Krzysztof Bielawski
Project Manager, Scrum Master ORANGE Polska
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Agile & Waterfall Methodologies
CA Clarity
Confluence
IT Project & Program Management
JIRA
MS Project
Zarządzanie zespołem
PRINCE2 Practitioner Certificate
Agile Project Management Foundation Certificate
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
Prowadzenie projektów informatycznych w obszarze B2B Orange Polska, zgodnie z obowiązującą w organizacji metodyką zarządzania projektami.
Opracowanie oraz utrzymywanie aktualnego harmonogramu całości prac przydzielonych projektów.
Zarządzanie logiem ryzyk.
Zarządzanie zasobami przydzielonymi do projektu oraz monitorowanie ich alokacji.
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, zarządzanie ryzykiem i zmianą w projekcie oraz utrzymywanie stosownych rejestrów. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie ze standardami organizacji, raportowanie statusu projektu zgodnie z wytycznymi i standardami Organizacji.
Jako Kierownik Projektów IT dbam o zapewnienie odpowiedniej komunikacji do wszystkich Interesariuszy projektu i raportowanie na poziom Zarządu Programu oraz dbam o zapewnienie wymaganych środków finansowych na poszczególne etapy prac projektowych
Opracowanie oraz utrzymywanie aktualnego harmonogramu całości prac przydzielonych projektów.
Zarządzanie logiem ryzyk.
Zarządzanie zasobami przydzielonymi do projektu oraz monitorowanie ich alokacji.
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, zarządzanie ryzykiem i zmianą w projekcie oraz utrzymywanie stosownych rejestrów. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie ze standardami organizacji, raportowanie statusu projektu zgodnie z wytycznymi i standardami Organizacji.
Jako Kierownik Projektów IT dbam o zapewnienie odpowiedniej komunikacji do wszystkich Interesariuszy projektu i raportowanie na poziom Zarządu Programu oraz dbam o zapewnienie wymaganych środków finansowych na poszczególne etapy prac projektowych
Business Area Manager
- odpowiedzialny za całość relacji pomiędzy Właścicielami Biznesowymi (Pion Informatyki, Pion Sieci i Platform Usługowych, Pion Technicznej Obsługi Klienta grupy TP) a Portfelem Projektów
- identyfikacja potrzeb projektowych biznesu, wsparcie na etapie inicjatywy i specyfikacji wymagań, inicjacja projektu i wsparcie przy jego przebiegu
- prowadzenie RoadMapy projektów
- odpowiedzialny za zebranie zespołu projektowego niezbędnego do zainicjowania projektu
- Single Point Of Contact dla Właścicieli Biznesowych
- odpowiedzialny za pracę Analityków Biznesowych
- identyfikacja potrzeb projektowych biznesu, wsparcie na etapie inicjatywy i specyfikacji wymagań, inicjacja projektu i wsparcie przy jego przebiegu
- prowadzenie RoadMapy projektów
- odpowiedzialny za zebranie zespołu projektowego niezbędnego do zainicjowania projektu
- Single Point Of Contact dla Właścicieli Biznesowych
- odpowiedzialny za pracę Analityków Biznesowych
Projekty
Szkolenia i kursy
Ważniejsze kursy i szkolenia
2016 - Scrum Master
2014 - Certyfikat Agile Foundation
2010 - Certyfikat PRINCE2 Priactitioner
2008 - Certyfikat ITIL V3 Foundation
2006 – Metodologia SIX SIGMA (kurs prowadzony przez wewnętrznych trenerów Orange Polska)
2005 - Certyfikowany Help Desk Manager
Institute for International Research
2004/2005 - Gospodarz, Projektant, Coach
2004 – Efektywne zarządzanie czasem
Meritum Consulting
2003 - NLP Neuroedukacja
NLP Consulting Group
2016 - Scrum Master
2014 - Certyfikat Agile Foundation
2010 - Certyfikat PRINCE2 Priactitioner
2008 - Certyfikat ITIL V3 Foundation
2006 – Metodologia SIX SIGMA (kurs prowadzony przez wewnętrznych trenerów Orange Polska)
2005 - Certyfikowany Help Desk Manager
Institute for International Research
2004/2005 - Gospodarz, Projektant, Coach
2004 – Efektywne zarządzanie czasem
Meritum Consulting
2003 - NLP Neuroedukacja
NLP Consulting Group
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
Muzyka klasyczna
Inne
- Umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie
- Umiejętność łączenia cech metodyk zwinnych i tradycyjnych w jednym projekcie
- Praktyka w przygotowywaniu dokumentacji projektowej, analizie wymagań, definiowaniu wymagań, wskazywaniu potencjalnych ryzyk, wsparciu strony biznesowej
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Project, Outlook)
- Dobra znajomość narzędzi wsparcia zarządzania biznesowego i projektowego: CRM, Systemy Sprzedażowe, JIRA, Confluence, HP Quality Center, Track Record, CA Clarity PPM, BPMS
- Umiejętność pracy zespołowej i motywowania członków zespołu projektowego
- Umiejętność i doświadczenie w pracy pod presją czasu
- Umiejętność przekazywania wiedzy oraz przeprowadzania szkoleń indywidualnych i grupowych
- Umiejętność łączenia cech metodyk zwinnych i tradycyjnych w jednym projekcie
- Praktyka w przygotowywaniu dokumentacji projektowej, analizie wymagań, definiowaniu wymagań, wskazywaniu potencjalnych ryzyk, wsparciu strony biznesowej
- Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Project, Outlook)
- Dobra znajomość narzędzi wsparcia zarządzania biznesowego i projektowego: CRM, Systemy Sprzedażowe, JIRA, Confluence, HP Quality Center, Track Record, CA Clarity PPM, BPMS
- Umiejętność pracy zespołowej i motywowania członków zespołu projektowego
- Umiejętność i doświadczenie w pracy pod presją czasu
- Umiejętność przekazywania wiedzy oraz przeprowadzania szkoleń indywidualnych i grupowych
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.