Umiejętności
Copywriting
Google Adwords
Google Analytics
Social Media
Social Media Marketing
Social Networking
Strategia marketingowa
Redagowanie
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja
Komunikacja Marketingowa
relacje z mediami
Strategia Komunikacji
Strategia komunikacji marki
FMCG brand and product management
Monitoring Mediów Społecznościowych
marketing produktu
kampanie
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Social Media Content Manager
- przygotowywanie i realizacja strategii komunikacji marek
- zarządzanie projektami Klientów w zakresie komunikacji i promocji w internecie, w tym kluczowym Klientem agencji - RMF MAXXX
- prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji oraz obsługi Klienta
- przeprowadzanie audytów komunikacji marek
- tworzenie artykułów eksperckich
- public relations - kontakt z mediami, tworzenie artykułów i komunikatów prasowych
- koordynowanie działań graficznych
- kontakt i spotkania z Klientami Agencji
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- nadzór nad kanałami So Me
- animowanie, angażowanie społeczności, tworzenie konkursów, akcji specjalnych opartych o nowe media
- monitoring mediów społecznościowych
- zarządzanie projektami Klientów w zakresie komunikacji i promocji w internecie, w tym kluczowym Klientem agencji - RMF MAXXX
- prowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji oraz obsługi Klienta
- przeprowadzanie audytów komunikacji marek
- tworzenie artykułów eksperckich
- public relations - kontakt z mediami, tworzenie artykułów i komunikatów prasowych
- koordynowanie działań graficznych
- kontakt i spotkania z Klientami Agencji
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- nadzór nad kanałami So Me
- animowanie, angażowanie społeczności, tworzenie konkursów, akcji specjalnych opartych o nowe media
- monitoring mediów społecznościowych
Content Manager
- przygotowywanie i realizacja strategii komunikacji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem content marketingu i mediów społecznościowych
- tworzenie artykułów eksperckich
- koordynowanie działań graficznych
- kontakt i spotkania z Klientami Agencji
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- nadzór nad kanałami komunikacji Klientów
- przygotowywanie, nadzór i optymalizacja kampanii promocyjnych
- animowanie, angażowanie społeczności, tworzenie konkursów, akcji specjalnych opartych o nowe media
- monitoring mediów społecznościowych
- tworzenie artykułów eksperckich
- koordynowanie działań graficznych
- kontakt i spotkania z Klientami Agencji
- przygotowywanie ofert i prezentacji
- nadzór nad kanałami komunikacji Klientów
- przygotowywanie, nadzór i optymalizacja kampanii promocyjnych
- animowanie, angażowanie społeczności, tworzenie konkursów, akcji specjalnych opartych o nowe media
- monitoring mediów społecznościowych
Social Media Account Manager
- nadzór nad projektami
- tworzenie artykułów eksperckich
- współpraca z działem graficznym i programistycznym
- kontakt i spotkania z Klientami Agencji
- pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowywanie ofert i prezentacji
- dbanie o dobre relacje z Klientami Agencji
- tworzenie i realizowanie strategii działań w Social Media dla Klientów Agencji
- nadzór nad fan page'ami Klientów
- kampanie online
- pomoc przy działaniach promocyjnych działu Social Media
- animowanie, angażowanie społeczności, tworzenie konkursów, akcji specjalnych opartych o nowe media
- audyty działań w Social Media
- monitoring mediów społecznościowych
- tworzenie artykułów eksperckich
- współpraca z działem graficznym i programistycznym
- kontakt i spotkania z Klientami Agencji
- pozyskiwanie nowych Klientów, przygotowywanie ofert i prezentacji
- dbanie o dobre relacje z Klientami Agencji
- tworzenie i realizowanie strategii działań w Social Media dla Klientów Agencji
- nadzór nad fan page'ami Klientów
- kampanie online
- pomoc przy działaniach promocyjnych działu Social Media
- animowanie, angażowanie społeczności, tworzenie konkursów, akcji specjalnych opartych o nowe media
- audyty działań w Social Media
- monitoring mediów społecznościowych
wystawiono
Krzysia to lider usprawniający i stymulujący pracę zespołu, emanujący pozytywną energią i optymizmem. Jej działania cechuje otwartość, przejrzystość, motywująca atmosfera, zaangażowanie i konsekwencja. Dzięki kreatywności Krzysia doskonale realizuje projekty jej wymagające. Krzysia wyróżnia się niebanalną i artystyczną wrażliwością. Jest jak magnes przyciągający działania nastawione na realizację celu.
Z hasłem „pracuj z przyjemnością i poczuciem misji” polecam Krzysię jako rzetelnego i inspirującego menadżera.
Z hasłem „pracuj z przyjemnością i poczuciem misji” polecam Krzysię jako rzetelnego i inspirującego menadżera.
współpracownik
wystawiono
Krzysia posiada szeroką wiedzę i umiejętności. Pomysłowość, konsekwencja, pozytywne podejście do projektów to cechy, dzięki którym praca z Krzysią zawsze kończy się sukcesem. Przykłada wagę do detali, szybko wyciąga wnioski i na tej podstawie podejmuje odpowiednie działania. Z takimi osobami warto współpracować.
wystawiono
Świetna w kontakcie z klientem, profesjonalna i odpowiedzialna. To zaledwie kilka spośród licznych zalet Krzysi. Jest osobą niezwykle dbającą o szczegóły – prezentacje i oferty dla klientów wychodziły spod jej ręki dopracowane do perfekcji, a jej poczucie estetyki i dobrego smaku sprawiały, że były zawsze dopracowane zarówno merytorycznie jak i graficznie. Krzysię cechuje ogromne zaangażowanie w prowadzone projekty, jest pomocna, życzliwa i można na niej polegać w każdej sytuacji. Polecam Krzysię jako pracownika godnego zaufania!
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Zainteresowania
- fotografia modowa i portretowa
- muzyka
- sztuka
- neuromarketing
- muzyka
- sztuka
- neuromarketing
Inne
- prawo jazdy kategorii B
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Kształtowanie wizerunku firmy
Tematyka jest szeroka, acz zogniskowana wokół 'kształtowania' wizerunku firmy. Chodzi o interdyscyplinarne spojrzenie na mechanizmy modelowania i kreowania image'u (sic!) firmy. Zatem nie ty
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.