Krystyna Libicka

Online Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Analiza biznesowa Rozwój działalności Optymalizacja konwersji E-commerce Zarządzanie Marketing Reklama online Marketing internetowy zarządzanie operacyjne Project Management Projekty SEM Sprzedaż E-mail marketing sprzedaż online kampanie PPC Analityka webowa kampanie promocyjne

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Radio TOK FM
Kierownik Sprzedaży Treści Cyfrowych
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Koordynator Studiów Podyplomowych E-Marketing
Ułożenie programu studiów i harmonogramu zajęć, opieka merytoryczna, organizacja zajęć.
RTV EURO AGD
Menedżer ds. akwizycji klientów
Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za akwizycję klientów dla sklepu internetowego Euro.com.pl i za realizacje kampanii marketingowych online (PPC, SEO, display, afiliacja, porównywarki, content marketing, social media, itp.).
World Dating Company
Operations Manager
Marketing i rozwój biznesowy serwisu Przeznaczeni.pl:
­ - redesign serwisu oraz rozwój aplikacji mobilnej
­ - promocja, lead generation, zarządzanie komunikacją z użytkownikami
­ - strategia monetyzacji, optymalizacja płatności, sprzedaż reklam
­
Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Dyrektor ds. Sprzedaży i Promocji Online
• Promocja i sprzedaż online wszystkich produktów wydawnictwa (głównie B2B)

• Tworzenie strategii sprzedażowej online oraz planów sprzedaży, zarządzanie budżetem

• Realizacja planów sprzedażowych oraz rozwój strategii online:
­ - content marketing, pozyskiwanie leadów
­ - email marketing:
­ - SEM, SEO, PCC, banery, Social Media
­ - rozwój sklepu internetowego
­ - optymalizacja procesów sprzedaży i marketingu,
­ - analiza efektywności działań i ROI, optymalizacja kosztów marketingowych

• Nadzór nad prowadzonymi projektami internetowymi

• Zarządzanie Działem Promocji i Sprzedaży Online
Grupa Agora
Kierownik ds. Reklamy kontekstowej
- odpowiedzialność za przychody z reklam kontekstowych na stronach internetowych Agory
- optymalizacja powierzchni reklamowej, placementów i wyglądu reklam (np. Google Adsense) we współpracy z webmasterami i redaktorami
- współpraca z sieciami reklamy kontekstowej i in. (Google Adsense, BusinessClick, AdKontekst, Mediafed, PayPer, AdTaily,...), negocjacje biznesowe
- tworzenie strategii rozwoju obszaru reklamy kontekstowej, budowa zespołu i kompetencji
- udział w projektach dotyczących optymalizacji powierzchni reklamowej (yield management, declutter, real time bidding)
- prowadzenie testów i implementacja systemów ad exchange (Google AdX, Admeld); sprzedaż powierzchni remnant i w modelu RTB
Grupa Agora
SEM Manager
- zarządzanie zespołem zajmującym się SEM, autopromocją i analizami kampanii promocyjnych dla serwisów internetowych Agory (m.in. Gazeta.pl, Sport.pl, GazetaPraca.pl, Wyborcza.pl, Plotek.pl, Blox.pl, Widelec.pl)
- analiza efektywności i optymalizacja działań marketingowych
- planowanie i realizacja kampanii PPC i innych w wyszukiwarkach, sieciach reklamy kontekstowej, mediach społecznościowych, itp. (reklamy tekstowe, graficzne i wideo w Google AdWords, OnetBoksy, Netsprint/Adkontekst, BusinessClick, AdTaily, Facebook)
- badanie zachowań użytkowników serwisów internetowych
- udział w projektach dot. SEO, e-commerce i in.
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu SEM, SEO, PPC
Grupa Agora
Specjalista SEM
Prowadzenie kampanii reklamowych (wyszukiwarki + reklamy kontekstowe PPC) dla serwisów internetowych i wydawnictw Agory.
Laboratory & Co
Analityk Danych
Przetwarzanie i analiza danych (np: sygnał EMG i EEG) pochodzących z badań neuromarketingowych.
Index Copernicus International S.A.
Pracownik Biurowy
Administracja i obsługa międzynarodowego internetowego systemu Index Copernicus (indeksowanie czasopism naukowych, ocena pracy naukowców, tworzenie wirtualnych grup badawczych, elektroniczne prowadzenie i wydawanie czasopism).
- administrowanie bazami danych
- testowanie poprawności działania systemu
- tworzenie wersji językowych stron internetowych
- wsparcie i kontakt z użytkownikami
Centrum Badań Kosmicznych PAN
pracownik naukowy, studia doktoranckie
Tematyka badań: analiza spektralna parametrów ruchu obrotowego Ziemi.

- analiza danych
- zestawianie i interpretacja wyników
- pisanie sprawozdań, przygotowywanie prezentacji, posterów i publikacji naukowych
- wystąpienia na konferencjach
- organizacja konferencji naukowych

Szkolenia i kursy

Warsztat szkoleniowy AKADEMIA MENADŻERA – Psychologia szefa.

Ukończony kurs Entrepreneurial Finance for Business Managers, uczący podejmowania decyzji biznesowych i inwestycyjnych w oparciu o modele finansowe. Znajomość pojęć takich jak zwrot z inwestycji, wartość pieniądza w czasie, koszt kapitału.

Edukacja

Logo
matematyka, magisterskie
Akademia Podlaska w Siedlcach

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

podróże, eksperymenty kulinarne, przygotowywanie drinków i koktajli, literatura, seriale

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Adkontekst i ContentStream
Adkontekst i ContentStream
Jesteś Wydawcą Adkontekst i ContentStream, a może zamierzasz dołączyć do sieci i czerpać zyski z reklamy kontekstowej? Jeśli tak, to zapraszamy do naszej grupy.
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Analityk Biznesowy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
Architektura Informacji
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Giełda Podróżnicza
Giełda Podróżnicza
Grupa poświęcona wymianie podróżniczej. Wpisujcie wszelakie ogłoszenia podróżnicze.