Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. produktu i rozwoju marki
Główne zadania na tym stanowisku, to aktywne zwiększanie udziału w rynku poprzez wzrost poziomu sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów oraz doradztwo techniczne i profesjonalna opieka nad klientami, a w szczególności:
º Współpraca z architektami oraz dystrybutorami (od strony handlowej i technicznej)
º Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych marki
º Budowanie świadomości marki oraz opracowywanie strategii marketingowej
Konsultacja i Sprzedaż
º Współpraca z architektami oraz dystrybutorami (od strony handlowej i technicznej)
º Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych marki
º Budowanie świadomości marki oraz opracowywanie strategii marketingowej
Konsultacja i Sprzedaż
Business Development Manager
Ametyst Social Media
º Koordynowanie projektów i harmonogramów
º Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych agencji
º Przygotowanie koncepcji na obecność oraz strategii komunikacji dla marek w kanałach social media
(Facebook, Pinterest, YouTube, Google+, Nasza-Klasa, blogosfefa, fora internetowe, aplikacje mobilne)
Tworzymy i prowadzimy kampanie zintegrowane
º Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych agencji
º Przygotowanie koncepcji na obecność oraz strategii komunikacji dla marek w kanałach social media
(Facebook, Pinterest, YouTube, Google+, Nasza-Klasa, blogosfefa, fora internetowe, aplikacje mobilne)
Tworzymy i prowadzimy kampanie zintegrowane
wystawiono
Krzysztof to perfekcjonista w każdym calu! Kiedy zabiera się przygotowanie oferty, harmonogramów czy nadzoruje prace innych, można być pewnym, że zwróci uwagę na każdy (najmniejszy) szczegół - a wszystko to w trosce i z szacunku do Klientów :) Praca z Krzyśkiem to przyjemność, ponieważ poza dobrze wykonywaną pracą i chęcią pomocy, wprowadza bardzo pozytywny nastrój.
Account Manager
º Pozyskanie kluczowych klientów
º Koordynowanie projektów i harmonogramów
º Obsługa klientów w zakresie usług agencji
W zakres moich kompetencji wchodzi także budowanie społeczności - wartościowych użytkowników marki na Fane Page (FB) oraz forach internetowych Prosumentów, Liderów opinii
Współpraca z markami:
- BOLLYWOOD LOUNGE (https://www.facebook.com/BollywoodLoungepl)
- Polbita Sp z o.o. - DROGERIE NATURA (https://www.facebook.com/drogerienaturapl)
- SOLBET (stały monitoring i bieżąca kontrola wizerunku marki)
- FLÜGGER FARBY (interaktywne działania promocyjne dla marki)
- TERMA TECHNOLOGIE (dbanie o wizerunek marki oraz ePR produktowy)
º Koordynowanie projektów i harmonogramów
º Obsługa klientów w zakresie usług agencji
W zakres moich kompetencji wchodzi także budowanie społeczności - wartościowych użytkowników marki na Fane Page (FB) oraz forach internetowych Prosumentów, Liderów opinii
Współpraca z markami:
- BOLLYWOOD LOUNGE (https://www.facebook.com/BollywoodLoungepl)
- Polbita Sp z o.o. - DROGERIE NATURA (https://www.facebook.com/drogerienaturapl)
- SOLBET (stały monitoring i bieżąca kontrola wizerunku marki)
- FLÜGGER FARBY (interaktywne działania promocyjne dla marki)
- TERMA TECHNOLOGIE (dbanie o wizerunek marki oraz ePR produktowy)
współpracownik
wystawiono
Krzysztof, to wulkan energii, którą potrafi przekazywać innym, mobilizując i nakręcając do pracy. Pomocny i pracowity. Przyjacielski w relacjach personalnych, przy tym zaangażowany i skupiony. Jego niewątpliwą zaletą jest staranność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Cieszę się, że mogłam z nim współpracować.
Dyrektor ds. sprzedaży
º Prowadzenie szkoleń osób zatrudnionych
º Współpraca z istniejącym zespołem Sprzedawców
º Kontrola kosztów i budżetów
º Współudział w przygotowywaniu strategii marketingowej spółki
Manager do 06.2008
º Raportowanie bieżącej sytuacji klienta
º Spotkania z klientami
º Organizowanie tragów Budma
º Fakturowanie i rozliczanie klientów
º Koordynowanie wszystkich kontaktów wewnątrz i na zewnątrz firmy
Handlowiec do 04.2007
º Zapatrzenia
º Logistyka
º Pozyskiwanie klientów
º Przygotowywanie ofert handlowych
º Kontrola zamówień klienta
º Współpraca z istniejącym zespołem Sprzedawców
º Kontrola kosztów i budżetów
º Współudział w przygotowywaniu strategii marketingowej spółki
Manager do 06.2008
º Raportowanie bieżącej sytuacji klienta
º Spotkania z klientami
º Organizowanie tragów Budma
º Fakturowanie i rozliczanie klientów
º Koordynowanie wszystkich kontaktów wewnątrz i na zewnątrz firmy
Handlowiec do 04.2007
º Zapatrzenia
º Logistyka
º Pozyskiwanie klientów
º Przygotowywanie ofert handlowych
º Kontrola zamówień klienta
Przedstawiciel handlowy
º Kontakt z klientem hurtowym
º Sprzedaż salonowa
º Kontrola stanów magazynowych
º Sprzedaż salonowa
º Kontrola stanów magazynowych
Szkolenia i kursy
Certyfikat z Russian Business Communication w State Pushkin Institute of Russian Language
Chamber of Commerce and Industry of the Russian Federation
Business Commerce – uzyskując poziom intermediate
Chamber of Commerce and Industry of the Russian Federation
Business Commerce – uzyskując poziom intermediate
Edukacja
Zainteresowania
- podróże – te bliższe i dalsze, zafascynowany Paryżem oraz Wenecją, wciąż w planach odkrycie na własną rękę Australii
- film – twórczość David Lynch
- książka – cykl twórczości Erich von Däniken
- motoryzacja – wyścigi motocyklowe serii MotoGP
- film – twórczość David Lynch
- książka – cykl twórczości Erich von Däniken
- motoryzacja – wyścigi motocyklowe serii MotoGP
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
PROJEKTOWANIE I ARANŻACJE WNĘTRZ
Dla tych, którzy uwielbiają projektować, urządzać i interesują sie różnymi stylami aranżacji wnętrz
sporty motocyklowe
Odkryj świat najpopularniejszych wyścigów motocyklowych, od zawodów MotoGP i Superbike, Motocrosuu aż do imprez żużlowych speedway
Informacje o wszystkim: od budowy motocykli, aż po opisy wyścigów i
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!