Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Członek Zarządu
1. Międzynarodowa agencja świadcząca od 2011 roku usługi w zakresie shopper crowdsourcingu.
2. Aktywna na rynkach holenderskim, brytyjskim, polskim, włoskim, szwedzkim i chilijskim.
3. Ponad 2000 projektów, ponad 400.000 zadań.
4. Bogate doświadczenie dla klientów z branży FMCG, farmaceutycznej, rtv, finansowej.
2. Aktywna na rynkach holenderskim, brytyjskim, polskim, włoskim, szwedzkim i chilijskim.
3. Ponad 2000 projektów, ponad 400.000 zadań.
4. Bogate doświadczenie dla klientów z branży FMCG, farmaceutycznej, rtv, finansowej.
Dyrektor ds. badań; Wiceprezes Zarządu
Doradztwo w obszarach: Customer experience, Standardy jakości obsługi klienta, Zarządzanie wiedzą i zasobami, Opracowanie strategii, Chronometria i optymalizacja procesów, Optymalizacja kosztów obsługi i działalności, Feasibility study.
Dyrektor ds. rozwoju rynku Grupa Kapitałowa Cron (sektor IT)
Grupa Kapitałowa Cron (sektor IT)
Konsulting w zakresie projektów badawczych.
Koordynacja prac nad rozwojem nowego produktu, szacowanie szans rynkowych produktu, analiza otoczenia konkurencyjnego.
Budowanie relacji z potencjalnymi klientami, poszukiwanie szans rynkowych.
Przygotowywanie planów marketingowych i sprzedażowych.
Negocjowanie warunków kontraktów, ustalanie cen i propozycji ofertowych dla Klientów.
Poszukiwanie i analizowanie nowych obszarów biznesowych.
Koordynacja prac nad rozwojem nowego produktu, szacowanie szans rynkowych produktu, analiza otoczenia konkurencyjnego.
Budowanie relacji z potencjalnymi klientami, poszukiwanie szans rynkowych.
Przygotowywanie planów marketingowych i sprzedażowych.
Negocjowanie warunków kontraktów, ustalanie cen i propozycji ofertowych dla Klientów.
Poszukiwanie i analizowanie nowych obszarów biznesowych.
Dyrektor Departamentu Badawczego, Dyrektor Oddziału w Katowicach, Kierownik zespołu badawczego
Szkolenia i kursy
Bulding Consulting Skills – Project Firma 2000 – USAID Price Waterhouse
Influence Skills in Selling Program – ASP. Consulting (Poland)
Influence Skills in Selling Program – ASP. Consulting (Poland)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Zainteresowania
zbyt wiele rzeczy w około by mieć jedno hobby. Czasem jest to książka, innym razem muzyka, a jeszcze innym, po prostu chwila z samym sobą, w lesie, np. z psem. Mam psa, teriera - Tofi. Hobby to przełamywanie jej upartości - brak sukcesów.
Organizacje
Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)
Członek Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego (PTE)
Członek Polskiego Towarzystwa Ewaluacyjnego (PTE)
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.