Krystian Stefański

Texture / Model / Meshing Artist, People Can Fly (Epic Games)

Umiejętności

Hansoft Kismet (program) Projektowanie poziomów Perforce Unreal Engine 3 Zbrush Adobe Photoshop

Doświadczenie zawodowe

Epic Games Poland
Senior Texture / Model / Meshing Artist
- modelowanie obiektów
- teksturowanie obiektów
- składanie poziomów
- trochę Kismetu
- trochę animacji w Matinee
Logo
3D Modeling / texturing artist
Metropolis Software
- modelowanie + teksturowanie skoczni narciarskich oraz obiektów w ich obrębie
- tworzenie poziomów skoczni w dostarczonym edytorze
Logo
3D Modeling / texturiong
Yes Ten Style Sp. z o. o.
Modelowanie oraz teksturowanie pojazdów na potrzeby gry komputerowej Sunny Racer
Logo
3D Modeling / texturing artist Animator
Freelancing
Zdalna praca w obrębie modelowania, teksturowania, animacji dla różnych klientów.

Specjalizacje

Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia

Grupy

Twórcy gier komputerowych
Twórcy gier komputerowych
Grupa polskich twórców gier komputerowych.