Umiejętności
Reklama
Strategia kreatywna
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
- Opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej Banku
- Wdrażanie i koordynowanie kampanii brandowych w TV, OOH, digital, prasie i radiu
- Przygotowanie oraz wdrożenie strategii obecności marki w mediach społecznościowych
- Zarządzanie komunikacją marki w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, Linked in, YouTube.
- Uspójnianie wizerunku marki we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej
- Poszukiwanie nowych kanałów komunikacji dla marki
- Badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej oraz świadomości marki
- Analiza efektywności kampanii i prowadzonych działań
- Przeprowadzanie procedury przetargowej
- Nawiązywanie i koordynowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, agencjami reklamowymi, domami mediowymi.
- Wdrażanie i koordynowanie kampanii brandowych w TV, OOH, digital, prasie i radiu
- Przygotowanie oraz wdrożenie strategii obecności marki w mediach społecznościowych
- Zarządzanie komunikacją marki w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, Linked in, YouTube.
- Uspójnianie wizerunku marki we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej
- Poszukiwanie nowych kanałów komunikacji dla marki
- Badanie rynku pod kątem upodobań grupy docelowej oraz świadomości marki
- Analiza efektywności kampanii i prowadzonych działań
- Przeprowadzanie procedury przetargowej
- Nawiązywanie i koordynowanie współpracy z partnerami zewnętrznymi, agencjami reklamowymi, domami mediowymi.
Brand Manager
- kreowanie, wdrażanie i realizacja kampanii wizerunkowo-sprzedażowych dla sektora B2B i B2C
- wdrożenie nowoczesnych narzędzi komunikacji marki z Klientami
- optymalizacja działań na podstawie badań oraz aktualnych trendów rynkowych
- dobór i współpraca z agencjami i domami mediowymi
- optymalizacja i monitoring kampanii
- planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym
- sporządzanie raportów marketingowo-sprzedażowych
- przeprowadzanie procedury przetargowej
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, prawnym oraz zarządem spółki
- koordynowanie pracami zespołu marketingu
- wdrożenie nowoczesnych narzędzi komunikacji marki z Klientami
- optymalizacja działań na podstawie badań oraz aktualnych trendów rynkowych
- dobór i współpraca z agencjami i domami mediowymi
- optymalizacja i monitoring kampanii
- planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym
- sporządzanie raportów marketingowo-sprzedażowych
- przeprowadzanie procedury przetargowej
- ścisła współpraca z działem sprzedaży, prawnym oraz zarządem spółki
- koordynowanie pracami zespołu marketingu
Creative Director
- zarządzanie projektami i tworzenie strategii wizerunkowo-sprzedażowych dla klientów
- koordynowanie prac teamu kreatywnego i działu produkcji
- opracowywanie i kontrola budżetów realizowanych strategii
- udział we wszystkich przetargach dla klientów
- prezentowanie przygotowanych strategii przed klientem
- budowanie wizerunku firmy
- współpraca z działem sprzedaży
- koordynowanie prac teamu kreatywnego i działu produkcji
- opracowywanie i kontrola budżetów realizowanych strategii
- udział we wszystkich przetargach dla klientów
- prezentowanie przygotowanych strategii przed klientem
- budowanie wizerunku firmy
- współpraca z działem sprzedaży
Creative Manager
- tworzenie i realizacja kompleksowych strategii wizerunkowo-sprzedażowych dla klientów
- egzekucja strategii (dobór zespołu, podwykonawców)
- wdrażanie niestandardowych działań dla Klientów (eventy, współpraca z blogerami, aplikacje konkursowe i mobilne, blogi korporacyjne)
- monitoring i raportowanie kampanii
- prezentowanie przygotowanych strategii przed klientem
- zarządzanie zespołem
Realizacja projektów m.in. dla: PANDORA, Speak Up, Dax Sun, Celia, Klif Warszawa, Klif Gdynia, Wola Park, Microsof, empik cafe, Carpisa, New Look, Atlantic, So!Coffee, Smyk.com, River Island, ALDO, New Look, Getin Online.
- egzekucja strategii (dobór zespołu, podwykonawców)
- wdrażanie niestandardowych działań dla Klientów (eventy, współpraca z blogerami, aplikacje konkursowe i mobilne, blogi korporacyjne)
- monitoring i raportowanie kampanii
- prezentowanie przygotowanych strategii przed klientem
- zarządzanie zespołem
Realizacja projektów m.in. dla: PANDORA, Speak Up, Dax Sun, Celia, Klif Warszawa, Klif Gdynia, Wola Park, Microsof, empik cafe, Carpisa, New Look, Atlantic, So!Coffee, Smyk.com, River Island, ALDO, New Look, Getin Online.
Junior Project Manager
- zarządzanie projektami i współtworzenie linii kreatywnych dla klientów
- moderowanie i wdrażanie stron internetowych, blogów firmowych, aplikacji i stron marek na Facebooku
- organizacja i koordynacja eventów dla Klientów
- współpraca z blogerami
- współpraca z działem produkcji i studiem graficznym
Realizacja projektów dla marek: Lubella, CKM, milionkobiet.pl, Uroda.com
- moderowanie i wdrażanie stron internetowych, blogów firmowych, aplikacji i stron marek na Facebooku
- organizacja i koordynacja eventów dla Klientów
- współpraca z blogerami
- współpraca z działem produkcji i studiem graficznym
Realizacja projektów dla marek: Lubella, CKM, milionkobiet.pl, Uroda.com
Dokumentalista
dokumentalista w programie "Rozmowy w toku" (wyszukiwanie gości, dokumentowanie ich historii, przygotowywanie do programu, nagranie odcinka w studio, współpraca z prowadzącą program, z wydawcami, producentem)
dokumentowanie programu "Rozmowy w toku" od wstępnego researchu po zbriefowanie gości
do programu (wyszukiwanie gości, spisywanie historii, nagranie odcinka,
praca w zespole, współpraca z prowadzącą oraz wydawcą).
dokumentowanie programu "Rozmowy w toku" od wstępnego researchu po zbriefowanie gości
do programu (wyszukiwanie gości, spisywanie historii, nagranie odcinka,
praca w zespole, współpraca z prowadzącą oraz wydawcą).
Dziennikarz, reporter
- współtworzenie programu "Rekomendacje" (dokumentacje, udział w zdjęciach, podstawy montażu)
- reporter w programie "Pora dla seniora" (samodzielne tworzenie materiału, dokumentacja gości, udział w zdjęciach, współpraca z dźwiękowcem i operatorem, spisywanie list montażowych, samodzielny montaż)
- spisywanie list montażowych do programu Anny Dymnej "Potrzebni"
- udział w nagraniach w studiu TVP
- bezpośrednia współpraca z wydawcą i producentem programu
- reporter w programie "Pora dla seniora" (samodzielne tworzenie materiału, dokumentacja gości, udział w zdjęciach, współpraca z dźwiękowcem i operatorem, spisywanie list montażowych, samodzielny montaż)
- spisywanie list montażowych do programu Anny Dymnej "Potrzebni"
- udział w nagraniach w studiu TVP
- bezpośrednia współpraca z wydawcą i producentem programu
Szkolenia i kursy
Social Media Training - Attention NY (współpraca z teamem, działania kreatywne, udział w projektach Guardian, Reuters, Buddy Media, blogger outreach)
Szkolenie z Zarządzania Marką (Marketing w praktyce)
Szkolenie Redagowanie informacji dla potrzeb mobile media (przeprowadzone przez agencję Chilid)
Szkolenie z Zarządzania Marką (Marketing w praktyce)
Szkolenie Redagowanie informacji dla potrzeb mobile media (przeprowadzone przez agencję Chilid)
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
nowe media, fotografia mody, longboard, podróże
Grupy
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
kobieta niezależna
Kobieta Niezależna - to nazwa grupy i cyklu cotygodniowych spotkań poświęconych kobiecej niezależności.
Grupa tylko dla kobiet.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Social Media dla profesjonalistów
Social Media to narzędzia. Profesjonalista z nich korzysta a nie teoretyzuje.
Uroda
Wizażyści, styliści, fryzjerzy, kosmetyczki, managerowie SPA, właściciele firm z branży urodowej itd.