Umiejętności
Umiejętności analityczne
Analiza biznesowa
Rozwój działalności
Optymalizacja konwersji
E-commerce
Zarządzanie
Marketing
Reklama online
Marketing internetowy
zarządzanie operacyjne
Project Management
Projekty
SEM
Sprzedaż
E-mail marketing
sprzedaż online
kampanie PPC
Analityka webowa
kampanie promocyjne
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Sprzedaży i Promocji Online
• Promocja i sprzedaż online wszystkich produktów wydawnictwa (głównie B2B)
• Tworzenie strategii sprzedażowej online oraz planów sprzedaży, zarządzanie budżetem
• Realizacja planów sprzedażowych oraz rozwój strategii online:
- content marketing, pozyskiwanie leadów
- email marketing:
- SEM, SEO, PCC, banery, Social Media
- rozwój sklepu internetowego
- optymalizacja procesów sprzedaży i marketingu,
- analiza efektywności działań i ROI, optymalizacja kosztów marketingowych
• Nadzór nad prowadzonymi projektami internetowymi
• Zarządzanie Działem Promocji i Sprzedaży Online
• Tworzenie strategii sprzedażowej online oraz planów sprzedaży, zarządzanie budżetem
• Realizacja planów sprzedażowych oraz rozwój strategii online:
- content marketing, pozyskiwanie leadów
- email marketing:
- SEM, SEO, PCC, banery, Social Media
- rozwój sklepu internetowego
- optymalizacja procesów sprzedaży i marketingu,
- analiza efektywności działań i ROI, optymalizacja kosztów marketingowych
• Nadzór nad prowadzonymi projektami internetowymi
• Zarządzanie Działem Promocji i Sprzedaży Online
Kierownik ds. Reklamy kontekstowej
- odpowiedzialność za przychody z reklam kontekstowych na stronach internetowych Agory
- optymalizacja powierzchni reklamowej, placementów i wyglądu reklam (np. Google Adsense) we współpracy z webmasterami i redaktorami
- współpraca z sieciami reklamy kontekstowej i in. (Google Adsense, BusinessClick, AdKontekst, Mediafed, PayPer, AdTaily,...), negocjacje biznesowe
- tworzenie strategii rozwoju obszaru reklamy kontekstowej, budowa zespołu i kompetencji
- udział w projektach dotyczących optymalizacji powierzchni reklamowej (yield management, declutter, real time bidding)
- prowadzenie testów i implementacja systemów ad exchange (Google AdX, Admeld); sprzedaż powierzchni remnant i w modelu RTB
- optymalizacja powierzchni reklamowej, placementów i wyglądu reklam (np. Google Adsense) we współpracy z webmasterami i redaktorami
- współpraca z sieciami reklamy kontekstowej i in. (Google Adsense, BusinessClick, AdKontekst, Mediafed, PayPer, AdTaily,...), negocjacje biznesowe
- tworzenie strategii rozwoju obszaru reklamy kontekstowej, budowa zespołu i kompetencji
- udział w projektach dotyczących optymalizacji powierzchni reklamowej (yield management, declutter, real time bidding)
- prowadzenie testów i implementacja systemów ad exchange (Google AdX, Admeld); sprzedaż powierzchni remnant i w modelu RTB
SEM Manager
- zarządzanie zespołem zajmującym się SEM, autopromocją i analizami kampanii promocyjnych dla serwisów internetowych Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, GazetaPraca.pl, Wyborcza.pl, Plotek.pl, Blox.pl, Widelec.pl)
- analiza efektywności i optymalizacja działań marketingowych
- planowanie i realizacja kampanii PPC i innych w wyszukiwarkach, sieciach reklamy kontekstowej, mediach społecznościowych, itp. (reklamy tekstowe, graficzne i wideo w Google AdWords, OnetBoksy, Netsprint/Adkontekst, BusinessClick, AdTaily, Facebook)
- badanie zachowań użytkowników serwisów internetowych
- udział w projektach dot. SEO, e-commerce i in.
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu SEM, SEO, PPC
- analiza efektywności i optymalizacja działań marketingowych
- planowanie i realizacja kampanii PPC i innych w wyszukiwarkach, sieciach reklamy kontekstowej, mediach społecznościowych, itp. (reklamy tekstowe, graficzne i wideo w Google AdWords, OnetBoksy, Netsprint/Adkontekst, BusinessClick, AdTaily, Facebook)
- badanie zachowań użytkowników serwisów internetowych
- udział w projektach dot. SEO, e-commerce i in.
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu SEM, SEO, PPC
Analityk Danych
Przetwarzanie i analiza danych (np: sygnał EMG i EEG) pochodzących z badań neuromarketingowych.
Pracownik Biurowy
Administracja i obsługa międzynarodowego internetowego systemu Index Copernicus (indeksowanie czasopism naukowych, ocena pracy naukowców, tworzenie wirtualnych grup badawczych, elektroniczne prowadzenie i wydawanie czasopism).
- administrowanie bazami danych
- testowanie poprawności działania systemu
- tworzenie wersji językowych stron internetowych
- wsparcie i kontakt z użytkownikami
- administrowanie bazami danych
- testowanie poprawności działania systemu
- tworzenie wersji językowych stron internetowych
- wsparcie i kontakt z użytkownikami
pracownik naukowy, studia doktoranckie
Tematyka badań: analiza spektralna parametrów ruchu obrotowego Ziemi.
- analiza danych
- zestawianie i interpretacja wyników
- pisanie sprawozdań, przygotowywanie prezentacji, posterów i publikacji naukowych
- wystąpienia na konferencjach
- organizacja konferencji naukowych
- analiza danych
- zestawianie i interpretacja wyników
- pisanie sprawozdań, przygotowywanie prezentacji, posterów i publikacji naukowych
- wystąpienia na konferencjach
- organizacja konferencji naukowych
Szkolenia i kursy
Warsztat szkoleniowy AKADEMIA MENADŻERA – Psychologia szefa.
Ukończony kurs Entrepreneurial Finance for Business Managers, uczący podejmowania decyzji biznesowych i inwestycyjnych w oparciu o modele finansowe. Znajomość pojęć takich jak zwrot z inwestycji, wartość pieniądza w czasie, koszt kapitału.
Ukończony kurs Entrepreneurial Finance for Business Managers, uczący podejmowania decyzji biznesowych i inwestycyjnych w oparciu o modele finansowe. Znajomość pojęć takich jak zwrot z inwestycji, wartość pieniądza w czasie, koszt kapitału.
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
podróże, eksperymenty kulinarne, przygotowywanie drinków i koktajli, literatura, seriale
Grupy
Adkontekst i ContentStream
Jesteś Wydawcą Adkontekst i ContentStream, a może zamierzasz dołączyć do sieci i czerpać zyski z reklamy kontekstowej? Jeśli tak, to zapraszamy do naszej grupy.
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Giełda Podróżnicza
Grupa poświęcona wymianie podróżniczej.
Wpisujcie wszelakie ogłoszenia podróżnicze.