Umiejętności
Analiza rynku
Strategia marketingowa
Planowanie projektów
Strategia
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu Internetowego
• Planowanie i wdrożenie strategii e-marketingowych dla całego portfela firmy
• Kierowanie projektem i wdrożenie wszystkich stron produktowych np. www.cerutin.pl, www.ceruvit-junior.pl, www.nakatarikaszel.pl
• Wdrożenie największej w Polsce e-kampanii społecznej - Na Bezsenność (www.nabezsennosc.pl, Facebook, NK.pl, amplifying, SEM, SEO, video)
• Kierowanie korporacyjnym e-PR i zarządzanie serwisem korporacyjnym www.polfarmex.pl
• Kierowanie PR i e-PR produktowym
• Wprowadzenie i administrowanie platformy e-learning
• Kierowanie i koordynacja kampaniami e-marketingowymi:
Display, SEM, SEO, E-mailing (sektor medyczny, pacjenci), e-Aplikacje (wirtualny stylista fryzur, poradnik flebologiczny), Artykuły sponsorowane, Social media (Facebook, fora internetowe, NK.pl), Kampania w największej e-aptece w Polsce www.doz.pl
• Kierowanie projektem i wdrożenie wszystkich stron produktowych np. www.cerutin.pl, www.ceruvit-junior.pl, www.nakatarikaszel.pl
• Wdrożenie największej w Polsce e-kampanii społecznej - Na Bezsenność (www.nabezsennosc.pl, Facebook, NK.pl, amplifying, SEM, SEO, video)
• Kierowanie korporacyjnym e-PR i zarządzanie serwisem korporacyjnym www.polfarmex.pl
• Kierowanie PR i e-PR produktowym
• Wprowadzenie i administrowanie platformy e-learning
• Kierowanie i koordynacja kampaniami e-marketingowymi:
Display, SEM, SEO, E-mailing (sektor medyczny, pacjenci), e-Aplikacje (wirtualny stylista fryzur, poradnik flebologiczny), Artykuły sponsorowane, Social media (Facebook, fora internetowe, NK.pl), Kampania w największej e-aptece w Polsce www.doz.pl
Projekty
Szkolenia i kursy
Ogólnopolski Kongres Efektywności w E-marketingu Blueffect
Forum IAB 2012
Facebook Now 2011
IAB Showcase (SEO/SEM, Marketing szeptany, serwisy społecznościowe, social media, usability, video online, e-mail marketing)
Prawne Aspekty Reklamy
UML modeling Training in Enterprise Architect
Windchill User Training
PLM Sales Training
Forum IAB 2012
Facebook Now 2011
IAB Showcase (SEO/SEM, Marketing szeptany, serwisy społecznościowe, social media, usability, video online, e-mail marketing)
Prawne Aspekty Reklamy
UML modeling Training in Enterprise Architect
Windchill User Training
PLM Sales Training
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Sport (koszykówka, piłka nożna, narciarstwo)
Muzyka (rock, gitarowe brzmienie, dobry bas)
Książki (biografie, powieści, literatura biznesowa)
NBA (I love this game :)
Wędkarstwo (spinning)
Muzyka (rock, gitarowe brzmienie, dobry bas)
Książki (biografie, powieści, literatura biznesowa)
NBA (I love this game :)
Wędkarstwo (spinning)
Grupy
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Farmaceutyczna Produkcja Kontraktowa
Wymiana informacji, spostrzezen i kontaktow w zakresie produkcji kontraktowej wyrobow farmaceutycznych na tereni Polski z przeznaczeniem na rynek krajowy oraz rynki EU.
IFE
Grupa osób związanych z jakże wyjątkowym i elitarnym wydziałem Politechniki Łódzkiej - IFE (International Faculty of Engineering). Jedyna taka grupa dla pasjonatów, sympatyków, ale i przeciw
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.