Krystian Pikuła

Starszy Specjalista IT, Benefit Systems SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Linux Microsoft SQL Server Project Management Windows Server Zarządzanie IT Bazy danych Prince2 Foundation Administracja systemami Zarządzanie usługami IT ITIL Foundation Certificate Raporty KPI Administracja sieci Wdrożenia rozwiązań Zarządzanie Projektami, Certyfikat Prince 2 Testy aplikacji

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Benefit Systems SA
Junior Project Manager
Zarządzanie zmianami w systemie rejestracji użytkowników opartego o system terminali POS, prowadzenie wdrożeń. Zarządzanie zespołami deweloperskimi i prowadzenie projektów IT, tworzenie dokumentacji projektowej, nadzór nad harmonogramem, budżetem, wybór, koordynacja i zarządzanie zespołami projektowymi i podwykonawcami.
Benefit Systems SA
Starszy Specjalista ds. IT
Team Leader zespołu wsparcia systemu terminalowego opartego o terminale POS (Verifone, Ingenico) obsługującego m.in. karty MultiSport. Wyznaczanie oraz rozliczanie zadań wśród zespołu, nadzór nad prawidłową pracą systemu, nadzór nad SLA, raportowanie. Rozwój systemu, podejmowanie decyzji nad kierunkiem rozwoju, pilnowanie budżetu, analizowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z dostawcami sprzętu oraz oprogramowania - rozliczanie prac. Współpraca z serwisami zewnętrznymi.
IBM Polska
IT Specialist
2ND LINE SUPPORT UNIX/STORAGE
Wsparcie linii Administratorów Systemów Unixowych (AIX, Linux, HP-UX, SunOS) praca na środowiskach Produkcyjnych, PreProdukcyjnych oraz Testowych
- monitorowanie pracy systemów, upgrade, restarty serwisów, agentów; monitorowanie filesystemów
- administracja kontami wewnętrznymi oraz kontami klienta (tworzenie kont, dodawanie uprawnień, reset)
- tworzenie wykresów performance, przygotowywanie list „health check”,
- pełnienie dyżurów administratora, filtracja zgłoszeń oraz ticketów z SD – ocena, nadawanie priorytetów
- administracja DIS – telefoniczny system automatycznego przejmowania dyżurów
- ścisła współpraca z zespołami Service Desk, Oracle, Tivoli oraz Project Managerami
Wsparcie linii Administratorów Tivoli Storage Manager - zarządzanie procesami tworzenia i odtwarzania kopii zapasowych
- monitorowanie pracy TSM, sprawdzanie statusu backup’ów, manualne uruchamianie skryptów backupu
- przygotowywanie raportów (wykonane backupy, backupy „missed”, dostępne zasoby dysków, taśm)
- zmiany w konfiguracji schedulera backupów
Benefit Systems SA
Specjalista ds. Utrzymania systemów IT
Praca w zespole wsparcia systemu terminalowego opartego o terminale POS (Verifone, Ingenico) obsługującego m.in. karty MultiSport. Rozwiązywanie zgłoszeń z systemu ticketowego. Kontakt z klientem biznesowym. Wgrywanie oprogramowania oraz konfigurowanie urządzeń. Instalacja, serwis terminali. Współpraca z dostawcami oprogramowania, rozwój oprogramowania, testy aplikacji, wsparcie merytoryczne w projektach wewnątrz firmy.
Logo
informatyk
freelancer IT
Ścisła współpraca z firmą informatyczną LIKECOMP.
Projektowanie oraz tworzenie stron WWW
Szkolenia z systemu WULCAN zarządzania oświatą - Optivum.
Usługi graficzne, projekty banerów, logo, wizytówek, kolaż
Fotografia
Helpdesk komputerowy, serwis, doradztwo

Szkolenia i kursy

Confluence w zarządzaniu produktem i projektem
MS20740 Installation, Storage and Compute with Windows Server 2016
PRINCE2
ITIL
Bezpieczeństwo Danych IT
CISCO CCNA
LMSWS - Język SQL w bazie MS SQL
Kerio Connect Administrator by SUNCAPITAL
Warsztaty fotograficzne w PWSTE

Edukacja

Logo
informatyka, inżynierskie
Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno Ekonomiczna w Jarosławiu

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

Sport
Fotografia
Podróże

Inne

Prawo jazdy kat. B od 2005r.

Grupy

FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???