Krzysztof Bielawski

Krzysztof Bielawski

Project Manager, Scrum Master ORANGE Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Agile & Waterfall Methodologies CA Clarity Confluence IT Project & Program Management JIRA MS Project Zarządzanie zespołem PRINCE2 Practitioner Certificate Agile Project Management Foundation Certificate

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik Projektu
Prowadzenie projektów informatycznych w obszarze B2B Orange Polska, zgodnie z obowiązującą w organizacji metodyką zarządzania projektami.
Opracowanie oraz utrzymywanie aktualnego harmonogramu całości prac przydzielonych projektów.
Zarządzanie logiem ryzyk.
Zarządzanie zasobami przydzielonymi do projektu oraz monitorowanie ich alokacji.
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, zarządzanie ryzykiem i zmianą w projekcie oraz utrzymywanie stosownych rejestrów. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie ze standardami organizacji, raportowanie statusu projektu zgodnie z wytycznymi i standardami Organizacji.
Jako Kierownik Projektów IT dbam o zapewnienie odpowiedniej komunikacji do wszystkich Interesariuszy projektu i raportowanie na poziom Zarządu Programu oraz dbam o zapewnienie wymaganych środków finansowych na poszczególne etapy prac projektowych
Orange Polska S.A.
Business Area Manager
- odpowiedzialny za całość relacji pomiędzy Właścicielami Biznesowymi (Pion Informatyki, Pion Sieci i Platform Usługowych, Pion Technicznej Obsługi Klienta grupy TP) a Portfelem Projektów
- identyfikacja potrzeb projektowych biznesu, wsparcie na etapie inicjatywy i specyfikacji wymagań, inicjacja projektu i wsparcie przy jego przebiegu
- prowadzenie RoadMapy projektów
- odpowiedzialny za zebranie zespołu projektowego niezbędnego do zainicjowania projektu
- Single Point Of Contact dla Właścicieli Biznesowych
- odpowiedzialny za pracę Analityków Biznesowych
Orange Polska S.A.
Service Level Manager
-utrzymanie jakości usług IT zdefiniowanych w umowach SLA (uzgadnianie, monitorowanie, raportowanie, inicjowanie działań w celu likwidacji nieakceptowalnego poziomu jakości świadczonych usług)
Orange Polska S.A.
Kierownik Service Desk
Od 2006.12 w roli Transition & Transformation Manager
- zarzadzanie zmianami dokonującymi się w projekcie Outsource SD

Od 2006.07 również w roli Project Managera ze strony ORANGE Polska w projekcie centralizacji Service Desk w Grupie Kapitałowiej TP
Computer Service Support S.A.
Administrator Service Desk
- rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników z narzędziami IT
- nadzór nad poprawnym działaniem systemów IT

Projekty

Cybertarcza
Umożliwienie użytkownikom Neostrady Orange korzystanie z usługi Cybertarcza.
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu.
Durango II
Umożliwienie klientom kluczowym Orange zakup sprzętu bezpośrednio w aplikacji WEB.
Zakres obowiązków
Kierownik Projektu.
Online BPMS
Modelowanie procesów biznesowych w customize'owanym narzędziu jBPM. Integracja procesów w architekturze Online i architekturze Legacy Mobile.
Zrealizowane procesy:
Wymiana Karty SIM (Self Service Orange.pl, SMS)
Reklamacje FLE
Zakres obowiązków
Scrum Master zespołu wytwórczego BPMS.
Online
Integracja nowej platformy Online z systemami Legacy Mobile.
Zakres obowiązków
Project Manager zespołu intergracji z systemami dziedzinowymi mobile Orange.
TWINS
Połączenie spółek Telekomunikacja Polska, Orange i TP Invest w zakresie zasobów magazynowych urządzeń abonenckich i wdrożenia wspólnego systemu magazynowego.
Połączenie systemów raportowych w/w podmiotów.
Zakres obowiązków
Project Manager
PickUp in Store
Odbiór przesyłek z zamówionym towarem w wybranym przez Klienta Salonie Orange
Zakres obowiązków
Project Manager
Gandalf
Realizacja zmian logiki naliczania prowizji w nowym kanale TeleSales
Zakres obowiązków
Project Manager
Pisemne odpowiedzi na reklamacje
Automatyzacja procesu przygotowania i wysyłki pism do klientów Orange.
Zakres obowiązków
Project Manager
NakWin
Stworzenie narzędzia wspomagającego proces windykacji w Orange Polska.
Zakres obowiązków
Project Manager

Szkolenia i kursy

Ważniejsze kursy i szkolenia

2016 - Scrum Master

2014 - Certyfikat Agile Foundation

2010 - Certyfikat PRINCE2 Priactitioner

2008 - Certyfikat ITIL V3 Foundation

2006 – Metodologia SIX SIGMA (kurs prowadzony przez wewnętrznych trenerów Orange Polska)

2005 - Certyfikowany Help Desk Manager
Institute for International Research

2004/2005 - Gospodarz, Projektant, Coach

2004 – Efektywne zarządzanie czasem
Meritum Consulting

2003 - NLP Neuroedukacja
NLP Consulting Group

Edukacja

Logo
Bankowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie
Logo
Matematyka, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja

Zainteresowania

Muzyka klasyczna

Inne

- Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie
- Umiejętność łączenia cech metodyk zwinnych i tradycyjnych w jednym projekcie
- Praktyka w przygotowywaniu dokumentacji projektowej, analizie wymagań, definiowaniu wymagań, wskazywaniu potencjalnych ryzyk, wsparciu strony biznesowej
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Project, Outlook)
- Dobra znajomość narzędzi wsparcia zarządzania biznesowego i projektowego: CRM, Systemy Sprzedażowe, JIRA, Confluence, HP Quality Center, Track Record, CA Clarity PPM, BPMS
- Umiejętność pracy zespołowej i motywowania członków zespołu projektowego
- Umiejętność i doświadczenie w pracy pod presją czasu
- Umiejętność przekazywania wiedzy oraz przeprowadzania szkoleń indywidualnych i grupowych

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.