Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager, Client Leadership
- tworzenie strategii komunikacji w mediach off i on-line,
- koordynacja działań związanych z obsługą kampanii mediowych (m.in. performance, video online, mobile, social media)
- kompleksowa obsługa klientów: Nike Poland, Virgin Mobile, Garmin Polska, Discovery Channel, GTS
Nagrody w konkursach branżowych za zrealizowane kampanie:
Mixx Awards 2011 i 2013 (m.in: Grand Prix 2011, Wprowadzenie produktu na rynek, Zastosowanie nowych mediów)
Media Trendy 2013 (kategoria: Komunikacja eventu)
wyróżnienie Innovation Ad 2015 (kategoria: Insight)
- koordynacja działań związanych z obsługą kampanii mediowych (m.in. performance, video online, mobile, social media)
- kompleksowa obsługa klientów: Nike Poland, Virgin Mobile, Garmin Polska, Discovery Channel, GTS
Nagrody w konkursach branżowych za zrealizowane kampanie:
Mixx Awards 2011 i 2013 (m.in: Grand Prix 2011, Wprowadzenie produktu na rynek, Zastosowanie nowych mediów)
Media Trendy 2013 (kategoria: Komunikacja eventu)
wyróżnienie Innovation Ad 2015 (kategoria: Insight)
Interactive Media Planner / Buyer
- ścisła współpraca z działem off-line planowania mediów (obsługa bieżąca klientów oraz przetargów),
- współpraca z agencjami kreatywnymi,
- optymalizacja kampanii wg akcji/leadów,
- współpraca z działem SEM w zakresie optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach,
- badania grup docelowych,
- planowanie i zakup kampanii reklamowych w Internecie,
- raportowanie i analiza wyników kampanii,
- korzystanie z narzędzi MegaPanel Gemius/PBI, gemiusTraffic, gemiusDirectEffect oraz TGI;
- bieżąca obsługa kluczowych klientów – Bank BZ WBK, PLL Lot, Exxon Mobil, Iberia Motor Company (Seat), Goodyear, Microsoft (XBOX), Mastercard, Hasbro.
- współpraca z agencjami kreatywnymi,
- optymalizacja kampanii wg akcji/leadów,
- współpraca z działem SEM w zakresie optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach,
- badania grup docelowych,
- planowanie i zakup kampanii reklamowych w Internecie,
- raportowanie i analiza wyników kampanii,
- korzystanie z narzędzi MegaPanel Gemius/PBI, gemiusTraffic, gemiusDirectEffect oraz TGI;
- bieżąca obsługa kluczowych klientów – Bank BZ WBK, PLL Lot, Exxon Mobil, Iberia Motor Company (Seat), Goodyear, Microsoft (XBOX), Mastercard, Hasbro.
Szkolenia i kursy
* Konferencja w Wiedniu – temat: „Towards a Greater Sustainable Europe” (wykłady + warsztaty)
* Program edukacyjny InkuBATor Wiedzy – organizowany przez British American Tabacco
* Program edukacyjny InkuBATor Wiedzy – organizowany przez British American Tabacco
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
* Snowboard, pływanie, jazda na rowerze, gry zespołowe (koszykówka, siatkówka) - uczestnictwo w lidze WNBA (Warwszawski Nurt Basketu Amatorskiego)
* Fotografia, film, muzyka
* Psychologia
* Media i reklama
* Fotografia, film, muzyka
* Psychologia
* Media i reklama
Inne
* Od 1998 posiadam prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
SNOWBOARD VIP
Grupa SNOWBOARD VIP powstała w celu zachowania maximum swobody wypowiedzi i czynu. Jesteśmy totalnie pokręceni, a kręci Nas snowboard (i nie tylko) ;)
Teraz Polska
Konkurs „Teraz Polska" - dla wszystkich zainteresowanych działaniami Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego: Laureatów konkursu, Partnerów, mediów, wszystkich osób i instytucji zajmujących się promocją