Krystian Jasinski

Krystian Jasinski

Koordynator Biura Obsługi Klienta, Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej: Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.)
Kraków, małopolskie

Umiejętności

2. Obsługa klienta \(certyfikaty doradcy serwisowego\) 4. Znajomość programów komputerowych typu DMS \(Document Management System\) 1. Motoryzacja (budowa i eksploatacja pojazdów, funkcjonowai eserwisu) 3. Kierowanie i koordynacja pracy zespołu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej: Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.)
Kierowanie i zarządzanie działem serwisu Japan Motors Nissan, Suzuki oraz Korea Motors Hyundai; kierowanie i nadzór nad zespołem doradców i asystentów serwisowych; organizacja pracy mechaników i personelu hali napraw; współpraca z działami obsługi posprzedażnej importerów (raportowanie, nadzór akcji promocyjnych, administracja wniosków gwarancyjnych).

Edukacja

Logo
Zarządznie Personelem, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Automatyka i Robotyka na Wydziale Mechanicznym, magisterskie
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

Specjalizacje

Inżynieria
Motoryzacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze