odpowiednim czasie.
3. Wprowadzanie podwyżek cen dla bazy aktywnej z uwzględnieniem odpowiedniej komunikacji i strategii utrzymania potencjalnych rezygnacji z tego powodu.
a. Przez wiele miesięcy przy bliskiej współpracy z firmami takimi jak Fern Partners (Obecnie PWC).
4. Rozliczanie z jakości obsługi w terenie kluczowych działów takich jak Dystrybucja i Sprzedaż.
5. Realizowałem także międzynarodowe projekty np. „Retention Bible”.
W związku z powyższym przeprowadziłem z sukcesami wiele projektów mających na celu po pierwsze zminimalizowanie erozji bazy Klientów aktywnych a dalej zwiększenie przychodu.
Były to miedzy innymi:
1. Budowa platformy wczesnego ostrzegania przed rezygnacjami.
2. Zaprojektowanie działań pro-aktywnych dedykowanych dla konkretnych grup Klientów w odpowiednim czasie.
3. Wprowadzanie podwyżek cen dla bazy aktywnej z uwzględnieniem odpowiedniej komunikacji i strategii utrzymania potencjalnych rezygnacji z tego powodu.
a. Przez wiele miesięcy przy bliskiej współpracy z firmami takimi jak Fern Partners (Obecnie PWC).
4. Rozliczanie z jakości obsługi w terenie kluczowych działów takich jak Dystrybucja i Sprzedaż.
5. Realizowałem także międzynarodowe projekty np. „Retention Bible”.
Manager Szef Zespołu
Call Center Poland. Menager – Szef projektów
Finance Direct by Call Center Poland
Do moich obowiązków należało:
- wprowadzanie nowych produktów na rynek poprzez sprzedaż telefoniczną produktów przez podległy zespół,
- sprzedaż telefoniczna produktów bankowych i ubezpieczeniowych poprzez podległych pracowników,
- kontrola rentowności projektów,
- analiza baz danych,
- motywowanie pracowników,
- kompleksowa obsługa projektów OUT i IN,
- przygotowanie i obsługa projektów typu HelpDesk,
- planowanie celów i ich realizacja,
- budowanie raportów,
Call Center Poland. Lider zespołu
- motywowanie i wspieranie współpracowników,
- odsłuchiwanie rozmów,
- budowanie „skryptów” do rozmów sprzedażowych,
Call Center Poland. Konsultant telefoniczny
- realizowanie celów sprzedażowych,
- utrzymywanie wysokiej jakości rozmów z Klietnami.
Finance Direct by Call Center Poland
Do moich obowiązków należało:
- wprowadzanie nowych produktów na rynek poprzez sprzedaż telefoniczną produktów przez podległy zespół,
- sprzedaż telefoniczna produktów bankowych i ubezpieczeniowych poprzez podległych pracowników,
- kontrola rentowności projektów,
- analiza baz danych,
- motywowanie pracowników,
- kompleksowa obsługa projektów OUT i IN,
- przygotowanie i obsługa projektów typu HelpDesk,
- planowanie celów i ich realizacja,
- budowanie raportów,
Call Center Poland. Lider zespołu
- motywowanie i wspieranie współpracowników,
- odsłuchiwanie rozmów,
- budowanie „skryptów” do rozmów sprzedażowych,
Call Center Poland. Konsultant telefoniczny
- realizowanie celów sprzedażowych,
- utrzymywanie wysokiej jakości rozmów z Klietnami.
Szkolenia i kursy
SZKOLENIA
09.2012 – Analiza finansowa w Excelu
08.2011 – Zarządzanie konfliktem
06.2011 – Zarządzanie czasem
05.2011 – Umiejętności kierownicze – trening umiejętności
04.2011 – Ergonomia pracy w transporcie
03.2011 – Negocjowanie
02.2011 – Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
10.2010 – Budowanie i kierowanie zespołami pracowniczymi
09.2010 – Coaching – wiedza i umiejętności
09.2010 – Prawo Pracy
08.2010 – Kreatywność i innowacyjność w pracy
04.2010 – Zasady i umiejętności motywowania
03.2010 – Rozmowa telefoniczna, radzenie sobie z trudnym Klientem
02.2010 – Umiejętność oceny kompetencji pracowników, prowadzenie oceny pracowników
02-2010 - Microsoft Excel (zaawansowany)
01.2010 – Czas pracy
11.2009 – Obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
11.2009 – Komunikacja organizacyjna
11.2007 – Microsoft Excel (zaawansowany)
11.2007 – Asertywność i stres w relacjach pracowniczych na rynku wewnętrznym
11.2007 - Sprzedaż Bezpośrednia
08.2007 – Sprzedaż B2B, czyli sztuka negocjacji handlowych
04.2007 - Zarządzanie projektem Call Center
11.2006 - Strategia marketingowa i wizualizacja własna handlowca
10.2006r. - Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich
05.2005 - „Ja” w sespole
04.2005 – Dialog z Klientem
09.2012 – Analiza finansowa w Excelu
08.2011 – Zarządzanie konfliktem
06.2011 – Zarządzanie czasem
05.2011 – Umiejętności kierownicze – trening umiejętności
04.2011 – Ergonomia pracy w transporcie
03.2011 – Negocjowanie
02.2011 – Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej
10.2010 – Budowanie i kierowanie zespołami pracowniczymi
09.2010 – Coaching – wiedza i umiejętności
09.2010 – Prawo Pracy
08.2010 – Kreatywność i innowacyjność w pracy
04.2010 – Zasady i umiejętności motywowania
03.2010 – Rozmowa telefoniczna, radzenie sobie z trudnym Klientem
02.2010 – Umiejętność oceny kompetencji pracowników, prowadzenie oceny pracowników
02-2010 - Microsoft Excel (zaawansowany)
01.2010 – Czas pracy
11.2009 – Obsługa Klienta wewnętrznego i zewnętrznego
11.2009 – Komunikacja organizacyjna
11.2007 – Microsoft Excel (zaawansowany)
11.2007 – Asertywność i stres w relacjach pracowniczych na rynku wewnętrznym
11.2007 - Sprzedaż Bezpośrednia
08.2007 – Sprzedaż B2B, czyli sztuka negocjacji handlowych
04.2007 - Zarządzanie projektem Call Center
11.2006 - Strategia marketingowa i wizualizacja własna handlowca
10.2006r. - Sztuka prezentacji w kontaktach bezpośrednich
05.2005 - „Ja” w sespole
04.2005 – Dialog z Klientem
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
ZAINTERESOWANIA
- skoki spadochronowe, drifting
- golf, muzyka, motoryzacja
- rynki finansowe, sytuacja polityczna
- skoki spadochronowe, drifting
- golf, muzyka, motoryzacja
- rynki finansowe, sytuacja polityczna
Inne
UMIEJĘTNOŚCI
- umiejętność zarządzania w sytuacjach kryzysowych,
- zdolność do sprawnego zarządzania projektami i podległymi zespołami,
- umiejętność prezentacji i budowanie efektywnej komunikacji,
- doskonałe umiejętności zarządzania motywacją i ludźmi,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z raportów i zestawień,
- szerokie doświadczenie sprzedażowe,
- umiejętność budżetowania i zarządzania kosztami,
- wysoka umiejętność kreowania nowych rozwiązań,
- otwartość na zmiany
Inne:
- aktualne uprawnienia na prowadzenie samochodu służbowego,
- dyspozycyjność,
- otwarty umysł.
- umiejętność zarządzania w sytuacjach kryzysowych,
- zdolność do sprawnego zarządzania projektami i podległymi zespołami,
- umiejętność prezentacji i budowanie efektywnej komunikacji,
- doskonałe umiejętności zarządzania motywacją i ludźmi,
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z raportów i zestawień,
- szerokie doświadczenie sprzedażowe,
- umiejętność budżetowania i zarządzania kosztami,
- wysoka umiejętność kreowania nowych rozwiązań,
- otwartość na zmiany
Inne:
- aktualne uprawnienia na prowadzenie samochodu służbowego,
- dyspozycyjność,
- otwarty umysł.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Marketing Partnerski
Marketing Partnerski budowanie trwałych więzi z klientem jego utrzymanie i lojalność. Zachęcam do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń dotyczących budowania relacji z klientem.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania