Krzysztof Bąk

Specjalista ds. produktu Żaluzje-Drewniane
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Żaluzje-Drewniane
Specjalista ds. produktu i rozwoju marki
Główne zadania na tym stanowisku, to aktywne zwiększanie udziału w rynku poprzez wzrost poziomu sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów oraz doradztwo techniczne i profesjonalna opieka nad klientami, a w szczególności:
º Współpraca z architektami oraz dystrybutorami (od strony handlowej i technicznej)
º Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych marki
º Budowanie świadomości marki oraz opracowywanie strategii marketingowej

Konsultacja i Sprzedaż
Logo
Business Development Manager
Ametyst Social Media
º Koordynowanie projektów i harmonogramów
º Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych agencji
º Przygotowanie koncepcji na obecność oraz strategii komunikacji dla marek w kanałach social media
(Facebook, Pinterest, YouTube, Google+, Nasza-Klasa, blogosfefa, fora internetowe, aplikacje mobilne)

Tworzymy i prowadzimy kampanie zintegrowane
Katarzyna F.
Katarzyna F. · współpracownik
wystawiono
Krzysztof to perfekcjonista w każdym calu! Kiedy zabiera się przygotowanie oferty, harmonogramów czy nadzoruje prace innych, można być pewnym, że zwróci uwagę na każdy (najmniejszy) szczegół - a wszystko to w trosce i z szacunku do Klientów :) Praca z Krzyśkiem to przyjemność, ponieważ poza dobrze wykonywaną pracą i chęcią pomocy, wprowadza bardzo pozytywny nastrój.
Skirpus Sp. z.o.o.
Opiekun marki ds. obsługi klientów kluczowych
º Utrzymywanie stałych relacji z ponad 100 firm architektonicznych
BUZZ Group sp. z o.o.
Account Manager
º Pozyskanie kluczowych klientów
º Koordynowanie projektów i harmonogramów
º Obsługa klientów w zakresie usług agencji

W zakres moich kompetencji wchodzi także budowanie społeczności - wartościowych użytkowników marki na Fane Page (FB) oraz forach internetowych Prosumentów, Liderów opinii

Współpraca z markami:

- BOLLYWOOD LOUNGE (https://www.facebook.com/BollywoodLoungepl)
- Polbita Sp z o.o. - DROGERIE NATURA (https://www.facebook.com/drogerienaturapl)
- SOLBET (stały monitoring i bieżąca kontrola wizerunku marki)
- FLÜGGER FARBY (interaktywne działania promocyjne dla marki)
- TERMA TECHNOLOGIE (dbanie o wizerunek marki oraz ePR produktowy)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Krzysztof, to wulkan energii, którą potrafi przekazywać innym, mobilizując i nakręcając do pracy. Pomocny i pracowity. Przyjacielski w relacjach personalnych, przy tym zaangażowany i skupiony. Jego niewątpliwą zaletą jest staranność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań. Cieszę się, że mogłam z nim współpracować.
Skirpus Sp. z.o.o.
Dyrektor ds. sprzedaży
º Prowadzenie szkoleń osób zatrudnionych
º Współpraca z istniejącym zespołem Sprzedawców
º Kontrola kosztów i budżetów
º Współudział w przygotowywaniu strategii marketingowej spółki

Manager do 06.2008
º Raportowanie bieżącej sytuacji klienta
º Spotkania z klientami
º Organizowanie tragów Budma
º Fakturowanie i rozliczanie klientów
º Koordynowanie wszystkich kontaktów wewnątrz i na zewnątrz firmy

Handlowiec do 04.2007
º Zapatrzenia
º Logistyka
º Pozyskiwanie klientów
º Przygotowywanie ofert handlowych
º Kontrola zamówień klienta
Keeway Motor Polska
Przedstawiciel handlowy
º Kontakt z klientem hurtowym
º Sprzedaż salonowa
º Kontrola stanów magazynowych

Szkolenia i kursy

Certyfikat z Russian Business Communication w State Pushkin Institute of Russian Language
Chamber of Commerce and Industry of the Russian Federation
Business Commerce – uzyskując poziom intermediate

Edukacja

Logo
Handel Zagraniczny, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Zainteresowania

- podróże – te bliższe i dalsze, zafascynowany Paryżem oraz Wenecją, wciąż w planach odkrycie na własną rękę Australii
- film – twórczość David Lynch
- książka – cykl twórczości Erich von Däniken
- motoryzacja – wyścigi motocyklowe serii MotoGP

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
ARCHITEKTURA WNęTRZ
ARCHITEKTURA WNęTRZ
marzysz o przestrzeni w której będziesz " u siebie", jak to zrobić aby miejsce w którym mieszkasz odpowiadało Twoim potrzebom? zapytaj... a może właśnie tu znajdziesz pomysły oraz inspiracje dla swoje
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Domosfera.pl
Domosfera.pl
wnętrza, meble, dekoracje - www.domosfera.pl
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
Jack Daniels
Jack Daniels
Jack Daniel's łączy pokolenia i ludzi z wyobrażnią...!
PROJEKTOWANIE I ARANŻACJE WNĘTRZ
PROJEKTOWANIE I ARANŻACJE WNĘTRZ
Dla tych, którzy uwielbiają projektować, urządzać i interesują sie różnymi stylami aranżacji wnętrz
sporty motocyklowe
sporty motocyklowe
Odkryj świat najpopularniejszych wyścigów motocyklowych, od zawodów MotoGP i Superbike, Motocrosuu aż do imprez żużlowych speedway Informacje o wszystkim: od budowy motocykli, aż po opisy wyścigów i
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie. Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!