Krzysztof Antoniak

Helpdesk Supervisor
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Active Directory Gmail Google Apps Green Belt Hyper-V Service Desk Management Windows 7 Windows Server pomoc techniczna ServiceNow Help Desk IT / Support IT RemedyForce Remedyforce Administration

Języki

angielski
biegły
niderlandzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Barry Callebaut
Helpdesk Supervisor
Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
Supervisor, IT CSC Operations EMEA
Supervisor of Frontline/Helpdesk team in EMEA region
Marcin Wodnicki
Marcin Wodnicki · współpracownik
wystawiono
Bardzo sumienny, koleżeński- można na nim polegać
Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
Field Services Operational Lead
Wsparcie techniczne użytkowników.
Opieka nad infrastrukturą techniczną.
Współpraca i prowadzenie projektów.
Zarządzanie operacyjne personelem w Polsce, Francji i na Węgrzech.
Nadzorowanie budżetu.
Rafał Adamczyk
Rafał Adamczyk · współpracownik
wystawiono
Gorąco polecam współpracę z Krzysztofem. W pracy wykazuje się pełnym profesjonalizmem, zaangażowaniem, zajmując się powierzonymi zadaniami z należytą starannością. Życzyłbym sobie tego, bym mógł współpracować z większą liczbą osób jego pokroju.
Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
EMEA Helpdesk Operational Lead
1+2 linia wsparcia IT w regionie EMEA
Zarządzanie grupami i użytkownikami MS AD
Zarządzanie serwerami plików w regionie
Helpdesk (w języku angielskim i polskim)
Zarządzanie operacyjne zespołem Helpdesk w reionie EMEA
Corning Optical Communications Polska Sp. z o.o.
Desktop support analyst
1+2 linia wsparcia IT w regionie EMEA
Zarządzanie grupami i użytkownikami MS AD
Zarządzanie serwerami plików w regionie
Zarządzanie system pocztowym w regionie (Lotus)
Helpdesk (w języku angielskim i polskim)
____________________
Responsible for the installation, repair and preventative maintenance of desktops and related systems. Performs all installations, upgrades and backups of S/W and H/W applications. Troubleshoots network problems when they relate to the desktop. Responds to and resolves trouble tickets. Considerable knowledge of the job, procedures and terminology. Complete acquaintance with and understanding of the underlying concepts and technical phases of the job. Understands practical application to complex problems and situations ordinarily encountered. Seeks supervisory direction for issues crossing into other functional areas or with broad impacts. Can interpolate from facts to understand root causes and on this basis, resolves problems and makes innovative contributions. Applies understanding of phenomena to observations and designs activities to validate hypotheses. Limited supervision. No instructions needed on routine work General instructions and/or independent leeway given on new lines of work or special assignments. Coordinate other activities. Schedules own work to meet completion dates. Recommends changes in methods or procedures. Errors difficult to detect and normally result in moderate to significant expenditures to resolve. Contributions influence major work streams outside of department or function. Accuracy and reliability of data is critical to utility of project. Contacts are frequent within and outside own organization. Minimal to moderate customer contact. External contacts involve obtaining or providing information on matters of moderate importance to the organization and may be of a sensitive nature
Logo
Handlowiec
HPI Polska
Obsługa sklepu internetowego
Obsługa odbiorców hurtowych
Kontakty i negocjacje z dostawcami
Organizowanie i prowadzenie imprez promocyjnych oraz zawodów
Przygotowanie materiałów promocyjnych
Tłumaczenia techniczne i biznesowe
Organizowanie transportu międzynarodowego wewnątrz UE

Szkolenia i kursy

ITIL Foundation
Six Sigma Green Belt
Six Sigma Yellow Belt
Administracja Lotus Notes
AutoCAD – Edycja Zaawansowana
AutoCAD – Tworzenie i używanie bibliotek elementów
SEP - gr.1 do 1kV - "E" oraz "D"
TS: Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuring
Introduction to Microsoft Dynamics AX 2009
Windows 7 IT Administrator Training

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Literatura, motoryzacja, fotografia, militaria, podróże

Grupy

83 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
ASG - AirSoft i MILITARIA
ASG - AirSoft i MILITARIA
Grupa grupująca lud zainteresowany spędzaniem szybko i efektownie wolnego czasu.
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
EEE ????
EEE ????
za 24 godziny masz oddać pracę... nagle łup.. komputer odmawia posłuszeństwa... masz gościa.. chcesz mu coś pokazać... łup...komputer odmawia posłuszeństwa... romantyczny wieczór studencki..
HRO Personnel
HRO Personnel
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
IBM Lotus Domino
IBM Lotus Domino
O aplikacjach i nie tylko w tym przedziwnym środowisku
IT Łódź
IT Łódź
Wszystko na temat IT w naszym województwie
IT Professionals
IT Professionals
Zapraszamy do kontaktu specjalistów IT poszukujących pracy: www.rekruter.IT
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Kariera inżyniera
Kariera inżyniera
Grupa zrzeszająca inżynierów chcących rozwijać swoje kariery !
Koci niewolnicy
Koci niewolnicy
Grupa dla wszystkich, którzy są posiadani przez koty.