Umiejętności
Analityka
Analiza biznesowa
Analiza konkurencji
Analiza danych
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza ustalania ceny
Strategia cenowa
Strategia
Telekomunikacja
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Analiz Biznesowych
Modelowanie i prognozowanie: przygotowywanie analiz ekonomiczno-finansowych dla projektów biznesowych – opłacalność, wyniki finansowe, wpływ na budżet.
Budżetowanie: tworzenie rocznych budżetów dla segmentu biznesowego, prognozowanie finansowych KPI na kolejne lata, rozliczanie i kontrolowanie realizacji założeń i wyników w trakcie roku budżetowego.
Wspieranie: współpraca z działami marketingu produktowego w zakresie ofert, cen, promocji – wydawanie rekomendacji i zaleceń pod kątem optymalizacji finansowej.
Analizy Data Mining: praca analityczna z bazami danych, polegająca na przygotowaniu materiału analitycznego opisującego dane zjawiska oraz wypracowaniu rekomendacji, która pozwoli zmaksymalizować wyniki firmy. SAS Enterprise Guide
Budżetowanie: tworzenie rocznych budżetów dla segmentu biznesowego, prognozowanie finansowych KPI na kolejne lata, rozliczanie i kontrolowanie realizacji założeń i wyników w trakcie roku budżetowego.
Wspieranie: współpraca z działami marketingu produktowego w zakresie ofert, cen, promocji – wydawanie rekomendacji i zaleceń pod kątem optymalizacji finansowej.
Analizy Data Mining: praca analityczna z bazami danych, polegająca na przygotowaniu materiału analitycznego opisującego dane zjawiska oraz wypracowaniu rekomendacji, która pozwoli zmaksymalizować wyniki firmy. SAS Enterprise Guide
Główny Specjalista ds. Rozwoju Ofert i Strategii Cenowej
Tworzenie: nowych taryf i produktów.
Analizy: taryfowe i produktowe.
Rekomendowanie: cen dla produktów i usług.
Opiniowanie i współpraca: w zakresie przygotowania „Concept Papers”.
Know-How: dostarczanie wiedzy w zakresie strategii i polityki cenowej PTC.
Wspieranie: marketingu w zakresie ofert promocyjnych.
Międzynarodowa współpraca: z Deutsche Telekom oraz spółkami z Grupy DT w zakresie cen.
[Edytuj]
[Usuń]
Analizy: taryfowe i produktowe.
Rekomendowanie: cen dla produktów i usług.
Opiniowanie i współpraca: w zakresie przygotowania „Concept Papers”.
Know-How: dostarczanie wiedzy w zakresie strategii i polityki cenowej PTC.
Wspieranie: marketingu w zakresie ofert promocyjnych.
Międzynarodowa współpraca: z Deutsche Telekom oraz spółkami z Grupy DT w zakresie cen.
[Edytuj]
[Usuń]
Główny Specjalista ds. Analiz Ofert Rynkowych
Modelowanie i prognozowanie: przygotowywanie analiz ekonomiczno-finansowych dla nowych ofert B2B i B2C.
Raportowanie: raportowanie wpływu wprowadzanych ofert na zmianę zachowań klienta.
Kontroling: weryfikowanie i kontrolowanie realności założeń ofertowych dostarczanych przez Marketing w celu zwiększania dokładności planowania.
Opiniowanie projektów: wypracowywanie rekomendacji odnośnie kształtu nowych ofert B2B i B2C, określanie obszarów ryzyk i zagrożeń w celu umożliwienia decyzji zarządczych. Przygotowywanie materiałów i prezentacji.
Dostarczanie „Know-How” dla Marketingu. Tłumaczenie zjawisk zachodzących na rynku telekomunikacyjnym, mających wpływ na wyniki firmy w celu wsparcia Marketingu.
Analizy Rynku: monitorowanie ofert telekomunikacyjnych wprowadzanych przez konkurencję, analizowanie najbardziej atrakcyjnych rozwiązań.
Projekty międzynarodowe: przeprowadzanie analiz finansowych na potrzeby projektów realizowanych przez France Telecom oraz Orange UK.
Zarządzanie: komunikacja i współpraca z Pionem marketingu w ramach procesu "Time To Market".
Raportowanie: raportowanie wpływu wprowadzanych ofert na zmianę zachowań klienta.
Kontroling: weryfikowanie i kontrolowanie realności założeń ofertowych dostarczanych przez Marketing w celu zwiększania dokładności planowania.
Opiniowanie projektów: wypracowywanie rekomendacji odnośnie kształtu nowych ofert B2B i B2C, określanie obszarów ryzyk i zagrożeń w celu umożliwienia decyzji zarządczych. Przygotowywanie materiałów i prezentacji.
Dostarczanie „Know-How” dla Marketingu. Tłumaczenie zjawisk zachodzących na rynku telekomunikacyjnym, mających wpływ na wyniki firmy w celu wsparcia Marketingu.
Analizy Rynku: monitorowanie ofert telekomunikacyjnych wprowadzanych przez konkurencję, analizowanie najbardziej atrakcyjnych rozwiązań.
Projekty międzynarodowe: przeprowadzanie analiz finansowych na potrzeby projektów realizowanych przez France Telecom oraz Orange UK.
Zarządzanie: komunikacja i współpraca z Pionem marketingu w ramach procesu "Time To Market".
Specjalista ds. Analiz Finansowych
Monitoring portfela umów leasingowych, ocena finansowa i jakościowa kondycji przedsiębiorstw oraz instytucji finansowych. Analiza i interpretacja sprawozdań finansowych przedsiębiorstw. Ocena aplikacji leasingowych pod kątem ryzyka kredytowego.
Tworzenie raportów obszaru zarządzania ryzykiem dla Zarządu BPH Leasing S.A dla Rady Nadzorczej BPH Leasing S.A, Zarządu Banku BPH S.A., Bank Austria Creditanstalt, UniCredit Group oraz Komisji Nadzoru Bankowego.
Prowadzenie projektów związanych z implementacją Nowej Umowy Kapitałowej - BAZYLEA II. Tworzenie raportów oraz prezentacja portfela zgodnie z wymogami NUK - raporty COREP.
Tworzenie raportów obszaru zarządzania ryzykiem dla Zarządu BPH Leasing S.A dla Rady Nadzorczej BPH Leasing S.A, Zarządu Banku BPH S.A., Bank Austria Creditanstalt, UniCredit Group oraz Komisji Nadzoru Bankowego.
Prowadzenie projektów związanych z implementacją Nowej Umowy Kapitałowej - BAZYLEA II. Tworzenie raportów oraz prezentacja portfela zgodnie z wymogami NUK - raporty COREP.
współpracownik
wystawiono
Konrad jest osobą niezwykle inteligentną i błyskotliwą. Analityczny i kreatywny umysł pozwala mu rozwiązywać nawet najbardziej skomplikowane problemy i zadania. Przedmiot jego pracy zawodowej sprawia mu ogromną radość. Gotowy jest podejmować nowe wyzwania oraz bierze odpowiedzialność za swoją pracę i jej wyniki. Jest człowiekiem otwartym, łatwo nawiązującym kontakty i budującym relacje z innymi osobami. Sprawdza się zarówno jako współpracownik w grupie, jak i lider konkretnych projektów. Wróżę mu wiele sukcesów. Pracodawcom życzę takiego pracownika, a pracownikom takiego kolegi.
Szkolenia i kursy
"Analiza Biznesowa" (organizator: SAS Institute)
"Tworzenie aplikacji w VBA na potrzeby kontrolingu" (organizator: Instytut Rozwoju Biznesu)
"Psychologia perswazji i sztuka skutecznej komunikacji" (organizator: Centrum NLP)
"Sprawozdawczość finansowa firmy źródłem wiedzy o kliencie – identyfikacja ryzyka kredytowego" (organizator: Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Warszawie)
"Nowa Umowa Kapitałowa oraz dyrektywa CRD" – Szkolenie na poziomie podstawowym oraz średniozaawansowanym (organizator: Deloitte)
"Tworzenie aplikacji w VBA na potrzeby kontrolingu" (organizator: Instytut Rozwoju Biznesu)
"Psychologia perswazji i sztuka skutecznej komunikacji" (organizator: Centrum NLP)
"Sprawozdawczość finansowa firmy źródłem wiedzy o kliencie – identyfikacja ryzyka kredytowego" (organizator: Międzynarodowa Szkoła Bankowości i Finansów w Warszawie)
"Nowa Umowa Kapitałowa oraz dyrektywa CRD" – Szkolenie na poziomie podstawowym oraz średniozaawansowanym (organizator: Deloitte)
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Zainteresowania
Sport – koszykówka, jogging, kajakarstwo, piłka nożna, biathlon
Tańce latynoamerykańskie: Salsa, Bachata
Zarządzanie klubami piłkarskimi
Tańce latynoamerykańskie: Salsa, Bachata
Zarządzanie klubami piłkarskimi
Organizacje
Studenckie Koło Naukowe Finansów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Funkcja: Sympatyk
Obowiązki: Pomoc w organizacji spotkań z osobami zajmującymi się finansami zawodowo
Funkcja: Sympatyk
Obowiązki: Pomoc w organizacji spotkań z osobami zajmującymi się finansami zawodowo
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bieganie po mieście
Grupa adresowana jest do osób, które mieszkają, pracują lub uczą się w miastach i w z związku z tym większość/wszystkie treningi wykonują w mieście. Bieganie po mieście ma jednak swoje uroki. Miasto t
Controllers
Grupa,której uczestnicy na codzień w firmach zajmują się controllingiem,rachunkowością zarządczą,analizami,planowaniem,audytem, zarządzaniem itp.Mile widziani również właścici
Controlling - inspiracje i dyskusje
Zapraszamy do dyskusji nad rozwojem systemu controllingu z perspektywy polskich przedsiebiorstw, inspiracje i dyskusje wokół tematów okołocontrollingowych i koncepcji wspomagających zarządza
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
Grupa absolwentow, pracownikow naukowych, studentow oraz sympatykow Instytutu Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!