Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
portugalski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
media planner trainee w Biurze Reklamy – staż absolwencki
Pomoc przy realizacji kampanii reklamowych klientów największych polskich domów mediowych (m.in. Equinox, OMD, ZenithOptimedia). Zapoznanie się z różnego rodzaju wskaźnikami telemetrycznymi i metodą badawczą Nielsen Audience Measurement. Podstawowa obsługa wewnętrznego systemu SOBR oraz programów Adtoox i IMD
analityk jakości
Projektowanie, realizacja, analiza ilościowa i jakościowa badań marketingowych prowadzonych metodą CATI – koordynator programu NPS (Net Promoter Score), wskaźnika lojalności/zadowolenia. Tworzenie raportów dla kadry zarządzającej (język angielski). Odpowiedzialność za wprowadzenie programu w klubach w Bułgarii i Rumunii
reseacher
Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego
Realizacja i częściowo analiza badań eksperymentalnych realizowanych w ramach Wydziału Psychologii UW i SPWS – współpraca z dr hab. Dominiką Maison(Dom Badawczy Maison), dr Małgorzatą Styśko-Kunkowską, mgr Małgorzatą Jędrasik, dr Rafałem Styłą
Szkolenia i kursy
I. Warsztaty umiejętności miękkich (UW) :
Trening interpersonalny
Trening inteligencji emocjonalnej
Trening negocjacyjny
Trening twórczości
Warsztat kreatywnego rozwiązywania problemów
II. Warsztaty i seminaria o tematyce reklamowej:
2012
Badania marketingowe - czyli praca z wielkimi markami – PTBRiO (JOBBING)
Fakty i mity o blogosferze – 24/7 PR (Akademia Umiejętności)
Film reklamowy - sztuka czy medium marketingowe – IMS, OTOFilm (film.biz)
Jestem pianistą w burdelu. Czyli rzecz o brandingu – SAR/BNA (Akademia Umiejętności)
Media Arts, czyli myślenie o mediach we współczesnej reklamie – TBWA (Dzień Reklamy)
Podstawy marketingu internetowego – ARBOinteractive (Akademia Umiejętności)
Schematy kreatywne w reklamie – DDB (Dzień Reklamy)
2011
Inne oblicza reklamy – Proto (Festiwal Reklamy)
Jak robić dobre kampanie społeczne? – San Markos (Festiwal Reklamy)
Reklama od kuchni – Papaya Films (Festiwal Reklamy)
2010
Neuroestetyka w reklamie, czyli jak działa mózg konsumenta – MN w Poznaniu (AD Days)
Organizacja reklamy - strategia reklamowa (Akademia Reklamy)
Organizacja reklamy - komunikacja marketingowa (Akademia Reklamy)
2009
Hasło-odzew-czyli o tym, jak reklamy rozmawiają ze sobą – Young & Rubicam (AD Days)
Strategia w kreatywnej reklamie – PZL (AD Days)
Trening interpersonalny
Trening inteligencji emocjonalnej
Trening negocjacyjny
Trening twórczości
Warsztat kreatywnego rozwiązywania problemów
II. Warsztaty i seminaria o tematyce reklamowej:
2012
Badania marketingowe - czyli praca z wielkimi markami – PTBRiO (JOBBING)
Fakty i mity o blogosferze – 24/7 PR (Akademia Umiejętności)
Film reklamowy - sztuka czy medium marketingowe – IMS, OTOFilm (film.biz)
Jestem pianistą w burdelu. Czyli rzecz o brandingu – SAR/BNA (Akademia Umiejętności)
Media Arts, czyli myślenie o mediach we współczesnej reklamie – TBWA (Dzień Reklamy)
Podstawy marketingu internetowego – ARBOinteractive (Akademia Umiejętności)
Schematy kreatywne w reklamie – DDB (Dzień Reklamy)
2011
Inne oblicza reklamy – Proto (Festiwal Reklamy)
Jak robić dobre kampanie społeczne? – San Markos (Festiwal Reklamy)
Reklama od kuchni – Papaya Films (Festiwal Reklamy)
2010
Neuroestetyka w reklamie, czyli jak działa mózg konsumenta – MN w Poznaniu (AD Days)
Organizacja reklamy - strategia reklamowa (Akademia Reklamy)
Organizacja reklamy - komunikacja marketingowa (Akademia Reklamy)
2009
Hasło-odzew-czyli o tym, jak reklamy rozmawiają ze sobą – Young & Rubicam (AD Days)
Strategia w kreatywnej reklamie – PZL (AD Days)
Zainteresowania
Reklama, branding, badania marketingowe
Współczesna kinematografia europejska (kino festiwalowe, art-house)
Podróże po Europie (city breaks)
Życie kulturalne Warszawy
Współczesna kinematografia europejska (kino festiwalowe, art-house)
Podróże po Europie (city breaks)
Życie kulturalne Warszawy
Organizacje
Członek Studenckiego Koła Naukowego Psychologii Ekonomicznej "Moderator" – pion Reklama.
Inne
2011/12 - Stypendium LLP Erasmus – Portugalia (Universidade de Coimbra)
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Architektura i Sztuka.
W tej grupie architekci, projektanci wnętrz i artyści sztuk wizualnych wymieniają się opiniami, doświadczeniem, pomagają, radzą i szukają współpracy.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
INWESTYCJA W SZTUKĘ
Dzieła stałe, ciekłe i ulotne, we wszystkich językach i oddziałujące na wszelkie zmysły.
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.