Krzysztof Błasiak

Kierownik Działu Wsparcia Informatycznego, Alfavox sp. z o.o.
Bielsko-Biała, śląskie

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów Administracja sieci Wdrażanie oprogramowania Centrale telefoniczne Sieci komputerowe koordynowanie prac zespołu Telekomunikacja i VoIP

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Alfavox sp. z o.o.
Kierownik Działu Wsparcia Informatycznego
• Opracowywania planów wdrożeń, harmonogramowania prac związanych z wdrożeniami i updatami oraz innymi pracami u klientów.
• Nadzór nad stroną merytoryczną pracy Inżynierów Wsparcia Informatycznego oraz zapewnienie wsparcie w tym zakresie.
• Nadzór nad infrastrukturą IT Alfavox (Serwerownia, Sieć, baza serwerowa).
• Nadzór nad systemem ticketowym OTRS.
• Nadzór nad pracą I oraz II linii Wsparcia.
• Ustalanie Grafików.
• Utrzymanie komunikacji z klientami w przypadku spraw eskalowanych przez klientów.
• Zapewnienie wsparcia merytorycznego poza godzinami pracy Działu Wsparcia Informatycznego.
• Koordynacja działań Inżynierów i pracowników działów DWI i DT.
• Planowanie nadgodzin i udzielanie zgody na pracę w nadgodzinach.
• Zapewnienie zasobów ludzkich niezbędnych do przeprowadzenia działań związanych z realizowanymi projektami i zadaniami
• Prowadzenie procesu rekrutacyjnego.
• Dbanie o rozwój motywacje zespołu.
Alfavox sp. z o.o.
Koordynator zespołu wsparcia IT
- Wyznaczenie osób do zadań diagnostyki, analizy i rozwiązania problemów sprzętowych i programowych w ramach wdrażanych i serwisowanych systemów
- Dokonywanie podziałów zadań merytorycznych między poszczególne osoby
- Weryfikacja postępów i reagowania na wszelkie opóźnienia prac, poprzez natychmiastowe ustalenia przyczyny opóźnień oraz sposobu dalszego działania w celu ich eliminowania
- Weryfikowanie pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac, pomiar i monitorowanie postępów prac zespołów wsparcia.
- Monitorowanie oraz odpowiedzialność za dotrzymanie SLA
- Opracowanie i wdrażanie narzędzi optymalizacji prac zespołów serwisowych
- Wsparcie w zakresie konsultacji, szkoleń, prezentacji i doradztwa merytorycznego dla pracowników i klientów Alfavox w zakresie wdrażanych technologii.
- Tworzenie raportów dotyczących pracy zespołu
Alfavox sp. z o.o.
Inżynier Serwisu
- wdrażanie oraz aktualizacje rozwiązań CallCenter opartych o systemy operacyjne WindowsServer 2003/2008/2012, VMWare, CentOS,
- monitorowanie oraz rozwiązywanie najtrudniejszych problemów technicznych
- wykonywanie oraz kompletowanie zakupów technicznych (Maszyny serwerowe/desktopowe/notebooki, podzespoły bazowe, sprzęt komputerowy, sprzęt telefoniczny oraz innych rozwiązań technicznych)
- administracja siecią firmową, zarządzanie politykami bezpieczeństwa firmy, konfiguracja routerów, zdalnych dostępów (VPN) dla pracowników jak i firm współpracujących, firewalli, monitorowanie sieci opartej o rozwiązania firmy Mikrotik.
- administracja systemem zgłoszeniowym opartym o rozwiązania OTRS (tworzeniem kolejek, konfiguracja filtrów poczty, automatycznych mechanizmów)
- administracja serwerami firmowymi oraz klienta głównie w środowiskach Windows'a (Win2003, Win2008, Win2012), VMWare oraz w mniejszym stopniu środowiskami Linux/Unix.
Logo
Serwisant
Elaco-Serwis s.c
- wykonywanie instalacji sieci komputerowych oraz telefonicznych
- zarzadzanie oraz utrzymanie sieci komputerowych i telefonicznych (instalacje do 2000 abonentów)
- programowanie centrali telefonicznych Slican, Alcatel, Siemens, DGT
- programowanie systemów alarmowych Satel
- obsługa klienta biznesowego
- wykonywanie ofert oraz dokumentacji powykonawczej

Szkolenia i kursy

Mikrotik MTCNA

Psychologia obsługi klienta

Edukacja

Logo
Informatyka - Sieci komputerowe, inżynierskie
Bielska Wyższa Szkoła im. Tyszkiewicza

Specjalizacje

Call Center
Inne
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk