Krystian Jasinski
Koordynator Biura Obsługi Klienta, Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej: Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.)
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
2. Obsługa klienta \(certyfikaty doradcy serwisowego\)
4. Znajomość programów komputerowych typu DMS \(Document Management System\)
1. Motoryzacja (budowa i eksploatacja pojazdów, funkcjonowai eserwisu)
3. Kierowanie i koordynacja pracy zespołu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Biura Obsługi Klienta
Grupa PGD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej: Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.)
Kierowanie i zarządzanie działem serwisu Japan Motors Nissan, Suzuki oraz Korea Motors Hyundai; kierowanie i nadzór nad zespołem doradców i asystentów serwisowych; organizacja pracy mechaników i personelu hali napraw; współpraca z działami obsługi posprzedażnej importerów (raportowanie, nadzór akcji promocyjnych, administracja wniosków gwarancyjnych).
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Motoryzacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze