Umiejętności
ADP Payroll
Case Management Software
HR Software
SAP
Workday
Usługi płacowe
MS Word - poziom zaawansowany
MS Excel - poziom zaawansowany
MS PowerPoint - zaawansowany
MS FrontPage
SNOW (Service Now)
Odigo
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Admin & Payroll Specialist
Do pozostałych obowiązków od teraz jestem odpowiedzialny za proces płacowy lokalizacji Bielsko-Biała. Dodatkowo dbam o sprawy związane z międzynarodowym przemieszczaniem pracowników impats / expats, w ścisłej współpracy i wsparciu Deloitte Polska. Z dwutygodniową częstotliwością przygotowuję dane do Daily Management dla HRS Europe.
Nowy SharePoint dla obu jednostek (Philips Royal i Phillips Lighting).
IBM Cloud project.
WorkDay
SNOW (nowe narzędzie zamiast dotychczasowego CMS)
Platforma CitiDirect
Nowy SharePoint dla obu jednostek (Philips Royal i Phillips Lighting).
IBM Cloud project.
WorkDay
SNOW (nowe narzędzie zamiast dotychczasowego CMS)
Platforma CitiDirect
Admin & Payroll Specialist
Obsługa kadrowo płacowa pracowników Philipsa w Polsce, w Philips People Services Europe, Tier2.
Wsparcie kadrowo płacowe związane z przygotowaniem dokumentów do zatrudnienia pracownika. Nanoszenie zwolnień lekarskich. Wsparcie w obsłudze umów cywilno-prawnych - nanoszenie do systemu rachunków i sprawdzenie poprawności danych. Nanoszenie różnego rodzaju składników płacowych do wypłaty. Sprawdzenie poprawności nanoszonych danych. Wsparcie w przygotowaniu wypłaty i jej sprawdzeniu. Samodzielna obsługa lokalizacji Pabianice (4 miesiące) do czasu przejścia zakładu do firmy Lumileds.
Aplikacja do szybkiej rejestracji casów - we współpracy z kolegą z działu IT przygotowaliśmy prostą aplikację, dzięki której to, co robił zespół przestało "uciekać" w statystykach. Dzięki temu wskaźnik wzrósł do poziomu około 85% (przed wprowadzeniem aplikacji był na poziomie koło 55%).
Aplikacja do zarządzania procesem obsługi zajęć komorniczych - we współpracy z kolegami z działu IT przygotowaliśmy aplikację do obsługi procesu zajęć komorniczych w zakresie zarządzania spływającymi zajęciami ale przede wszystkim przyspieszającą obsługę dokumentacji wysyłanej do kancelarii komorniczych. Dzięki czemu jedna osoba jest w stanie obsługiwać około 700 sygnatur. Nanoszenie i ograniczanie potrąceń z wynagrodzenia pracowników. Obsługa przelewów potrąceń
Wsparcie kadrowo płacowe związane z przygotowaniem dokumentów do zatrudnienia pracownika. Nanoszenie zwolnień lekarskich. Wsparcie w obsłudze umów cywilno-prawnych - nanoszenie do systemu rachunków i sprawdzenie poprawności danych. Nanoszenie różnego rodzaju składników płacowych do wypłaty. Sprawdzenie poprawności nanoszonych danych. Wsparcie w przygotowaniu wypłaty i jej sprawdzeniu. Samodzielna obsługa lokalizacji Pabianice (4 miesiące) do czasu przejścia zakładu do firmy Lumileds.
Aplikacja do szybkiej rejestracji casów - we współpracy z kolegą z działu IT przygotowaliśmy prostą aplikację, dzięki której to, co robił zespół przestało "uciekać" w statystykach. Dzięki temu wskaźnik wzrósł do poziomu około 85% (przed wprowadzeniem aplikacji był na poziomie koło 55%).
Aplikacja do zarządzania procesem obsługi zajęć komorniczych - we współpracy z kolegami z działu IT przygotowaliśmy aplikację do obsługi procesu zajęć komorniczych w zakresie zarządzania spływającymi zajęciami ale przede wszystkim przyspieszającą obsługę dokumentacji wysyłanej do kancelarii komorniczych. Dzięki czemu jedna osoba jest w stanie obsługiwać około 700 sygnatur. Nanoszenie i ograniczanie potrąceń z wynagrodzenia pracowników. Obsługa przelewów potrąceń
Local Learning Consultant Poland (PPS-Learning)
Dodatkowo: OnePhilipsPortal - tłumaczenie, tworzenie i umieszczaniu kontentu; szkolenie key userów; nadzór nad poprawnością danych; konsultowanie rozwiązań od września 2012
Ilość przygotowanych i zrealizowanych family class / szkoleń szytych na miarę:
- w roku 2011 - 32 (w roku 2010 - 40)
Ilość Public Enrolment (szkolenia indywidualne/wyjazdowe - częściowa obsługa organizacyjna, całościowa obsługa finansowa):
- w roku 2011 - 3635 (w roku 2010 - 5992)
Średnia z ankiet uczestników dostarczonych szkoleń w 2011 - 4,23 (skala: 1-5).
Wyniki NPS Polska za 2011:
Global Learning@Philips Portal Experience: 27 (średnia globalna 12)
Learning Services Help Desk Experience: 9 (średnia globalna -9)
HR Manager experience with Global Learning Services: 68 (średnia globalna: 36)
Line Manager and HR Manager experience with Global Learning Services: 26 (średnia globalna 23)
Ilość przygotowanych i zrealizowanych family class / szkoleń szytych na miarę:
- w roku 2011 - 32 (w roku 2010 - 40)
Ilość Public Enrolment (szkolenia indywidualne/wyjazdowe - częściowa obsługa organizacyjna, całościowa obsługa finansowa):
- w roku 2011 - 3635 (w roku 2010 - 5992)
Średnia z ankiet uczestników dostarczonych szkoleń w 2011 - 4,23 (skala: 1-5).
Wyniki NPS Polska za 2011:
Global Learning@Philips Portal Experience: 27 (średnia globalna 12)
Learning Services Help Desk Experience: 9 (średnia globalna -9)
HR Manager experience with Global Learning Services: 68 (średnia globalna: 36)
Line Manager and HR Manager experience with Global Learning Services: 26 (średnia globalna 23)
Local Learning Consultant & Public Enrolment Coordinator Poland (PPS-Learning)
Czasowe zastępstwo (7 miesięcy) Area Learing Managera
• Zarządzanie 4 osobowym zespołem CEE PPS-Learning
• Przygotowanie AOP 2012 dla PPS-Learing CEE
• Współpraca Servicedeskiem NIIT
• Odpowiedzialny za wdrożenie podejścia Grow with Philips na poziomie Polski.
• Key User oraz członek Change Board platformy LMS. Lider te-stów przed wdrożeniowych nowej platform LMS.
• Wypracowanie wspólnego podejścia do zarządzania szkoleniami na poziomie Polski zakończone wydaniem instrukcji.
• Wypracowanie nowego, jednoosobowego modelu zarządzania szkoleniami Public Enrolment na poziomie Polski, zakończone opisem w instrukcji.
• Przygotowanie z dostawcą wewnętrznym workshopu dla około 320 menadżerów, wspierającego wdrożenie metodologii LEAN
• Zarządzanie 4 osobowym zespołem CEE PPS-Learning
• Przygotowanie AOP 2012 dla PPS-Learing CEE
• Współpraca Servicedeskiem NIIT
• Odpowiedzialny za wdrożenie podejścia Grow with Philips na poziomie Polski.
• Key User oraz członek Change Board platformy LMS. Lider te-stów przed wdrożeniowych nowej platform LMS.
• Wypracowanie wspólnego podejścia do zarządzania szkoleniami na poziomie Polski zakończone wydaniem instrukcji.
• Wypracowanie nowego, jednoosobowego modelu zarządzania szkoleniami Public Enrolment na poziomie Polski, zakończone opisem w instrukcji.
• Przygotowanie z dostawcą wewnętrznym workshopu dla około 320 menadżerów, wspierającego wdrożenie metodologii LEAN
Specjalista ds Szkoleń (Piła)
- Pełna obsługa szkoleń, przy rocznym wykonaniu około 3500 osoboszkoleń.
- Lider wdrożenia oraz Key User bazy danych szkoleń PasCom, obsługującej około 3800 pracowników. Wdrażanie i szkolenie nowych użytkowników z obsługi bazy.
- Co-Lider wdrożenia części szkolenia SAP HR, obsługującego około 5500 pracowników. Wdrażanie i szkolenie nowych użytkowników z obsługi bazy.
- Stworzenie systemu wewnętrznej szkoły językowej dla 450 osób, podniesienie frekwencji z 40% na 85% oraz zbudowanie rangi egzaminu końcowego (urealnianie zdawalności testu końcowego ze 100% na 75%).
- odpowiedzialny za stworzenie strony intranetowej działu szkoleń
- Tworzenie instrukcji ISO działu szkoleń. Udział w audytach KEMY.
- Lider wdrożenia oraz Key User bazy danych szkoleń PasCom, obsługującej około 3800 pracowników. Wdrażanie i szkolenie nowych użytkowników z obsługi bazy.
- Co-Lider wdrożenia części szkolenia SAP HR, obsługującego około 5500 pracowników. Wdrażanie i szkolenie nowych użytkowników z obsługi bazy.
- Stworzenie systemu wewnętrznej szkoły językowej dla 450 osób, podniesienie frekwencji z 40% na 85% oraz zbudowanie rangi egzaminu końcowego (urealnianie zdawalności testu końcowego ze 100% na 75%).
- odpowiedzialny za stworzenie strony intranetowej działu szkoleń
- Tworzenie instrukcji ISO działu szkoleń. Udział w audytach KEMY.
Szkolenia i kursy
Z racji zajmowanego stanowiska lista kursów jest podzielona na 3 kategorie: klasowe, on-line, virtual. Szkolenia występują w porządku alfabetycznym:
KLASOWE:
Customer Service
HR Konsultant Doradca Kariery
Leadership Development Program
Leading to Win Employee Training
Learning Conversations: Critical Skills for Learning Consultants
MS Excel - Makra
Ms Excel - Tabele przestawne
Warsztaty emisji głosu
ON-LINE
Building trust across cultures
Communicating powerfully by email
Competition Law Distribution and Sales
Dealing with clients' objections
Dealing with crisis
Ethics and Business Conduct
EU Competition Law
General Business Principles (GBP) and GBP Directives
General Business Principles for Management
Getting Started with Microsoft® Office Excel® 2007
Hints for better decision-making
How to deal with demotivation
How to prepare for a recruitment interview with an experienced executive
Net Promoter Score Awareness (English)
Privacy and Data Protection Awareness
Questions that make people say yes
Successfully manage the first 5 minutes of your sales meeting
Understanding the Foreign Corrupt Practices Act
Walt Disney and the art of making ideas a reality
What to do when a delegated mission goes wrong
VIRTUAL:
A Look in the Mirror for Roche Pharma CEO (English (Great Britain))
A Passionate Architect of Viral Change (English (Great Britain))
A Principled Approach To Competition Can Win In The Long Run (English (Great Britain))
Accept New Ideas (English (Great Britain))
Active Listening (Polish)
Adapt Your Leadership Style For Each Individual (English (Great Britain))
Adapting your pitch to your target's motivations
Analyse and assess your stress (Polish)
Analyse the organisation of your work and your priorities (Polish)
Analysing the breakdown of your activities (English (Great Britain))
Be Prepared To Say No (English (Great Britain))
Beating your competitors (English (Great Britain))
Both Commercial Opportunities And Technology Should Guide Product Development (English (Great Britain))
Coaching yourself to deal with the stress of risk (English (Great Britain))
Communicating powerfully by email (Polish)
Dealing With Negative Behavior In The Work Place (English (Great Britain))
Dealing with the stress of responsibility (English (Great Britain))
Delegate Responsibility In Order To Move With Speed (English (Great Britain))
Don't miss the intercultural train (English (Great Britain))
Drivers of Organizational Creativity (English (Great Britain))
Emotional Intelligence : the Driving Force Behind Effective Communication (English (Great Britain))
Emotions and Stress ? Keeping Your Cool at Work (English (Great Britain))
Ethics (English (Great Britain))
Evaluating a market positioning (English (United States))
For large companies?customer orientation must become a top priority (English (Great Britain))
Forging Your Own Career Path (English (Great Britain))
Formulating a request, expressing a refusal (Polish)
Garner Support Through Authentic Speech (English (Great Britain))
Good stress and bad stress (English (Great Britain))
Have The Courage Of Your Own Conviction (English (Great Britain))
Home, work, travel: develop your intercultural mindset (English (Great Britain))
Hostage at the Table
Identify where your stress really comes from (English (Great Britain))
Improving your memory (Polish)
Legacy Products (English (Great Britain))
Managing client dissatisfaction (Polish)
Nearly All Problems Are People Problems (English (Great Britain))
Objis Consulting?Bridging IT Gaps in Africa (English (Great Britain))
Providing a service that meets the customer?s expectations (Polish)
Risk management: don?t cross the line (English (Great Britain))
Seizing Career Opportunities (English (Great Britain))
Show your people the way to more independence
Taking effective notes (Polish)
The Essence Of Management Is Human Sensitivity (English (Great Britain))
The Lean Method at Saint-Gobain Brazil: Excellence and Motivation (English (Great Britain))
The Power Of Good Conversation (English (Great Britain))
Three Essential Attributes For Career Advancement (English (Great Britain))
You Must Adapt To Change (English (Great Britain))
KLASOWE:
Customer Service
HR Konsultant Doradca Kariery
Leadership Development Program
Leading to Win Employee Training
Learning Conversations: Critical Skills for Learning Consultants
MS Excel - Makra
Ms Excel - Tabele przestawne
Warsztaty emisji głosu
ON-LINE
Building trust across cultures
Communicating powerfully by email
Competition Law Distribution and Sales
Dealing with clients' objections
Dealing with crisis
Ethics and Business Conduct
EU Competition Law
General Business Principles (GBP) and GBP Directives
General Business Principles for Management
Getting Started with Microsoft® Office Excel® 2007
Hints for better decision-making
How to deal with demotivation
How to prepare for a recruitment interview with an experienced executive
Net Promoter Score Awareness (English)
Privacy and Data Protection Awareness
Questions that make people say yes
Successfully manage the first 5 minutes of your sales meeting
Understanding the Foreign Corrupt Practices Act
Walt Disney and the art of making ideas a reality
What to do when a delegated mission goes wrong
VIRTUAL:
A Look in the Mirror for Roche Pharma CEO (English (Great Britain))
A Passionate Architect of Viral Change (English (Great Britain))
A Principled Approach To Competition Can Win In The Long Run (English (Great Britain))
Accept New Ideas (English (Great Britain))
Active Listening (Polish)
Adapt Your Leadership Style For Each Individual (English (Great Britain))
Adapting your pitch to your target's motivations
Analyse and assess your stress (Polish)
Analyse the organisation of your work and your priorities (Polish)
Analysing the breakdown of your activities (English (Great Britain))
Be Prepared To Say No (English (Great Britain))
Beating your competitors (English (Great Britain))
Both Commercial Opportunities And Technology Should Guide Product Development (English (Great Britain))
Coaching yourself to deal with the stress of risk (English (Great Britain))
Communicating powerfully by email (Polish)
Dealing With Negative Behavior In The Work Place (English (Great Britain))
Dealing with the stress of responsibility (English (Great Britain))
Delegate Responsibility In Order To Move With Speed (English (Great Britain))
Don't miss the intercultural train (English (Great Britain))
Drivers of Organizational Creativity (English (Great Britain))
Emotional Intelligence : the Driving Force Behind Effective Communication (English (Great Britain))
Emotions and Stress ? Keeping Your Cool at Work (English (Great Britain))
Ethics (English (Great Britain))
Evaluating a market positioning (English (United States))
For large companies?customer orientation must become a top priority (English (Great Britain))
Forging Your Own Career Path (English (Great Britain))
Formulating a request, expressing a refusal (Polish)
Garner Support Through Authentic Speech (English (Great Britain))
Good stress and bad stress (English (Great Britain))
Have The Courage Of Your Own Conviction (English (Great Britain))
Home, work, travel: develop your intercultural mindset (English (Great Britain))
Hostage at the Table
Identify where your stress really comes from (English (Great Britain))
Improving your memory (Polish)
Legacy Products (English (Great Britain))
Managing client dissatisfaction (Polish)
Nearly All Problems Are People Problems (English (Great Britain))
Objis Consulting?Bridging IT Gaps in Africa (English (Great Britain))
Providing a service that meets the customer?s expectations (Polish)
Risk management: don?t cross the line (English (Great Britain))
Seizing Career Opportunities (English (Great Britain))
Show your people the way to more independence
Taking effective notes (Polish)
The Essence Of Management Is Human Sensitivity (English (Great Britain))
The Lean Method at Saint-Gobain Brazil: Excellence and Motivation (English (Great Britain))
The Power Of Good Conversation (English (Great Britain))
Three Essential Attributes For Career Advancement (English (Great Britain))
You Must Adapt To Change (English (Great Britain))
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Odnawianie dwusuwowych motorowerów i motocykli z lat 70 i 80 (Jawa + MZ ETZ); gitara klasyczna, akustyczna.
Inne
Duże doświadczenie pracy w korporacji międzynarodowej. Znajomość korporacyjnych standardów, procesów, procedur, systemów, struktur. Umiejętność pracy w zespole rozproszonym (virtualnym). Bardzo duża multifunkcjonalność. Praca według standardów i procedur.
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.