Umiejętności
Ableton Live
Komunikatywność
Krav Maga
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Pascal
Zarządzanie produkcją
Project Management
Odporność na stres
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Zarządzanie projektami
pakiet MS Office
Obsługa klienta
Praca pod presją czasu i wyników
Taekwon-do
Platformy CRM
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
norweski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Koordynacja pracy działów : instalacji, technicznego i handlowego.
Opieka nad klientem biznesowym,
Doradztwo i wsparcie techniczne z zakresu monitoringu wózków widłowych,
Realizacja planów sprzedażowych,
Organizacja i prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla klientów,
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa bieżących,
Analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
Prowadzenie negocjacji i renegocjacji kontraktów,
Monitorowanie poczynań konkurencji
Opieka nad klientem biznesowym,
Doradztwo i wsparcie techniczne z zakresu monitoringu wózków widłowych,
Realizacja planów sprzedażowych,
Organizacja i prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla klientów,
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa bieżących,
Analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
Prowadzenie negocjacji i renegocjacji kontraktów,
Monitorowanie poczynań konkurencji
Key Account Manager
Koordynacja pracy działów : instalacji, technicznego i handlowego.
Opieka nad klientem biznesowym,
Doradztwo i wsparcie techniczne z zakresu monitoringu wózków widłowych,
Realizacja planów sprzedażowych,
Organizacja i prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla klientów biznesowych,
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa bieżących,
Analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
Monitorowanie poczynań konkurencji,
Prowadzenie negocjacji i renegocjacji kontraktów,
Opieka nad klientem biznesowym,
Doradztwo i wsparcie techniczne z zakresu monitoringu wózków widłowych,
Realizacja planów sprzedażowych,
Organizacja i prowadzenie spotkań oraz szkoleń dla klientów biznesowych,
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i obsługa bieżących,
Analiza rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
Monitorowanie poczynań konkurencji,
Prowadzenie negocjacji i renegocjacji kontraktów,
key account manager
Tixer Sp. z o.o.
pozyskiwanie partnerów biznesowych,
współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
obsługa firm, sprzedaż grupowa i indywidualna,
akcje marketingowe,
analizowanie rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
negocjacje i renegocjacje kontraktów,
utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami na terenie całego kraju,
prowadzenie spotkań biznesowych
prowadzenie negocjacji,
współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
obsługa firm, sprzedaż grupowa i indywidualna,
akcje marketingowe,
analizowanie rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
negocjacje i renegocjacje kontraktów,
utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami na terenie całego kraju,
prowadzenie spotkań biznesowych
prowadzenie negocjacji,
Specjalista ds. sprzedaży
Tixer Sp. z o.o.
pozyskiwanie partnerów handlowych,
współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
obsługa firm, sprzedaż grupowa i indywidualna,
akcje marketingowe,
analizowanie rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
negocjacje i renegocjacje kontraktów,
utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami na terenie całego kraju,
współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych,
obsługa firm, sprzedaż grupowa i indywidualna,
akcje marketingowe,
analizowanie rynku i monitorowanie potrzeb klientów,
negocjacje i renegocjacje kontraktów,
utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami na terenie całego kraju,
Kosultant/Doradca
Wyszukiwanie, przedstawianie, negocjowanie i wdrażanie rozwiązań dla firm i przedsiębiorców z zakresu korzystania i dostarczania energii elektrycznej
Konsultant ds.Obsługi Klienta i Inkasso
PGNiG S.A. Wielkopolski Oddział Handlowy
- Realizacja procesów obsługi klienta przy wykorzystaniu niebezpośrednich kanałów komunikacji (telefon, e-mail, fax, formularz Web itp.) m.in.:
-udzielanie informacji klientom
-dokonywanie zmian danych klienta w systemie bilingowym
-przyjmowanie informacji o odczytach gazomierza
-obsługa reklamacji, wniosków, skarg i zapytań
-prowadzenie działań w zakresie przedsądowej windykacji należności
-rozliczanie klientów, stornowanie i korygowanie faktur
-sprzedaż innych produktów branżowych F2F
- Współpraca przy tworzeniu nowych rozwiązań i koncepcji oraz inicjowanie działań maksymalnie usprawniających pracę w zadanym zakresie
- Podejmowanie decyzji w zakresie posiadanych kompetencji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gazownictwa dotyczących obsługi Klienta,
- znajomość i przestrzeganie obowiązujących procedur w zakresie obsługi Klienta,
- bezpośrednia obsługa Klienta w zakresie przyłączania i zawierania umów,
- obsługa korespondencji
- rozliczanie odbiorców, fakturowanie sprzedaży, ewidencja wpływów,
-udzielanie informacji klientom
-dokonywanie zmian danych klienta w systemie bilingowym
-przyjmowanie informacji o odczytach gazomierza
-obsługa reklamacji, wniosków, skarg i zapytań
-prowadzenie działań w zakresie przedsądowej windykacji należności
-rozliczanie klientów, stornowanie i korygowanie faktur
-sprzedaż innych produktów branżowych F2F
- Współpraca przy tworzeniu nowych rozwiązań i koncepcji oraz inicjowanie działań maksymalnie usprawniających pracę w zadanym zakresie
- Podejmowanie decyzji w zakresie posiadanych kompetencji odnośnie problemów klienta zgodnie z procedurami
- znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gazownictwa dotyczących obsługi Klienta,
- znajomość i przestrzeganie obowiązujących procedur w zakresie obsługi Klienta,
- bezpośrednia obsługa Klienta w zakresie przyłączania i zawierania umów,
- obsługa korespondencji
- rozliczanie odbiorców, fakturowanie sprzedaży, ewidencja wpływów,
Specjalista ds. Obsługi klienta, Specjalista II linii wsparcia technicznego
Arvato Services Poznań
- Obsługa telefoniczna klienta polskojęzycznego
- sprzedaż usług oferowanych przez Klienta firmy
- przyjmowanie, przetwarzanie i rozwiązywanie zgłoszeń telefonicznych klientów,
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wykonywanym przez firmę usług,
- projektowanie i rozpatrywanie reklamacji
- zapewnienie jakości obsługi ściśle określonej przez usługobiorce,
- wsparcie merytoryczne Konsultantów projektu,
- sprzedaż usług oferowanych przez Klienta firmy
- przyjmowanie, przetwarzanie i rozwiązywanie zgłoszeń telefonicznych klientów,
- rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wykonywanym przez firmę usług,
- projektowanie i rozpatrywanie reklamacji
- zapewnienie jakości obsługi ściśle określonej przez usługobiorce,
- wsparcie merytoryczne Konsultantów projektu,
praktykant
- przygotowanie skór do garbowania
- suszenie skór
- farbowanie skór
- dbanie o odpowiednią wilgotność skór
- suszenie skór
- farbowanie skór
- dbanie o odpowiednią wilgotność skór
Szkolenia i kursy
- Kurs pierwszej pomocy,
- Asertywne myślenie w biznesie,
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta,
- Kurs Pakiety Office,
- Szkolenie z asertywnej obsługi ciężkiego klienta
Szkolenia:
- szkolenie merytoryczne związane z przygotowywanym dla klienta projektem
- szkolenia ze znajomości Prawa Telekomunikacyjnego,
- szklenie z zakresu aplikacji komputerowych niezbędnych do świadczenia usługi Klientowi,
- szkolenie miękkie:"Jak prowadzić satysfakcjonującą obie strony rozmowę",
- szkolenie z zakresu rozmów z trudnym klientem,
- szkolenie dot. walki ze stresem,
- szkolenie z psychologii biznesu przygotowane przez firmę "Teichert&Partners",
- szkolenie z kompleksowej obsługi Klienta Biznesowego,
- Asertywne myślenie w biznesie,
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klienta,
- Kurs Pakiety Office,
- Szkolenie z asertywnej obsługi ciężkiego klienta
Szkolenia:
- szkolenie merytoryczne związane z przygotowywanym dla klienta projektem
- szkolenia ze znajomości Prawa Telekomunikacyjnego,
- szklenie z zakresu aplikacji komputerowych niezbędnych do świadczenia usługi Klientowi,
- szkolenie miękkie:"Jak prowadzić satysfakcjonującą obie strony rozmowę",
- szkolenie z zakresu rozmów z trudnym klientem,
- szkolenie dot. walki ze stresem,
- szkolenie z psychologii biznesu przygotowane przez firmę "Teichert&Partners",
- szkolenie z kompleksowej obsługi Klienta Biznesowego,
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Praca fizyczna
Usługi porządkowe
Zainteresowania
Przede wszystkim muzyka, to moja pierwsza miłość. Na następnej pozycji plasują się podróże, jednak doświadczenie w tym sektorze mam zbyt małe aby teraz tutaj się rozpisywać. Jazda rowerem sprawia mi frajdę, czytanie książek i robienie prezentacji w power poincie. Dorzuciłbym do tego spędzanie czasu w dobrym towarzystwie. Kolejna sprawa to medycyna, hobbystycznie zajmuję zgłębianiem tajników ludzkiego ciała, zaczynając od ciała kończąc na psychologii. Sztuki Walki, Taekwon-do, Krav Maga.
Organizacje
Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa
Inne
Opanowany, kreatywny, odpowiedzialny, punktualny, sumienny, wesoły, umiem pracować w zespole jak i na stanowisku samodzielnym, umiejętność prowadzenia rozmów i nawiązywania kontaktów
obsługa programów Office (3), umiejętność radzenia sobie ze stresem (3), obsługa programów rozliczających i baz danych (3)
Prawo jazdy kat. B
(*) poziom umiejętności: 1 - początkujący, 2 - średnio zaawansowany, 3 - zaawansowany, 4 - biegły
obsługa programów Office (3), umiejętność radzenia sobie ze stresem (3), obsługa programów rozliczających i baz danych (3)
Prawo jazdy kat. B
(*) poziom umiejętności: 1 - początkujący, 2 - średnio zaawansowany, 3 - zaawansowany, 4 - biegły
Grupy
Ableton Live
Dla wszystkich, którzy do swojej art-działalności wykorzystują narzędzie firmy Ableton.
Amon Tobin
Jego muzyka opierająca się na samplingu to jazz na zasadach broken beats określany też przez krytyków mianem cut'n'paste jazzu, tak bardzo eksplorowany przez twórców z jego macierzystej wytwórni, Ninj
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
BEZ TABU
Możesz być kontrowersyjny, możesz prowokować. Powiem więcej - RÓB TO jak najczęściej. Pozwól innym zobaczyć świat w taki sposób jaki go postrzegasz.
BEZ TABU i BEZ CENZURY
http://static.goldenline.pl/group_logo/000/group_49664_516b3c_basic.jpg
BEZ CENZURY
bez klapek na oczach
Breakcore
Breakcore/Noise/Experimental/Digital Hardcore/Darkside/Darkstep/HardcoreJungle/RaggaJungle
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...