Umiejętności
Groovy
Project Management
Niemiecki
Angielski
Testowanie Manualne
Tworzenie dokumentacji technicznej
Dane
Analitycy
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. interfejsów
- koordynacja migracji klientów do nowej wersji systemu
- programowanie w Groovy
- doractwo w procesie przydzielania transportów
- pomoc 2 lini w codziennych zadaniach
- prowadzenie szkoleń działu obsługi klienta
- pisanie dokumentacji projektowej i testowanie nowych rozwiązań
- w pracy wykorzystuje takie programy jak: IntelliJ, Grails Tool Suite, SoapUI, Postman, SoapUI, WinMarge, Notepad++, Microsoft SQL Server Management Studio, Outlook, Jira, YouTrack, Redmine, MediaWiki, Confluence
- programowanie w Groovy
- doractwo w procesie przydzielania transportów
- pomoc 2 lini w codziennych zadaniach
- prowadzenie szkoleń działu obsługi klienta
- pisanie dokumentacji projektowej i testowanie nowych rozwiązań
- w pracy wykorzystuje takie programy jak: IntelliJ, Grails Tool Suite, SoapUI, Postman, SoapUI, WinMarge, Notepad++, Microsoft SQL Server Management Studio, Outlook, Jira, YouTrack, Redmine, MediaWiki, Confluence
Konsultant ds. interfejsów
Ticontract
-wspomaganie działu Product Management w przygotowaniu specyfikacji technicznej i realizacji interfejsów (Web Services)
- organizowanie i prowadzenie spotkań i warsztatów z klientami i pracownikami Customer Care
- monitorowanie usług internetowych wewnętrznych i klientów zewnętrznych
- identyfikacja i wsparcie problemów związanych z usługami internetowymi
- organizowanie i prowadzenie spotkań i warsztatów z klientami i pracownikami Customer Care
- monitorowanie usług internetowych wewnętrznych i klientów zewnętrznych
- identyfikacja i wsparcie problemów związanych z usługami internetowymi
Analityk ds. obsługi klienta
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maili od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych ze: sprzętem, oprogramowaniem i siecią,
- profesjonalna i szybka obsługa klientów
- prowadzenie ewidencji dochodzeń wszystkich klientów w systemie sprawozdawczym
- analiza i rozwiązywanie najczęstszych problemów, zapewniając rozwiązania krok po kroku lub przejęcie kontroli za pomocą zdalnego dostępu do nad komputerem w celu rozwiązania problemu
- wysyłanie bardziej złożonych zapytań do właściwego zespołu wsparcia IT w jezyku angielskim
- profesjonalna i szybka obsługa klientów
- prowadzenie ewidencji dochodzeń wszystkich klientów w systemie sprawozdawczym
- analiza i rozwiązywanie najczęstszych problemów, zapewniając rozwiązania krok po kroku lub przejęcie kontroli za pomocą zdalnego dostępu do nad komputerem w celu rozwiązania problemu
- wysyłanie bardziej złożonych zapytań do właściwego zespołu wsparcia IT w jezyku angielskim
Doradca do spraw obsługi klienta z językiem niemieckim, Rolls-Royce i Outokumpu
- obsługa przychodzących połączeń telefonicznych / e-maili od klientów w zakresie zagadnień technicznych związanych ze: sprzętem, oprogramowaniem i siecią,
- profesjonalna i szybka obsługa klientów
- prowadzenie ewidencji dochodzeń wszystkich klientów w systemie sprawozdawczym
- analiza i rozwiązywanie najczęstszych problemów, zapewniając rozwiązania krok po kroku lub przejęcie kontroli za pomocą zdalnego dostępu do nad komputerem w celu rozwiązania problemu
- wysyłanie bardziej złożonych zapytań do właściwego zespołu wsparcia IT w jezyku angielskim
- profesjonalna i szybka obsługa klientów
- prowadzenie ewidencji dochodzeń wszystkich klientów w systemie sprawozdawczym
- analiza i rozwiązywanie najczęstszych problemów, zapewniając rozwiązania krok po kroku lub przejęcie kontroli za pomocą zdalnego dostępu do nad komputerem w celu rozwiązania problemu
- wysyłanie bardziej złożonych zapytań do właściwego zespołu wsparcia IT w jezyku angielskim
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zainteresowania
-Inteligentne budynki
-Tenis
-Żonglerka
-Podróże
-Tenis
-Żonglerka
-Podróże
Organizacje
-redaktor naczelny magazynu studenckiego "Aktywny Student"
-Specjalista IT w Stowarzyszeniu Absolwentów "Radośni"
-Wolontariusz American Field Service w Polsce (przygotowywanie międzynarodowych spotkań) 2008-2010
-Specjalista IT w Stowarzyszeniu Absolwentów "Radośni"
-Wolontariusz American Field Service w Polsce (przygotowywanie międzynarodowych spotkań) 2008-2010
Inne
-Znajomość oprogramowania: MS Office, Visual Studio, Adobe Indesign, SAP Business Objects, BMC Remedy, itp.
-Praca w systemach operacyjnych: MS XP/2000/Vista/7/8, Linux,
-Języki programowania: C #, C++, SQL;
-Zwycięzca konkursu “Notatki w internecie” organizowanego przez AGH - http://zasoby.open.agh.edu.pl/~12skbilski/index.html
-Praca w systemach operacyjnych: MS XP/2000/Vista/7/8, Linux,
-Języki programowania: C #, C++, SQL;
-Zwycięzca konkursu “Notatki w internecie” organizowanego przez AGH - http://zasoby.open.agh.edu.pl/~12skbilski/index.html
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Analiza biznesowa
Grupa zrzeszająca zainteresowanych tematem Analizy Biznesowej i dyskusją o dobrych praktykach i metodykach jej prowadzenia. Zapraszamy także tych, którzy szukają pomocy u analityków...
Scrum
Scrum isn't a methodology. Scrum is much more like a small baby process or like a framework. It's really, really simple. It doesn't have a lot of rules.