Krystian Szulc

When you’re making music, it’s like meditating, when it’s good.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Ableton Live Komunikatywność Krav Maga Zarządzanie Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Pascal Zarządzanie produkcją Project Management Odporność na stres Zarządzanie Sprzedażą Social Media Zarządzanie projektami pakiet MS Office Obsługa klienta Praca pod presją czasu i wyników Taekwon-do Platformy CRM

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
norweski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Data System Group
Key Account Manager
Koordynacja pracy działów : instalacji, technicznego i handlowego.
Opieka nad klientem biznesowym,
Doradztwo i wsparcie techniczne z zakresu monitoringu wózków widłowych,
Realizacja planów sprzedażowych,
Organizacja i prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla klientów,
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa bieżących,
Analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
Prowadzenie negocjacji i renegocjacji kontraktów,
Monitorowanie poczynań konkurencji
Data System Group
Key Account Manager
Koordynacja pracy działów : instalacji, technicznego i handlowego.
Opieka nad klientem biznesowym,
Doradztwo i wsparcie techniczne z zakresu monitoringu wózków widłowych,
Realizacja planów sprzedażowych,
Organizacja i prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla klientów biznesowych,
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa bieżących,
Analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
Monitorowanie poczynań konkurencji,
Prowadzenie negocjacji i renegocjacji kontraktów,
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
PoVac Autodetailing
Logo
Promotor
Analogen
Organizacja imprez muzycznych w Poznaniu (8Bitów, Projekt Lab)
Logo
Specjalista ds sprzedaży - Fizykoterapeuta
Biomed Agnieszka Gałązka
Przeprowadzanie diagnostyki zdrowotnej,
Pozyskiwanie klienta,
Sprzedaż sprzętu do magnetoterapii firmy BIOMAG,
Utrzymanie klienta ,
obsługa pacjenta w zakresie stosowania pola magnetycznego niskich częstotliwości
Logo
key account manager
Tixer Sp. z o.o.
pozyskiwanie partnerów biznesowych,
współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
obsługa firm, sprzedaż grupowa i indywidualna,
akcje marketingowe,
analizowanie rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
negocjacje i renegocjacje kontraktów,
utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami na terenie całego kraju,
prowadzenie spotkań biznesowych
prowadzenie negocjacji,
Logo
Specjalista ds. sprzedaży
Tixer Sp. z o.o.
pozyskiwanie partnerów handlowych,
współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
obsługa firm, sprzedaż grupowa i indywidualna,
akcje marketingowe,
analizowanie rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
negocjacje i renegocjacje kontraktów,
utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami na terenie całego kraju,
ENERGIA DLA FIRM SP. Z O.O.
Kosultant/Doradca
Wyszukiwanie, przedstawianie, negocjowanie i wdrażanie rozwiązań dla firm i przedsiębiorców z zakresu korzystania i dostarczania energii elektrycznej
Logo
Właściciel
Saxo Krystian Szulc
Działalność gospodarcza oparta na sprzedaży bezpośredniej produktów wykorzystywanych w Fizjoterapii.
Logo
Doradca/ Opiekun klienta
Vigget Sp. z o.o.
Przeprowadzanie diagnostyki zdrowotnej,
Pozyskiwanie klienta, sprzedaż sprzętu do fizjoterapii, utrzymanie klienta ,
Logo
Konsultant ds.Obsługi Klienta i Inkasso
PGNiG S.A. Wielkopolski Oddział Handlowy
- Realizacja procesów obsługi klienta przy wykorzystaniu niebezpośrednich kanałów komunikacji (telefon, e-mail, fax, formularz Web itp.) m.in.:
-udzielanie informacji klientom
-dokonywanie zmian danych klienta w systemie bilingowym
-przyjmowanie informacji o odczytach gazomierza
-obsługa reklamacji, wniosków, skarg i zapytań
-prowadzenie działań w zakresie przedsądowej windykacji należności
-rozliczanie klientów, stornowanie i korygowanie faktur
-sprzedaż innych produktów branżowych F2F

- Współpraca przy tworzeniu nowych rozwiązań i koncepcji oraz inicjowanie działań maksymalnie usprawniających pracę w zadanym zakresie

- Podejmowanie decyzji w zakresie posiadanych kompetencji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gazownictwa dotyczących obsługi Klienta,
- znajomość i przestrzeganie obowiązujących procedur w zakresie obsługi Klienta,
- bezpośrednia obsługa Klienta w zakresie przyłączania i zawierania umów,
- obsługa korespondencji
- rozliczanie odbiorców, fakturowanie sprzedaży, ewidencja wpływów,
Logo
Specjalista ds. Obsługi klienta, Specjalista II linii wsparcia technicznego
Arvato Services Poznań
- Obsługa telefoniczna klienta polskojęzycznego
- sprzedaż usług oferowanych przez Klienta firmy
- przyjmowanie, przetwarzanie i rozwiązywanie zgłoszeń telefonicznych klientów,
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wykonywanym przez firmę usług,
- projektowanie i rozpatrywanie reklamacji
- zapewnienie jakości obsługi ściśle określonej przez usługobiorce,
- wsparcie merytoryczne Konsultantów projektu,
Logo
Pracownik biura obsługi klienta
Arvato Services Poznań
- Obsługa telefoniczna klienta polskojęzycznego
- sprzedaż usług oferowanych przez Klienta firmy
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wykonywanym przez firmę usług,
- zapewnienie jakości obsługi ściśle określonej przez usługobiorce,
Urząd Miejski w Jaworznie
pracownik obsługi
Logo
pracownik myjni samochodowej
PPHU Kawiro
Work Service S.A.
pracownik windykacji TP S.A.
- telefoniczna obsługa klienta indywidualnego,
- sporządzanie raportów,
- windykacja należności dla firmy,
Ferrum S.A.
Pracownik działu personalnego i IT
- administracja sieci Novell
- prace związane z archiwizacją dokumentów firmy
- obsługa korespondencji
Garbarnia Szczakowa S.A.
praktykant
- przygotowanie skór do garbowania
- suszenie skór
- farbowanie skór
- dbanie o odpowiednią wilgotność skór

Szkolenia i kursy

- Kurs pierwszej pomocy,
- Asertywne myślenie w biznesie,
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta,
- Kurs Pakiety Office,
- Szkolenie z asertywnej obsługi ciężkiego klienta

Szkolenia:
- szkolenie merytoryczne związane z przygotowywanym dla klienta projektem
- szkolenia ze znajomości Prawa Telekomunikacyjnego,
- szklenie z zakresu aplikacji komputerowych niezbędnych do świadczenia usługi Klientowi,
- szkolenie miękkie:"Jak prowadzić satysfakcjonującą obie strony rozmowę",
- szkolenie z zakresu rozmów z trudnym klientem,
- szkolenie dot. walki ze stresem,
- szkolenie z psychologii biznesu przygotowane przez firmę "Teichert&Partners",
- szkolenie z kompleksowej obsługi Klienta Biznesowego,

Edukacja

Logo
Zarządzanie Bezpieczeństwem i Higieną Pracy, licencjackie
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu
Logo
fizyka techniczna, inżynierskie
Politechnika Poznańska
Logo
Pedagogika Resocjalizacyjna, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Logo
Liceum Zawodowe - Monter układów elektronicznych, średnie
Zespół Szkół Elektroniczno-Telekomunikacyjnych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Praca fizyczna
Usługi porządkowe

Zainteresowania

Przede wszystkim muzyka, to moja pierwsza miłość. Na następnej pozycji plasują się podróże, jednak doświadczenie w tym sektorze mam zbyt małe aby teraz tutaj się rozpisywać. Jazda rowerem sprawia mi frajdę, czytanie książek i robienie prezentacji w power poincie. Dorzuciłbym do tego spędzanie czasu w dobrym towarzystwie. Kolejna sprawa to medycyna, hobbystycznie zajmuję zgłębianiem tajników ludzkiego ciała, zaczynając od ciała kończąc na psychologii. Sztuki Walki, Taekwon-do, Krav Maga.

Organizacje

Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa

Inne

Opanowany, kreatywny, odpowiedzialny, punktualny, sumienny, wesoły, umiem pracować w zespole jak i na stanowisku samodzielnym, umiejętność prowadzenia rozmów i nawiązywania kontaktów

obsługa programów Office (3), umiejętność radzenia sobie ze stresem (3), obsługa programów rozliczających i baz danych (3)

Prawo jazdy kat. B

(*) poziom umiejętności: 1 - początkujący, 2 - średnio zaawansowany, 3 - zaawansowany, 4 - biegły

Grupy

222 wszystkich wypowiedzi
85 plusów
Ableton Live
Ableton Live
Dla wszystkich, którzy do swojej art-działalności wykorzystują narzędzie firmy Ableton.
ADITnetwork
ADITnetwork
Dobre dochody dzięki systemom online.
Amon Tobin
Amon Tobin
Jego muzyka opierająca się na samplingu to jazz na zasadach broken beats określany też przez krytyków mianem cut'n'paste jazzu, tak bardzo eksplorowany przez twórców z jego macierzystej wytwórni, Ninj
Antyklerykalni
Antyklerykalni
Antyklerykalizm, ateizm.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Ateizm
Ateizm
Grupa poświęcona wszystkiemu co wiąże się z ateizmem i ateistami.
BEZ TABU
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
BEZ TABU i BEZ CENZURY
BEZ TABU i BEZ CENZURY
http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_49664_516b3c_basic.jpg BEZ CENZURY bez klapek na oczach
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Społecznościowa grupa dyskusyjna o tematyce: BHP, PPOŻ., PP, ZB;
Breakcore
Breakcore
Breakcore/Noise/Experimental/Digital Hardcore/Darkside/Darkstep/HardcoreJungle/RaggaJungle
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Chińska sztuka czytania z twarzy
Chińska sztuka czytania z twarzy
Jiang Mian (Ciang Mian) - chińska sztuka czytania z twarzy.