Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Project Management
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Culture Marketing Manager
Kompleksowa koordynacja i zarządzanie projektami marketingowymi ze specjalizacją w projektach muzycznych i kulturalnych. Zarządzanie dedykowanymi zespołami projektowymi, opracowywanie strategii średnio i długookresowych działań, koncepcji kreatywnych (ATL / BTL / internet), nadzór nad projektami badawczymi, współpraca z zewnętrznymi partnerami oraz prowadzenie prac podwykonawców. Nadzór nad realizacją działań eventowych oraz content marketing.
Kluczowe projekty:
2014: Festiwal muzyczny Red Bull Music Academy Weekender Warsaw
2013: Spektakl taneczny Red Bull Flying Bach
2012: Projekt koncertowy Red Bull Soundclash
Kluczowe projekty:
2014: Festiwal muzyczny Red Bull Music Academy Weekender Warsaw
2013: Spektakl taneczny Red Bull Flying Bach
2012: Projekt koncertowy Red Bull Soundclash
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Grupy
Fundacja Sztuki Nowej ZNACZY SIĘ
www.znaczysie.pl
Rusza lawina sztuki. Szukamy młodych, zdolnych twórców, którzy chcą się pokazać i doskonalić warsztat. Tych, którzy chcą zmian, aktualnej wiedzy nt. sztuk wizualnych, niebanalnych wy