Krzysztof Mierzwa

Analityk, Specjalista ds. analiz, Specjalista ds. badań rynku
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

CRM ERP Microsoft Excel Microsoft Word PowerPoint SAP SPSS SQL VBA

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Staples
Commercial BI Team Lead
Staples
Category Analyst
Thomson Reuters
Data Analyst
ETOS S.A.
Analityk Sprzedaży, Alokator
Alokacja towaru do sieci sprzedaży firmy
Optymalizacja ilości zapasów towaru w sklepach
Analiza sprzedaży oraz stanów magazynowych
Opieka alokacyjna nad sklepami detalicznymi
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o.
Analityk
• analiza danych sprzedażowych i rynkowych
• tworzenie prezentacji oraz raportów dla kadry zarządzającej
• opracowanie i wdrożenie systemów motywacyjnych dla przedstawicieli handlowych w oparciu o dostępne statystyki
• analiza i raportowanie postępów pracy grupy przedstawicieli handlowych
• zaopatrywanie pracowników kontaktujących się z klientem w niezbędne dane osobowe
• tworzenie dokumentacji użytkowej
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o.
specjalista ds. badań rynku
- tworzenie narzędzi badawczych (ankiety, scenariusze badań)
- przygotowywanie skryptów i instrukcji dla teleankieterów
- analizowanie danych z badań jakościowych i ilościowych
- raportowanie i archiwizacja wyników
- udana współpraca z klientami wewnętrznymi z działów:
redakcja, marketing, IT
- koordynacja współpracy z tymczasowymi pracownikami

Szkolenia i kursy

•Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w zarządzaniu procesami logistycznymi (SOLVER)
•Strategiczna symulacja rynkowa
•Budowanie zespołów w sporcie i biznesie.
•Zarządzanie projektami
•Metodologia ze statystyką – kurs podstawowy i zaawansowany.
•Warsztaty komputerowe ze statystyki (SPSS) – kurs podstawowy i zaawansowany

Edukacja

Logo
Analityk Finansowy, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Psychologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat

Zainteresowania

• Literatura – fantastyka, kryminał, literatura piękna
• Motoryzacja – mechanika, motocykle
• Trening i taktyka w piłce nożnej
• Podróże

Inne

• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: MS EXCEL, MS ACESS, MS WORD
i MS POWER POINT
• Znajomość programu SPSS
• Znajomość systemów typu CRM i ERP
• Dobra znajomość języka SQL i podstawy VBA
• Umiejętność pracy na relacyjnych bazach danych
• Język angielski – bardzo dobra znajomość w piśmie i mowie
• Prawo jazdy kat. A (od roku 2010) , kat. B (od roku 2008)

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Excel VBA
Excel VBA
zastosowanie Excel'a i 'Visual Basic for Applications' w biznesie