Krystian Chmurski

Posiadam 13-letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu na rynku nieruchomości.
Pruszków, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Pośrednik i Zarządca Nieruchomości
MobilniZarządcy.pl Sp. z o.o.
MobilniZarządcy.pl to dynamicznie rozwijająca się firma, skupiająca młodych i ambitnych specjalistów: zarządców nieruchomości, doradców inwestycyjnych i menedżerów. Oferujemy wysokiej jakości usługi kompleksowego zarządzania nieruchomościami, sprzedaży i wynajmu lokali, a także marketingu oraz doradztwa inwestycyjnego i kredytowego.

Zarządowi spółki Mobilnizarządcy.pl doradzam w:
* Wyszukaniu atrakcyjnych lokalizacji pod przyszłe projekty mieszkaniowe i komercyjne.
* Przeprowadzeniu transakcji zakupu lub sprzedaży gruntu jak i projektu.
* Uzyskaniu wszelkich pozwoleń m. in. pozwolenia na budowę itp.
* Wynajmie lokali usługowych wraz z doborem najbardziej pożądanych przez mieszkańców najemców.
* Marketingu i promocji.
* Organizacji eventów oraz udziału na targach branżowych.
* Uzyskaniu korzystnej oferty kredytowej z zapewnieniem pomocy kupującym w otrzymaniu kredytu hipotecznego, negocjując z bankami marże i prowizje.
* Doborze najkorzystniejszych ofert ubezpieczeniowych mieszkań, domów, mienia itd.
* Doborze produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych krótko i długoterminowych.
redNet Media Sp. z o.o.
Dyrektor Projektu na Polskę (Pion: NIERUCHOMOŚCI) - podległość służbowa: Zarząd
redNet Media należy do grupy redNet Property Group, która od 2001 roku jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą, specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań biznesowych dla uczestników rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce i za granicą.

Spółka redNet Media jest jednym z największych organizatorów targów nie związanym z jednym obiektem wystawienniczym. Specjalizuje się nie tylko w zakresie samej organizacji targów, ale również w marketingu wystawienniczym i usługach okołotargowych. Jest liderem wśród organizatorów targów mieszkaniowych. Targi redNet Dom Mieszkanie Wnętrze, Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl i Targi DOM budowa remont aranżacja odbywają się w siedmiu miastach: Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Organizowane są w najnowocześniejszych obiektach targowych i gromadzą wszystkich lokalnych deweloperów, firmy budowlane i wykończeniowe, producentów i importerów elementów wyposażenia wnętrz, banki, przedstawicieli finansowych oraz projektantów wnętrz i ogrodów.

redNet Media to nie tylko działalność targowa i edukacyjna - to także wydawnictwa (Katalog Mieszkaniowy, Mapa Inwestycji Mieszkaniowych itd.), które stanowią swoisty przewodnik dla odwiedzającego nasze targi po lokalnym rynku nieruchomości. Starając się maksymalnie ułatwić naszym Klientom wybór wymarzonego mieszkania, dostarczamy bezpłatnie bogato ilustrowane i opisanie kompendia po nowych inwestycjach deweloperów.

Pracując na stanowisku Dyrektora Projektu jestem osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie działań osób zaangażowanych w realizację danego projektu – mowa tu głównie o przedsięwzięciach z rynku nieruchomości mieszkaniowych. Opracowuje harmonogram prac, strategię działań w ramach danego projektu, organizuje też formalne warunki dla jego realizacji – sporządzam niezbędną dokumentację, raportuje postępy na potrzeby bezpośrednich przełożonych. Do moich nieformalnych zadań należy także motywowanie zespołu, konsultowanie proponowanych przez nich rozwiązań, udzielanie porad i opiniowanie projektu na podstawie posiadanej wiedzy i doświadczenia.

Zakres obowiązków:
* Nadzór i zarządzanie projektami z Pionu Nieruchomości w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Trójmieście.
* Nadzór i zarządzanie działami: handlowym, marketingu, PR i technicznym.
* Nadzór sprzedaży powierzchni wystawienniczej, reklamowej w publikacjach z rynku nieruchomości oraz internetowej (Tabelaofert.pl i Luksusowemieszkania.pl).
* Planowanie, wdrażanie i koordynowanie projektów z pionu NIERUCHOMOŚCI.
* Realizowanie wyznaczonych budżetów z pionu NIERUCHOMOŚCI (koszty oraz przychody).
* Planowanie i realizowanie kampanii reklamowych.
* Nadzór nad tworzeniem oraz realizacją budżetu i strategii działań.
* Tworzenie i wprowadzanie w życie nowych produktów.
* Prowadzenie negocjacji z osobami związanymi bezpośrednio z projektem, z klientami, a także samym zespołem projektowym.
* Budowanie sprawnie funkcjonującego zespołu.
* Przewodzenie, kierowanie zespołem.
* Komunikowanie się z podwładnymi, nawiązywanie z nimi kontaktu.
* Motywowanie ludzi własnym działaniem do sprawnego działania.
* Organizowanie pracy podległym pracownikom.
* Prowadzenie i organizowanie szkoleń produktowo - sprzedażowych dla podległych pracowników.
* Terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonego, dbanie o rozwój, najwyższą jakość i standard powierzonych projektów.
* Przestrzeganie zasad współżycia społecznego, okazywanie pomocy podwładnym, motywowanie pracowników.
* Monitorowanie rynku oraz działań bezpośredniej konkurencji.
* Aktywna współpraca z innymi działami firmy.
redNet Media Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Sprzedaży Pion: NIERUCHOMOŚCI - podległość służbowa: Zarząd
redNet Media należy do grupy redNet Property Group, która od 2001 roku jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą, specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań biznesowych dla uczestników rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce i za granicą.

Spółka redNet Media jest jednym z największych organizatorów targów nie związanym z jednym obiektem wystawienniczym. Specjalizuje się nie tylko w zakresie samej organizacji targów, ale również w marketingu wystawienniczym i usługach okołotargowych. Jest liderem wśród organizatorów targów mieszkaniowych. Targi redNet Dom Mieszkanie Wnętrze, Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl i Targi DOM budowa remont aranżacja odbywają się w siedmiu miastach: Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Organizowane są w najnowocześniejszych obiektach targowych i gromadzą wszystkich lokalnych deweloperów, firmy budowlane i wykończeniowe, producentów i importerów elementów wyposażenia wnętrz, banki, przedstawicieli finansowych oraz projektantów wnętrz i ogrodów.

redNet Media to nie tylko działalność targowa i edukacyjna - to także wydawnictwa (Katalog Mieszkaniowy, Mapa Inwestycji Mieszkaniowych itd.), które stanowią swoisty przewodnik dla odwiedzającego nasze targi po lokalnym rynku nieruchomości. Starając się maksymalnie ułatwić naszym Klientom wybór wymarzonego mieszkania, dostarczamy bezpłatnie bogato ilustrowane i opisanie kompendia po nowych inwestycjach deweloperów.

Jako Dyrektor ds. Sprzedaży zarządzałem zespołem sprzedaży i tworzyłem długoterminową politykę handlową firmy. Do moich głównych obowiązków należało m.in.: kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, doradzanie im, negocjowanie umów, budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu/ usługi/ działu, projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy oraz efektywne zarządzanie podległym zespołem pracowników. A także odpowiadałem za kreowanie budżetu i jego realizację, zawiera umowy handlowe, raportuje zgodnie z przyjętymi standardami do zarządu spółki, kontrolowanie wszelkich działań handlowych firmy.

Zakres obowiązków:
* Nadzór, tworzenie i realizacja strategii i planów sprzedaży.
* Nadzór sprzedaży powierzchni wystawienniczej, reklamowej w publikacjach z rynku nieruchomości oraz internetowej (Tabelaofert.pl i Luksusowemieszkania.pl).
* Określanie celów sprzedażowych dla poszczególnych regionów i produktów.
* Prognozowanie wyników sprzedaży dla istniejących i nowych produktów.
* Określanie i nadzorowanie realizacji krótko- i długoterminowych strategii działania w odniesieniu do dystrybucji, udziału w rynku, asortymentu i kanałów sprzedaży.
* Zarządzanie i podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania.
* Nadzór nad strategią cenową produktów.
* Monitorowanie wielkości popytu i podaży oraz działań konkurencji.
* Dopasowanie polityki cenowej do sytuacji rynkowej.
* Dbałość i nadzór nad rozwojem i funkcjonowaniem kanałów dystrybucji.
* Nadzór, przygotowanie i kontrola realizacji budżetów sprzedaży.
* Uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy.
* Wykonywanie odpowiednich raportów i analiz.
* Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendacja wprowadzenia zmian mających na celu zwiększenie jej efektywności.
* Bezpośredni nadzór merytoryczny nad obsługą handlową kluczowych klientów firmy.
* Zarządzanie personelem działu sprzedaży.
* Rekrutacja pracowników.
* Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników.
* Dokonywanie okresowej oceny pracy personelu.
* Współtworzenie systemu motywacji i wynagradzania pracowników.
* Tworzenie planów pracy i systemów raportowania sprzedaży.
* Reprezentowanie firmy na zewnątrz (targi, seminaria, itp.).
* Współuczestnictwo w zarządzaniu i podejmowaniu kluczowych decyzji w firmie.
* Prowadzenie wymiany informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży, marketingu i reklamy.
* Przygotowywanie raportów i ocen rezultatów działalności handlowej firmy na zlecenie Zarządu.
redNet24 Sp. z o.o.
Specjalista ds. Pozyskiwania Gruntów Inwestycyjnych - podległość służbowa: Zarząd
redNet24 to agencja nieruchomości, specjalizującej się w ofertach z rynku wtórnego i pierwotnego: mieszkaniach, domach, działkach, powierzchniach biurowych i handlowych. Agencja nieruchomości zapewniająca profesjonalne doradztwo w zakresie: zakup, sprzedaż i wynajem nieruchomości. W ramach grupy, redNet24 świadczy spektrum usług związanych z nieruchomościami: wnikliwe analizy o lokalnych rynkach, skuteczne poszukiwanie projektów mieszkaniowych na dochodowe inwestycje, zarządzanie nieruchomościami i wykończenie wnętrz, obsługa wszystkich etapów sprzedaży mieszkań, a także doradztwo finansowe i zarządzanie portfelem inwestycyjnym. Jest to jedyną firmą na polskim rynku, która oferuje swoim Klientom tak szeroki i zintegrowany wachlarz usług. redNet24 działa na terenie: Warszawy i okolice, Krakowa, Katowic, Wrocławia, Poznania, Gdańska, Trójmiasta i Szczecina.

Zakres obowiązków:
* Samodzielne i aktywne poszukiwanie gruntów inwestycyjnych.
* Nawiązywanie kontaktów z właścicielami gruntów na danym terenie.
* Badanie stanu formalno - prawnego gruntów.
* Prowadzenie negocjacji, składanie wstępnych ofert właścicielom gruntów, podpisywanie umów.
* Organizacja oraz obsługa administracyjna transakcji.
* Pozyskiwanie odpowiednich decyzji administracyjnych związanych z procesem inwestycyjnym.
* Przygotowanie dokumentacji koniecznej do zawierania umów;
* Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi.
* Monitorowanie i analiza rynku nieruchomości.
* Raportowanie do Zarządu.
redNet Sp. z o.o.
Kierownik Działu Sprzedaży (Pion: Nieruchomości) - podległość służbowa: Dyrektor ds. Sprzedaży
redNet Sp. z o.o. to obecnie redNet Media Sp. z o.o. która należy do grupy redNet Property Group, która od 2001 roku jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą, specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań biznesowych dla uczestników rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce i za granicą.

Spółka redNet Media jest jednym z największych organizatorów targów nie związanym z jednym obiektem wystawienniczym. Specjalizuje się nie tylko w zakresie samej organizacji targów, ale również w marketingu wystawienniczym i usługach okołotargowych. Jest liderem wśród organizatorów targów mieszkaniowych. Targi redNet Dom Mieszkanie Wnętrze, Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl i Targi DOM budowa remont aranżacja odbywają się w siedmiu miastach: Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Organizowane są w najnowocześniejszych obiektach targowych i gromadzą wszystkich lokalnych deweloperów, firmy budowlane i wykończeniowe, producentów i importerów elementów wyposażenia wnętrz, banki, przedstawicieli finansowych oraz projektantów wnętrz i ogrodów.

redNet Media to nie tylko działalność targowa i edukacyjna - to także wydawnictwa (Katalog Mieszkaniowy, Mapa Inwestycji Mieszkaniowych itd.), które stanowią swoisty przewodnik dla odwiedzającego nasze targi po lokalnym rynku nieruchomości. Starając się maksymalnie ułatwić naszym Klientom wybór wymarzonego mieszkania, dostarczamy bezpłatnie bogato ilustrowane i opisanie kompendia po nowych inwestycjach deweloperów.

Pracując na stanowisku Kierownika Działu Sprzedaży byłem odpowiedzialny za koordynację i rozwój sprzedaży w segmencie klientów biznesowych w ramach powierzonego regionu - woj. mazowieckie. Do moich obowiązków należało m. in. tworzenie planów sprzedażowych i kontrola ich realizacji, zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych oraz analizowanie aktualnych potrzeb klientów, monitorowanie działań konkurencji.

Zakres obowiązków:
* Nadzór i realizacja planów sprzedaży.
* Nadzór sprzedaży powierzchni wystawienniczej, reklamowej w publikacjach z rynku nieruchomości oraz internetowej (Tabelaofert.pl i Luksusowemieszkania.pl).
* Określanie celów sprzedażowych dla regionu i produktów.
* Prognozowanie wyników sprzedaży dla istniejących i nowych produktów.
* Określanie i nadzorowanie realizacji krótko- i długoterminowych strategii działania w odniesieniu do dystrybucji, udziału w rynku, asortymentu i kanałów sprzedaży.
* Zarządzanie i podejmowanie działań mających na celu rozpoznanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich kroków w celu ich wykorzystania.
* Monitorowanie wielkości popytu i podaży oraz działań konkurencji.
* Dopasowanie polityki cenowej do sytuacji rynkowej.
* Dbałość i nadzór nad rozwojem i funkcjonowaniem kanałów dystrybucji.
* Nadzór, przygotowanie i kontrola realizacji budżetów sprzedaży.
* Uczestnictwo w tworzeniu strategii marketingowej firmy.
* Wykonywanie odpowiednich raportów i analiz.
* Monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników.
* Bezpośredni nadzór merytoryczny nad obsługą handlową kluczowych klientów firmy.
* Zarządzanie personelem działu sprzedaży w oddziale regionalnym.
* Rekrutacja pracowników do działu sprzedaży.
* Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników.
* Dokonywanie okresowej oceny pracy personelu.
* Prowadzenie wymiany informacji z innymi działami firmy w celu rozwoju wspólnej strategii sprzedaży, marketingu i reklamy.
* Przygotowywanie raportów i ocen rezultatów działalności handlowej firmy na zlecenie Dyrektora Sprzedaży.
redNet Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży (Pion: Nieruchomości) - podległość służbowa: Dyrektor Sprzedaży
redNet Sp. z o.o. to obecnie redNet Media Sp. z o.o. która należy do grupy redNet Property Group, która od 2001 roku jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą, specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań biznesowych dla uczestników rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce i za granicą.

Spółka redNet Media jest jednym z największych organizatorów targów nie związanym z jednym obiektem wystawienniczym. Specjalizuje się nie tylko w zakresie samej organizacji targów, ale również w marketingu wystawienniczym i usługach okołotargowych. Jest liderem wśród organizatorów targów mieszkaniowych. Targi redNet Dom Mieszkanie Wnętrze, Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl i Targi DOM budowa remont aranżacja odbywają się w siedmiu miastach: Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Organizowane są w najnowocześniejszych obiektach targowych i gromadzą wszystkich lokalnych deweloperów, firmy budowlane i wykończeniowe, producentów i importerów elementów wyposażenia wnętrz, banki, przedstawicieli finansowych oraz projektantów wnętrz i ogrodów.

redNet Media to nie tylko działalność targowa i edukacyjna - to także wydawnictwa (Katalog Mieszkaniowy, Mapa Inwestycji Mieszkaniowych itd.), które stanowią swoisty przewodnik dla odwiedzającego nasze targi po lokalnym rynku nieruchomości. Starając się maksymalnie ułatwić naszym Klientom wybór wymarzonego mieszkania, dostarczamy bezpłatnie bogato ilustrowane i opisanie kompendia po nowych inwestycjach deweloperów.

Pracując na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży odpowiadałem za aktywną i efektywną sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy. Do moich obowiązków należało, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.

Zakres obowiązków:
* Aktywna sprzedaż produktów i usług Pracodawcy.
* Aktywna sprzedaż powierzchni wystawienniczej oraz reklamowej i internetowej.
* Sporządzanie ofert handlowych dla klientów.
* Terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych.
* Pozyskiwanie nowych klientów.
* Przygotowanie podsumowań spotkań handlowych z późniejszą wysyłką poczynionych ustaleń do klienta.
* Bieżąca, systematyczna obsługa powierzonych i pozyskanych klientów.
* Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa.
* Realizacja wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego celów, zadań i indywidualnych budżetów sprzedażowych.
* Raportowanie sprzedaży do bezpośredniego przełożonego tj. Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży.
* Monitorowanie rynku, a także działań konkurencji, wraz z analizą stron internetowych, prasy itp.
* Analiza konkurencji targowej poprzez obecność na tych, że targach oraz pojawiających się nowych imprez targowych a także wydawców prasy branżowej.
* Współpraca z działem organizacji targów, działem aktualizacji oraz działem marketingu w zakresie przygotowania imprez i publikacji targowych.
* Współpraca z działem księgowości w zakresie terminowości spływu należności od klientów.
* Kontrola zgodności z umową realizowanych przez dział obsługi klienta umów podpisywanych przez pracownika.
* Weryfikacja umów i faktur dotyczących obsługiwanych klientów oraz windykacja należności.
Wydawnictwo Jezierski
Specjalista ds. Sprzedaży - podległość służbowa: Dyrektor Sprzedaży
Anonse24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością została zawiązana w dniu 1 kwietnia 2010r. i w zakresie przedmiotowym stała się kontynuatorem działalności wydawniczej prowadzonej od 1989r. przez Wydawnictwo Prasowe Adama Jezierskiego - lidera na rynku prasy ogłoszeniowej.

Spółka Anonse24 wydaje 5 regionalnych gazet ogłoszeniowych:
- Radomską Gazetę Bezpłatnych Ogłoszeń ANONSE,
- Świętokrzyską Gazetę Bezpłatnych Ogłoszeń ANONSE,
- Lubelską Gazetę Bezpłatnych Ogłoszeń ANONSE,
- Podkarpacką Gazetę Bezpłatnych Ogłoszeń ANONSE
- Warszawską Gazetę Bezpłatnych Ogłoszeń OFERTA.

Zakres obowiązków:
* Aktywna sprzedaż produktów i usług Pracodawcy.
* Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej i internetowej.
* Sporządzanie ofert handlowych dla klientów.
* Terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych.
* Pozyskiwanie nowych klientów.
* Przygotowanie podsumowań spotkań handlowych z późniejszą wysyłką poczynionych ustaleń do klienta.
* Bieżąca, systematyczna obsługa powierzonych i pozyskanych klientów.
* Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa.
* Realizacja wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego celów, zadań i indywidualnych budżetów sprzedażowych.
* Raportowanie sprzedaży do bezpośredniego przełożonego tj. Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży.
* Monitorowanie rynku, a także działań konkurencji, wraz z analizą stron internetowych, prasy itp.
* Analiza konkurencji - prasy ogłoszeniowej oraz pojawiających się nowych tytułów prasowych a także wydawców prasy branżowej.
* Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowania publikacji prasowych.
* Współpraca z działem księgowości w zakresie terminowości spływu należności od klientów.
* Kontrola zgodności z umową realizowanych przez dział obsługi klienta umów podpisywanych przez pracownika.
* Weryfikacja umów i faktur dotyczących obsługiwanych klientów oraz windykacja należności.
Logo
Przedstawiciel Handlowy (umowa o prace)
TPP Sp. z o.o. w Warszawie, Dziennik Bezpłatny METROPOL należący do koncernu METRO INTERNATIONAL S.A
Metropol - ogólnopolska bezpłatna gazeta codzienna rozdawana na ulicach największych polskich miast. Wydawana była w latach 2000-2007 przez szwedzką spółkę Metro International jako regionalne wydanie bezpłatnego dziennika Metro wydawanego przez ten koncern w wielu krajach świata. 8 listopada 2006 został wpisany do Księgi rekordów Guinnessa jako największa ogólnoświatowa gazeta. Dziennik miał wówczas łącznie 70 edycji w 100 aglomeracjach miejskich w 21 krajach, w 19 językach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji.

Dziennik był wydawany w Polsce od listopada 2000 do stycznia 2007. Dystrybuowany był codziennie we wszystkich 10 największych (ponad 300 tys. mieszkańców) miastach w kraju, czyli w Warszawie, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy oraz Trójmieście. Gazeta rozdawana była wprost do ręki przez dystrybutorów: rano w drodze do pracy lub na uczelnię, do kierowców samochodów, w biurowcach, w szkołach wyższych i średnich oraz w środkach komunikacji miejskiej. Wśród dzienników bezpłatnych Metropol zajmował 2. miejsce za dziennikiem Metro, należącym do Agory.

Ostatni numer gazety ukazał się 5 stycznia 2007 roku.

Zakres obowiązków:
* Aktywna sprzedaż produktów i usług Pracodawcy.
* Aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej i internetowej.
* Sporządzanie ofert handlowych dla klientów.
* Terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych.
* Pozyskiwanie nowych klientów.
* Przygotowanie podsumowań spotkań handlowych z późniejszą wysyłką poczynionych ustaleń do klienta.
* Bieżąca, systematyczna obsługa powierzonych i pozyskanych klientów.
* Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa.
* Realizacja wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego celów, zadań i indywidualnych budżetów sprzedażowych.
* Raportowanie sprzedaży do bezpośredniego przełożonego tj. Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży.
* Monitorowanie rynku, a także działań konkurencji, wraz z analizą stron internetowych, prasy itp.
* Analiza konkurencji pojawiających się nowych tytułów i wydawców prasy branżowej.
* Współpraca z działem marketingu w zakresie dodatków prasowych.
* Współpraca z działem księgowości w zakresie terminowości spływu należności od klientów.
* Kontrola zgodności z umową realizowanych przez dział obsługi klienta umów podpisywanych przez pracownika.
* Weryfikacja umów i faktur dotyczących obsługiwanych klientów oraz windykacja należności.
Manpower
Przedstawiciel Handlowy
Manpower jest światowym liderem rozwiązań HR w zakresie pracy tymczasowej i rekrutacji stałej. Firma jest częścią ManpowerGroup, lidera innowacyjnych rozwiązań dla globalnego rynku pracy. Manpower tworzy i dostarcza wysoce skuteczne rozwiązania, które pomagają klientom na całym świecie osiągać cele biznesowe i zwiększać konkurencyjność. Manpower Polska posiada 35 agencji w 25 miastach w całym kraju. Firma od ponad dziesięciu lat dostarcza tysiącom klientów w Polsce pełen wachlarz rozwiązań HR, oferując zarówno jednorazowe rekrutacje jak również wsparcie w opracowaniu i realizacji strategii personalnej. Usługi Manpower w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.

Metropol - ogólnopolska bezpłatna gazeta codzienna rozdawana na ulicach największych polskich miast. Wydawana była w latach 2000-2007 przez szwedzką spółkę Metro International jako regionalne wydanie bezpłatnego dziennika Metro wydawanego przez ten koncern w wielu krajach świata. 8 listopada 2006 został wpisany do Księgi rekordów Guinnessa jako największa ogólnoświatowa gazeta. Dziennik miał wówczas łącznie 70 edycji w 100 aglomeracjach miejskich w 21 krajach, w 19 językach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji.

Dziennik był wydawany w Polsce od listopada 2000 do stycznia 2007. Dystrybuowany był codziennie we wszystkich 10 największych (ponad 300 tys. mieszkańców) miastach w kraju, czyli w Warszawie, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy oraz Trójmieście. Gazeta rozdawana była wprost do ręki przez dystrybutorów: rano w drodze do pracy lub na uczelnię, do kierowców samochodów, w biurowcach, w szkołach wyższych i średnich oraz w środkach komunikacji miejskiej. Wśród dzienników bezpłatnych Metropol zajmował 2. miejsce za dziennikiem Metro, należącym do Agory.

Ostatni numer gazety ukazał się 5 stycznia 2007 roku.

Zakres obowiązków:
* Aktywna sprzedaż produktów i usług Pracodawcy.
* Aktywna sprzedaż powierzchni wystawienniczej oraz reklamowej i internetowej.
* Sporządzanie ofert handlowych dla klientów.
* Terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych.
* Pozyskiwanie nowych klientów.
* Przygotowanie podsumowań spotkań handlowych z późniejszą wysyłką poczynionych ustaleń do klienta.
* Bieżąca, systematyczna obsługa powierzonych i pozyskanych klientów.
* Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa.
* Realizacja wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego celów, zadań i indywidualnych budżetów sprzedażowych.
* Raportowanie sprzedaży do bezpośredniego przełożonego tj. Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży.
* Monitorowanie rynku, a także działań konkurencji, wraz z analizą stron internetowych, prasy itp.
* Analiza konkurencji pojawiających się nowych tytułów i wydawców prasy branżowej.
* Współpraca z działem marketingu w zakresie dodatków prasowych.
* Współpraca z działem księgowości w zakresie terminowości spływu należności od klientów.
* Kontrola zgodności z umową realizowanych przez dział obsługi klienta umów podpisywanych przez pracownika.
* Weryfikacja umów i faktur dotyczących obsługiwanych klientów oraz windykacja należności.
Logo
Specjalista ds Sprzedaży
BROG Marketing Sp. z o.o. S.K.
BROG Marketing to wiodąca firma z komunikacji biznesowej. Od 15 lat dostarcza najwyższych i najbardziej aktualnych informacji dla szerokiego grona profesjonalistów - osób decyzyjnych, czyli właścicieli, zarządów, menedżerów oraz przedsiębiorców działających na rynkach:
- horeca.
- stacji benzynowych.
- paliw płynnych.
- szpitali lub placówek medycznych.

BROG Marketing Stanowi platformę komunikacji B2B (business to business)
oferującą pakiet efektywnych produktów funkcjonujących na 3 obszarach:
- Portale branżowe – profesjonalne źródła najświeższych informacji (horecanet.pl,
petrolnet.pl, medicalnet.pl).
- Czasopisma – kluczowe tytuły branżowe (Świat Hoteli, Nowości Gastronomiczne, Stacja Benzynowa, Medinfo).
- Konferencje – najważniejsze spotkania profesjonalistów (m.in. Food Business Forum, PetroTrend, MedMarket).

Zakres obowiązków:
* Aktywna sprzedaż produktów i usług Pracodawcy.
* Aktywna sprzedaż powierzchni wystawienniczej, konferencji oraz powierzchni reklamowej i internetowej.
* Sporządzanie ofert handlowych dla klientów.
* Terminowe i sumienne wykonywanie powierzonych zadań służbowych i poleceń przełożonych.
* Pozyskiwanie nowych klientów.
* Przygotowanie podsumowań spotkań handlowych z późniejszą wysyłką poczynionych ustaleń do klienta.
* Bieżąca, systematyczna obsługa powierzonych i pozyskanych klientów.
* Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa.
* Realizacja wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego celów, zadań i indywidualnych budżetów sprzedażowych.
* Raportowanie sprzedaży do bezpośredniego przełożonego tj. Dyrektora Regionalnego ds. Sprzedaży.
* Monitorowanie rynku, a także działań konkurencji, wraz z analizą stron internetowych, prasy itp.
* Analiza konkurencji pojawiających się nowych tytułów i wydawców prasy branżowej.
* Współpraca z działem marketingu w zakresie dodatków prasowych.
* Współpraca z działem księgowości w zakresie terminowości spływu należności od klientów.
* Kontrola zgodności z umową realizowanych przez dział obsługi klienta umów podpisywanych przez pracownika.
* Weryfikacja umów i faktur dotyczących obsługiwanych klientów oraz windykacja należności.
Logo
Kierownik Regionalny ds. Sprzedaży - Region: Mazowieckie i Kujawsko - Pomorskie
PPU UNI FILM SP. Z O.O. (na zlecenie DITEL S.A.)
DITEL S.A jest wydawcą „książek telefonicznych tel.”, które zawierają dane teleadresowe klientów indywidualnych oraz oferty handlowe firm i instytucji. Publikowane są w formie drukowanej – 47 tytułów rocznie oraz na płytach CD – 16 tytułów rocznie. Zakres danych zawartych w danej publikacji określony jest przez tytuł książki. Pełna baza firm i instytucji z obszaru całego kraju dostępna jest na stronie internetowej www.ditel.pl. DITEL S.A. wykorzystując sieć biur na terenie całego kraju prowadzi sprzedaż miejsc reklamowych do ww. książek, a także do multimedialnych i drukowanych katalogów Europages wydawanych w kilkunastu językach i docierających do ponad 200 państw.

Pracując jako Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży byłem odpowiedzialny za realizowanie planów sprzedaży w podległych regionach: mazowieckim i kujawsko - pomorskim poprzez zapewnienie właściwej organizacji pracy, swojej i podległych zespołów, budowanie stabilnego, skutecznego zespołu sprzedawców oraz budowanie profesjonalnych relacji z Klientami. Tworzyłem i rozbudowywałem regionalne sieci sprzedaży. Dostarczałem informacje na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży, konkurencji w celu rekomendowania odpowiednich zmian wpływających na zwiększenie sprzedaży.

Zakres obowiązków:
* Opracowywałem krótko- i długoterminowych strategi sprzedaży w regionie:
- Opracowywanie i monitorowanie celów w zakresie sprzedaży na danym terenie,
- Przygotowywałem i kontrolowałem realizację planów sprzedaży,
- Odpowiadałem za wykonanie planów sprzedaży w regionie.
* Budowałem i rozwijałem sieć sprzedaży w regionie:
- Inicjowałem tworzenie nowych kanałów dystrybucji,
- Zarządzałem polityką sprzedaży w regionie,
- Monitorowałem efektywność poszczególnych kanałów sprzedaży.
* Planowałem i odpowiadałem za realizację budżetu regionu.
* Nawiązywałem i utrzymywałem kontakty z klientami firmy.
* Uczestniczyłem w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji promocyjnych w sieci sprzedaży.
* Analizowałem działania konkurencji na rynku i na tej podstawie rekomendowałem zmiany w polityce sprzedaży:
- Raporty i analizy sprzedaży na zlecenie zwierzchników,
- Współpracowałem z innymi regionalnymi kierownikami sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży poprzez wymianę informacji na temat rynku i konkurencji.
* Koordynowałem i kontrolowałem pracę zespołu sprzedaży:
- Szkoliłem i motywowałem pracowników,
* Planowanie, raportowanie, doradztwo, coaching, działania operacyjne, koordynacja pracy grupy, zarządzanie poprzez cele.
* Bezpośrednia obsługa kluczowych i trudnych klientów.
* Organizacja i prowadzenie procesu rekrutacyjnego.
* Organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników oraz wdrażanie nowych pracowników.
Żółta Linia - Kujawska Informacja Gospodarcza
Przedstawiciel Handlowy
Zakres obowiązków:
* Aktywna sprzedaż produktów i usług Pracodawcy.
* Aktywna sprzedaż powierzchni wystawienniczej oraz powierzchni reklamowej i internetowej.
* Sporządzanie ofert handlowych dla klientów.
* Pozyskiwanie nowych klientów.
* Przygotowanie podsumowań spotkań handlowych z późniejszą wysyłką poczynionych ustaleń do klienta.
* Bieżąca, systematyczna obsługa powierzonych i pozyskanych klientów.
* Merytoryczna opieka nad klientami oraz obsługa posprzedażowa.
* Realizacja wyznaczonych przez bezpośredniego przełożonego celów, zadań i indywidualnych budżetów sprzedażowych.
* Raportowanie sprzedaży do bezpośredniego przełożonego tj. Dyrektora ds. Sprzedaży.
* Monitorowanie rynku, a także działań konkurencji, wraz z analizą stron internetowych, prasy itp.
* Analiza konkurencji.
* Współpraca z działem księgowości w zakresie terminowości spływu należności od klientów.
* Kontrola zgodności z umową realizowanych przez dział obsługi klienta umów podpisywanych przez pracownika.
* Weryfikacja umów i faktur dotyczących obsługiwanych klientów oraz windykacja należności.

Szkolenia i kursy

Licencjonowany Zarządca Nieruchomości - nr licencji 21110.

„Komunikowanie Interpersonalne”, „Sprzedaż Przez Potrzeby Klienta”, „Profesjonalna Obsługa Klienta – Nieruchomości”, „Planowanie Sprzedaży”, „Menadżer Jako Trener”.

Prawo jazdy kategorii „B”

Edukacja

Logo
Zarządzanie Działem Sprzedaży - Dyplom Praktyka Sprzedaży Master Of Sales Management, studia podyplomowe
Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie
Logo
Ekonomia, specjalność: rynek inwestycyjny., magisterskie
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie
Logo
Ekonomia, specjalność: gospodarowanie nieruchomościami - zarządzanie nieruchomościami, nr licencji 21110., licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie

Specjalizacje

Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

Fotografia, filmowanie, historia ze wskazaniem na historię starożytności a przede wszystkim Cesarstwa Rzymskiego, starożytnych Chin, Egiptu, Średniowiecza, Azteków oraz XX wieku (czasy Lenina, Stalina, socjalizmu w ZSRR i Chinach a także Polsce w latach 1945 - 1989), powieści m.in. Bogusława Wołoszańskiego, Marcina Wolskiego, Roberta Harrisa, Macieja Maciejewskiego, Piotra Wereśniaka, Piotra Vegi oraz kryminały milicyjne z lat 1945 - 1989 autorów z wydawnictwa Klub MORD, scenariusze Andrzeja Zannusiego, powieści historyczne oraz powieści faktu, biografie. Sporty ekstremalne, siłowe oraz zespołowe ze wskazaniem na piłkę nożną (Real Madryt), siatkówkę (Skra Bełchatów), koszykówkę (Anwil Włocławek), jazda rowerem, tenis, squash i basen, nurkowanie, aktorstwo, podróże ze zwiedzaniem, muzyka poważna, sprzęt muzyczny, kabaret, kino nieme, polskie kino z lat 1945 - 1989, powojenne epopeje historyczne rodem z Hollywood (Ben Hur, Qvo Vadis), stare samochody te duże i te małe (resorówki), antyki, numizmatyka i wysublimowane gadżety, malarstwo abstrakcyjne, gustowna odzież, psychologię.

Organizacje

Członek Stowarzyszenia Przedsiębiorczości w Nieruchomościach.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Cyber Property Manager
Cyber Property Manager
Aplikacje, aktualności z rynku dla zarządców nieruchomości komercyjnymi i ich klientów oraz wiele więcej w jednym miejscu! Poznaj nasze cyber sztuczki, które usprawnią zarządzanie w każdym aspekcie!
Domeny SA Inwestycje w domeny internetowe
Domeny SA Inwestycje w domeny internetowe
Domeny SA .pl - Inwestycje w domeny internetowe Chcesz sprzedać swoje domeny? Chcesz zainwestować w domeny internetowe? Zapraszamy!
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Ethereum
Ethereum
Wszystko o rewolucyjnej platformie dla aplikacji zdecentralizowanych, które mogą zmienić oblicze internetu i świata.
Film polski
Film polski
Bareja, Kondratiuk, Piwowski... Forum miłośników polskiego kina z czasów PRL
GLOBAL NIERUCHOMOSCI
GLOBAL NIERUCHOMOSCI
Polecam www.global-nieruchomosci.com
Globetrotter
Globetrotter
Dla wszystkich, którzy nie mogą usiedzieć na miejscu.
Honda
Honda
Grupa posiadaczy oraz miłośników pojazdów marki Honda
INVESTORS
INVESTORS
Grupa dla: -osób poszukujących inwestora -inwestorów poszukujących inwestycji
Komiks
Komiks
Komiks amerykański, komiks europejski, komiks japoński, twórcy komiksowi, eventy.
Negocjacje
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania