Krzysiek Białkowski

Culture Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Strategia cyfrowa Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Red Bull Sp.z o.o.
Culture Marketing Manager
Kompleksowa koordynacja i zarządzanie projektami marketingowymi ze specjalizacją w projektach muzycznych i kulturalnych. Zarządzanie dedykowanymi zespołami projektowymi, opracowywanie strategii średnio i długookresowych działań, koncepcji kreatywnych (ATL / BTL / internet), nadzór nad projektami badawczymi, współpraca z zewnętrznymi partnerami oraz prowadzenie prac podwykonawców. Nadzór nad realizacją działań eventowych oraz content marketing.

Kluczowe projekty:
2014: Festiwal muzyczny Red Bull Music Academy Weekender Warsaw
2013: Spektakl taneczny Red Bull Flying Bach
2012: Projekt koncertowy Red Bull Soundclash
Logo
Senior Strategic Planner
Saatchi & Saatchi Think Tank
obsluga strategiczna: BNP Paribas Fortis, Carlsberg, Toyota, Lexus, Microsoft / Windows, Krakuski, VISA
Radio TOK FM
Redaktor audycji
współprowadzący audycję "W pół do IV RP"
DDB & tribal
Strategic Planner
Obsługa strategiczna m.in. takich marek jak: Telewizja N, Gazeta Wyborcza, Tyskie, Airwaves, Hubba Bubba, Fortuna, Tata Motors, Allianz Bank, Fundacja Batorego,
ABM Agencja Badań Marketingowych
Analityk / Researcher

Edukacja

Logo
Socjologia Gospodarki i Badania Rynku, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Fundacja Sztuki Nowej ZNACZY SIĘ
Fundacja Sztuki Nowej ZNACZY SIĘ
www.znaczysie.pl Rusza lawina sztuki. Szukamy młodych, zdolnych twórców, którzy chcą się pokazać i doskonalić warsztat. Tych, którzy chcą zmian, aktualnej wiedzy nt. sztuk wizualnych, niebanalnych wy