Umiejętności
Prawo jazdy kat B
Obsługa komputera w zakresie Pakiet Ms Office (Word, Exel, Power Point)
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Zatrzymania/Pozyskania klienta w Departamencie Sprzedaży Zdalnej
Grupa Cyfrowy Polsat
Realizacja założonych planów biznesowych:
Sprzedażowych i jakościowych, monitorowanie pracy zespołu i analiza wyników, nadzór nad realizacją celów przez podległy zespół.
Zarządzanie zespołem:
Zarządzanie podległą komórka organizacyjną, wyznaczanie i kontrola realizacji powierzonych celów oraz motywowanie i planowanie rozwoju podwładnych, planowanie pracy, delegowanie zadań oraz kontrola ich wykonania, prowadzenie szkoleń i coaching.
Planowanie, ustalanie celów oraz zasad obsługi klienta:
Nadzór nad prawidłowością i efektywnością realizowanych procesów, planowanie akcji sprzedażowych i odzyskaniowych klientów, przygotowywanie instrukcji procesów, ustalanie zasad profesjonalnej obsługi klienta.
Analizy i raportowanie:
Sporządzanie raportów i analiz z obszarów sprzedaży, obsługi klienta, raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków, optymalizacja procesów wspierających sprzedaż oraz utrzymanie
Sprzedażowych i jakościowych, monitorowanie pracy zespołu i analiza wyników, nadzór nad realizacją celów przez podległy zespół.
Zarządzanie zespołem:
Zarządzanie podległą komórka organizacyjną, wyznaczanie i kontrola realizacji powierzonych celów oraz motywowanie i planowanie rozwoju podwładnych, planowanie pracy, delegowanie zadań oraz kontrola ich wykonania, prowadzenie szkoleń i coaching.
Planowanie, ustalanie celów oraz zasad obsługi klienta:
Nadzór nad prawidłowością i efektywnością realizowanych procesów, planowanie akcji sprzedażowych i odzyskaniowych klientów, przygotowywanie instrukcji procesów, ustalanie zasad profesjonalnej obsługi klienta.
Analizy i raportowanie:
Sporządzanie raportów i analiz z obszarów sprzedaży, obsługi klienta, raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków, optymalizacja procesów wspierających sprzedaż oraz utrzymanie
Koordynator ds. utrzymania klienta
Polkomtel Sp. z o. o.
Obszary działania:
Sporządzanie raportów tygodniowych/miesięcznych, wyjaśnianie wszelkich interwencji z Działu Obsługi Klienta jak i również od przełożonych dotyczących zakresu działania sekcji ,nadzór nad pracownikami firmy zewnętrznej tj. układanie grafiku pracy, szkolenia, organizacja pracy
,opieka nad klientami potencjalnie utraconymi - próba ponownego pozyskania ich dla firmy,współpraca z działami aktywacji, windykacji, reklamacji oraz marketingu w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
Sporządzanie raportów tygodniowych/miesięcznych, wyjaśnianie wszelkich interwencji z Działu Obsługi Klienta jak i również od przełożonych dotyczących zakresu działania sekcji ,nadzór nad pracownikami firmy zewnętrznej tj. układanie grafiku pracy, szkolenia, organizacja pracy
,opieka nad klientami potencjalnie utraconymi - próba ponownego pozyskania ich dla firmy,współpraca z działami aktywacji, windykacji, reklamacji oraz marketingu w zakresie kompleksowej obsługi klienta.
Szkolenia i kursy
Ukończone Kursy - "Podstaw Marketingu", "Profesjonalna Obsługa klienta","Profesjonalna Sprzedaż", "Profesjonalna prezentacja", "Coaching",:"Akademia Menadżera"
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
motoryzacja
jazda na rowerze
turystyka
kino
Nowinki techniczne
jazda na rowerze
turystyka
kino
Nowinki techniczne