Kornelia Kamont

specjalista ds. kadrowo-administracyjnych, CoCoNet Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Social Media Social Media Marketing Wordpress wysoka kultura osobista komunikatywność Znajomość środowiska Windows dobra organizacja czasu pracy Programy graficzne Zarządzanie zespołem pracowników Pakiet MS Offfice organizacja pracy własnej oraz zespołu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CoCoNet Polska Sp. z o.o.
specjalista ds. kadrowo-administracyjnych
Omega IT Consulting
specjalista ds. administracyjno-księgowych
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• ewidencja czasu pracy oraz rozliczanie urlopów pracowników,
• przygotowywanie dokumentów dla pracowników, w tym: umów, aneksów, świadectw pracy,
• wsparcie w prowadzeniu księgowości ,
• wprowadzanie danych i informacji do systemu Sage Symfonia Handel, w tym wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu oraz płatności,
• wykonywanie podstawowych czynności księgowych, w tym windykacja należności, potwierdzenia sal z kontrahentami,
• sporządzanie raportów i zestawień w programie Excel,
• prowadzenie bieżących spraw związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, w tym opieka nad pełną dokumentacją firmy, przygotowywanie umów z kontrahentami, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do korespondencji z urzędami, kontrahentami i bankami,
• wsparcie działu ochrony danych osobowych.
Logo
Junior Office Manager / Pomoc księgowa
mKsięgowość Sp. z o.o.
• samodzielne zarządzanie funkcjonowaniem oddziału firmy ,
• prowadzenie bieżących spraw związanych z administracyjnym funkcjonowaniem oddziału firmy, w tym opieka nad pełną dokumentacją, przygotowywanie umów z kontrahentami, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do korespondencji
z urzędami, kontrahentami i bankami,
• obsługa sekretariatu, w tym gości i klientów firmy,
• obsługa klienta z zakresu outsourcingu, w tym sporządzanie ofert oraz umów, obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej, obsługa linii telefonicznych, obsługa spotkań i konferencji,
• wsparcie działu prawnego firmy w zakresie rejestracji podmiotów gospodarczych, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji rejestrowej oraz zmieniającej, czynny udział w sprzedaży gotowych spółek, współpraca z Urzędami oraz Kancelariami Notarialnymi,
• wykonywanie podstawowych czynności księgowych, w tym wystawianie dokumentów sprzedaży, sporządzanie raportów kasowych dotyczących oddziału, windykacja należności,
• sporządzanie raportów i zestawień w programie Excel,
• współpraca z klientem zagranicznym,
• wsparcie działu marketingu.
Logo
Asystent ds. księgowości
Usługi Budowlane Ogólne i Handel. Pełny Zakres Robót Jan Morzy
• wprowadzanie danych i informacji do systemu SUBIEKT, w tym wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu oraz płatności,
• pomoc w prowadzeniu bieżących spraw związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, w tym opieka nad pełną dokumentacją firmy, przygotowywanie umów z kontrahentami, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do korespondencji z urzędami, kontrahentami i bankami,
• obsługa klienta,
• pomoc w prowadzeniu akt osobowych pracowników, w tym przygotowywanie wszelkiej dokumentacji pracowników, ewidencja czasu pracy oraz rozliczanie urlopów pracowników,
• współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym.
Logo
Pracownik administracyjno - biurowy
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. I. Iwaszkiewicza w Ciechanowcu
Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw związanych z administracyjnym funkcjonowaniem sekretariatu szkół policealnych, w tym sporządzanie list słuchaczy, prowadzenie księgi uczniów i absolwentów, przygotowywanie niezbędnych druków, legitymacji oraz indeksów, wydawanie zaświadczeń.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.