Umiejętności
zarządzanie marką
Konsulting
Podatki
Psychologia biznesu
prawo spółek
Strategia
✔Innowacje (przewagi konkurencyjne)
✔Opowiadanie historii (reklama wirusowa)
jakość obsługi klienta
Zarządzanie jakością (TQM)
♛Venture Capital (przygotowanie pomysłów i ludzi, kontakt z inwestorami, inkubacja, akceleracja)
♛StartUp (weryfikacja dla anioła biznesu: modelu biznesowego, ludzi, marketingu, skalowalności, inkubacja przed inwestycją)
✔Potrafię nie spać 4 doby z rzędu żeby realizować cele
Sukcesja
Mówca publiczny
♛Zarządzanie poprzez JAKOŚĆ
♛Antykruchość
Czarodziej marki - PR
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
chiński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Organizacje: Toasmasters (współtwórca, wiceprezes), kontestacja.com (lider), Business Link, Baśnie W
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
współpracownik
wystawiono
Człowiek na miarę swoich czasów i nie tylko. Niejednokrotnie podkreśla „ jeśli mógłbym wybrać, to chciałbym żyć w przyszłości”. Pewnie pociąga go wizja dynamicznego samorozwoju. Witek jest wszechstronnie uzdolniony i posiada imponującą tak zwaną wiedzę ogólną. Przekłada się to bezpośrednio na jego pracę. Niezwykle interesująco prowadzi zajęcia, wplata ciekawe historyjki, które pobudzają do myślenia. Szanuje swoich Klientów i stara się z nimi zaprzyjaźnić. Jest typem gawędziarza, miło się go słucha i zawsze można dowiedzieć się czegoś ciekawego. Ma świetny kontakt z młodzieżą , potrafi dać pozytywnego kopa. Witek jest osobą inspirująca, kreatywną, elastyczną. Bez problemu odnajduje się w ekstremalnych warunkach. Angażuje się społecznie, stara się być bliżej ludzi i ich trosk. Polecam doskonałego i twórczego trenera oraz nietuzinkowego człowieka.
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
★Zadania:
Wspieranie klientów i odczuwanie przyjemności kiedy rosną ;)
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
Wspieranie klientów i odczuwanie przyjemności kiedy rosną ;)
Więcej informacji na profilu zawodowym: http://pl.linkedin.com/in/krystianpluciakflowup
współpracownik
wystawiono
Krystian Piotr Pluciak jest świetny w tym co robi. Sposób prowadzenia zajęć jest "komfortowy" nawet dla najbardziej sceptycznych słuchaczy:). Pomimo, że niezupełnie trafiłam z oczekiwaniami w tematykę szkolenia udało mi się zdobyć niejako "przy okazji" cenne dla mnie informacje oraz nabyć nowe umiejętności. Na warsztatach czułam, że prowadzący dzieli się nie tylko swoją wiedzą ale też doświadczeniem. W swobodny i naturalny sposób mobilizuje i zachęca grupę do współpracy. Polecam wszystkim!:)
wystawiono
Gorąco polecam. Otrzymałem na spotkaniu zupełnie inne nowe spojrzenie (w moim odczuciu prawdziwsze) na sytuację na rynku.
wystawiono
Zupełnie inne podejście od bandy naciągaczy (nieustanne telefony wciskające usługi itp). W dodatku nawet jak mieliśmy z małżonkiem (razem prowadzimy interesy) pomysły które odbiegały od realiów. Natychmiast zostały "ucinane" i objaśniane przez Pana Krystiana, jeśli tylko nie były nierealne. Wielu wcześniejszych wykonawców brałoby je "byle zarobić". Więc największy szacunek, za szczerości, odwagę i profesjonalizm!
wystawiono
Rewelacja. Funkcjonowaliśmy bez konkretnego logotypu i strategii, opierając się na intuicji. Po tym co zaoferował i objaśnił nam Pan Krystian "wyszliśmy ze starej epoki kamienia łupanego".
Otrzymaliśmy:
Logo, wizytówki, broszurę sprzedażową i przede wszystkim ustalono strategię, taktykę i cele firmy. Wstępny Projekt strony.
Teraz wiemy „dokąd idziemy”. I dział handlowy sobie znacznie lepiej radzi. Jedynym minusem było bardzo dużo czasu (2-3 tygodnie) potrzebnego na oswojenie i wprowadzenie całości. Zdecydowanie było warto dla wyników finansowych i organizacji pracy.
Otrzymaliśmy:
Logo, wizytówki, broszurę sprzedażową i przede wszystkim ustalono strategię, taktykę i cele firmy. Wstępny Projekt strony.
Teraz wiemy „dokąd idziemy”. I dział handlowy sobie znacznie lepiej radzi. Jedynym minusem było bardzo dużo czasu (2-3 tygodnie) potrzebnego na oswojenie i wprowadzenie całości. Zdecydowanie było warto dla wyników finansowych i organizacji pracy.
wystawiono
Co za Entuzjazm!
Szokująco zmotywowane podejście do swojej pracy. Widać ,że jest to hobby Krystiana. Jego graficzki nie poznałam osobiście jednak prace też są ponad przeciętne.
Krystian:
Wypunktował mi co trzeba poprawić na stronie.
Wyjaśnił czym jest marketing (teraz wiem, że to nie tylko męczącereklamy na stronie).
Uzgodniliśmy strategię marketingowa dla mojej firmy.
Jeśli czegoś będę potrzebować to wracam do tej oferty. Cena wydaje się bardzo atrakcyjna jak na poziom wykonanych, logotypów czy konsultacji. Bardzo partnerskie podejście i świetne metody tłumaczenia "na chłopski rozum" bez dziwnych zwrotów.
Powodzenia!
Natalia
Szokująco zmotywowane podejście do swojej pracy. Widać ,że jest to hobby Krystiana. Jego graficzki nie poznałam osobiście jednak prace też są ponad przeciętne.
Krystian:
Wypunktował mi co trzeba poprawić na stronie.
Wyjaśnił czym jest marketing (teraz wiem, że to nie tylko męczącereklamy na stronie).
Uzgodniliśmy strategię marketingowa dla mojej firmy.
Jeśli czegoś będę potrzebować to wracam do tej oferty. Cena wydaje się bardzo atrakcyjna jak na poziom wykonanych, logotypów czy konsultacji. Bardzo partnerskie podejście i świetne metody tłumaczenia "na chłopski rozum" bez dziwnych zwrotów.
Powodzenia!
Natalia
wystawiono
Pan Krystian Pluciak wykonał Projekt strony dla mojej firmy. Wydaje się bardzo przekonujący.
Jednak to co było najmilsze to przyjazna atmosfera i bardzo jasne objaśnienie jak z niej korzystać i jakie daje szanse. Jest terminowy i sumienny. Niczego nie trzeba wyduszać na silę. Umawiam się, dostaję to czego oczekiwałam i konsultację.
To co odróżniło bardzo wyraźnie Pana Krystiana to podejście do klienta. Trudno dziś o takich specjalistów.
Warto polecać!
Pozdrawiam,
Anna M.
Jednak to co było najmilsze to przyjazna atmosfera i bardzo jasne objaśnienie jak z niej korzystać i jakie daje szanse. Jest terminowy i sumienny. Niczego nie trzeba wyduszać na silę. Umawiam się, dostaję to czego oczekiwałam i konsultację.
To co odróżniło bardzo wyraźnie Pana Krystiana to podejście do klienta. Trudno dziś o takich specjalistów.
Warto polecać!
Pozdrawiam,
Anna M.
wystawiono
> Chciałam: uratować lokal
> Otrzymałam: rentowność z drobnymi gadżetami i pomysłem jak rozwijać mój mały biznes
Trudno mi ocenić fachowo pracę. Nie mam pojęcia o marketingu itp...
Mogę jednak na podstawie wyników oddać się fascynacji.
Dlaczego?
Moja do niedawna "pusta" restauracja rozkwitnęła. Zorganizowałam (pomysłodawca to Krystian) tu pękające w szwach spotkania i musiałam zatrudnić jeszcze jedną Panią do obsługi. Bo zwyczajnie nie dawaliśmy rady w weekendy.
Dodatkowo przy negocjacjach ceny dopasowaliśmy ja do tego ile zarobie na tych działaniach. A nie sumie z kosmosu.
> Otrzymałam: rentowność z drobnymi gadżetami i pomysłem jak rozwijać mój mały biznes
Trudno mi ocenić fachowo pracę. Nie mam pojęcia o marketingu itp...
Mogę jednak na podstawie wyników oddać się fascynacji.
Dlaczego?
Moja do niedawna "pusta" restauracja rozkwitnęła. Zorganizowałam (pomysłodawca to Krystian) tu pękające w szwach spotkania i musiałam zatrudnić jeszcze jedną Panią do obsługi. Bo zwyczajnie nie dawaliśmy rady w weekendy.
Dodatkowo przy negocjacjach ceny dopasowaliśmy ja do tego ile zarobie na tych działaniach. A nie sumie z kosmosu.
wystawiono
Panie Krystianie,
Trafiam po około 2,5 roku. Widzę, że teraz działamy obaj samodzielnie.
Swoje referencje (treściwe) umieszczam bo dziękuję za konsultację dla Nas. Niestety prezesi nie zrozumieli Pana wizji. A firma upadła w Grudniu/styczniu. Tak jak Pan przewidział.
Kiedy spojrzę z perspektywy widzę jak cenne były propozycje rozwiązań i wyjścia na prostą. Jakie otrzymaliśmy. Chyba również niezwykle innowacyjne jak na tamten rok! Przepraszam, że nie zdołałem przekonać właścicieli. Zresztą sam musiałem odejść bo Ci Panowie (z całym szacunkiem) niszczyli firmę. co im się udało.
Odezwę się w przyszłości odnośnie mojej firmy i polecam Pana Krystiana Serdecznie!
Trafiam po około 2,5 roku. Widzę, że teraz działamy obaj samodzielnie.
Swoje referencje (treściwe) umieszczam bo dziękuję za konsultację dla Nas. Niestety prezesi nie zrozumieli Pana wizji. A firma upadła w Grudniu/styczniu. Tak jak Pan przewidział.
Kiedy spojrzę z perspektywy widzę jak cenne były propozycje rozwiązań i wyjścia na prostą. Jakie otrzymaliśmy. Chyba również niezwykle innowacyjne jak na tamten rok! Przepraszam, że nie zdołałem przekonać właścicieli. Zresztą sam musiałem odejść bo Ci Panowie (z całym szacunkiem) niszczyli firmę. co im się udało.
Odezwę się w przyszłości odnośnie mojej firmy i polecam Pana Krystiana Serdecznie!
przełożony
wystawiono
Wysoce samozmotywowany. Bardzo szeroka wiedza marketingowa. Świetne wyczucie subtelnego marketingu. Mistrzowskie umiejętności miękkie. Bardzo ambitny. Bez dysonansu przyjmuje krytykę. Pracocholik. Można swobodnie przekazać mu prowadzenie (i spać spokojnie) działu marketingu, obsługi klienta, analiz, copyrightingu. Jak na relatywnie młody wiek - pełne zaskoczenie i jak najlepsze referencje. Krystian musi jedynie jeszcze powalczyć z trudnymi klientami aby zaprawić się w bojach w mocno niekomfortowych sytuacjach.
Marketingowiec B2B (tworzenie identyfikacji wizualnej/wizerunku, zwiększanie rozpoznawalności, droga
Trans-Tok logistic.
(średniej wielkości firma logistyczna) - wykonałem analizę stanu aktualnego firmy, przekazując natychmiast wszystkie uchybienia (niespójna identyfikacja wizualna, brak świadomości potencjalnych klientów, brak pracownika marketingu, systemu zarządzania klientami, nie istnieje forma reklamy, niewykorzystana powierzchnia na tirach, brak informacji o zjeździe do firmy z głównej trasy, nienajlepsza relacja pracowników niskiego szczebla z kierownictwem, pracownicy są niezorganizowani...). Bardzo dobrą obsługę samego klienta,
obniżały powyższe czynniki. Następnie, doradziłem przejście na formę prawną sp. z o. o. (aby zmniejszyć ryzyko), stworzyłem propozycję nowego logo zachowującego nowoczesne standardy, dostrzegając wysoka konkurencyjność, doradziłem właścicielowi firmy (Pan Dariusz Toczek) wykorzystanie ogromnej przewagi jaka dają im licencje i dostosowanie magazynu do towarów niebezpiecznych. A przede wszystkim stworzenia marki i z czasem lidera w kraju, odnośnie specjalizacji tego typu zleceń. Poza tym przedstawiłem około 350 innych rozwiązań.
obniżały powyższe czynniki. Następnie, doradziłem przejście na formę prawną sp. z o. o. (aby zmniejszyć ryzyko), stworzyłem propozycję nowego logo zachowującego nowoczesne standardy, dostrzegając wysoka konkurencyjność, doradziłem właścicielowi firmy (Pan Dariusz Toczek) wykorzystanie ogromnej przewagi jaka dają im licencje i dostosowanie magazynu do towarów niebezpiecznych. A przede wszystkim stworzenia marki i z czasem lidera w kraju, odnośnie specjalizacji tego typu zleceń. Poza tym przedstawiłem około 350 innych rozwiązań.
Kierownik Ds. Rozwoju Usług
www.homer.pl
http://1.bp.blogspot.com/-p5U92nTP9hU/T58XgH9bCjI/AAAAAAAAABY/tD71ItTZD5A/s640/takie+kropki.bmp
- audyt obszarów strategicznych i punktów styczności z klientem
- zaprojektowanie ponad 200 rozwiązań udrażniających obszary audytowane
- zaprojektowanie i nadzorowanie budowy oraz wdrożenia nowego serwisu
internetowego
- audyt obszarów strategicznych i punktów styczności z klientem
- zaprojektowanie ponad 200 rozwiązań udrażniających obszary audytowane
- zaprojektowanie i nadzorowanie budowy oraz wdrożenia nowego serwisu
internetowego
przełożony
wystawiono
Wysoce samozmotywowany. Bardzo szeroka wiedza marketingowa. Świetne wyczucie subtelnego marketingu. Mistrzowskie umiejętności miękkie. Bardzo ambitny. Bez dysonansu przyjmuje krytykę. Pracocholik. Można swobodnie przekazać mu prowadzenie (i spać spokojnie) działu marketingu, obsługi klienta, analiz, copyrightingu. Jak na relatywnie młody wiek - pełne zaskoczenie i jak najlepsze referencje.
Tworzę dział firm z własnej inicjatywy/Doradca Ds. Bankowych (referencje od pracodawcy).
Rigall Distribution Sp. z o.o. Autoryzowana Agencja Citibanku Handlowego S.A.
Obowiązki Doradcy Ds. Bankowych;
- stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansów i bankowości,
- sprzedaż produktów bankowych międzynarodowej instytucji finansowej,
- bieżąca obsługa i aktywne pozyskiwanie Klientów w Mini Oddziale Bankowym,
- zapewnienie Klientom indywidualnym kompleksowej i profesjonalnej obsługi,
- organizowanie akcji sprzedażowych,
- Raportowanie.
Obowiązki Działu handlowego;
- kreowanie funkcjonalności działu,
- tworzenie ofert i prezentacji produktów bankowych,
- ścisła współpraca z siedzibą Citi Handlowy,
- umawianie prezentacji dla firm i przeprowadzanie ich ze zgodnością standardów banku,
- dobór sieci klientów,
- działania marketingowe,
- dbanie o rentowność działu i realizację celów,
- reprezentowanie banku.
- stałe aktualizowanie i pogłębianie wiedzy z dziedziny finansów i bankowości,
- sprzedaż produktów bankowych międzynarodowej instytucji finansowej,
- bieżąca obsługa i aktywne pozyskiwanie Klientów w Mini Oddziale Bankowym,
- zapewnienie Klientom indywidualnym kompleksowej i profesjonalnej obsługi,
- organizowanie akcji sprzedażowych,
- Raportowanie.
Obowiązki Działu handlowego;
- kreowanie funkcjonalności działu,
- tworzenie ofert i prezentacji produktów bankowych,
- ścisła współpraca z siedzibą Citi Handlowy,
- umawianie prezentacji dla firm i przeprowadzanie ich ze zgodnością standardów banku,
- dobór sieci klientów,
- działania marketingowe,
- dbanie o rentowność działu i realizację celów,
- reprezentowanie banku.
Strategia, kreacja
Solutio Sp. z o.o. – agencja interaktywna
- projekt identyfikacji wizualnej, promocji
- zaprojektowanie rozwiązań udrażniających organizację wewnętrzną
- budowanie sieci sprzedaży
- zaprojektowanie rozwiązań udrażniających organizację wewnętrzną
- budowanie sieci sprzedaży
wystawiono
Gorąco polecam Krystiana, który jest bardzo kompetentny w swojej specjalności. On będzie cenny dla każdego, kto chce korzystać z jego usług.
Nicholas Macaluso
Nicholas Macaluso
współpracownik
wystawiono
Bardzo dobrze mi się współpracuje z Panem Krystianem, dobrze rozpoznał rynek i określił projekt dostosowany do obecnych potrzeb klientów
Projekty
Szkolenia i kursy
Udział w szkoleniach to chęć rozwoju swojej osoby i w tym celu je odbywam.
Kursy/seminaria/szkolenia/konferencje:
•1. Organizowałem
- Niejednokrotnie „Zapobieganie zatrą płatniczym B2B”, Szkolenie przeprowadzone wielokrotnie dla właścicieli i działów finansowych
- Niejednokrotnie „Strategie wojen biznesowych”, Odbiorcy (np. menadżerowie średnich firm)
- 09.2013 „Zasada pisania w sieci”, personel odpowiedzialny za Kontakt z klientem, TSL
- Niejednokrotnie „Kim jest lider?”, menadżerowie młodych firm,
- Niejednokrotnie „Organizacja projektów kreatywnych”, organizatorzy projektów społecznych,
menadżerowie kreatywnych projektów
- Niejednokrotnie „Innowacje - przewagi konkurencyjne”, działy handlowe i zarządy
- Niejednokrotnie „Wyróżnij się albo zgiń!”, działy handlowe i właściciele firm
•2. Uczestniczyłem
Obecność na ponad 150 wydarzeniach, oto przykłady:
06.2013 „Sprzedaż B2B”, Grzegorz Urban (wicedyrektor PwC)
06.2013 „Skuteczne strategie marketingowe z ograniczonym budżetem”, James Tipple (twórca marketingowych sukcesów światowych potęg Vodafone i Yahoo)
06.2013 „Podstawy efektywnego biznesu”, Bob Dorf (król Amerykańskiej doliny krzemowej)
06.2013 „Mój sukces”, Morten Lund (milioner, współtwórca firmy Skype)
06.0013 „Inwestycje”, Klaus Hommels (uznany za najlepszego europejskiego inwestora)
06.2013 „Jak rozkręcić markę blogera?”, Paweł Tkaczyk (autor „Zakamarki marki” i
„Grywalizacja”, właściciel Midea)
06.2013 „O biznesie i motywacji", Marco Kozlowski (multimilioner, mówca perswazyjny)
05.2013 „Wstęp do strategii", Michał Majewski
04.2013 „Lean Canvas, nowoczesny model biznesowy”, Michała Olszewski (LMS Invest)
04.2012 „Zarządzanie i planowanie marketingowe”, dr. Hubert Paluc
04.2012 „Zarządzanie strategiczne", dr Katarzyna Czainsk
03.2012 „Sztuka autoprezentacji, poprzez zrozumienie siebie i swoich emocji”, Grzegorz Chołuj
03.2012 „Strategie motywacyjne przyszłości”, Grzegorz Turniak (Prezes BNI Polska)
03.2012 „Planowanie strategiczne - korzyści i cele”, prof. dr hab. Krzysztofa Opolskiego
02.2012 „Zarządzanie i jego funkcje. Teoria i praktyka”, dr. Marcin Gołembski (współzałożyciel
Wsparciedecyzji.pl)
11.2011 „Ekspert Perswazji”, Instytut perswazji
11.2011 „Motywacja”, dr Gołębski (współzałożyciel Wsparciedecyzji.pl)
10.2011 „Budowanie wizerunku”, Paweł Tkaczyk (Autor „Zakamarki marki”, właściciel Midea)
09.2011 „Akademia skutecznego e-biznesu”, Adam Pioch, Kamil Cebulski, Tomasz Frontczak
Tematy przykładowych dni szkoleniowych: „Co musi mieć dobra strona WWW?”, „Strategie ebiznesu”, „Proces budowania strony www”, „Fundamenty marketingu internetowego”,
„Copywriting - zasady sztuki pisania”, „Zasady obsługi klienta w Internecie”
08.2011 „Z pomysłu do wielkiego biznesu”, Tad Witkowicz (pierwszy Polak który stworzył i
wprowadził na giełdę firmę w USA)
07.2011 „Jak napisać dobrą mowę i jak przygotować się do wystąpienia publicznego”, Adam
Pioch
05.2011 „Grywalizacja – wplątywanie mechanizmów z gier i frajdy dla wzrostu wydajności
kadry, marketingu”, Paweł Tkaczyk (Autor „Zakamarki marki”, właściciel Midea)
04.2011 „Jak zjednać sobie ludzi?”, Lab
03.2011 „Sukces czy klęska? Mierzenie efektywności działań marketingowych w mediach
społecznościowych”, dr Jan Zając (Sotrender)
06.2010 „Kreatywna reklama”, EdukacjaAP
04.2010 „Strategia komunikacji marki - budowanie silnej marki”, Paweł Tkaczyk (Autor
„Zakamarki marki”, właściciel Midea)
04.2010 „Social media - jak w nich przeżyć?”, Artur Kurasiński
03.2010 „Umysł lidera, zarządzanie i kierowanie ludźmi w praktyce”, Iwona MajewskaOpiełka
01.2010 „Psychologia zachowań konsumenckich”, Centrum szkoleń CCP
08.2009 „Skuteczna sprzedaż - techniki najlepszych handlowców”, Andrzej Wiglusz (Citi
Handlowy)
Moje pierwsze szkolenie (nie wiedziałem, że to tak wkręca;-) )
http://4.bp.blogspot.com/-p-YHStIqYtQ/UDjBQf7zluI/AAAAAAAAAFM/lDsfrRRh0ik/s1600/Certyfikat.JPG
Proszę zgłaszać się ze wszystkimi bezpłatnymi szkoleniami (już dość wydałem na płatne)/ oferty organizacji spotkań.
Kursy/seminaria/szkolenia/konferencje:
•1. Organizowałem
- Niejednokrotnie „Zapobieganie zatrą płatniczym B2B”, Szkolenie przeprowadzone wielokrotnie dla właścicieli i działów finansowych
- Niejednokrotnie „Strategie wojen biznesowych”, Odbiorcy (np. menadżerowie średnich firm)
- 09.2013 „Zasada pisania w sieci”, personel odpowiedzialny za Kontakt z klientem, TSL
- Niejednokrotnie „Kim jest lider?”, menadżerowie młodych firm,
- Niejednokrotnie „Organizacja projektów kreatywnych”, organizatorzy projektów społecznych,
menadżerowie kreatywnych projektów
- Niejednokrotnie „Innowacje - przewagi konkurencyjne”, działy handlowe i zarządy
- Niejednokrotnie „Wyróżnij się albo zgiń!”, działy handlowe i właściciele firm
•2. Uczestniczyłem
Obecność na ponad 150 wydarzeniach, oto przykłady:
06.2013 „Sprzedaż B2B”, Grzegorz Urban (wicedyrektor PwC)
06.2013 „Skuteczne strategie marketingowe z ograniczonym budżetem”, James Tipple (twórca marketingowych sukcesów światowych potęg Vodafone i Yahoo)
06.2013 „Podstawy efektywnego biznesu”, Bob Dorf (król Amerykańskiej doliny krzemowej)
06.2013 „Mój sukces”, Morten Lund (milioner, współtwórca firmy Skype)
06.0013 „Inwestycje”, Klaus Hommels (uznany za najlepszego europejskiego inwestora)
06.2013 „Jak rozkręcić markę blogera?”, Paweł Tkaczyk (autor „Zakamarki marki” i
„Grywalizacja”, właściciel Midea)
06.2013 „O biznesie i motywacji", Marco Kozlowski (multimilioner, mówca perswazyjny)
05.2013 „Wstęp do strategii", Michał Majewski
04.2013 „Lean Canvas, nowoczesny model biznesowy”, Michała Olszewski (LMS Invest)
04.2012 „Zarządzanie i planowanie marketingowe”, dr. Hubert Paluc
04.2012 „Zarządzanie strategiczne", dr Katarzyna Czainsk
03.2012 „Sztuka autoprezentacji, poprzez zrozumienie siebie i swoich emocji”, Grzegorz Chołuj
03.2012 „Strategie motywacyjne przyszłości”, Grzegorz Turniak (Prezes BNI Polska)
03.2012 „Planowanie strategiczne - korzyści i cele”, prof. dr hab. Krzysztofa Opolskiego
02.2012 „Zarządzanie i jego funkcje. Teoria i praktyka”, dr. Marcin Gołembski (współzałożyciel
Wsparciedecyzji.pl)
11.2011 „Ekspert Perswazji”, Instytut perswazji
11.2011 „Motywacja”, dr Gołębski (współzałożyciel Wsparciedecyzji.pl)
10.2011 „Budowanie wizerunku”, Paweł Tkaczyk (Autor „Zakamarki marki”, właściciel Midea)
09.2011 „Akademia skutecznego e-biznesu”, Adam Pioch, Kamil Cebulski, Tomasz Frontczak
Tematy przykładowych dni szkoleniowych: „Co musi mieć dobra strona WWW?”, „Strategie ebiznesu”, „Proces budowania strony www”, „Fundamenty marketingu internetowego”,
„Copywriting - zasady sztuki pisania”, „Zasady obsługi klienta w Internecie”
08.2011 „Z pomysłu do wielkiego biznesu”, Tad Witkowicz (pierwszy Polak który stworzył i
wprowadził na giełdę firmę w USA)
07.2011 „Jak napisać dobrą mowę i jak przygotować się do wystąpienia publicznego”, Adam
Pioch
05.2011 „Grywalizacja – wplątywanie mechanizmów z gier i frajdy dla wzrostu wydajności
kadry, marketingu”, Paweł Tkaczyk (Autor „Zakamarki marki”, właściciel Midea)
04.2011 „Jak zjednać sobie ludzi?”, Lab
03.2011 „Sukces czy klęska? Mierzenie efektywności działań marketingowych w mediach
społecznościowych”, dr Jan Zając (Sotrender)
06.2010 „Kreatywna reklama”, EdukacjaAP
04.2010 „Strategia komunikacji marki - budowanie silnej marki”, Paweł Tkaczyk (Autor
„Zakamarki marki”, właściciel Midea)
04.2010 „Social media - jak w nich przeżyć?”, Artur Kurasiński
03.2010 „Umysł lidera, zarządzanie i kierowanie ludźmi w praktyce”, Iwona MajewskaOpiełka
01.2010 „Psychologia zachowań konsumenckich”, Centrum szkoleń CCP
08.2009 „Skuteczna sprzedaż - techniki najlepszych handlowców”, Andrzej Wiglusz (Citi
Handlowy)
Moje pierwsze szkolenie (nie wiedziałem, że to tak wkręca;-) )
http://4.bp.blogspot.com/-p-YHStIqYtQ/UDjBQf7zluI/AAAAAAAAAFM/lDsfrRRh0ik/s1600/Certyfikat.JPG
Proszę zgłaszać się ze wszystkimi bezpłatnymi szkoleniami (już dość wydałem na płatne)/ oferty organizacji spotkań.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
Psychologia/Kognitywistyka
Muzyka
Marketing
Piłka nożna (taktyki)
Zarządzanie i organizowanie
Muzyka
Marketing
Piłka nożna (taktyki)
Zarządzanie i organizowanie
Organizacje
.
→→"Filharmonia Biznesu". Spotkania i konferencje biznesowe
→→"International Instytutu Krav Maga". (samoobrona, „walki uliczne”)
→→ Klubu „International Toastmasters” (przemawianie)
→→Stowarzyszenie Republikanie
•Zapraszam do moich forów na GL:
[url=http://www.goldenline.pl/forum/flowup]Flow-Up marketing, zarządzanie, umiejętności miękkie[/url]
[url=http://www.goldenline.pl/forum/bni-poznan]BNI Poznań kontakty biznesowe[/url]
→→"Filharmonia Biznesu". Spotkania i konferencje biznesowe
→→"International Instytutu Krav Maga". (samoobrona, „walki uliczne”)
→→ Klubu „International Toastmasters” (przemawianie)
→→Stowarzyszenie Republikanie
•Zapraszam do moich forów na GL:
[url=http://www.goldenline.pl/forum/flowup]Flow-Up marketing, zarządzanie, umiejętności miękkie[/url]
[url=http://www.goldenline.pl/forum/bni-poznan]BNI Poznań kontakty biznesowe[/url]
Inne
.
Referencje:
Citi Handlowy: http://1.bp.blogspot.com/-cdnqY36Xaug/UCqXkC1kT0I/AAAAAAAAABw/A3CbRaF9L5Q/s1600/340314_284156578273830_100000384700714_961034_138674478_o.jpg
Simple: [url]http://4.bp.blogspot.com/-A_TxSvfHu04/UCqXyHENkJI/AAAAAAAAAB4/TKV3bpzJSmI/s1600/379702_284157658273722_100000384700714_961038_1588250510_n.jpg[/url]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-xZh9aIXPkWc/UDi-sXSUCKI/AAAAAAAAAE8/tvHLnXPZXRA/s1600/Slajd1.JPG[/img]
---Tagi---
Marketing, B2B, B2C, e-biznes, zarządzanie, social shopping, social media, kreatywność, reklama, strony www, rozwój osobisty, psychologia, socjologia, ekonomia, pasja, rozwój, „flow-up”, konsultacje.
timing, mem internetowy, Content manager, szeptany marketing, Account Executive, Analityk Rynku, Sprzedaży, Coolhunter, testymoniale, public relations / PR, społeczny marketing, target, squeeze page, ścieżka klienta, POS / point of sale i POSM / point of sales materials, buzzmarketing, synergia, komunikacji, Kierownik projektu, mainstream, 4P, AIDA, FMCG, ATL/above the line, product placement, Kierownik ds. Badań i Rozwoju, content, outdoor, Kierownik ds. Badań Rynku , NLP, rich media, Kierownik ds. Marketingu, marki, Dekorator marketu, Infobroker, advergames, UX, advergaming, case / casem study, sampling, trendsetter, coolhunting, ambient marketing, teaserm ,masa krytyczna, c2c, optymalizacja strony, insight, social commerce, BTL/below the line, branding, brief, brand health, brand dynamics, pozycjonowanie marki, SEO, SEM, pozycjonowanie, briefowanie, media, media plan, Trendsetter, reklama, partycypacja, merchandising, copywriting, Marketing Manager, Trade Marketing Specialist, Wsparcia Sprzedaży, marketingu sieciowego, Produktu, usługi, promocji, lajk, MAC, mobile marketing, CSR, CTR, Kierownik ds. Produktu, Kierownik ds. promocji, dywersyfikacja, fanpage / tablica FB / fanpejdż, marketing.
Referencje:
Citi Handlowy: http://1.bp.blogspot.com/-cdnqY36Xaug/UCqXkC1kT0I/AAAAAAAAABw/A3CbRaF9L5Q/s1600/340314_284156578273830_100000384700714_961034_138674478_o.jpg
Simple: [url]http://4.bp.blogspot.com/-A_TxSvfHu04/UCqXyHENkJI/AAAAAAAAAB4/TKV3bpzJSmI/s1600/379702_284157658273722_100000384700714_961038_1588250510_n.jpg[/url]
[img]http://1.bp.blogspot.com/-xZh9aIXPkWc/UDi-sXSUCKI/AAAAAAAAAE8/tvHLnXPZXRA/s1600/Slajd1.JPG[/img]
---Tagi---
Marketing, B2B, B2C, e-biznes, zarządzanie, social shopping, social media, kreatywność, reklama, strony www, rozwój osobisty, psychologia, socjologia, ekonomia, pasja, rozwój, „flow-up”, konsultacje.
timing, mem internetowy, Content manager, szeptany marketing, Account Executive, Analityk Rynku, Sprzedaży, Coolhunter, testymoniale, public relations / PR, społeczny marketing, target, squeeze page, ścieżka klienta, POS / point of sale i POSM / point of sales materials, buzzmarketing, synergia, komunikacji, Kierownik projektu, mainstream, 4P, AIDA, FMCG, ATL/above the line, product placement, Kierownik ds. Badań i Rozwoju, content, outdoor, Kierownik ds. Badań Rynku , NLP, rich media, Kierownik ds. Marketingu, marki, Dekorator marketu, Infobroker, advergames, UX, advergaming, case / casem study, sampling, trendsetter, coolhunting, ambient marketing, teaserm ,masa krytyczna, c2c, optymalizacja strony, insight, social commerce, BTL/below the line, branding, brief, brand health, brand dynamics, pozycjonowanie marki, SEO, SEM, pozycjonowanie, briefowanie, media, media plan, Trendsetter, reklama, partycypacja, merchandising, copywriting, Marketing Manager, Trade Marketing Specialist, Wsparcia Sprzedaży, marketingu sieciowego, Produktu, usługi, promocji, lajk, MAC, mobile marketing, CSR, CTR, Kierownik ds. Produktu, Kierownik ds. promocji, dywersyfikacja, fanpage / tablica FB / fanpejdż, marketing.
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Aktywni Przedsiębiorcy
Grupa zajmująca się problematyką małych i średnich przedsiębiorstw - warunkami ich działania, bublami prawnymi, pomocą wzajemną.
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Aniołowie Biznesu
Szukasz pieniędzy na swój wymarzony biznes? A może szukasz biznesu, w który warto zainwestować?
Jeśli tak, to zapraszam.
ANTYKRUCHOŚĆ. Zarządzanie poprzez jakość
♛psychologii biznesu, ♛antykruchości, ♛zarządzaniu poprzez jakość ♛ innowacje ♛budowaniu silnych marek
Arena Biznesu
Grupa dla młodych i starszych :-) przedsiębiorców, którzy chcą w innowacyjny sposób promować swoją firmę.
audyt
Audyt wewnętrzny i zewnętrzny, audyt wykorzystania środków UE, egzaminy i certyfikaty w audycie.
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Grupa na temat rozwiązań generowania popytu. Tak można określić całą gamę działań jakie za pomocą technologii automatyzacji marketingu tworzą nową przewagę konkurencyjną w firmach.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
BNI Poznań
Grupa zrzesza osoby szczerze zaangażowane w to, aby w Poznaniu powstała społeczność przedsiębiorców zainteresowana tym, aby budować strategię zdobywania klientów przez [b]rekomendacje i polecenia[/b]