Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
Przedstawiciel Handlowy ds. TT oraz MT
REGION POŁUDNIE , AREA KRAKÓW – MAŁOPOLSKA
Miasta : Kraków , Wieliczka, Limanowa, Rabka , Bochnia, Brzesko, Skawina
• współpraca z podległymi sklepami detalicznymi
• współpraca z podległymi sieciami wielkopowierzchniowymi
• Udział w projekcie wprowadzania nowego systemu raportowania jako trener WiSE
• realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych
• poszerzanie rynku poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• dbanie o ekspozycje stałych i dodatkowych , poszerzanie udziałów półkowych,
REGION POŁUDNIE , AREA KRAKÓW – MAŁOPOLSKA
Miasta : Kraków , Wieliczka, Limanowa, Rabka , Bochnia, Brzesko, Skawina
• współpraca z podległymi sklepami detalicznymi
• współpraca z podległymi sieciami wielkopowierzchniowymi
• Udział w projekcie wprowadzania nowego systemu raportowania jako trener WiSE
• realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych
• poszerzanie rynku poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• dbanie o ekspozycje stałych i dodatkowych , poszerzanie udziałów półkowych,
Przedstawiciel Handlowy
Przedstawiciel Handlowy ds. TT ( Sklepy Detaliczne i Delikatesy ) oraz MT ( Kanał Nowoczesny, oraz sklepy typu : Cash & Curry )
REGION POŁUDNIOWY ZACHÓD – WSCHÓD ( KRAKÓW – MAŁOPOLSKA )
• współpraca z podległymi sklepami detalicznymi
• współpraca z podległymi sieciami wielkopowierzchniowymi
• współpraca z sieciami detalicznymi oraz zachodnimi na terenie Małopolski
• realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych
• poszerzanie rynku poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• dbanie o ekspozycje stałych i dodatkowych , poszerzanie udziałów półkowych,
• podejmowanie działań w podległych placówkach mających na celu: maksymalizację obecności produktów pod marką Hochland, Valbon, Piato, uzyskanie właściwej ekspozycji produktów firmy, zapewnienie właściwych stanów magazynowych, budowanie dobrego wizerunku firmy, ustanowienie korzystnych stosunków interpersonalnych z partnerami handlowymi,
• realizacja przydzielanych zadań sprzedażowych i marchandaisingowych w podległych placówkach
• współpraca z lokalnymi dystrybutorami, (zadbanie o wysprzedaż i przypilnowanie standartów FIFO )
REGION POŁUDNIOWY ZACHÓD – WSCHÓD ( KRAKÓW – MAŁOPOLSKA )
• współpraca z podległymi sklepami detalicznymi
• współpraca z podległymi sieciami wielkopowierzchniowymi
• współpraca z sieciami detalicznymi oraz zachodnimi na terenie Małopolski
• realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych
• poszerzanie rynku poprzez nawiązywanie współpracy z nowymi klientami
• dbanie o ekspozycje stałych i dodatkowych , poszerzanie udziałów półkowych,
• podejmowanie działań w podległych placówkach mających na celu: maksymalizację obecności produktów pod marką Hochland, Valbon, Piato, uzyskanie właściwej ekspozycji produktów firmy, zapewnienie właściwych stanów magazynowych, budowanie dobrego wizerunku firmy, ustanowienie korzystnych stosunków interpersonalnych z partnerami handlowymi,
• realizacja przydzielanych zadań sprzedażowych i marchandaisingowych w podległych placówkach
• współpraca z lokalnymi dystrybutorami, (zadbanie o wysprzedaż i przypilnowanie standartów FIFO )
Przedstawiciel Handlowy
współpraca ze sklepami typu detal/sieciowy :hipermarket, supermarket, market, delikatesy, sklep detaliczny na terenie południowej Polski (woj. małopolskie, woj. śląskie, podhale, ),
współpraca z lokalnymi dystrybutorami, ( zamawianie towaru, zadbanie o wysprzedaż i przypilnowanie standartów FIFO, wprowadzanie nowości )
współpraca z lokalnymi sieciami ( organizowanie gazetek, akcji plakatowych, degustacji )
realizacja przydzielanych zadań sprzedażowych i marchandaisingowych w podległych placówkach
podejmowanie działań w podległych placówkach mających na celu: maksymalizację obecności produktów pod marką Frosta, uzyskanie właściwej ekspozycji produktów firmy, zapewnienie właściwych stanów magazynowych, budowanie dobrego wizerunku firmy, ustanowienie korzystnych stosunków interpersonalnych z partnerami handlowymi,
organizowanie lokalnych działań promocyjnych mających na celu maksymalizację sprzedaży oraz promowanie marki na powierzonym regionie,
egzekucja i kontrola akcji promocyjnych centralnych lub lokalnych,
ścisłe prowadzenie dokumentacji pracy, raportowanie wyników sprzedażowych i realizacji zadań,
monitorowanie rynku poprzez: kontrolowanie i raportowanie działań konkurencji, kontrolowanie i raportowanie cen produktów Frosty
oraz konkurencji
współpraca z lokalnymi dystrybutorami, ( zamawianie towaru, zadbanie o wysprzedaż i przypilnowanie standartów FIFO, wprowadzanie nowości )
współpraca z lokalnymi sieciami ( organizowanie gazetek, akcji plakatowych, degustacji )
realizacja przydzielanych zadań sprzedażowych i marchandaisingowych w podległych placówkach
podejmowanie działań w podległych placówkach mających na celu: maksymalizację obecności produktów pod marką Frosta, uzyskanie właściwej ekspozycji produktów firmy, zapewnienie właściwych stanów magazynowych, budowanie dobrego wizerunku firmy, ustanowienie korzystnych stosunków interpersonalnych z partnerami handlowymi,
organizowanie lokalnych działań promocyjnych mających na celu maksymalizację sprzedaży oraz promowanie marki na powierzonym regionie,
egzekucja i kontrola akcji promocyjnych centralnych lub lokalnych,
ścisłe prowadzenie dokumentacji pracy, raportowanie wyników sprzedażowych i realizacji zadań,
monitorowanie rynku poprzez: kontrolowanie i raportowanie działań konkurencji, kontrolowanie i raportowanie cen produktów Frosty
oraz konkurencji
Edukacja
, magisterskie
AWF im. Bronisława Czecha w Krakowie
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Inne
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie